Het liefst gewoon mee met de traktatie. Niks aparts dus.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:45 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Wat geven jullie de meesters en juffen? Onze meid gaat trakteren op spiesjes, maar een doos celebrations/merci/koeken vind ik wat afgezaagd. Iemand nog een leuk idee?
Mijn ouders gaven altijd een zeepje mee voor de juf of meester.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
uhmmm zoiets gaven we vroeger zelf toch ook...
ok een doosje bonbons of een cake voor in hun pauze.
bij ons de klas werd gewoon nog gerookt.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn ouders gaven altijd een zeepje mee voor de juf of meester.
En ik kan me zelfs herinneren dat ze een pakje sigaretten kregen, maar toen rookten de meesters gewoon nog op het schoolplein.
badeendjes?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:11 schreef Shandaly het volgende:
Heeft er iemand inspiratie voor een traktatie gerelateerd aan zwemles?
Lars wordt binnenkort 4, en gaat dan dus stoppen met het baby/peuterzwemmen wat we al doen sinds dat hij een maand of 5 is. Ik wil er graag iets trakteren wat ook enigszins waterproof is, aangezien de kindjes meestal net uit het water komen voor het uitdelen...
Ik lees het nu pasquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef trui het volgende:
k_i_m, kom hier eens die leuke cake-lollie-bloemen voor bep showen! en vertel, hoe heb je die bovenkantjes gemaakt? of zijn dat kant & klaar blommen?
Wij hebben een aantal iklustgeenfruitkinderen in de klas. Sta je dan met je goedbedoelde gezonde traktatie van fruitspiesjes.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:19 schreef amaranta het volgende:
Een leerling had van de week die dolfijnen getrakeerd. Banaan zag er nog prima uit en was niet bruin geworden oid. Ik denk dat ze in de koeling hadden gestaan, want de banaan was koud.
Enige 'nadeel': de ik lust geen banaan kinderen. Tja, jammer dan hoor.
Maar dat is iets wat je bij elke traktatie wel blijft houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |