Ik zoek een voetballer van FC Amsterdam uit de jaren 70.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan denk ik aan Rob Baan? Kan me alleen totaal niet herinneren dat hij ooit hockeycoach is geweest..
Coerverquote:Op maandag 12 augustus 2013 02:25 schreef tong80 het volgende:
Welke trainer was de leermeester van het kappen en draaien ?
Juist.quote:
Frans Thijssen zeker, Jan Peters dacht ik ook maar weet ik eerlijk gezegd niet zekerquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist.
Noem een paar spelers die profijt van hem hebben gehad. De bekendsten werden international.
Beiden goedquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frans Thijssen zeker, Jan Peters dacht ik ook maar weet ik eerlijk gezegd niet zeker
Ach ja, ik haalde er 2 door elkaarquote:
Juist. Nog een speler. J M namelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:13 schreef Mark het volgende:
Kees van Weerden stond dacht ik op de instructievideo
Sorry verkeerd gelezen. Van Wonderen natuurlijk.quote:
Zijn achternaam doet aan een trainer denken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:28 schreef Mark het volgende:
John Metgod lijkt me niet de technicus die we zoeken
Correct.quote:
Die verspreid zijn trainingsmethode idd.quote:
Je hebt gelijk.quote:
Die bedoelde ik ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:26 schreef Mark het volgende:
Als je de spits bedoelt: dat is Cees met een C, en die is denk ik te oud
Poulsen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:50 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja.![]()
Graag de namen van alle spelers die in zowel de Premier League als in de Primera Division als in de Bundesliga als in de Serie A als in de Eredivisie hebben gespeeld.
Die had ik over het hoofd gezien.quote:
Dat was juist het unieke. Coerver maakte van van Kooten na z'n dertigste nog een international.quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:26 schreef Mark het volgende:
Als je de spits bedoelt: dat is Cees met een C, en die is denk ik te oud
Abel Xavier?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:13 schreef nightcowboy het volgende:
Jon Dahl Tomasson, Gheorge Popescu en C. Poulsen zijn goed.
Ik zoek er nog één.
Geen Nederlander.
Welk topic was dat?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:19 schreef nightcowboy het volgende:
Als ik naar het topic van twee jaar geleden kijk zou Mark het moeten weten.
Ik zie het ja.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:43 schreef Mark het volgende:
Ik was niet eens de eerste die hem noemde in dat topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |