haha maar is het wel leuk om te lezen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ben nu met de boeken begonnen.
En het gaat moeizaampagina 250 van boek 1 nog maar.
jaquote:
kwam toevallig dit topic tegen:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap je niet, wat bedoel je daar mee?![]()
Oh yea krokante krab hmm, zou alle krab eten maar oke
Danku, waar zijn de koekjes?quote:
Ja hallo, waar moet ik beginnen met lezen of moet ik het hele topic lezen? Dan laat maar hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha maar is het wel leuk om te lezen?
[..]
ja
[..]
kwam toevallig dit topic tegen:
R&P / Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #12
en toen begon ik het boek te lezen..
hee wacht even, ik ben ook een krab he
veel te veel tekst iddquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Danku, waar zijn de koekjes?
[..]
Ja hallo, waar moet ik beginnen met lezen of moet ik het hele topic lezen? Dan laat maar hoor
Hoiquote:
Ahja, maar helpt het al?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
veel te veel tekst iddsorry
Oh, wat voor koekjes zijn 't eigenlijk?quote:
Chocoladekoekjes of TUCquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi. Long time no see, hoe is het?
[..]
Ahja, maar helpt het al?
[..]
Oh, wat voor koekjes zijn 't eigenlijk?
Ehh, chocoladekoekje dan maar. Mag ik 'm ook bewaren voor morgen? Ik wil nu eigenlijk helemaal geen koekje maar morgen wel. Ja dramaquote:
inderdaad lang geleden!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi. Long time no see, hoe is het?
[..]
Ahja, maar helpt het al?
[..]
Oh, wat voor koekjes zijn 't eigenlijk?
Of een ijsje... Ben & Jerry's?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh, chocoladekoekje dan maar. Mag ik 'm ook bewaren voor morgen? Ik wil nu eigenlijk helemaal geen koekje maar morgen wel. Ja drama
Oeh ben & jerry's, welke heb je?quote:
Ja gaat lekker hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad lang geleden!
Goed, en met jou?
Strawberry cheesecake en karamelsutraquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh ben & jerry's, welke heb je?
[..]
Ja gaat lekker hoor. Vakantie nu en vind ik echt chill, veel fijner dan vorige jaren voor weet ik veel welke reden
.
Zal het eens proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
Je moet gewoon neppe ben & jerry's halen bij de lidl/aldi. Net zo lekker maar dan kost het maar 2,60 ofzoiets dacht ik. HM
elke vakantie is chiller dan de vorige tochquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja gaat lekker hoor. Vakantie nu en vind ik echt chill, veel fijner dan vorige jaren voor weet ik veel welke reden
.
was jij ook een jng'er?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
.
Neuh, heb ook wel vakantie's gehad die echt niet tof warenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
elke vakantie is chiller dan de vorige toch
Tof!quote:
Oh die karamelsutra lust ik welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Strawberry cheesecake en karamelsutra
Fijn hequote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was jij ook een jng'er?
Ik kan vakantie ook steeds meer waarderen
jawel maar ik heb je lang niet gesproken denk ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Mijn brein doet het nog gewoon hoor. Jij dacht van niet?
blijf maar hier gewoonquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijn he.
Ja, maar ik ben ondertussen alles wel al geweest.
Neuh wel meer.. maar ik heb gewoon zat te doen en kan 's avonds wel lekker chillen zonder huiswerk te moeten maken en shit. Dat is echt fijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
Ben ik de enige die de vakantie zat is?![]()
Vind het alleen leuk als ik óp vakantie ga.
Oh hm.. ik misschien ook wel..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, heb ook wel vakantie's gehad die echt niet tof waren
[..]
Tof!
nu nog? ik ga slapenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga hardlopen, tering wat zie ik daar tegen op.. maar ik ga toch. Bikkel of nie
Da's waar. Vakantie is wel oké. Laatste dagen alleen een beetje saai, want niks afgesproken enzo. Dan word ik een beetje gek van niks doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jawel maar ik heb je lang niet gesproken denk ik
hoe is je vakantie?
Mja, dat chillen is wel chill. Duh.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh wel meer.. maar ik heb gewoon zat te doen en kan 's avonds wel lekker chillen zonder huiswerk te moeten maken en shit. Dat is echt fijn. Hele weken niks doen lijkt me niks
* Xeor geeft een hapje aan Crack_quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, heb ook wel vakantie's gehad die echt niet tof waren
[..]
Tof!
[..]
Oh die karamelsutra lust ik wel
ga op vakantie danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef Ezell het volgende:
Ben ik de enige die de vakantie zat is?![]()
Vind het alleen leuk als ik óp vakantie ga.
Ja hoor, zolang er geen rellen komen en iedereen zich gedraagtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi.Overleef je het hier nog een beetje met al die nare JNG'ers hier?
Sinds gisteravond terug uit Ierland..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Da's waar. Vakantie is wel oké. Laatste dagen alleen een beetje saai, want niks afgesproken enzo. Dan word ik een beetje gek van niks doen.Die van jou?
[..]
Mja, dat chillen is wel chill. Duh.Maar een weekje vind ik al gauw genoeg.
Iets met geen inkomsten hebben.quote:
Ah, dan ben ik niet welkom.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang er geen rellen komen en iedereen zich gedraagt
Interresant topicquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha maar is het wel leuk om te lezen?
[..]
ja
[..]
kwam toevallig dit topic tegen:
R&P / Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #12
en toen begon ik het boek te lezen..
hee wacht even, ik ben ook een krab he
precies. Nieuwe mensen zijn altijd welkom, zolangg het gezellig blijftquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang er geen rellen komen en iedereen zich gedraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |