haha maar is het wel leuk om te lezen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ben nu met de boeken begonnen.
En het gaat moeizaampagina 250 van boek 1 nog maar.
jaquote:
kwam toevallig dit topic tegen:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap je niet, wat bedoel je daar mee?![]()
Oh yea krokante krab hmm, zou alle krab eten maar oke
Danku, waar zijn de koekjes?quote:
Ja hallo, waar moet ik beginnen met lezen of moet ik het hele topic lezen? Dan laat maar hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha maar is het wel leuk om te lezen?
[..]
ja
[..]
kwam toevallig dit topic tegen:
R&P / Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #12
en toen begon ik het boek te lezen..
hee wacht even, ik ben ook een krab he
veel te veel tekst iddquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Danku, waar zijn de koekjes?
[..]
Ja hallo, waar moet ik beginnen met lezen of moet ik het hele topic lezen? Dan laat maar hoor
Hoiquote:
Ahja, maar helpt het al?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
veel te veel tekst iddsorry
Oh, wat voor koekjes zijn 't eigenlijk?quote:
Chocoladekoekjes of TUCquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi. Long time no see, hoe is het?
[..]
Ahja, maar helpt het al?
[..]
Oh, wat voor koekjes zijn 't eigenlijk?
Ehh, chocoladekoekje dan maar. Mag ik 'm ook bewaren voor morgen? Ik wil nu eigenlijk helemaal geen koekje maar morgen wel. Ja dramaquote:
inderdaad lang geleden!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi. Long time no see, hoe is het?
[..]
Ahja, maar helpt het al?
[..]
Oh, wat voor koekjes zijn 't eigenlijk?
Of een ijsje... Ben & Jerry's?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh, chocoladekoekje dan maar. Mag ik 'm ook bewaren voor morgen? Ik wil nu eigenlijk helemaal geen koekje maar morgen wel. Ja drama
Oeh ben & jerry's, welke heb je?quote:
Ja gaat lekker hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad lang geleden!
Goed, en met jou?
Strawberry cheesecake en karamelsutraquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh ben & jerry's, welke heb je?
[..]
Ja gaat lekker hoor. Vakantie nu en vind ik echt chill, veel fijner dan vorige jaren voor weet ik veel welke reden
.
Zal het eens proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
Je moet gewoon neppe ben & jerry's halen bij de lidl/aldi. Net zo lekker maar dan kost het maar 2,60 ofzoiets dacht ik. HM
elke vakantie is chiller dan de vorige tochquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja gaat lekker hoor. Vakantie nu en vind ik echt chill, veel fijner dan vorige jaren voor weet ik veel welke reden
.
was jij ook een jng'er?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
.
Neuh, heb ook wel vakantie's gehad die echt niet tof warenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
elke vakantie is chiller dan de vorige toch
Tof!quote:
Oh die karamelsutra lust ik welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Strawberry cheesecake en karamelsutra
Fijn hequote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was jij ook een jng'er?
Ik kan vakantie ook steeds meer waarderen
jawel maar ik heb je lang niet gesproken denk ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Mijn brein doet het nog gewoon hoor. Jij dacht van niet?
blijf maar hier gewoonquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijn he.
Ja, maar ik ben ondertussen alles wel al geweest.
Neuh wel meer.. maar ik heb gewoon zat te doen en kan 's avonds wel lekker chillen zonder huiswerk te moeten maken en shit. Dat is echt fijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
Ben ik de enige die de vakantie zat is?![]()
Vind het alleen leuk als ik óp vakantie ga.
Oh hm.. ik misschien ook wel..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, heb ook wel vakantie's gehad die echt niet tof waren
[..]
Tof!
nu nog? ik ga slapenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga hardlopen, tering wat zie ik daar tegen op.. maar ik ga toch. Bikkel of nie
Da's waar. Vakantie is wel oké. Laatste dagen alleen een beetje saai, want niks afgesproken enzo. Dan word ik een beetje gek van niks doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jawel maar ik heb je lang niet gesproken denk ik
hoe is je vakantie?
Mja, dat chillen is wel chill. Duh.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh wel meer.. maar ik heb gewoon zat te doen en kan 's avonds wel lekker chillen zonder huiswerk te moeten maken en shit. Dat is echt fijn. Hele weken niks doen lijkt me niks
* Xeor geeft een hapje aan Crack_quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, heb ook wel vakantie's gehad die echt niet tof waren
[..]
Tof!
[..]
Oh die karamelsutra lust ik wel
ga op vakantie danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
Ben ik de enige die de vakantie zat is?![]()
Vind het alleen leuk als ik óp vakantie ga.
Ja hoor, zolang er geen rellen komen en iedereen zich gedraagtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi.Overleef je het hier nog een beetje met al die nare JNG'ers hier?
Sinds gisteravond terug uit Ierland..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Da's waar. Vakantie is wel oké. Laatste dagen alleen een beetje saai, want niks afgesproken enzo. Dan word ik een beetje gek van niks doen.Die van jou?
[..]
Mja, dat chillen is wel chill. Duh.Maar een weekje vind ik al gauw genoeg.
Iets met geen inkomsten hebben.quote:
Ah, dan ben ik niet welkom.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang er geen rellen komen en iedereen zich gedraagt
Interresant topicquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha maar is het wel leuk om te lezen?
[..]
ja
[..]
kwam toevallig dit topic tegen:
R&P / Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #12
en toen begon ik het boek te lezen..
hee wacht even, ik ben ook een krab he
precies. Nieuwe mensen zijn altijd welkom, zolangg het gezellig blijftquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang er geen rellen komen en iedereen zich gedraagt
hm anders kom je maar lenen bij die ouwe krabs tochquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie. Ik wilde toch verhuizen en shit.. nou, Monster (zo'n piepdorpje hier) lijtk me nu echt tof en er was zo'n woning (die ik helaas heb laten schieten maar vast terug komt) die me echt super leuk lijkt. Goede locatie in monster en alles. Ook prima ruimte en shit..
MAAR, het zou me 200 euro meer kosten dan dat ik nu betaal. Opzich is dat echt geen probleem want ik werk heel veel en heb iedere maand ¤ 500 euro over voor mn spaarrekening.. Probleem is wel dat ik geen vast contract heb en die zeer waarschijnlijk ook niet ga krijgen waardoor ik eigenlijk al zeker weet dat ik uiteindelijk zonder werk kom te zitten. Ik weet dan niet hoe lang 't duurt en blabla voordat ik nieuw werk heb enzo..
Mijn vraag is of jullie dat financieel gezien dan zouden doen?
O, tof tof.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Sinds gisteravond terug uit Ierland..
Nu even niks doen maar ik verveelde me nu al, daarom zit ik in deze sc
Ik bedacht me wel ooit hoe chill het zou zijn als ze de zomervakantie gewoon zouden verdelen over het hele jaar. Lijkt me zo veel fijner dan nu ineens zo langquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Da's waar. Vakantie is wel oké. Laatste dagen alleen een beetje saai, want niks afgesproken enzo. Dan word ik een beetje gek van niks doen.Die van jou?
[..]
Mja, dat chillen is wel chill. Duh.Maar een weekje vind ik al gauw genoeg.
Hoef pas om 9 op morgenquote:
Als het huur is kan je toch alle kanten op.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een vraag aan jullie. Ik wilde toch verhuizen en shit.. nou, Monster (zo'n piepdorpje hier) lijtk me nu echt tof en er was zo'n woning (die ik helaas heb laten schieten maar vast terug komt) die me echt super leuk lijkt. Goede locatie in monster en alles. Ook prima ruimte en shit..
MAAR, het zou me 200 euro meer kosten dan dat ik nu betaal. Opzich is dat echt geen probleem want ik werk heel veel en heb iedere maand ¤ 500 euro over voor mn spaarrekening.. Probleem is wel dat ik geen vast contract heb en die zeer waarschijnlijk ook niet ga krijgen waardoor ik eigenlijk al zeker weet dat ik uiteindelijk zonder werk kom te zitten. Ik weet dan niet hoe lang 't duurt en blabla voordat ik nieuw werk heb enzo..
Je hoeft toch geen rellen te makenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Iets met geen inkomsten hebben.
[..]
Ah, dan ben ik niet welkom.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedacht me wel ooit hoe chill het zou zijn als ze de zomervakantie gewoon zouden verdelen over het hele jaar. Lijkt me zo veel fijner dan nu ineens zo lang. Dan heb je iedere keer super kort school en dan weer weekje vrij
Waarvan stress johquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet echt gemaakt voor vakantie. Ik word gek van stress, maar ik leef er ook op.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:00 schreef Xeor het volgende:
[..]
Als het huur is kan je toch alle kanten op.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm anders kom je maar lenen bij die ouwe krabs toch
Vind ik ook hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
precies. Nieuwe mensen zijn altijd welkom, zolangg het gezellig blijft
Nou je kan bij huren gewoon maandelijks opzeggen. Zie het probleem niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarvan stress joh
[..]
Wat bedoel je?
[..].
Maar dat is wel een troost dat ik kan lenen als het moet.. en heb wel wat spaargeld wat niet zomaar op is (nouja, kan zeer snel gaan..)
beetje geld verdienen met werken op afstandquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, tof tof.Ierland
![]()
Nog andere plannen voor de zomer?
Was maar een grapje. Ik gedraag mij prima.quote:
Mja, of druk. Maar ik zie het beetje als hetzelfde.quote:
vraag je baas met dit verhaal hoe groot je kans op verlenging isquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef Crack_ het volgende:
Jij ziet het probleem niet als je dan gewoon geen woonplek meer hebt? Iets goedkoper vinden zal echt niet lukken zo 123quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:01 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nou je kan bij huren gewoon maandelijks opzeggen. Zie het probleem niet.
Wat voor werk doe je? En gezellig hoor. Film kijken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
beetje geld verdienen met werken op afstand
en volgende week film kijken bij een meisje die alleen thuis is :s
(gewoon een vriendin hoor)
Mijn ex vroeg of ik een keer langskom naar haar huisje kijkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
beetje geld verdienen met werken op afstand
en volgende week film kijken bij een meisje die alleen thuis is :s
(gewoon een vriendin hoor)
Klein, niemand krijgt daar nog een vast contract. Dus na 3 verlenginen (volgens mij zit ik op 2 maar kan ook 3 zijn, geen idee..) moet je 3 maanden weg en daarna mag je weer terug komenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vraag je baas met dit verhaal hoe groot je kans op verlenging is
heb ik ook altijd, tenzij ik echt zelf iets wil doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Ik gedraag mij prima.
[..]
Mja, of druk. Maar ik zie het beetje als hetzelfde.Er moet druk achter de dingen zitten die ik moet doen, anders krijg ik niks gedaan.
Nou welkom danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Ik gedraag mij prima.
Antikraak, ergens intrekken zie het probleem nog steeds nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij ziet het probleem niet als je dan gewoon geen woonplek meer hebt? Iets goedkoper vinden zal echt niet lukken zo 123. Het is sociale woningebouw en als ik daar iets ga huren ben ik mn wachttijd kwijt dus dan moet ik op kamers weer oid
.
Anti-kraak moet je ook geluk mee hebben en ik kan niet bij iemand intrekken hier aangezien iedereen op kamers woont.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Antikraak, ergens intrekken zie het probleem nog steeds niet
Mja, dat komt bij mij dus nauwelijks voor.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb ik ook altijd, tenzij ik echt zelf iets wil doen
(maar dan heeft het vaak niet met werk of school te maken, dan hack ik iets waar ik later spijt van krijg bijvoorbeeld)
Heb ik jouw zegen?quote:
creative pronounce pronoserquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? En gezellig hoor. Film kijken.
als je zeker weet dat je terug kunt is ook wat waard.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klein, niemand krijgt daar nog een vast contract. Dus na 3 verlenginen (volgens mij zit ik op 2 maar kan ook 3 zijn, geen idee..) moet je 3 maanden weg en daarna mag je weer terug komen![]()
Oke, dan zou ik het risico niet nemen inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Anti-kraak moet je ook geluk mee hebben en ik kan niet bij iemand intrekken hier aangezien iedereen op kamers woont.
* Xeor geeft zijn zegenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, dat komt bij mij dus nauwelijks voor.Er moest druk zijn óf ik moet weer eens belachelijk enthousiast zijn over iets.
Maar hoe bedoel je hacken?
[..]
Heb ik jouw zegen?
Ja true, maar 3 maanden is lang joh. Ah, ik doe het toch wel denk ik.. en dan maar lenen indd. Drie maandjes lenen of even spaarrekening aanspreken valt ook wel meequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je zeker weet dat je terug kunt is ook wat waard.
Wat doe je voor werk?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, oke. Thanks!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oke, dan zou ik het risico niet nemen inderdaad.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ik zal je meteen een geheimpje vertellen.Jij bent een vrouw, waarom staat er dan manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit voor de grap veranderd en zo gelaten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:07 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, waarom staat er dan man
ha ha ha, grappig ben jij he. Die gekke oude Ezell, ha ha ha.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ooit voor de grap veranderd en zo gelaten.
Ahhh oke welkom dan Ezell de damequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ooit voor de grap veranderd en zo gelaten.
ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik gok ouderquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ha ha ha, grappig ben jij he. Die gekke oude Ezell, ha ha ha.
dank uquote:
50.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik gok ouder
[..]
dank u
oh ja. Die zoek ik nog steedsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja true, maar 3 maanden is lang joh. Ah, ik doe het toch wel denk ik.. en dan maar lenen indd. Drie maandjes lenen of even spaarrekening aanspreken valt ook wel mee. Als ik daarna weer kan werken
.
Huishoudelijk hulp.
Oh oke.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dan ben je niet veel ouder dan ik.
[..]
We hebben het niet over jou.
Hoe oud ben jij dan? Heb je vast al ooit verteld..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dan ben je niet veel ouder dan ik.
[..]
We hebben het niet over jou.
jaartje jongerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Heb je vast al ooit verteld..
Ja ik heb daar niks van mee gekregen maar ik hoorde dat ineens via via dat er allemaal haat rond ging en shit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
ach joh, was ook een mislukte sc, rot van binnen
gvd Krabsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoi ik ben vlaams en wat is dit
is die lift meet nog doorgegaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
ach joh, was ook een mislukte sc, rot van binnen
Zoals hele voorspelbaar; nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is die lift meet nog doorgegaan?
:s raarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zoals hele voorspelbaar; nee.
Wss tijdens het liften nog rellen
ja, hier ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik heb daar niks van mee gekregen maar ik hoorde dat ineens via via dat er allemaal haat rond ging en shit.
tuurlijk nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is die lift meet nog doorgegaan?
Weet ik niet:?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
:s raar
dus er is nooit een jng meet geweest
op tmf?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:35 schreef Ezell het volgende:
ik herinner mij nog dat Stan regelmatig op tv was
#memorylane
quote:
nou ja zeg, dit lied is niet van hemquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij postte 'anyone of us' ook vaak
Belgenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoi ik ben vlaams en wat is dit
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
op je poep zitten = op je kont zitten
vlaams
nee okequote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
nou ja zeg, dit lied is niet van hem
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:17 schreef xcachet het volgende:
Klaar met werken.
& hallo Crack_ en Ezell
Niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
geen idee, daar heb ik geen contact mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
wel tof trouwens dat idee om internet te verspreiden via ballonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap alleen niet hoe het werkt, leg uit, meester Krabs!
Oh wacht dat filmpje doet dat zeker, even kijken.Spatieboos
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:53 schreef xcachet het volgende:
Plek 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo verneuken, FOK! is leuk, en time spend on fun is not a waste ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heel goed. Weer een groot deel van je dag verneukt aan Fok
Er zijn zo veel leukere en productievere dingen te doen in je leven (aangezien yolo) dan achter de computer/laptop zitten en fokkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo verneuken, FOK! is leuk, en time spend on fun is not a waste ofzo
Leukere dingenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er zijn zo veel leukere en productievere dingen te doen in je leven (aangezien yolo) dan achter de computer/laptop zitten en fokken
Dat is iedereen wel eens. Maar een hele dag is wel ergquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Leukere dingen![]()
Wat dan, behalve dingen die duur zijn. Productievere dingen natuurlijk, maar die zijn meestal niet zo leuk, en ik vind het wel lekker, onproductief zijn.
Nee, is niet leuk, en heb geld genoegquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is iedereen wel eens. Maar een hele dag is wel erg
Nou ik liet vroeger altijd de honden in de buurt uit en verdiende er ook nog wat mee
En ik jou geval ga wat bedrijven af die misschien wel werk voor jou hebben
Werken kan heel leuk en gezellig zijn hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, is niet leuk, en heb geld genoeg
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werken kan heel leuk en gezellig zijn hoorEn beter voor je dan heel veel fokken.
Misschien heb je wel gelijk, maar iets houdt me tegenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werken kan heel leuk en gezellig zijn hoorEn beter voor je dan heel veel fokken.
Wat dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk, maar iets houdt me tegen
Oh, dat lijkt me wel leuk, collega worden van Spongebob, of werkt hij daar niet meer?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je kan okto vervangen achter de kassa
ja hij werkt er nog, hij is wel irritant hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me wel leuk, collega worden van Spongebob, of werkt hij daar niet meer?
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat vind ik wel eh, zwaar triest
Ik wen er wel aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja hij werkt er nog, hij is wel irritant hoor
waar werk jij dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik heb echt de beste baan ooit
centjes
hahaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:15 schreef xcachet het volgende:
Spatie lefgozer zeg eens via voocaro; Ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor.
Dat is je sollicitatie.
Kledingwinkels niet wat voor jou om af te gaan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
haha![]()
Dit topic herinnert mij eraan dat ik werk nodig heb.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
beroep: CEO van de Krokante Krab
http://vocaroo.com/i/s1xeoyiTi7ulquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:15 schreef xcachet het volgende:
Spatie lefgozer zeg eens via voocaro; Ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor.
Dat is je sollicitatie.
En wat voor werk doe je in Ierland ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
beroep: CEO van de Krokante Krab
Denk niet dat krabs je aanneemt nu..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1xeoyiTi7ul
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk niet dat krabs je aanneemt nu..
Mja, detailhandel vind ik wel ok voor een bijbaantje, alleen gaat dat met tijd niet werken. Doordeweeks overdag studie en zaterdag valt af.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kledingwinkels niet wat voor jou om af te gaan?
schapen FOK!kenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En wat voor werk doe je in Ierland ?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1mtM8PJ4fGp
aw, dat is lastig. Veel bedrijven willen graag werknemers voor de zaterdagen..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, detailhandel vind ik wel ok voor een bijbaantje, alleen gaat dat met tijd niet werken. Doordeweeks overdag studie en zaterdag valt af.
Ja, is daardoor nogal lastig. Ga als het schooljaar weer begint wel op zoek.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
aw, dat is lastig. Veel bedrijven willen graag werknemers voor de zaterdagen..
Iets in de bediening? Dat is meestal 's avonds en ook op zondagen.
Er moet in jouw stad vast wel wat zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, is daardoor nogal lastig. Ga als het schooljaar weer begint wel op zoek.
Ik hoop het. Zou wat zijn als Utrecht niks had.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er moet in jouw stad vast wel wat zijn
quote:
Kan nog welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De lay-out is om depressief van te worden zeg
Zo veel sushi eet ik niet hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Krijg jij niet genoeg van sushi?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
Het maken is ook wel leuker dan het opeten
Bij bakt er geen flikker van oké?quote:
Ik heb er ook geen verstand vanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij bakt er geen flikker van oké?
Morgen stuur ik pics. Ik ben halve chineesquote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen verstand van![]()
Laat maar eens zien dat jij het beter kan
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen stuur ik pics. Ik ben halve chinees
Wie allemaal?quote:
Ezell schatjequote:
Post echt heel JNG hier?quote:
awt voor film ging je nou kijken gister?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
haha![]()
nu moet je ook wat zinnige dingen vertellen ook
O, She's The Man ofzo. Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
awt voor film ging je nou kijken gister?
Wie hebben ban dan? Cachet zag ik al wel postenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Niet iedereen, want sommige hebben ban gekregen
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, She's The Man ofzo. Ik weet het niet meer.
Omg die is echt kutquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, She's The Man ofzo. Ik weet het niet meer.
ik ging Eat, pray love kijken gisterquote:
Nee, die is zeker niet kut ofzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik ging Eat, pray love kijken gister
Ja maar daar zitten leuke scenes in, Italie, India, Baliquote:
Takenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
je kijkt wel betere films dan m'n zusje hoor
Liam Neesonquote:
Haha, misschien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
je kijkt wel betere films dan m'n zusje hoor
m.a.w; cachet heeft geen ban?!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie hebben ban dan? Cachet zag ik al wel posten
Ja kan alleen voor JNG hequote:
Dearest, SGYquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie hebben ban dan? Cachet zag ik al wel posten
serieus??!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan alleen voor JNG hemaar goed, eigenlijk heeft iedereen nu een JNG-ban dus
Wat boeit hetquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij ookquote:
Heel fok toch?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve de oppergoden van FOK!quote:
I know rightttttquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
dang gurrrrl, jij gaat het ver schoppen!
JNG is verborgen geworden voor de normale users.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:19 schreef xcachet het volgende:
Dus mensen die er niks mee te maken hadden bijv mensen van OUD. Kunnen wel in jng posten?
Ja, die plaatsen topics hoe ze hun buurman in het bejaardentehuis moeten hosselenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:19 schreef xcachet het volgende:
Dus mensen die er niks mee te maken hadden bijv mensen van OUD. Kunnen wel in jng posten?
Ik, en normaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
JNG is verborgen geworden voor de normale users.
Ben je nu serieus of wat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die plaatsen topics hoe ze hun buurman in het bejaardentehuis moeten hosselen
Neequote:
Is dat zo`n tekenwedstrijd? dan nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
Nog mensen die zin hebben in een potje http://www.isketch.net/isketch.shtml met wat FOK!kers?
Gebruik van de komma is aan te raden in lange zinnen, of als er kans op een verkeerde lezing bestaat.quote:
Er moest gewoon even een rust tussen 'ik' en 'en normaal'quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gebruik van de komma is aan te raden in lange zinnen, of als er kans op een verkeerde lezing bestaat.
In jouw zin was het dus overbodig
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Er moest gewoon even een rust tussen 'ik' en 'en normaal'
Ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
Nog mensen die zin hebben in een potje http://www.isketch.net/isketch.shtml met wat FOK!kers?
?quote:
quote:
Het gaat om Otto Knows?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze vind ik persoonlijk beter vna hem
Oh Niet gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |