No.1 en 3 terecht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik werd vroeger op de basisschool gepest, om 3 knullige redenen
1: ik had rood haar;
2: ik was niet in zeeuws-vlaanderen geboren;
3: ik was niet voor Ajax.
Kom vechten danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
No.1 en 3 terecht.
Gingers
Al mogen ginger chickies er wel zijn
Toch zijn het hier in de SC niet van die typische FOK! zolderautisten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen hier is wel een beetje vreemd, anders zou 'ie niet op de foks zitten.
Jawel, maar we maken eens per twee weken een uitstapje richting een voetbal stadion. Een aantal that is.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toch zijn het hier in de SC niet van die typische FOK! zolderautisten.
Ieder mens is vreemd, dus normaal is pas vreemd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen hier is wel een beetje vreemd, anders zou 'ie niet op de foks zitten.
Oh no you didn't.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel, maar we maken eens per twee weken een uitstapje richting een voetbal stadion. Een aantal that is.
Misschien niet, maar ik deins er niet voor terug 14.gifquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Denk niet dat je dat wint
[..]
Rawr
Ik denk trouwens dat hij haar vermoord heeft in verband met haar gewichtstoename. Ik vind dat verzachtende omstandigheden. 5 jaar is lang zat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best wel ja. Ben toch benieuwd hoeveel likes.
Toch blijf ik het gevoel houden dat dit weer van die aandachtshoeren zijn, die eigenlijk een real life soap willen...quote:
Sowieso een debiel, je kan toch ook de deur uitlopen en niet meer terug komenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch blijf ik het gevoel houden dat dit weer van die aandachtshoeren zijn, die eigenlijk een real life soap willen...
Uiteindelijk ben je sowieso een aandachtshoer met een facebook account.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch blijf ik het gevoel houden dat dit weer van die aandachtshoeren zijn, die eigenlijk een real life soap willen...
Zal in de gevangenis ook een prettige tijd hebben, nu iedereen weet dat hij werd geslagen door z'n vrouw als een kleine bitch...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso een debiel, je kan toch ook de deur uitlopen en niet meer terug komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |