haha maar is het wel leuk om te lezen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, ben nu met de boeken begonnen.
En het gaat moeizaampagina 250 van boek 1 nog maar.
jaquote:
kwam toevallig dit topic tegen:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap je niet, wat bedoel je daar mee?![]()
Oh yea krokante krab hmm, zou alle krab eten maar oke
Danku, waar zijn de koekjes?quote:
Ja hallo, waar moet ik beginnen met lezen of moet ik het hele topic lezen? Dan laat maar hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha maar is het wel leuk om te lezen?
[..]
ja
[..]
kwam toevallig dit topic tegen:
R&P / Te veel nadenken - Kracht van het Nu topic #12
en toen begon ik het boek te lezen..
hee wacht even, ik ben ook een krab he
veel te veel tekst iddquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Danku, waar zijn de koekjes?
[..]
Ja hallo, waar moet ik beginnen met lezen of moet ik het hele topic lezen? Dan laat maar hoor
Hoiquote:
Ahja, maar helpt het al?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
veel te veel tekst iddsorry
Oh, wat voor koekjes zijn 't eigenlijk?quote:
Chocoladekoekjes of TUCquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi. Long time no see, hoe is het?
[..]
Ahja, maar helpt het al?
[..]
Oh, wat voor koekjes zijn 't eigenlijk?
Ehh, chocoladekoekje dan maar. Mag ik 'm ook bewaren voor morgen? Ik wil nu eigenlijk helemaal geen koekje maar morgen wel. Ja dramaquote:
inderdaad lang geleden!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi. Long time no see, hoe is het?
[..]
Ahja, maar helpt het al?
[..]
Oh, wat voor koekjes zijn 't eigenlijk?
Of een ijsje... Ben & Jerry's?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh, chocoladekoekje dan maar. Mag ik 'm ook bewaren voor morgen? Ik wil nu eigenlijk helemaal geen koekje maar morgen wel. Ja drama
Oeh ben & jerry's, welke heb je?quote:
Ja gaat lekker hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad lang geleden!
Goed, en met jou?
Strawberry cheesecake en karamelsutraquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oeh ben & jerry's, welke heb je?
[..]
Ja gaat lekker hoor. Vakantie nu en vind ik echt chill, veel fijner dan vorige jaren voor weet ik veel welke reden
.
Zal het eens proberenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:51 schreef Crack_ het volgende:
Je moet gewoon neppe ben & jerry's halen bij de lidl/aldi. Net zo lekker maar dan kost het maar 2,60 ofzoiets dacht ik. HM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |