Vooral dingen als pasta enzo. Maar mijn kookskills zijn gewoon basic.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:31 schreef Seven. het volgende:
Wat vinden jullie allebei lekker? En hoe goed ben je in koken?
neequote:
Met veel moeite doen kom je al een heel eindquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:33 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Vooral dingen als pasta enzo. Maar mijn kookskills zijn gewoon basic.
Met Italiaans kun je alle kanten op. Ik zou je aan willen raden om het menu van Carluccio's (Italiaanse keten hier in de UK) te checken en aan de hand daarvan je menu samen te stellen. Zijn doorgaans simpele gerechten, zonder afgezaagd te zijn..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:33 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
maakt toch niet uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
wat is er nou romantisch aan zo'n spetterend, stinkend ding midden tussen je in?
en je kunt er ook alleen maar van die prefab shit op mikken
dat bedoel ik...ga zelf koken en het kan alleen maar tegen vallen. Gourmetten is een kwestie van zelf doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:38 schreef 2cv het volgende:
Als je maar zorgt dat je op tijd klaar bent met koken.
maak 4 gangen italiaansquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:33 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
ja dat is dan ook niet de bedoeling bij een romantisch dinerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
maakt toch niet uit.
Beetje pasta in 10 minuten naar binnen scheppen is ook niet alles.
serieus, als mijn vriend dat romantisch zou vinden zou ik toch snel gewoon thuis gaan etenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:39 schreef aloa het volgende:
[..]
dat bedoel ik...ga zelf koken en het kan alleen maar tegen vallen. Gourmetten is een kwestie van zelf doen
dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is dan ook niet de bedoeling bij een romantisch diner
dat doe je ook thuisquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus, als mijn vriend dat romantisch zou vinden zou ik toch snel gewoon thuis gaan eten
Diepvriespizza is ook een optie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:39 schreef aloa het volgende:
[..]
dat bedoel ik...ga zelf koken en het kan alleen maar tegen vallen. Gourmetten is een kwestie van zelf doen
wild in de zomer?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:47 schreef Tropanzia het volgende:
Maar even serieus. Wild in combinatie met kaarslicht en rode wijn voor de romantische sfeer.
Ik heb niet bepaald een hoog budget. Ben pas 16. En je komt al vaak erg duur uit met uit eten gaan en ik heb niet echt veel geld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:06 schreef DIGIT_ het volgende:
Sorry maar voor romantisch, ga je toch gewoon uit eten en heb je meer tijd voor elkaar?
Als je iets fatsoenlijks op tafel wil zetten voor thuis moet je.../ of samen gaan koken../ of je bent een geruime tijd niet echt samen (als je zelf op de bereiding wil blijven letten)?
Mijn ervaring is dat het thuis meer indruk maakt als je fatsoenlijk kan koken (daarmee bedoel ik niet het opwarmen van een prakje).
Weinig romantisch maar maakt i.m.h.o meer indruk.
P.s: indien jullie al geruime tijd samen zijn, zal het niet zo'n probleem zijn dat je een paar uurtjes in de keuken staat.
dan zou ik het al helemaal super cute vindenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Ik heb niet bepaald een hoog budget. Ben pas 16. En je komt al vaak erg duur uit met uit eten gaan en ik heb niet echt veel geld.
Weet je;" Wat je gast lekker vindt"?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:10 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Ik heb niet bepaald een hoog budget. Ben pas 16. En je komt al vaak erg duur uit met uit eten gaan en ik heb niet echt veel geld.
Ik ga mn lul wat in de wijn steken, doe normaal zeg!quote:
Plus extra kans dat het jammerlijk faaltquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
Niet zo moeilijk doen, gewoon wat lekkers. Gebakken aardappeltjes, salade en een goed stuk vlees. En als toetje ijs.
Als je iets ingewikkelds maakt heb je ook meteen een zooi afwas.
Ook dat, al is een biefstuk echt goed bakken ook nog best een kunst.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Plus extra kans dat het jammerlijk faalt
Je had het over een goed stuk vlees. Zelf denk ik dan eerder aan een lekkere gehaktbal dan aan een biefstukquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook dat, al is een biefstuk echt goed bakken ook nog best een kunst.
Nou een lekkere gehaktbal maken is ook niet makkelijk! Ik maak het zelden, maar in ALS ik ze maak zijn ze altijd veel te droog.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Je had het over een goed stuk vlees. Zelf denk ik dan eerder aan een lekkere gehaktbal dan aan een biefstuk
Corrie denkt weer alleen aan de afwas.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:29 schreef Karina het volgende:
Niet zo moeilijk doen, gewoon wat lekkers. Gebakken aardappeltjes, salade en een goed stuk vlees. En als toetje ijs.
Als je iets ingewikkelds maakt heb je ook meteen een zooi afwas.
Ja want er is namelijk niks romantisch aan een aanrecht vol vuile pannen en borden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie denkt weer alleen aan de afwas.
Daar kan ik echt niet tegen 's morgens wakker worden en dan van die aangekoekte pannen en zo zien staanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
Die laat je toch gewoon staan tot de volgende dag?
joh daar denk je toch niet aan als iemand je over de keuken tafelt gooit?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar kan ik echt niet tegen 's morgens wakker worden en dan van die aangekoekte pannen en zo zien staan![]()
Romantiek is niet echt aan mij besteed denk ik.
Daarvoor hoeft iemand niet eerst lekker te koken hoor. Vandaar dat ik ook met de suggestie kwam van gewoon iets lekkers, niet te ingewikkeld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh daar denk je toch niet aan als iemand je over de keuken tafelt gooit?
anders moet hij wat doen aan zijn gooi en smijtskills
Wat heb je uiteindelijk gemaakt?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:26 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik ben over een paar dagen een half jaar samen met mijn vriendin en als ze volgend weekend bij mij blijft slapen wil ik zelf voor haar gaan koken. Aan kaarsen en rozenblaadjes heb ik natuurlijk al gedacht maar wat voor eten zou ik dan het beste kunnen maken?
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Prima keuzequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:12 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Pasta carbonara. Ze was er wel blij mee.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:12 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Pasta carbonara. Ze was er wel blij mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |