Ja, maar volgens mij is de banaan al bruin voordat je überhaupt de deur uit bent. Savonds klaarmaken lijkt me geen optie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:22 schreef Tally het volgende:
Ik zag van de week hele leuke dolfijntjes van een banaan en druifjes als golven
De banaan bleef in zijn schilletje. Ze gebruikte het deel waarmee hij aan de tros hing. Daar maakte ze een snee in. Druifje er in. Oogje getekend op de banaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij is de banaan al bruin voordat je überhaupt de deur uit bent. Savonds klaarmaken lijkt me geen optie.
Niet nodig. Hij gaat niet uit zn schilletje. Alleen weet ik helaas niet meer waar ik het gezien hadquote:
Deze zijn echt zoo ontzettend leuk. En heel lekker denk ik! Maar ik ben hier wel weer wat te gierig voor... Biologische bananen en druiven zijn ontzettend duurquote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dus, ziet er leuk uit, maar denk inderdaad dat het vies wordt....
Want een gewone banaan en druif zijn hier niet geschikt voor?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:29 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Deze zijn echt zoo ontzettend leuk. En heel lekker denk ik! Maar ik ben hier wel weer wat te gierig voor... Biologische bananen en druiven zijn ontzettend duur
Je zou bij de Action kunnen kijken er voor?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:08 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Leuk voor haar eigen klas inderdaad! Maar ze gaat nog 4/5 klassen bij langs, dat wordt me iets te prijzig..
Het gaat over de basisschool waar ze de klassen rond gaan dus dan is Tip de Muis ook niet meer geschikt denk ikquote:Op maandag 24 maart 2014 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Je zou bij de Action kunnen kijken er voor?
Tip de Muis vinden mijn dochtertjes erg leuk om uit voorgelezen te worden.
Owhquote:Op maandag 24 maart 2014 16:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Het gaat over de basisschool waar ze de klassen rond gaan dus dan is Tip de Muis ook niet meer geschikt denk ik
Ik koop zelf (bijna) alleen biologische producten... sowieso is fruit erg duur, maar ja dat geldt ook voor die cakepops en dergelijke denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:42 schreef dobbey het volgende:
[..]
Want een gewone banaan en druif zijn hier niet geschikt voor?![]()
Ik vind het idee wel supertof en idd als je een paar druppels citroensap gemengd met suiker in het "bekje" laat vallen dan voorkom je dat de banaan bruin word
Ik begreep het wel maar het stond er zo grappigquote:Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ik koop zelf (bijna) alleen biologische producten... sowieso is fruit erg duur, maar ja dat geldt ook voor die cakepops en dergelijke denk ik.
Oh haha ja nee het komt wel heel zuur over inderdaad. Maar goed, ach ik vind alles duur tegenwoordig!quote:Op maandag 24 maart 2014 16:42 schreef dobbey het volgende:
[..]
Ik begreep het wel maar het stond er zo grappig
uhmmm zoiets gaven we vroeger zelf toch ook...quote:Op maandag 24 maart 2014 15:45 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Wat geven jullie de meesters en juffen? Onze meid gaat trakteren op spiesjes, maar een doos celebrations/merci/koeken vind ik wat afgezaagd. Iemand nog een leuk idee?
Het liefst gewoon mee met de traktatie. Niks aparts dus.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:45 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Wat geven jullie de meesters en juffen? Onze meid gaat trakteren op spiesjes, maar een doos celebrations/merci/koeken vind ik wat afgezaagd. Iemand nog een leuk idee?
Mijn ouders gaven altijd een zeepje mee voor de juf of meester.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:00 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
uhmmm zoiets gaven we vroeger zelf toch ook...
ok een doosje bonbons of een cake voor in hun pauze.
bij ons de klas werd gewoon nog gerookt.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn ouders gaven altijd een zeepje mee voor de juf of meester.
En ik kan me zelfs herinneren dat ze een pakje sigaretten kregen, maar toen rookten de meesters gewoon nog op het schoolplein.
badeendjes?quote:Op donderdag 3 april 2014 21:11 schreef Shandaly het volgende:
Heeft er iemand inspiratie voor een traktatie gerelateerd aan zwemles?
Lars wordt binnenkort 4, en gaat dan dus stoppen met het baby/peuterzwemmen wat we al doen sinds dat hij een maand of 5 is. Ik wil er graag iets trakteren wat ook enigszins waterproof is, aangezien de kindjes meestal net uit het water komen voor het uitdelen...
Ik lees het nu pasquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef trui het volgende:
k_i_m, kom hier eens die leuke cake-lollie-bloemen voor bep showen! en vertel, hoe heb je die bovenkantjes gemaakt? of zijn dat kant & klaar blommen?
Wij hebben een aantal iklustgeenfruitkinderen in de klas. Sta je dan met je goedbedoelde gezonde traktatie van fruitspiesjes.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:19 schreef amaranta het volgende:
Een leerling had van de week die dolfijnen getrakeerd. Banaan zag er nog prima uit en was niet bruin geworden oid. Ik denk dat ze in de koeling hadden gestaan, want de banaan was koud.
Enige 'nadeel': de ik lust geen banaan kinderen. Tja, jammer dan hoor.
Maar dat is iets wat je bij elke traktatie wel blijft houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |