abonnement Unibet Coolblue
pi_129844774


Als je meer dan een jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire modellen (smartphones die pas over een tijdje worden verwacht zijn hierin niet opgenomen). Zo kun je makkelijker een indruk krijgen wat het beste geschikt zou zijn voor jou. De genoemde prijzen zijn richtprijzen en sterk onderhevig aan de vraag en aanbod van een bepaalde telefoon.
SPOILER: OVERZICHT DUALCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: OVERZICHT QUADCORE MODELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Community support (Rooting, tweaks & reviews)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

Jiayu G3-topicreeks op FOK!

OP Version 1.1 by shiznuts | © 2012 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129844993
Al een besluit genomen dan :D?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_129845077
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:43 schreef RobertNL het volgende:
Al een besluit genomen dan :D?
Lees de derde pagina terug van het vorige topic ;) Spoiler alert: Faea F2 for the time being it is for Shiz!

quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:33 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

nope lukt niet :'( nieuwe account aangemaakt met ander email adres enzo maar nog altijd ongeldig :s
Probeer Firefox/IE 10.. met Chrome lukte het mij ook niet meer, zelfs al maakte ik een nieuw account met nieuw email-adres aan. In IE10 wou het wel gewoon ;)
mag het weten
pi_129845255
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:45 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Lees de derde pagina terug van het vorige topic ;) Spoiler alert: Faea F2 for the time being it is for Shiz!

[..]

Probeer Firefox/IE 10.. met Chrome lukte het mij ook niet meer, zelfs al maakte ik een nieuw account met nieuw email-adres aan. In IE10 wou het wel gewoon ;)
Held! In firefox werkte het inderdaad gwn, thx!!! Toch even mooi 18$ minder zo ^^
pi_129845294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:49 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Held! In firefox werkte het inderdaad gwn, thx!!! Toch even mooi 18$ minder zo ^^
Wat heb je besteld wat initieel $360 kostte? :)
mag het weten
pi_129845418
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:50 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wat heb je besteld wat initieel $360 kostte? :)
Ga de Xiaomi M2s bestellen :) Wat duurder dan de standaard china phone maar wil graag eens een gsm met de max rekenkracht die momenteel beschikbaar is, en dan vind ik 340$ nog goed meevallen als je ziet wat je ervoor krijgt :D

De M3 (of Mi3) zit er blijkbaar ook wel aan te komen volgens gizchina en zou de 17e al gereleased worden, maar er zijn eigenlijk enkel nog maar een paar leaks van bekend dus vermoed dat dat nog wel even zal duren en nog duurder zal zijn dus ga daar niet op wachten

Tenzij iemand hier andere info heeft natuurlijk? ... :p
pi_129845784
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:52 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ga de Xiaomi M2s bestellen :) Wat duurder dan de standaard china phone maar wil graag eens een gsm met de max rekenkracht die momenteel beschikbaar is, en dan vind ik 340$ nog goed meevallen als je ziet wat je ervoor krijgt :D
Oh zeker.. met pak en beet 250 euro ben je de helft minder kwijt aan dezelfde specs t.o.v. een Sony/Samsung/HTC flagship met soortgelijke specs. Wat ik zelf alleen jammer vind is de aanzuigende werking van het doorbreken van Chinaphones, wat de fabrikanten aanleiding geeft hun prijzen mooi laag te houden bij aankondiging, maar bij lancering sky-high zien gaan bij resellers. En dan ben je zoals je zegt nog steeds goedkoop uit, maar ik vind zelf 250 euro al niet meer zo goedkoop in de oren klinken (wel t.o.v. de specs die je krijgt ofc) maar absoluut gezien blijft het voor mij een smak met geld (die ik liever stop in een PS4 bijv) voor een slim mobiel communicatiemiddel :) Daarom blijf ik bij mijn harde 200 euro grens en zoek in feite in de 100-200 euro categorie naar leuke Chinaphones ;)
mag het weten
pi_129848870
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:59 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Oh zeker.. met pak en beet 250 euro ben je de helft minder kwijt aan dezelfde specs t.o.v. een Sony/Samsung/HTC flagship met soortgelijke specs. Wat ik zelf alleen jammer vind is de aanzuigende werking van het doorbreken van Chinaphones, wat de fabrikanten aanleiding geeft hun prijzen mooi laag te houden bij aankondiging, maar bij lancering sky-high zien gaan bij resellers. En dan ben je zoals je zegt nog steeds goedkoop uit, maar ik vind zelf 250 euro al niet meer zo goedkoop in de oren klinken (wel t.o.v. de specs die je krijgt ofc) maar absoluut gezien blijft het voor mij een smak met geld (die ik liever stop in een PS4 bijv) voor een slim mobiel communicatiemiddel :) Daarom blijf ik bij mijn harde 200 euro grens en zoek in feite in de 100-200 euro categorie naar leuke Chinaphones ;)
Ja ik begrijp wat je bedoelt :) Het is niet meer zo'n "wauw!" deal als een smartphone voor pakweg 150 euro, maar vond het voor de moment wel de moeite :)
pi_129849882
Hallo,

hoelang zou het ongeveer duren als ik wat bij Antelife bestel en verzending van DHL kies?
Ik weet dat er bij DHL 4 tot 7 dagen staat, maar hoelang blijft de telefoon bij Antelife zelf liggen?
pi_129850020
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 23:28 schreef kimmyking het volgende:
Hallo,

hoelang zou het ongeveer duren als ik wat bij Antelife bestel en verzending van DHL kies?
Ik weet dat er bij DHL 4 tot 7 dagen staat, maar hoelang blijft de telefoon bij Antelife zelf liggen?
Antelife heb ik nog niet besteld maar denk dat je bij de meeste china shops toch een 3 tal dagen moet rekenen
pi_129850023
Ligt eraan hoe likely het is dat ze het daadwerkelijk op voorraad hebben, maar je mag toch verwachten binnen een dag of drie ofzo?

Zag trouwens dat ze nu de FAEA F2 Elite bij PW met lead-in geschat op 18-8 hebben... hoe erg dat de realiteit benadert is natuurlijk altijd maar de vraag. Opmerkelijk is alleen dat ik dacht dat het dan ook 2GB zou zijn, maar so far is het wel Turbo, maar niet 2GB.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129850061
Bedankt voor de snelle respons!
pi_129857237
Begin te merken dat mijn Star V12 (6577, 512MB ram) zo'n beetje aan zijn limiet begint te komen, krijg steeds meer last van traag reageren en vastlopers. Vind het dus wel tijd worden voor een nieuwe Chinaphone.

Quad-core is dus een must, twijfel alleen of het verschil tussen een phone met 6589 en 6589T bij normaal gebruik echt merkbaar zal zijn. Verder is 1GB ram een must, de Chinaphones met 2GB ram zijn nog steeds redelijk beperkt en aan de prijs (correct me if I'm wrong).

Zit nu naar de Jiayu G3S te kijken, die telefoon heeft zich natuurlijk in het verleden al bewezen en Gorilla Glass is ook een plus. De overige modellen met deze specs hebben volgens mij allemaal nogal een plastic look and feel.

Wat zouden jullie mij in dit geval aanraden? Iemand al eigenaar van een quad-core Chinaphone, en is het echt zo'n verademing tegenover een dual-core exemplaar? De keus aan Chinaphones is inmiddels zo groot geworden dat ik er zelf niet meer uitkom :?
pi_129862496
Iemand enig idee wat ik nog kan doen aan een Jiayu G2 waar vrijwel geen ontvangst meer is? Wifi is uitstekend, bellen niks tot weinig
pi_129883612
Heb nu van alles zitten te bekijken en ik kom uit op die populaire Jiayu G3S of misschien de G4. Kan iemand mij nog wat beters in deze prijsklasse adviseren of zit ik wel goed zo?
pi_129884372
Mijn eerste keuze zou zijn een zwarte Jiayu G4 Advanced MTK6589T 2GB RAM 3000mAh, want: zwarte front is een must (kan wit niet uitstaan helaas), 4.7" 720P scherm is prima, Turbo-processor met 2GB en DualSIM is top, 3000mAh is erg praktisch, geheugen met een microSD-kaart kunnen uitbreiden een zegen en hij ziet er gewoon strak en no-bullshit uit en niet als een directe kopie ergens van.

Maar ja, in het zwart is 'ie nog altijd niet beschikbaar en bovendien komt de witte al boven de 300 USD uit. Als je dat geld ervoor over hebt en wit je ding wel is, of als je een zwarte met mindere specs ook best kunt waarderen, dan is het altijd nog een keuze natuurlijk.

Zelf ben ik dan eerder nieuwsgierig naar een FAEA F2: 5.0" 1080P. Verder geen Turbo-processor, 2GB RAM en 3000mAh, met z'n MTK6589, 1GB RAM en 2300mAh, maar biedt dan wel weer NFC en OTG. En de prijs blijft leuk. Nu beschikbaar trouwens. Binnenkort ook een versie met MTK6589T.

Mocht de F2 me toch niet tevreden stellen, maakt 'ie later maar eens plaats voor de in de eerste alinea omschreven voor mij optimale smartphone en krijgt de F2 een nieuw baasje.

Misschien denk je er hetzelfde over en lijkt jou de F2 ( http://www.faea.com.cn/product/f2/ ) ook wel wat. Andere vergelijkbare phones die je mogelijk in je keuze mee wilt nemen: Iocean X7, ZOPO ZP980, ZOPO C2, ZOPO C3, TCL Idol X S950, UMI X2 en Goophone X7. Neomobile N003 leek me ook best nog wel wat, maar die is ook nog niet uit.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129892351
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 13:25 schreef aukemuis het volgende:
Iemand enig idee wat ik nog kan doen aan een Jiayu G2 waar vrijwel geen ontvangst meer is? Wifi is uitstekend, bellen niks tot weinig
Je bedoelt een slechte verbinding?
En is dat altijd zo geweest of kwam dat later.
pi_129892440
[quote
Je bedoelt een slechte verbinding?
En is dat altijd zo geweest of kwam dat later.
[/quote]

Is altijd goed geweest, toestel is niet gevallen ziet er uit als nieuw. Inmiddels al laatste Jiayu firmware geflashed. Nog geen signaal
pi_129893394
Op beide sim sloten?
De antennes zitten op de achterzijde geplakt en maken kontakt via verende kontakten op het mainboard.
Open maken en eens kijken of daar iets mee is.
Bij de G3 zat er ook een coax kabeltje van mainboard naar een extra printje aan de onderzijde en die wil wel eens loskomen.
Kan zijn dat de G2 een soortgelijke konstruktie heeft.
Ik weet niet of die iets met de gsm antenne te maken had.
pi_129893741
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 10:48 schreef Mehari het volgende:
Op beide sim sloten?
De antennes zitten op de achterzijde geplakt en maken kontakt via verende kontakten op het mainboard.
Open maken en eens kijken of daar iets mee is.
Bij de G3 zat er ook een coax kabeltje van mainboard naar een extra printje aan de onderzijde en die wil wel eens loskomen.
Kan zijn dat de G2 een soortgelijke konstruktie heeft.
Ik weet niet of die iets met de gsm antenne te maken had.
Ik zou eerst eens proberen met een andere simkaart eigenlijk. Misschien dat daar gewoon iets mis mee is...
pi_129893919
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:05 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Ik zou eerst eens proberen met een andere simkaart eigenlijk. Misschien dat daar gewoon iets mis mee is...
Dat heb ik al gedaan, dat was het niet. Zowel vodafone als KPN hebben er geen zin meer in
pi_129894467
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 11:13 schreef aukemuis het volgende:

[..]

Dat heb ik al gedaan, dat was het niet. Zowel vodafone als KPN hebben er geen zin meer in
Hmm da's rot, dan zou het inderdaad wel eens kunnen dat er iets losgekomen is zoals Mehari zei :(
pi_129894601
mehari raad is opgevolgd en toestel marcheert weer! THANKS ook van de ex schoonmoeder :D
pi_129906298
Vandaag een MIUI rom op mijn telefoon gezet (geen Chinese, SE xperia mini pro) maar bij een whatsapp notificatie stond er maar even bovenin de notificatie en daarna was hij weg. Hoort dat bij MIUI of zou het een bug van de rom gezeest zijn? Mensen met ervaringen van MIUI hier? Want het hoort bij een chinees merk geloof ik.
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 20:20:41 #25
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_129909391
Vandaag hier in het winkelcentrum even snel de Zopo 980+ uitgetest, even de talen bekeken, achtergrondjes veranderd, etc etc. Viel me alleen wel op dat het scherm niet zo goed reageerde op mijn aanrakingen als de iPhone van mijn vriendin. Is dat normaal bij Zopo/Android, of hoort dat gewoon gelijk te zijn, of is een iPhone daar gewoon een uitblinker in, of wat!?

Prijs was trouwens 2880HK$, wat ik nog aardig prijzig vind. (280 euro ongeveer)

Daarnaast ook geen NFC, wat me toch wel leuk lijkt met het oog op mogelijke OV-chip hacks/apps straks.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:43:16 #26
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_129913139
Mensen, welke telefoon kunnen jullie aanraden voor rond de 200¤, die ik zonder teveel gedoe kan gebruiken? Ik houd van features als google now en gewoon een goede stabiele android install.

Is die Jiayu G4 dan wat voor mij? En wat is gemiddeld de importtax qua extra kosten?
pi_129915391
Ik heb er een paar posts terug nog een hele rits genoemd die je kunt overwegen, maar waarom de G4 imho wel wat heeft, maar zelf dan alleen de flagship G4 zou willen en die er naar mijn smaak nog niet is en ook benieuwd ben naar een FAEA F2.

Importtax staat alles uitgelegd in de openingspost (met dank aan Shiz voor het fixen van de linkjes in dit deel).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:55:10 #28
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_129916657
http://www.pandawill.com/(...)ope-16gb-p78612.html

Deze is inderdaad te gek qua specs, full HD scherm is wel echt lekkah
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:56:54 #29
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129916739
RAM 1GB :'(
Verder :Y _O_
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_129928893
Als ik deze niet haal dan weet ik het ook niet meer.
pi_129929371
http://zopomobilemall.com(...)2-osblack-p-525.html

Dat is best wel huge, maar zal wel in de broekzak gaan, toch :D
Ajax Amsterdam
  zondag 11 augustus 2013 @ 11:44:11 #32
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_129930236
quote:
10s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:35 schreef unitedshoties het volgende:
Als ik deze niet haal dan weet ik het ook niet meer.
Vijf in stock, succes!
  zondag 11 augustus 2013 @ 11:46:33 #33
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_129930294
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:56 schreef RobertNL het volgende:
RAM 1GB :'(
Verder :Y _O_
Voor een gemiddelde gebruiker zoals ik volgens mij helemaal geen probleem. Maar ik vind het wel een aparte keuze van de fabrikant, tenzij er straks ook een elite-eliteversie komt met 2gb/32gb ofzo :)
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:05:11 #34
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129930679
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 11:46 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Voor een gemiddelde gebruiker zoals ik volgens mij helemaal geen probleem. Maar ik vind het wel een aparte keuze van de fabrikant, tenzij er straks ook een elite-eliteversie komt met 2gb/32gb ofzo :)
Tja daar is hier al eerder over gesproken. Aangezien ik mobiel best veel Chrome gebruik is 2GB wel een prettige upgrade ;)
Voor een deel van de mensen maakt het nu nog niks uit inderdaad maar beter is ruimer bemeten dan straks net op het randje bivakkeren :D (Android 4.3 / 5.0 mocht 5.0 er komen voor de MTK6589 that is).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:21:18 #35
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129931036
Drom. Voor mensen die van een MTK6575 (Jiayu G2 e.d.) of MTK6577 (Neomobile N002 e.d.) komen en dat in principe al prima genoeg was best voor de prijs een leuke upgrade lijkt me. Of voor mensen als tussenfoon tot de 2GB's goed beschikbaar en normaal geprijsd zijn. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:39:49 #36
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_129931514
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Tja daar is hier al eerder over gesproken. Aangezien ik mobiel best veel Chrome gebruik is 2GB wel een prettige upgrade ;)
Voor een deel van de mensen maakt het nu nog niks uit inderdaad maar beter is ruimer bemeten dan straks net op het randje bivakkeren :D (Android 4.3 / 5.0 mocht 5.0 er komen voor de MTK6589 that is).
Je moet tegen die tijd ook een reden hebben om weer een nieuwe chinaphone te kunnen kopen hè ;-)
pi_129933088
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:39 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Je moet tegen die tijd ook een reden hebben om weer een nieuwe chinaphone te kunnen kopen hè ;-)
Drom.. geld moet rollen toch Rutte? Prima, in het buitenland, niet hier :6
mag het weten
  zondag 11 augustus 2013 @ 16:28:06 #38
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129941713
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 12:39 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Je moet tegen die tijd ook een reden hebben om weer een nieuwe chinaphone te kunnen kopen hè ;-)
Ja dat is ook weer waar :+
Maarja de X7 is net weg dus ik wil er wel daadwerkelijk wat op vooruit gaan in vergelijking met het laatste toestel ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_129944368
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:28 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja dat is ook weer waar :+
Maarja de X7 is net weg dus ik wil er wel daadwerkelijk wat op vooruit gaan in vergelijking met het laatste toestel ;)
Is het nou de moeite waard om een chinaphone te nemen als je steeds binnen korte tijd weer wisselt? Op 3 jaar maak je dan toch meer verlies dan als je gewoon in 1 keer een high-end neemt en daar vervolgens 3 jaar mee doet, en hem dan doorverkoopt?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:33:16 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129944578
Nee. Je vergeet dat een paar maanden oude telefoon altijd nog een doorverkoop waarde heeft. Bovendien ben je dan altijd up-to-date met de laatste specsgeneratie. Een nu zijnde high-end phone is in anderhalf jaar alweer zwaar achterhaald, laat staan dat je na drie jaar nog plezier hebt aan je 600 euro. Bovendien reken je dan geen risico in op verlies/diefstal/schade die buiten de garantie valt en een nieuwe kopen is dan een dikke tegenvaller. Dus: chinaphones! ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:34:25 #41
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129944630
quote:
2s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Is het nou de moeite waard om een chinaphone te nemen als je steeds binnen korte tijd weer wisselt? Op 3 jaar maak je dan toch meer verlies dan als je gewoon in 1 keer een high-end neemt en daar vervolgens 3 jaar mee doet, en hem dan doorverkoopt?
Had een Xperia Z die stuk ging; dus even een Chinaphone gehaald omdat de reparatie 4 weken ging duren. Nu de telefoon met minimaal verlies de deur uit gedaan.
Ik kan je vertellen dat de Xperia in die 2 maand meer in prijs is gedaald.

Daarnaast wissel ik al ruim een jaar (of twee) elke 3 maand wel van tablet. Uiteindelijk was de afschrijving op mijn hoofd tablet (Asus TF101) groter dan alle andere tablets die ik in dat jaar heb gehad.
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:33 schreef shiznuts het volgende:
Nee. Je vergeet dat een paar maanden oude telefoon altijd nog een doorverkoop waarde heeft. Bovendien ben je dan altijd up-to-date met de laatste specsgeneratie. Een nu zijnde high-end phone is in anderhalf jaar alweer zwaar achterhaald, laat staan dat je na drie jaar nog plezier hebt aan je 600 euro. Bovendien reken je dan geen risico in op verlies/diefstal/schade die buiten de garantie valt en een nieuwe kopen is dan een dikke tegenvaller. Dus: chinaphones! ^O^
Mwha de de Snapdragon die in de Z zit is over een jaar pas op het segment van de chinaphones beland :P (verschil tussen de S4pro en MTK6589 is wel aardig te merken :+)
MTK doet natuurlijk alleen mee in het mid-end segment en dat is prima want daar zit verreweg de grootste groeimarkt :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_129946050
Wanneer komt die Jiayu G4 Advanced uit?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 11 augustus 2013 @ 22:19:03 #43
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129956619
De witte is er al, de zwarte... Noone knows. :{ 300+ USD in ieder geval...

@ RobertNL: zeg ook nergens dat de S4 gelijkstaat tot een MTK6589, maar dat ook de Xperia Z sterk verouderd is na anderhalf jaar en een Chinafoon tegen die tijd, of moet je voorstellen, na 3 jaar zeker wel beter is, omdat er gewoon nieuwe ontwikkelingen komen: aantal rekenkernen, RAM geheugen, optimalisatie performance/energy management, mAh, NFC2.0, BT5.0, Wi-Fi b/g/n/x et cetera en China zal zoveel mogelijk proberen mee te gaan, ook qua schrermresolutie en we hebben al gezien dat er flexibele OLED schermen komen. En dan is anderhalf á 3 jaar tijd erg veel hoor. Alleen al vanwege de native Android-versie support natuurlijk een thema.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129959399
Dat is ook nog steeds mijn punt, ik val te veel over het feit dat telefoons (bijna) niet leverbaar zijn met 2 GB RAM..

echter vraag ik me wel heel erg af of ik die 2 GB wel echt ga merken..
de 1 GB ram voldoet prima in mijn neo n002.. dus volgens mij kan ik het best met 1 GB doen..
echter wil ik als ik upgrade toch ook wel wat hebben wat meer toekomst gericht is en dan kom je toch gauw weer op 2GB uit... :P

lastig..

Dan nog maar even wachten op de Neo n003 advanced
pi_129961412
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:19 schreef shiznuts het volgende:
De witte is er al, de zwarte... Noone knows. :{ 300+ USD in ieder geval...

Ik zou wel de zwarte versie met 2 gb RAM en 32 gb intern geheugen willen.
Maar deze is nog niet verkrijgbaar toch?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:50:08 #46
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129961456
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:49 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik zou wel de zwarte versie met 2 gb RAM en 32 gb intern geheugen willen.
Maar deze is nog niet verkrijgbaar toch?
Nope, even geduld alstublieft :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:50:18 #47
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129961464
Nope, anders had ik de FAEA F2 wel laten schieten als dat meteen had gekund...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129961590
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:50 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nope, even geduld alstublieft :D
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:50 schreef shiznuts het volgende:
Nope, anders had ik de FAEA F2 wel laten schieten als dat meteen had gekund...
Er zitten dus veel mensen met smart op te wachten?

Ik moet eind november een nieuwe telefoon hebben en zit dus te denken aan een Chinees ding icm met een SIM only abonnement.

Die G4 lijkt heel redelijk voor een goede prijs.
Ik zou ook wel die Oppo Find 5 kunnen halen maar die is wel ernstig duur voor mij en of die 1080p ipv 720p en die wat snellere CPU ¤250,- extra waard is betwijfel ik sterk.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_129962050
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:52 schreef IPA35 het volgende:

[..]

[..]

Er zitten dus veel mensen met smart op te wachten?

Ik moet eind november een nieuwe telefoon hebben en zit dus te denken aan een Chinees ding icm met een SIM only abonnement.

Die G4 lijkt heel redelijk voor een goede prijs.
Ik zou ook wel die Oppo Find 5 kunnen halen maar die is wel ernstig duur voor mij en of die 1080p ipv 720p en die wat snellere CPU ¤250,- extra waard is betwijfel ik sterk.
Ja kan natuurlijk ook voor veel minder, even goed een 1080p-scherm hebben met iets als de Umi X2 of Zopo C2...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:05:13 #50
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129962250
Jup, de G4 Advanced black raakt op alle vlakken goed inderdaad. Zwarte front, MTK6589T processor met 2GB RAM, 4.7" 720P is prima, 3000mAh is geniaal. Is gewoon dualSIM, heeft gewoon een microSD-slot en moet geen Samsung, HTC of iPhone voorstellen. Om meer kun je haast niet vragen. Misschien NFC, maar verder packed 'ie nogal wat.

In z'n klasse komt een ZP980 wel erg dichtbij zoiets, maar die prijs is ook niet misselijk en dan heb je een accu van maar 2000mAh... Er is helaas bij elke andere MediaTek smartphone dan de G4 eigenlijk wel wat op aan te merken.

In anders nieuws... 't moet je natuurlijk maar net lukken met een beschikbaar aantal van 5 stuks, maar ze hebben in de Happy hour een Lenovo: http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=friday . Toch een goed merk. Quadcore. Niks geen fancy Turbo of 2GB RAM en ook geeneens 720P/1080P scherm. Maar qua 4.5" is er op MTK6589-vlak niet zo heel veel beschikbaar en zolang het IPS is en niet TFT wil dat ook nog best met 540P. In ieder geval omdat 'ie IP67 is, dat houdt in stofdicht en waterresistent. En dat voor nog geen 195 USD. Zeg niet dat 'ie voor iedereen is, maar moet je phone simpel zijn en tegen een stootje kunnen dan is 'ie best kek.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129962348
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:05 schreef shiznuts het volgende:
Jup, de G4 Advanced black raakt op alle vlakken goed inderdaad. Zwarte front, MTK6589T processor met 2GB RAM, 4.7" 720P is prima, 3000mAh is geniaal. Is gewoon dualSIM, heeft gewoon een microSD-slot en moet geen Samsung, HTC of iPhone voorstellen. Om meer kun je haast niet vragen. Misschien NFC, maar verder packed 'ie nogal wat.

In z'n klasse komt een ZP980 wel erg dichtbij zoiets, maar die prijs is ook niet misselijk en dan heb je een accu van maar 2000mAh... Er is helaas bij elke andere MediaTek smartphone dan de G4 eigenlijk wel wat op aan te merken.

In anders nieuws... 't moet je natuurlijk maar net lukken met een beschikbaar aantal van 5 stuks, maar ze hebben in de Happy hour een Lenovo: http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=friday . Toch een goed merk. Quadcore. Niks geen fancy Turbo of 2GB RAM en ook geeneens 720P/1080P scherm. Maar 4.5" is op MTK6589 niet zo heel veel beschikbaar en zolang het IPS is en niet TFT wil dat ook nog best met 540P. In ieder geval omdat 'ie IP67 is, dat houdt in stofdicht en waterresistent. En dat voor nog geen 195 USD. Zeg niet dat 'ie voor iedereen is, maar moet je phone simpel zijn en tegen een stootje kunnen dan is 'ie best kek.
Die Lenovo K900 is ook wel een heel gaaf ding. Alleen ook een beetje te duur net als de Find 5.
Vandaar de voorkeur voor de G4.

Dat ding is al een aantal keren uitgesteld nietwaar?

En wat is dan in godsnaam de G5???
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:09:15 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129962442
Ja, Jiayu is koning op het gebied van uitstel. Eerst plaatjes lekken, dan met specs komen en dan na meer dan een half jaar nog met niks komen... Da's wel erg treurig natuurlijk. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129962591
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, Jiayu is koning op het gebied van uitstel. Eerst plaatjes lekken, dan met specs komen en dan na meer dan een half jaar nog met niks komen... Da's wel erg treurig natuurlijk. ;(
Mijn abonnement loopt pas 25 november af dus ik heb nog de tijd het een en ander aan te kijken 8-) .
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:13:31 #54
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129962617
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:09 schreef shiznuts het volgende:
Ja, Jiayu is koning op het gebied van uitstel. Eerst plaatjes lekken, dan met specs komen en dan na meer dan een half jaar nog met niks komen... Da's wel erg treurig natuurlijk. ;(
Marketing is a bitch ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:17:07 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129962782
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:13 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Mijn abonnement loopt pas 25 november af dus ik heb nog de tijd het een en ander aan te kijken 8-) .
Lucky you. :Y Ik was van plan me een nieuwe telefoon te schenken voor m'n verjaardag over een ruime maand. Zeker nu m'n N002 rap achteruitgaat. ;( En aangezien ik recht heb op een cadeautje :P , koop ik dan maar een FAEA F2, dat ik in ieder geval wat heb. Krijg toch altijd uit de omgeving vragen of ik nog een phone heb liggen (sta al bekend als 'inspector gadget'), dus later upgraden naar de ultieme versie van de Jiayu G4 als 'ie eindelijk eens uit is, is toch geen probleem. En de FAEA F2 heeft NFC, dus daar kan ik dan sowieso eens mee spelen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:45:27 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129963939
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Lucky you. :Y Ik was van plan me een nieuwe telefoon te schenken voor m'n verjaardag over een ruime maand. Zeker nu m'n N002 rap achteruitgaat. ;( En aangezien ik recht heb op een cadeautje :P , koop ik dan maar een FAEA F2, dat ik in ieder geval wat heb. Krijg toch altijd uit de omgeving vragen of ik nog een phone heb liggen (sta al bekend als 'inspector gadget'), dus later upgraden naar de ultieme versie van de Jiayu G4 als 'ie eindelijk eens uit is, is toch geen probleem. En de FAEA F2 heeft NFC, dus daar kan ik dan sowieso eens mee spelen.
Ik voel een nieuwe queste aankomen; Shiz en de zoektocht naar NFC-pairende gadgets :D (ideaal echt :9)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:46:50 #57
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129963983
Ja, eerst excuses verzinnen om een nieuwe telefoon te halen en while I'm at it, dat de reden laten zijn om weer andere gadgets te halen... er komt o.a. een zekere Ultimate Ears BOOM (360) in me op. :D

- oh my van 2-4 weken staat 'ie nu opeens op ' Versandfertig: Innerhalb von 24 Stunden '. :o :X ~O>
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 12 augustus 2013 @ 06:39:21 #58
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_129966868
Mijn telefoon zweeft nu ook al sinds woensdag rond in Nederland, volgens Singapore Post.

Hopelijk trappen ze dat ding snel mijn kant op, want mijn huidige telefoon holt snel achteruit. Lijkt wel alsof ie het aanvoelt dat er een vervanger komt
pi_129967499
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]
(sta al bekend als 'inspector gadget')
:D _O_
mag het weten
pi_129971685
zucht.. 5 augustus jiayu G2S besteld voor brugsmurf, was op voorraad.. Order betaald via paypal, order onzichtbaar in mijn account.. wat email wisselingen met de mensen van antelife met het bericht , hij is binnen en op 9 augustus zou ik een T&T krijgen.. Noppes nada.. Net mail gehad.. Ding is niet op voorraad ivm onderdelen tekort ? En het zal binnen 2 of 3 dagen wel binnen zijn. Ja.. daag.. dat kennen we van hen.. dan wordt ik eindeloos aan het lijntje gehouden.. Geen zin in..dus wil ik refund..

Maarre.. welke telefoon is dan vergelijkbaar met deze ?
pi_129972292
Hoe kan je je order cancellen (ja mailen dat ik de order cancel duh).. Maar hoe gaat het met geld terug ? Moet ik dan een dispute starten of gewoon vragen voor een refund ?
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:50:07 #62
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129972395
Vraag eerst een refund en vermeld dat als ze het niet binnen 3 dagen refunden je een claim bij paypal start. Let maar eens op hoe snel ze zijn :P.

Wat is het budget? Wellicht kan je voor iets meer een nieuwere telefoon meepakken ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 12 augustus 2013 @ 11:59:56 #63
356330 Rijssi
Relativeert alles
pi_129972736
Heb vorige week een replica s4 besteld op DH-gate voor m'n vriendin. Verzonden met DHL.
Nu ben ik zojuist gebeld door DHL dat het pakket nader geïnspecteerd zal gaan worden en dat dit tot 10 werkdagen in beslag kan nemen.

Is dit iets om zorgen over te maken?

verkoper heeft op douaneverklaring gezet "refurbished cell phone"
PSN: Reneon01990
pi_129972921
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef RobertNL het volgende:
Vraag eerst een refund en vermeld dat als ze het niet binnen 3 dagen refunden je een claim bij paypal start. Let maar eens op hoe snel ze zijn :P.

Wat is het budget? Wellicht kan je voor iets meer een nieuwere telefoon meepakken ;)
Nou ik was nu incl. verzenden 175 dollar kwijt. meer was ik niet van plan uit te geven..
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:09:08 #65
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_129973007
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:59 schreef Rijssi het volgende:
Heb vorige week een replica s4 besteld op DH-gate voor m'n vriendin. Verzonden met DHL.
Nu ben ik zojuist gebeld door DHL dat het pakket nader geïnspecteerd zal gaan worden en dat dit tot 10 werkdagen in beslag kan nemen.

Is dit iets om zorgen over te maken?

verkoper heeft op douaneverklaring gezet "refurbished cell phone"
als t echt een replica is ben je hem kwijt gok ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:09:09 #66
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129973008
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:59 schreef Rijssi het volgende:
Heb vorige week een replica s4 besteld op DH-gate voor m'n vriendin. Verzonden met DHL.
Nu ben ik zojuist gebeld door DHL dat het pakket nader geïnspecteerd zal gaan worden en dat dit tot 10 werkdagen in beslag kan nemen.

Is dit iets om zorgen over te maken?

verkoper heeft op douaneverklaring gezet "refurbished cell phone"
Ik ben bang; om zo maar te zeggen dat je de lul bent. Het importeren van zulk spul wordt als je gepakt wordt door het merken bureau niet zachtzinnig opgenomen.

Aangezien DHL de inklaring normaal binnen een dag wel klaar heeft verwacht ik dat het met 10 dagen door gespeeld wordt naar bovengenoemde (kan dit ook fout hebben).
Bereid je maar op het ergste voor.

Boetebedragen die voor een zonnebril (e.d) in het Chinese webshop topic voorbij zijn gekomen zitten rond de ¤300.
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:06 schreef poldervrouwtje het volgende:

[..]

Nou ik was nu incl. verzenden 175 dollar kwijt. meer was ik niet van plan uit te geven..
Hmz, 4'' maximaal? Zal eens kijken :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:11:48 #67
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129973091

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:12:13 #68
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129973099
quote:
:9
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:14:01 #69
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_129973156
quote:
Is dat die F2?
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:25:49 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129973510
Ja! Aangekomen bij MisterTao.
Was $197.84 excl. verzendkosten en commissie.
Ik wilde er eigenlijk meteen van Taobao deze cover bijmikken: http://item.taobao.com/item.htm?id=19182194188 , maar die stond voor 10.8 op het programma, maar is verschoven naar 18.8, dus die werd uit de bestelling gemikt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:27:18 #71
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129973563
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:06 schreef poldervrouwtje het volgende:

[..]

Nou ik was nu incl. verzenden 175 dollar kwijt. meer was ik niet van plan uit te geven..
Zo even wat toestellen ''uitgezocht''

Cubot GT99 - $149 (-5% = $142.50)

Jiayu G3S* - $171 (-5% = $162.45)

Jiayu G3S+** - $188 (-5% = $178.60)

Jiayu G2S - $159 (-5% = $151.05)


*Jiayu met MTK6589 (normale)
** Jiayu met MTK6589T (Turbo; sneller)


De eerste 3 zijn een duidelijke upgrade boven de G2S qua snelheid.

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 12-08-2013 12:32:23 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_129974063
Volgende phone heb ik hier nog niet zien langskomen en wekt toch wel mijn belangstelling, voor de naam zou je het misschien laten, maar toch
http://www.banggood.com/P(...)rtphone-p-76152.html
zoals ik het versta is er eigenlijk ook een 8MP-versie. FP spreekt over 5 en TD over 13, maar volgens de foto's zou dit de 8MP versie moeten zijn, bij BG staat er geen MP achteraan op gedrukt (naast de lens).
Prijs is zeker bij BG super-laag voor een quad core. Natuurlijk maar 1 GB en geen gorilla glass of zo, maar wel 2 batterijen, protector en hoesje. Wordt trouwens goed beoordeeld door redferret
http://www.redferret.net/?p=37908 hoewel zij hun voorkeur geven aan de thl w100 (idem Changjiang W100). Maar THL ben ik al niet zo een fan van en is toch net weer ietsje duurder (http://www.buyincoins.com/item/30499.html)
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 12:53:34 #73
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129974356
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:45 schreef Fasroslis het volgende:
Volgende phone heb ik hier nog niet zien langskomen en wekt toch wel mijn belangstelling, voor de naam zou je het misschien laten, maar toch
http://www.banggood.com/P(...)rtphone-p-76152.html
zoals ik het versta is er eigenlijk ook een 8MP-versie. FP spreekt over 5 en TD over 13, maar volgens de foto's zou dit de 8MP versie moeten zijn, bij BG staat er geen MP achteraan op gedrukt (naast de lens).
Prijs is zeker bij BG super-laag voor een quad core. Natuurlijk maar 1 GB en geen gorilla glass of zo, maar wel 2 batterijen, protector en hoesje. Wordt trouwens goed beoordeeld door redferret
http://www.redferret.net/?p=37908 hoewel zij hun voorkeur geven aan de thl w100 (idem Changjiang W100). Maar THL ben ik al niet zo een fan van en is toch net weer ietsje duurder (http://www.buyincoins.com/item/30499.html)
En een crap resolutie voor 4,7"
Alleen daarom zou ik m al laten liggen. Voor de rest ziet het er aardig uit.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 12 augustus 2013 @ 12:59:50 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129974571
Dát inderdaad. En plastic fantastic puur. ;( Ik word er meteen droevig van i.i.g. :D
Maar goed. Mensen moeten vooral zelf weten hoe ze hun geld verkwanselen.
Die W100 ook met 1500mAh! :'(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129974667
De POMP W99A vind ik ook niet zo slecht trouwens en deze heeft dan wel een 1280 x 720 pixels HD screen voor een 5 inch scherm. Alleen vreemd genoeg een kleinere batterij (1700 voor de W99 ipv 2050 voor de W89). Plastic fantastic heb ik eigenlijk helemaal geen probleem mee en tjah verkwanselen, voor nog geen ¤ 100 zie ik er mij toch nog geen buil aan te vallen.
En de W99 is helemaal mooi qua specs op de batterij na. Maar het plastic fantastic houden ze IMHO wel altijd. Meer geheugen (zowel ram als rom) , maar slechter scherm dan FAEA F2.

[ Bericht 12% gewijzigd door Fasroslis op 12-08-2013 13:27:25 ]
  maandag 12 augustus 2013 @ 13:27:53 #76
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129975536
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 13:03 schreef Fasroslis het volgende:
De POMP W99A vind ik ook niet zo slecht trouwens en deze heeft dan wel een 1280 x 720 pixels HD screen voor een 5 inch scherm. Alleen vreemd genoeg een kleinere batterij (1700 voor de W99 ipv 2050 voor de W89). Plastic fantastic heb ik eigenlijk helemaal geen probleem mee en tjah verkwanselen, voor nog geen ¤ 100 zie ik er mij toch nog geen buil aan te vallen.
En de W99 is helemaal mooi qua specs op de batterij na. Maar het plastic fantastic houden ze IMHO wel altijd.
Een smartphone is een apparaat dat je zoals een computer/laptop/tablet/muis dagelijks gebruikt. Dus kun je beter iets degelijks kopen, dat misschien dan wat meer kost, maar waarvan je weet dat je er elke dag maximum plezier van gaat hebben. Kun je beter bedenken dat een toestel dat zo'n 50 euro duurder is je een jaar lang per week maar een euro wegzet. En dat weegt imho zeker op tegen de winst aan plezier die je eraan beleeft elke week.

Maar goed, nogmaals, ik ben voorstander van individuele keuzes en de vrijheid daarin. Don't let me stop ya.
Maar als je zo'n plastic fanatastic mobieltje haalt hoef je ook geen geweldige support te verwachten, niet eens van ROM cookers die zelf aan de slag gaan met het poorten van nieuwe Android versies en bugfixes, terwijl als je een mobieltje met een beetje naam, kwaliteit en audience zoekt, dat wel gewoon hebt, dat is ook wat waard natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129977543
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:09 schreef RobertNL het volgende:

Hmz, 4'' maximaal? Zal eens kijken :)
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:27 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zo even wat toestellen ''uitgezocht''

Cubot GT99 - $149 (-5% = $142.50)

Jiayu G3S* - $171 (-5% = $162.45)

Jiayu G3S+** - $188 (-5% = $178.60)

Jiayu G2S - $159 (-5% = $151.05)


*Jiayu met MTK6589 (normale)
** Jiayu met MTK6589T (Turbo; sneller)


De eerste 3 zijn een duidelijke upgrade boven de G2S qua snelheid.
Die zijn allemaal groter toch?
Of is er echt nog steeds niks interessants in een wat kleiner formaat? ;(
  maandag 12 augustus 2013 @ 14:56:32 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_129978696
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 14:22 schreef Helly het volgende:

[..]

[..]

Die zijn allemaal groter toch?
Of is er echt nog steeds niks interessants in een wat kleiner formaat? ;(
Ja; 4'' is er weinig. Maar de meeste 4.5'' kunnen nog net (bazzle is ook dunner geworden).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_129980246
Die zwarte G3S+ voor ¤147 is ook geen gek toestel met MTK6589T aan boord, alleen maar 1GB RAM. Heck, i.v.m. de gouwe ouwe G3 issie ¤20 goedkoper met betere specs :+ Betaal je een/twee tientjes meer voor gaming power i.v.m. de Faea F1.
mag het weten
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:11:32 #80
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129982160
szneo.tmall.com heeft de N003 op voorraad, worden zodra besteld 15 augustus verzonden:
http://detail.tmall.com/item.htm?id=21508035155 , ¥ 1299.00 (212 USD/160 EUR excl.)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129983042
quote:
3s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:11 schreef shiznuts het volgende:
szneo.tmall.com heeft de N003 op voorraad, worden zodra besteld 15 augustus verzonden:
http://detail.tmall.com/item.htm?id=21508035155 , ¥ 1299.00 (212 USD/160 EUR excl.)
1 GB model word sws bij meerdere shops leverbaar aankomende weken..
die zouden inderdaad al verzonden zijn...

Ik wil de 2 GB versie in stock zien :(!!
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:39:48 #82
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129983309
En je moet geloof ik zelf gaan sleutelen met gapps, want geen Play store lijkt het.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:58:17 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_129986141
Wat is nu de beste dual-sim smartphone die je kunt hebben met < 5" scherm? Neem aan dat dat een Chinese is, aangezien de gangbare telefoons (Apple, Samsung, HTC etc.) niet dual-sim zijn.

Ik krijg een Samsung Galaxy S4 van mijn werk maar die lijkt mij zo groot en heeft standaard geen dual-sim functionaliteit. Of werkt zo iets ook goed: http://www.magic-sim.com/(...)UAL_SIM_ADAPTER.html ?
  Moderator maandag 12 augustus 2013 @ 18:05:50 #84
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_129986388
Als ik het zo lees dan kan je op die manier alleen switchen van sim en zijn ze niet beide standby. Dus dan wordt het toch een Chinees voor je.
En wat het beste momenteel is ligt er een beetje aan wat je als eisen hebt.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_129987120
nevermind.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_129990863
We hebben de G3S in huis en die bevalt heel goed.. Die eerste uit je post Robert ziet er ook wel aardit uit.. Ik ga even op onderzoek uit..
pi_129990885
Nu de Jiayu G4 Advanced toch zo duur word, en ik nu echt iets moet bestelllen.. Ben ik tot nu toe uitgekomen bij de Zopo ZP980.

Nu is mijn vraag aan jullie, Doen of is er nog iets beters te vinden? Wat zoal?

Misschien weten jullie nog een leuke optie?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_129990954
voor rond die prijs kun je een ZTE Geek krijgen met CPU prestaties die die van high end westers spul evenaren. maar dan lever je weer het FHD scherm en wat geheugen in.

maar als gebruiker van een FHD MTKT telefoon zou ik zeggen: het draait heel aardig. extra snelheid is voorlopig niet echt nodig.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:12:53 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129991007
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:09 schreef Marvelous het volgende:
Nu de Jiayu G4 Advanced toch zo duur word, en ik nu echt iets moet bestelllen.. Ben ik tot nu toe uitgekomen bij de Zopo ZP980.

Nu is mijn vraag aan jullie, Doen of is er nog iets beters te vinden? Wat zoal?

Misschien weten jullie nog een leuke optie?
Volgens mij is die Mixeshop net zo'n toko als Fastcardtech. De vermeldde prijzen zijn niet all-in, daar komen nog allerlei kosten bij en de customer service die hebben geen flauw benul waar ze het over hebben. ;(

Verder... lees dit deel #24 gewoon eens door. Zelf heb ik meermaals al aangekaart dat een G4 Advanced me perfect lijkt, maar die er in ultieme zwarte versie niet is en wat je opties zijn als je iets soortgelijks wilt. Kom je inderdaad al gauw bij die ZP980 uit.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129991130
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Volgens mij is die Mixeshop net zo'n toko als Fastcardtech. De vermeldde prijzen zijn niet all-in, daar komen nog allerlei kosten bij en de customer service die hebben geen flauw benul waar ze het over hebben. ;(

Verder... lees dit deel #24 gewoon eens door. Zelf heb ik meermaals al aangekaart dat een G4 Advanced me perfect lijkt, maar die er in ultieme zwarte versie niet is en wat je opties zijn als je iets soortgelijks wilt. Kom je inderdaad al gauw bij die ZP980 uit.
Ik was nog niet aan het prijszoeken idd, er zou zo`n 15 dollar bijkomen als goedkoopste optie!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:16:36 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129991179
En dan nog een transactie fee en een of andere postverzekering... ;(
Beste kun je denk ik kijken op AliExpress (sellers met kroontjes/diamantjes).
Of een webshop via Chinaprices.
BG bijvoorbeeld: http://www.banggood.com/Z(...)t-Phone-p-79619.html
quote:
Order Subtotal: US$315.99
Shipping Fee: US$0.00
Coupon Discount: US$15.80 (CODE:b185f7, Discount:5%)
Grand Total: US$300.19
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129991546
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef shiznuts het volgende:
En dan nog een transactie fee en een of andere postverzekering... ;(
Beste kun je denk ik kijken op AliExpress (sellers met kroontjes/diamantjes).
Of een webshop via Chinaprices.
BG bijvoorbeeld: http://www.banggood.com/Z(...)t-Phone-p-79619.html

[..]

Even gekeken, ze zijn ook daar nog duurder als BG. Alleen had de laatste keer een invoice faal door BG.
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_129991592
weet iemand nog manieren om percentage discounts te krijgen bij pandawill? denk dat ik misschien toch de Lenovo K900 ga binnenhalen nu hij er voor 470 staat, maar een % discount zou zeer van pas komen.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_129991602
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:25 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Even gekeken, ze zijn ook daar nog duurder als BG. Alleen had de laatste keer een invoice faal door BG.
-EDIT-

FAAL
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:26:56 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129991621
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:26 schreef RDMKR het volgende:
weet iemand nog manieren om percentage discounts te krijgen bij pandawill? denk dat ik misschien toch de Lenovo K900 ga binnenhalen nu hij er voor 470 staat, maar een % discount zou zeer van pas komen.
panda4fok , werkt alleen als je ingelogd bent. Kunt maar 1x per account gebruiken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129991659
kan dat ook als je iemand laat inloggen met hetzelfde bezorg adres en je hem al gebruikt hebt?

anders doe ik het ff via een familielid, thanks.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:28:27 #97
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129991695
Ja, of je gebruikt de beroemde gmail truc.
Ergens bij je e-mail adres er een punt tussenzetten.
(Mail komt gewoon aan, systeem denkt dat het een nieuw e-mailadres is - WIN)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129992022
Mooie tip, moet ik nog maar eens gaan uittesten :P

En oh.. hou Tweakers in de gaten eind augustus.. er komt een shootout aan tussen chinaphones :D

quote:
arnoudwokke schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:11[:
Alright, gezien de bijval lijken me dit dus de meest interessante opties.

iOcean X7
Jiayu G4
Newman N2
Xiaomi M2S
Faea F1

Ik hoop in elk geval drie en misschien zelfs alle vijf tegelijk in handen te kunnen krijgen. Wie kan deze telefoon ongeveer 1,5 week/2 weken missen vanaf 12 augustus?
Fyi: ik heb het verhaal gepland voor 30 augustus :)
Voor degene die alleen lurken op Fok enzo :)
mag het weten
pi_129992224
:(

BG heeft de zp980 niet in stock... Las ik net voordat ik wilde betalen, nu twijfel ik. Geen zin in gezeur als ze er opeens niet meer aan kunnen komen
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:48:48 #100
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129992711
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:34 schreef Joosie200 het volgende:
Mooie tip, moet ik nog maar eens gaan uittesten :P

En oh.. hou Tweakers in de gaten eind augustus.. er komt een shootout aan tussen chinaphones :D

[..]

Voor degene die alleen lurken op Fok enzo :)
Tweakers. :r Blegh. Anders vloek je ff in de kerk! :(

:P Ah, nu vat ik die 'Tweakers HQ'-reactie van je toen je het had over je covers.
Over je opmerking trouwens, wel Nederlander, maar niet Nederland, hè. En denk niet dat ik die primeur heb, want zowel dat hoesje op Taobao als de Pandawill lead-in time voor de Elite-versie staan voor 18 augustus gepland. Sterker nog, tijdens het bestellen had ik de PW listing niet eens gezien dus ging sowieso uit van MTK6589 en 1GB. ;)
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:38 schreef Marvelous het volgende:
:(

BG heeft de zp980 niet in stock... Las ik net voordat ik wilde betalen, nu twijfel ik. Geen zin in gezeur als ze er opeens niet meer aan kunnen komen
Oh ja, da's wel jammer. En vaak is dat ook een 'next info'-datum, geen harde belofte.
De 16e maar weer eens kijken dan?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129994527
Iemand hier toevallig ervaring met een budget smartphone uit china? Ben op zoek naar een nieuwe telefoon voor m'n moeder htc wildfire s heeft ze nu maar hiervan is de accu erg snel leeg, nieuwe accu geprobeerd maar dit helpt niet.
Heb ook het idee dat de telefoon aan het einde is.
Mag rond de ¤80/100 kosten ongeveer als het mogelijk is hiervoor iets betrouwbaars te krijgen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Martijn93 op 12-08-2013 21:48:31 ]
pi_129994854
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef shiznuts het volgende:
Oh ja, da's wel jammer. En vaak is dat ook een 'next info'-datum, geen harde belofte.De 16e maar weer eens kijken dan?
Eigenlijk wil ik gewoon een telefoon nu bestellen :')

quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:23 schreef Martijn93 het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met een budget smartphone uit china? Ben op zoek naar een nieuwe telefoon voor m'n moeder htc wildfire s heeft ze nu maar hiervan is de accu erg snel leeg.
Beste budgetoplossing voor jouw moeder: MEGA Batterij
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_129996760
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 20:48 schreef shiznuts het volgende:

[..]
Tweakers. :r Blegh. Anders vloek je ff in de kerk! :(

:P Ah, nu vat ik die 'Tweakers HQ'-reactie van je toen je het had over je covers.
>:) Die hele shootout begon van de kant v/d crew te komen dankzij o.a. mijn reactie en van anderen op de shootout van populaire androids tussen 200 en 350 euro omdat de Acer Liquid wel werd meegenomen met MTK6589 soc.

En jup.. het kwartje is dan eindelijk gevallen hmm :+
mag het weten
pi_129998753
Dag mensen! Heb vandaag de vorige 6 topics van deze reeks gelezen om wat meer info te vergaren over de laatste China-hypes, en nou ben ik benieuwd wat jullie mij aanraden. Na veel zoeken vind ik de Zopo C2 zeer interessant: mooi scherm, mooi design, snel, (aardig) goede camera, noem maar op. Zijn er hier mensen die de C2 hebben en me nog wat pros/cons kunnen vertellen? Ik heb nu een Jiayu G3 die me redelijk goed is bevallen, maar de camera is toch wel erg matig en er is iets defect waardoor hij m'n SD-kaart niet meer herkent, wat ook heel hinderlijk is.

Zouden jullie mij aanraden om de C2 te halen, of toch voor de Jiayu G4 te gaan? En dan de advanced of niet..? Qua prijs/kwaliteit verhouding, wat is dan de beste optie?

Alvast bedankt!
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:55:20 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_129998966
En je had de vorige 6 topics gelezen zei je... :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 17:27 schreef Susteren het volgende:
Hell yeah, vandaag al binnen :D



M'n htc is er niks bij ghehe
Vraag het hem eens. ;)

Verder ga je in dit topic niet zo heel veel gebruikerservaringen vinden ben ik bang, moet je toch echt kijken op andere (Engelstalige) fora / blogs en op YouTube wat reviews bekijken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_129999579
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:55 schreef shiznuts het volgende:
En je had de vorige 6 topics gelezen zei je... :P

[..]

Vraag het hem eens. ;)

Verder ga je in dit topic niet zo heel veel gebruikerservaringen vinden ben ik bang, moet je toch echt kijken op andere (Engelstalige) fora / blogs en op YouTube wat reviews bekijken.
Haha you got me, ik heb inderdaad wel gelezen dat mensen 'm hadden besteld en gekregen, hoopte dat mijn bericht wat reacties los zou krijgen. Heb ook op YT wat reviews bekeken en zag er ook allemaal goed uit, maar het gaat me vooral om de vraag: G4 of C2? Volgens mij is de G4 wat duurder, als je voor de advanced gaat tenminste, en die is dan ook qua specs wel wat beter.. Keuzes, keuzes..
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:23:41 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130000566
Ik mag de metalen omlijsting van de ZOPO's persoonlijk niet. Verder is 2000mAh, mweh, als je de G4 met 3000mAh kunt krijgen, da's toch een stuk praktischer. Denk ook dat de (community) support voor de G4 wat groter zal zijn. Hoe de camera's t.o.v. elkaar presteren heb ik geen flauw idee van, zoals gezegd moet je dan ff het net afstruinen naar ervaringen.

Maar van wat ik vernomen heb is het merendeel van de ZOPO-users erg tevreden. En verder wat ik eerder al meldde:
quote:
Andere vergelijkbare phones die je mogelijk in je keuze mee wilt nemen: Iocean X7, ZOPO ZP980, ZOPO C2, ZOPO C3, TCL Idol X S950, UMI X2 en Goophone X7. Neomobile N003 leek me ook best nog wel wat, maar die is ook nog niet uit (inmiddels wel trouwens, maar niet 2GB RAM).
En de FAEA modellen dus, waarvan ikzelf de F2 eens ga proberen daar dus de ultieme versie van de G4 met MTK6589T, 2GB RAM en 3000mAh niet beschikbaar is in het zwart, van wat ik begreep alleen in het wit en nogal prijzig. En als je bij Jiayu moet wachten, dan duurt het vaak langer dan je lief is, dus ik ben gewoon voor een model gegaan rond de 200 USD i.p.v. 300 USD en upgrade dan tegen de december feestdagen wel naar een 2GB RAM model. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 12 augustus 2013 @ 23:29:57 #108
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130000882
Verder blijven het trouwens Chinese phones. En in China is YouTube minder populair dan hier.
Daar kennen ze Youku, met Soku kun je eenvoudig naar video's zoeken.
Bijvoorbeeld unboxings/reviews van de Zopo C2: http://www.soku.com/v?keyword=zopo%20c2 .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130001432
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef shiznuts het volgende:
Ik mag de metalen omlijsting van de ZOPO's persoonlijk niet. Verder is 2000mAh, mweh, als je de G4 met 3000mAh kunt krijgen, da's toch een stuk praktischer. Denk ook dat de (community) support voor de G4 wat groter zal zijn. Hoe de camera's t.o.v. elkaar presteren heb ik geen flauw idee van, zoals gezegd moet je dan ff het net afstruinen naar ervaringen.

Maar van wat ik vernomen heb is het merendeel van de ZOPO-users erg tevreden. En verder wat ik eerder al meldde:

[..]

En de FAEA modellen dus, waarvan ikzelf de F2 eens ga proberen daar dus de ultieme versie van de G4 met MTK6589T, 2GB RAM en 3000mAh niet beschikbaar is in het zwart, van wat ik begreep alleen in het wit en nogal prijzig. En als je bij Jiayu moet wachten, dan duurt het vaak langer dan je lief is, dus ik ben gewoon voor een model gegaan rond de 200 USD i.p.v. 300 USD en upgrade dan tegen de december feestdagen wel naar een 2GB RAM model. ;)
Top, thanks voor de info! Ben het wel met je eens wat betreft de batterij, maar ikzelf heb aan 1GB RAM genoeg (denk ik). En ik weet inderdaad dat Jiayu zich niet altijd aan hun 'afspraken' houdt, vandaar dat ik ook meer ben gaan kijken naar andere toestellen. Vooral het uiterlijk van de C2 spreekt mij juist erg aan, i.t.t. bijvoorbeeld de FAEA F2 en iOcean X7, waarbij de camera uitsteekt. Maar ik zal nog wat rondstruinen hier en verder op 't net, het heeft geen haast. :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:47:07 #110
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_130010100
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 23:23 schreef shiznuts het volgende:
Ik mag de metalen omlijsting van de ZOPO's persoonlijk niet. Verder is 2000mAh, mweh, als je de G4 met 3000mAh kunt krijgen, da's toch een stuk praktischer. Denk ook dat de (community) support voor de G4 wat groter zal zijn. Hoe de camera's t.o.v. elkaar presteren heb ik geen flauw idee van, zoals gezegd moet je dan ff het net afstruinen naar ervaringen.

Maar van wat ik vernomen heb is het merendeel van de ZOPO-users erg tevreden. En verder wat ik eerder al meldde:

[..]

En de FAEA modellen dus, waarvan ikzelf de F2 eens ga proberen daar dus de ultieme versie van de G4 met MTK6589T, 2GB RAM en 3000mAh niet beschikbaar is in het zwart, van wat ik begreep alleen in het wit en nogal prijzig. En als je bij Jiayu moet wachten, dan duurt het vaak langer dan je lief is, dus ik ben gewoon voor een model gegaan rond de 200 USD i.p.v. 300 USD en upgrade dan tegen de december feestdagen wel naar een 2GB RAM model. ;)
Omlijsting is plastic, maar ziet er uit als metaal ;)

M'n touch knoppen zijn stuk, weet nog steeds niet hoe ik dit kan fixen..
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_130013972
GSM van mijn vrouwtje gepikt en nu dus op zoek naar een nieuwe voor haar. Als het van haar afhangt zou ze gewoon een goedkope Sasmung kopen (waarschijnlijk GIO). Maar als China shopper denk ik dat er ook in dat segment nog wel iets te vinden is. Ze wil geen te grote (mijn 4,5 inch Neo vindt ze te groot), en eigenlijk alles dat beter is dan de GIO is een plus, ook qua budget wil ze niet meer uitgeven, dus max ca 100 EUR. Zelf was ik bij volgende 4 uitgekomen. Aangezien ze toch heel wat surft is WCDMA 900 eigenlijk een vereiste, want dat is toch iets wat ik mijn Neo heb gemerkt dat de dekking toch een pak minder goed is doordat hij enkel op 2100 werkt.
Volgend is mij keuzelijstje tot nu toe. Tips of ander opties meer dan welkom
Haier W718
Pro: Dual camera / IP67
con: MTK6575 (wat nog steeds up to par is met de GIO IMHO)
ZTE V889M
PRO: MTK6577/ ZTE is toch nog groter dan Haier, zeker op de mobiele markt/iets lichter
Con: Single camera/ iets duurder
K-Touch W760
Pro: Spotgoedkoop/toch MSM8225
Con: soms geadverteerd als 850/2100 (meestal wel 900/2100)/zwaarder niettegenstaande minder batterij
Huawei Y300
Pro: Groot Merk/ idem?? aan wat er in belgië verkocht wordt

[ Bericht 3% gewijzigd door Fasroslis op 13-08-2013 13:06:50 ]
pi_130014587
ik zoek een s4 die vergelijkbaar is aan die uit Nederland
iemand linkjes?.
-Real power isn't given, it must be taken-
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:06:57 #113
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130014713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef Fasroslis het volgende:
Tips of ander opties meer dan welkom
http://www.buyincoins.com/item/29613.html
Jiayu G2 Plus: 4.0" 800x480, dualcore, 1GB RAM, 2050mAh (recommender ' shizzo ' voor -5%).
Grote community support qua custom ROMs.

Had trouwens twee keer de N003 besteld, maar die werd gecanceld. Dus toen was ik maar voor de FAEA F2 gegaan die me ook reuze interessant leek. Maar nu was de N003 er toch weer, dus ging ik 'em gisteren betalen, kwam de betaling niet door, dus ik dacht dat het een teken van het universum was en 'em niet zou moeten proberen. Nu een bevestigingsmailtje dat de order toch is doorgevoerd.
Dus kan ik ze mooi vergelijken en die me minder bevalt wegdoen. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:04 schreef henk3412 het volgende:
ik zoek een s4 die vergelijkbaar is aan die uit Nederland
iemand linkjes?.
http://www.amazon.de/dp/B00BTCE2M0/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130014822
quote:
http://www.buyincoins.com/item/29613.html
Jiayu G2 Plus: 4.0" 800x480, 1GB RAM, 2050mAh (recommender ' shizzo ' voor -5%).
Grote community support qua custom ROMs.
Geen 900 Mhz als ik mij niet vergis, staat er alleszins niet bij bij BIC
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:10:35 #115
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130014854
Waar heb je 3G 900Mhz voor nodig dan (2100Mhz is NL-standaard).
Zelfde frequentiespecs als de G3/G4 verder hoor: http://ejiayu.com/Product-6.html .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130015088
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:10 schreef shiznuts het volgende:
Waar heb je 3G 900Mhz voor nodig dan (2100Mhz is NL-standaard).
Zelfde frequentiespecs als de G3/G4 verder hoor: http://ejiayu.com/Product-6.html .
Mobistar heeft masten op 900 Mhz en 2100 Mhz, zoals meeste mobiele providers in Europa als ik mij niet vergis. Op haar galaxy mini had mijn vrouw vaker connectie dan ik (Neo N002), imho komt dat doordat ze ook 900 Mhz had op haar galaxy mini, kan natuurlijk ook aan de antenne, maar zoals ik het steeds heb begrepen geeft 900 Mhz een groter bereik en 2100 een grotere snelheid, daarom worden de 2 ook samen gebruikt. Om vaker te kunnen surfen wil ze zeker wat toegeven op de andere specs.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:19:24 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130015191
Volgens mij stonden heel vroeger zowaar 850/900 er ook nog bij.
Dat hadden ze later opeens weggehaald. Volgens mij met licensing te doen.
Verder heb je nauwelijks ergens 3G op 900Mhz hoor. Da's voornamelijk een normale GSM-range (900/1800Mhz).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130015612
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:19 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij stonden heel vroeger zowaar 850/900 er ook nog bij.
Dat hadden ze later opeens weggehaald. Volgens mij met licensing te doen.
Verder heb je nauwelijks ergens 3G op 900Mhz hoor. Da's voornamelijk een normale GSM-range (900/1800Mhz).
Ze willen in Nederland daar alleszins verandering in brengen. http://tweakers.net/nieuw(...)gere-frequentie.html en belgië was al lang voorloper in het gebruik van 900 mhz voor 3G. Misschien dat het daarom in België ook vaker een verschil geeft http://www.zdnet.be/3g/10(...)g-op-gsm-frequentie/
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:31:14 #119
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130015676
Ach so. Zo krijg je nog eens iets nieuws mee. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130016843
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:31 schreef shiznuts het volgende:
Ach so. Zo krijg je nog eens iets nieuws mee. :)
En nog enig advies voor 900/2100 phone als beloning Shiz :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:11:15 #121
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130017087
Jammer van de 1GB RAM, 2050mAh dan.
Uit jouw lijstje zou ik dan de Y300 kiezen, vanwege bouwkwaliteit en service gepaard met Huawei.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130018249
- doe eens normaal -

[ Bericht 97% gewijzigd door Bart op 13-08-2013 15:08:35 ]
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_130029388
iemand ervaring met deze telefoon?

http://priceangels.com/PA(...)-White--s377967.html
-Real power isn't given, it must be taken-
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:47:09 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130029785
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef henk3412 het volgende:
iemand ervaring met deze telefoon?

http://priceangels.com/PA(...)-White--s377967.html
quote:
Uses powerful Android 4.2.9 operation system,
Ik zou hem direct kopen. Hebben vast aandelen google dat ze nu al 4.2.9 op hun toestel hebben staan.

Gr, gr,

Kees

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:33:34 #125
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_130034599
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:11 schreef shiznuts het volgende:
Jammer van de 1GB RAM, 2050mAh dan.
Uit jouw lijstje zou ik dan de Y300 kiezen, vanwege bouwkwaliteit en service gepaard met Huawei.
Hey Shiznuts, hoe bevalt de C2? Zit ook sterk te overwegen die maar te halen dan. Heeft hij de gewone google play store?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:39:13 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130034900
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:33 schreef KaMo het volgende:

[..]

Hey Shiznuts, hoe bevalt de C2?
How should I know? :D Ik heb geen C2. :P

De FAEA F2 en Neomobile N003 staan in bestelling om eens mee te spelen.
Tegen de feestdagen in december zal ik wel upgraden richting een zwarte Jiayu G4 MTK6589T w / 2GB 3000mAh.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:01:33 #127
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_130042649
Mijn telefoon ligt nu al een week te rotten in Nederland ergens.
We gaan toch niet krijgen dat ik flink moet gaan bijbetalen... :{
pi_130042730
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:01 schreef wolferl het volgende:
Mijn telefoon ligt nu al een week te rotten in Nederland ergens.
We gaan toch niet krijgen dat ik flink moet gaan bijbetalen... :{
Tja, dat blijft een risico he.. ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:04:37 #129
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_130042792
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

Tja, dat blijft een risico he.. ;)
Ach ja, ik had er al een beetje rekening mee gehouden.

Alhoewel ik nog duidelijk aangaf, dat ze 20 dollar moesten opschrijven.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:05:37 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130042826
Hebben ze mogelijk ook gedaan, maar de douane is ook niet compleet achterlijk natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130042886
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:05 schreef shiznuts het volgende:
Hebben ze mogelijk ook gedaan, maar de douane is ook niet compleet achterlijk natuurlijk.
Dit.

Dat is het zelfde als alle pakketjes vanuit china tegenwoordig aankomen als 'gift'
die douane zullen vast niet denken dat die chineesjes zo gul zin xD
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:08:19 #132
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_130042933
Nou wat gaat het worden?

35 euro extra?
pi_130043021
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:08 schreef wolferl het volgende:
Nou wat gaat het worden?

35 euro extra?
ligt eraan wat de waarde(kosten item + verzendkosten) van je pakketje is?

¤XX x 0,21 = xxx + 13 = xx te betalen belasting..
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:11:57 #134
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_130043090
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

ligt eraan wat de waarde(kosten item + verzendkosten) van je pakketje is?

¤XX x 0,21 = xxx + 13 = xx te betalen belasting..
115 euro totaal.

Kom je inderdaad op 37 euro uit.
pi_130047214
Ik heb de FAEA F2 ook besteld. De Elite versie komt pas 18 aug heb ik vernomen dus die komt daarna!

De Neo N003 ben ook ook heel erg benieuwd naar! :)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 08:22:13 #136
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130047556
Zopo 980+ is ongeveer 280 euro. Betere alternatieven met die specs en kwaliteit!?
pi_130057237
Ik ga denk ik voor mijn vriendin de Cubot GT99 bestellen. Lijkt me de meeste bang for your buck op dit moment. Ze zoekt een vervanger voor haar ZTE Blade en wil per sé een sub-150 euro, wit en kleiner dan 5" toestel.

Dat ding is maar 115 euro bij Banggood.



[ Bericht 0% gewijzigd door Negakinu op 14-08-2013 15:53:15 ]
pi_130059369
Zijn alle mtk`s zo slecht met de gps? Gebruik mijn tel best veel als navi, en ik bedacht me opeens dat dat echt niet ging met de jiayu g3. Vandaar dat ik weer een htc one x had! Nu is het weer tijd voor een verse, en twijfel aan de zp980.. Nu lijkt me de optie op de neo n003 dat de touchscreen ook werkt met handschoenen ook wel makkelijk op de motor..
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_130063537
Er zit wel verschil in GPS prestaties tussen de diverse MTK telefoons.
Maar echt goed is er volgens mij geen een, en ik heb er al wat geprobeerd.
Nu heb een Chinaphone met de MSM8225Q en dat is wel een openbaring voor wat betreft GPS prestaties.
Echt gewoon goed, zeker vergelijkbaar met mijn Garmin Nuvi 255.
pi_130065066
Kreeg net mail van Pandawill dat de shipping van mijn Mi2S uitgesteld is omdat hij niet meer in stock is :( Vind het wel vreemd want had van die gsm nog nooit gelezen dat die moeilijk te verkrijgen was ofzo, en ook op pandawill zelf staat er niets van out of stock :(

Zal best maar eens chatten met hun eens ze online zijn zeker?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 23:35:34 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130079366
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:46 schreef Marvelous het volgende:
[..] Nu lijkt me de optie op de neo n003 dat de touchscreen ook werkt met handschoenen ook wel makkelijk op de motor..
That so, hèa. :o Hmm, weer wat geleerd. Didn't know.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 14 augustus 2013 @ 23:39:46 #142
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130079593
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:05 schreef shiznuts het volgende:
Hebben ze mogelijk ook gedaan, maar de douane is ook niet compleet achterlijk natuurlijk.
het zou je zelfs tijd schelen als ze de echte waarde noteren en niet gift er op zetten.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 23:44:25 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130079833
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:39 schreef Catch22- het volgende:

[..]

het zou je zelfs tijd schelen als ze de echte waarde noteren en niet gift er op zetten.
Nou ja, als ik 'gereedschap' bestel mogen ze best 'Gift' aanvinken en er 'Tools - 8 USD' van maken. :P
Zo met MisterTao noch nie Problemen gehabt! ;) Maar ja, NL is another ball game.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 15 augustus 2013 @ 06:17:20 #144
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130085488
Misschien dat je kunt vragen om er 'replacement' of 'repair' op kunt zetten, om op die manier aan te duiden dat het ene 2de levering is, waardoor de kans bestaat dat er al eens belasting over is betaald (tenminste, dat denkt de douane dan).
pi_130087908
Heb gechat met Pandawill, en ze zeggen dat de Xiaomi M2s volgende week terug binnenkomt en dan verzonden zal worden.

Iemand enig idee hoe betrouwbaar Pandawill is in dit soort claims? Zou het redelijk balen vinden als het nog bvb 2 weken duurt voor hij verzonden wordt en dan bvb de M3 al uit is nog voor de mijne toekomt xD
pi_130088380
Weet iemand toevallig waar je onderdelen voor de Goophone x7 kunt bestellen, op de site van Goophone vindt ik alleen een telefoonnummer, heb via een account daar volgens mij de beheerder 3 weken terug een bericht gestuurd maar krijg ik geen antwoord.

Had via alibaba verschillende verkopers gevraagd, tot nu toe niet echt antwoord, eentje die had het over LCD + glass maar wil graag alleen het glas. Deze was trouwens ook $90, bij een $200 telefoon kan het scherm toch nooit de helft van de prijs zijn?
Ajax Amsterdam
pi_130089310
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 12:11 schreef shiznuts het volgende:


Cool en alles dude, maar wat dacht je van deze dan?

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130089760
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Cool en alles dude, maar wat dacht je van deze dan?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nice, ga je ze nog tegen elkaar neerzetten in een shootout? O-)
mag het weten
pi_130090096
Dat was het plan voor mezelf sowieso. Ze ff tegen elkaar uitzetten en vergelijken en die het beste bevalt een tijdje mee gaan rondlopen tot ik eens een 2GB RAM model haal. Uiteraard de bevindingen delend. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130090701
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Cool en alles dude, maar wat dacht je van deze dan?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
ff een fapje plegen :@

Maar ben nog steeds tevreden met de n002 :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_130098217
mijn telefoon (tianhe h920+) is bijna een koolkopie van die faea kwa design. alleen het hele zijrandje is rood.

ook een wat zichtbaardere rechthoekige speaker bovenaan aan de voorkant.

oh, en een zilverkleurig randje rond de voorkant, waar ik erg blij mee ben.

[ Bericht 23% gewijzigd door RDMKR op 15-08-2013 21:59:22 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130100814
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:48 schreef Mehari het volgende:
Er zit wel verschil in GPS prestaties tussen de diverse MTK telefoons.
Maar echt goed is er volgens mij geen een, en ik heb er al wat geprobeerd.
Nu heb een Chinaphone met de MSM8225Q en dat is wel een openbaring voor wat betreft GPS prestaties.
Echt gewoon goed, zeker vergelijkbaar met mijn Garmin Nuvi 255.
De beste die ik kon vinden was de lenovo a706, jammer dat het scherm niet helemaal top is! Er is niet echt een topper... http://chinaprices.us?q=MSM8225Q

Ik zoek in de prijs tot 330 dollar, minder mag altijd. Nu nog steeds niks kunnen vinden om te bestellen :'(
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_130115222
http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p78930.html

5" FHD, MTK6589T 1.5Ghz Quad-Core, 2x 2500mAh, 2GB RAM, 32GB ROM, ACHTTIEN MEGAPIXEL Camera, 5MP back camera...

voor hoeveel? $350? NEE. $285. voordat er nog korting af gaat.

netjes.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:45:35 #154
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130115767
Een klein puntje, de mediatek chipset ondersteund in de T versie maximaal 13MP dus de rest is software ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130116393
Ander puntje... zelfs het typenaam is 'S4'. :')
Why, just why. Kun je het qua specs/prijs interessant maken, doe je zoiets.
Ander puntje... Tenga-whut? :P Support? ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130121983
@robertnl, ws alsnog beter dan de 13mp waarvan de laatste 5 ook nep zijn van de meeste andere mtk telefoons. en digitale verbetering is lang niet kompleet nutteloos.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  Moderator vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:42:09 #157
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_130122189
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:59 schreef shiznuts het volgende:
Ander puntje... zelfs het typenaam is 'S4'. :')
Why, just why. Kun je het qua specs/prijs interessant maken, doe je zoiets.
Ander puntje... Tenga-whut? :P Support? ;(
Zou deze telefoon dan ook een extra "input" punt hebben? :P
Beetje jammer inderdaad van de typenaam. Waarom nou weer dat clonen.
Verder vind ik het een mooi prijsje voor de specs.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_130122429
quote:
Ander puntje... Tenga-whut? :P Support?
tot op zekere hoogte is het een self-preceeding prophecy dat een telefoon met buitengewoon goede specs-prijs verhouding een sterke online community krijgt. kijk bijvoorbeeld naar de IOcean serie, die kende eerst ook niemand, maar nu is er al de Cyanogen mod voor uitgebracht en is het steeds een van de eerste merken die men noemt als het over MTK telefoons met FHD scherm gaat.

het is geen zekerheid natuurlijk, maar toch ff als balancerend pluspunt te noemen...
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:17:58 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130128196
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:31 schreef RDMKR het volgende:
@robertnl, ws alsnog beter dan de 13mp waarvan de laatste 5 ook nep zijn van de meeste andere mtk telefoons. en digitale verbetering is lang niet kompleet nutteloos.
er zijn ook een aantal toestellen die een Sony 13mp sensor hebben. Al hebben de meeste toestellen idd een 8mp sensor. Zie overigens zelf de meerwaarde van 10mp berekende pixels niet, foto's worden daar echt nie beter van.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130128395
lijkt me dan eerder 13MP met 5MP digitaal. 10MP durven vast zelfs die leipe chinezen niet aan :]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130170715
De specs zien er wel goed uit van de tenga s4, iemand al ervaringen gelezen?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 18:56:52 #162
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130171275
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

er zijn ook een aantal toestellen die een Sony 13mp sensor hebben. Al hebben de meeste toestellen idd een 8mp sensor. Zie overigens zelf de meerwaarde van 10mp berekende pixels niet, foto's worden daar echt nie beter van.
Welke hebben een Sony 13mp sensor!?
pi_130171550
Sinds een paar dagen in het bezit van de jiayu g3s, bevalt prima! Heb alleen zo'n 1 of 2 keer per dag last van het vastlopen van de telefoon, waar na hij vanzelf reboot. Iemand bekend met dit probleem?

Voor de rest echt een verademing tegenover een 6577 phone _O_
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:41:05 #164
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130174883
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:56 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Welke hebben een Sony 13mp sensor!?
De N003 van neo (elite?) kreeg een exmor R sensor van 13MP dacht ik. Daarnaast heb ik eerder nog eens een artikel gezien van een toestel die er ook 1 had maar die kan ik mobiel zo 1,2,3 niet vinden.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:53:26 #165
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130180623
Iemand de gouden tip hoe ik internet werkend krijg op mijn Iocean X7??? Ik krijg het maar niet werkend?

Geprobeerd:
- google
- sim-slot waar een normale sim inpast (of moet ik juist de micro sim ingang hebben?)
- diverse instellingen veranderd

Help.....
pi_130180964
Gegevensverbinding op m'n G3 is er opeens mee gekapt... Niks veranderd aan de instellingen, alles staat aan.. WIFI werkt nog wel, en ik kan ook nog gewoon bellen en sms'en, maar zonder WIFI kan ik niet op internet of what's app etc. Iemand enig idee waaraan het kan liggen en wat ik eraan kan doen? Overigens staan er wel gewoon 4/5 streepjes constant, maar geen G/3G tekentje erbij.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:44:52 #168
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130182122
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:03 schreef marco_sire het volgende:
Iemand de gouden tip hoe ik internet werkend krijg op mijn Iocean X7?
Doorgaans is microSIM bestemd voor de WCDMA/3G- SIM, ja

En verder, wat mogelijk helpt een verloren verbinding weer in te stellen is telefoon uit, SIM eruit. Telefoon aan, telefoon uit. SIM erin, telefoon aan.

[ Bericht 36% gewijzigd door shiz op 17-08-2013 23:58:30 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130182461
Nog een vraagje trouwens. Stond/sta op het punt om een ZOPO C2 te kopen, tot ik ineens de VOTO X2 voorbij zag komen. 1.5 ipv 1.2GHz.. Voor de rest volgens mij redelijk gelijke specs, en zijn even duur bij mixeshop. Nadeel (perhaps), ik zie niemand praten over de VOTO X2, kan ik er dan vanuit gaan dat de support hiervoor ook minder is? Of heb ik het gewoon gemist?
pi_130190045
Das nog eens een leuke Happy hour sale van Pandawill vrijdag :o

Thl W11 voor de lucky few 50% korting en dus voor $130 aka ¤97,50. Voor 5 inch full hd, MTK6589T, min NFC in feite gewoon een Faea F2 elite. Zo'n gokje wil ik wel wagen :9
mag het weten
  zondag 18 augustus 2013 @ 10:54:59 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130190223
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:44 schreef Joosie200 het volgende:
Das nog eens een leuke Happy hour sale van Pandawill vrijdag :o

Thl W11 voor de lucky few 50% korting en dus voor $130 aka ¤97,50. Voor 5 inch full hd, MTK6589T, min NFC in feite gewoon een Faea F2 elite. Zo'n gokje wil ik wel wagen :9
Ik denk dat er meer zijn die het gaan proberen :+
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130190294
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer zijn die het gaan proberen :+
Het is mij al eens gelukt met de F1 in de happy hour voor $140, waarom nu niet..

Wat ik zelf merkte.. ze doen ze vaak rond 19:00 uur NLse tijd in de aanbieding. Dacht het niet. Ik kon die F1 meekrijgen voor $140 terwijl het rond 18:50 uur NLse tijd was en de countdown nog 9minxxsec had te gaan. Dus het is een kwestie van die Thl W11 alvast in de check-out te hebben, kwestie van ervoor zorgen dat je geen clearout krijgt en dus af en toe een andere verzending aanklikken zodat je bestelling in checkout erin blijft hangen. Wachten tot de prijs v/d happy hour in beeld komt en maar rammen op de verzendknop :P

Het idee dat menig nuchtere Nederlander heeft dat zoiets onmogelijk is.. think again :+ Als het mij lukt voor die prijs dan gaat de F1 zo op marktplaats :7 Bedoel.. 12,5 euro meer betalen dan ik deed met mijn ZTE Blade 1 jaar 9 maanden geleden en zulke specs nu krijgen is een no brainer wat mij betreft. Maar voor de anderen op de 5 happy few na hebben ze altijd een tweede prijs. Heb even mijn spammail gecheckt.. happy few: $130 ofwel ¤97,50, tweede kans: $222 ofwel ¤166,50. Als nog geen gekke prijs voor zulke specs, zelfs goedkoper dan de normale Faea F2, laat staan de F2s/elite.

Das eigenlijk gewoon de prijs die ik min of meer kwijt was twee maanden terug voor de normale iOcean X7. Toch mooi meegenomen die 12GB extra rom en snelheidsbump naar 1,5Ghz. ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Joosie200 op 18-08-2013 11:08:48 ]
mag het weten
  zondag 18 augustus 2013 @ 13:28:49 #173
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130194767
Helaas krijg je er wel een lelijk oud HTC like logo voor terug :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130194849
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef RobertNL het volgende:
Helaas krijg je er wel een lelijk oud HTC like logo voor terug :P
Ach, niets wat er niet af te krijgen valt met nail polish remover o.i.d. :+ Want hun logo is wel iets te goed geïnspireerd op het HTC-logo, wat gewoon /fail is :')
mag het weten
pi_130196008
quote:
FAEA F2S to sport 1.5Ghz MT6589T, 2GB RAM and 32GB ROM
Bron

Doe dat en hou hem op de $250 pricetag en je hebt een Jiayu G4 premium/Neo 3 killer :)
mag het weten
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:15:14 #176
405087 RDMKR
miui mitu
pi_130196565
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:44 schreef Joosie200 het volgende:
Das nog eens een leuke Happy hour sale van Pandawill vrijdag :o

Thl W11 voor de lucky few 50% korting en dus voor $130 aka ¤97,50. Voor 5 inch full hd, MTK6589T, min NFC in feite gewoon een Faea F2 elite. Zo'n gokje wil ik wel wagen :9
die heeft ook een 13MP front camera; leuke bijkomstigheid. niet super nuttig lijkt me, maar wel grappig.

als ze met 50% korting beginnen kan de laatkomerskorting ook nog hoog uitvallen.

is inderdaad wel bijzonder veel korting; ben ik niet van pandawill gewend. dan begin ik toch achterdochtig te worden over de kwaliteit van wat ze aanbieden. ik kocht de Voyo A15 ook tijdens een (bescheiden) kortingsdeal en die is in principe total loss nu.

daarentegen is het een ding zonder 2GB RAM, wat voor $260 een tikkeltje matig is.

[ Bericht 2% gewijzigd door RDMKR op 18-08-2013 14:20:44 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130196937
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:15 schreef RDMKR het volgende:
als ze met 50% korting beginnen kan de laatkomerskorting ook nog hoog uitvallen.
Helaas.. in de herkansing heb je 8,5% korting en mag je $222 betalen. Eerst keer een flinke korting, tweede keer een magere korting. Maar tja... nog steeds prima prijs voor zulke specs. Soorgelijke toestellen gaan voor $250+ over de toonbank.
mag het weten
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:33:23 #178
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130197366
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef Joosie200 het volgende:
FAEA F2S to sport 1.5Ghz MT6589T, 2GB RAM and 32GB ROM[

Bron

Doe dat en hou hem op de $250 pricetag en je hebt een Jiayu G4 premium/Neo 3 killer :)
Don't wanna ruin the party, but... http://www.faeamobile.com/faea-f2s-techspec
quote:
Built-in Memory: 16GB ROM / 1GB RAM
Zoals dus ook bekend was van listings hier en daar.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130197406
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Don't wanna ruin the party, but... http://www.faeamobile.com/faea-f2s-techspec

[..]

Zoals dus ook bekend was van listings hier en daar.
Klopt, maar zoals ik het bericht lees.. gaan ze de F2s dus nog een upgrade geven. De F2s Turbo/elite/1337 zo je wilt ;)

Maandag komt er nog een leuke ZTE-Blade-vervanger langs voor 45 euro eerste kans, 52,50 euro tweede kans. Dinsdag wellicht nog een leuke Jiayu G2 alternatief voor 50 euro eerste kans, 57 euro tweede kans. En donderdag tenslotte de Cubott MTK6589 voor eerste kans: 112,50 euro of tweede kans: 120 euro. Kortom.. veel chinaphones ditmaal in de happy hour :)

[ Bericht 23% gewijzigd door Joosie200 op 18-08-2013 14:39:32 ]
mag het weten
  zondag 18 augustus 2013 @ 14:36:22 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130197487
Irgendwann ja. :P ;( -O-
Ach ja, eerst maar eens de gewone F2 uitproberen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 18 augustus 2013 @ 16:23:16 #181
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130201517
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:41 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De N003 van neo (elite?) kreeg een exmor R sensor van 13MP dacht ik. Daarnaast heb ik eerder nog eens een artikel gezien van een toestel die er ook 1 had maar die kan ik mobiel zo 1,2,3 niet vinden.
Thanks :)

Er zou trouwens ook weer een nieuwe Zopo (990?) moeten uitkomen deze week ofzo. Nog niet hier gezien bij de Zopo dealers, maar zal vast niet lang duren.
  zondag 18 augustus 2013 @ 17:37:29 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130204620
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 14:15 schreef RDMKR het volgende:

[..]

die heeft ook een 13MP front camera; leuke bijkomstigheid. niet super nuttig lijkt me, maar wel grappig.
En je geloofd echt dat ze daar een 13MP sensor hebben zitten :') Die sensors zijn over het algemeen (wegens ruimte) veel kleiner. Gewoon weer allemaal software (gok op hoogstens 5MP)
quote:
als ze met 50% korting beginnen kan de laatkomerskorting ook nog hoog uitvallen.

is inderdaad wel bijzonder veel korting; ben ik niet van pandawill gewend. dan begin ik toch achterdochtig te worden over de kwaliteit van wat ze aanbieden. ik kocht de Voyo A15 ook tijdens een (bescheiden) kortingsdeal en die is in principe total loss nu.

daarentegen is het een ding zonder 2GB RAM, wat voor $260 een tikkeltje matig is.
De kwaliteit van de zelfde producten is bij andere sellers echt niet anders hoor. Je hebt gewoon toevallig een DOA product ontvangen, kan gebeuren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:26:14 #183
405087 RDMKR
miui mitu
pi_130210764
quote:
En je geloofd echt dat ze daar een 13MP sensor hebben zitten
nee, daar ga ik niet van uit. spreek ajb voor jezelf.

quote:
(gok op hoogstens 5MP)
alsnog hoog voor een front camera.

quote:
De kwaliteit van de zelfde producten is bij andere sellers echt niet anders hoor. Je hebt gewoon toevallig een DOA product ontvangen, kan gebeuren.
eerste keer dat iets dergelijks me bij pandawill overkomt, na +/- 6 zeer positieve deals. als ze het vergoeden of vervangen vind ik het nog steeds een puike site.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130215458
Weet iemand trouwens wat nu op dit moment goede chinese tablets zijn? :O kan er geen topics over vinden =/
Is back
  Moderator zondag 18 augustus 2013 @ 21:51:22 #185
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_130215668
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:47 schreef supayoshii het volgende:
Weet iemand trouwens wat nu op dit moment goede chinese tablets zijn? :O kan er geen topics over vinden =/
DIG / Android tablet discussie topic #39: Pipo in opmars?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_130216392
Waarom zijn er geen leuke Qualcomm telefoons voor een nette prijs? rond de 300?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:10:50 #187
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130216723
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef RDMKR het volgende:

[..]

nee, daar ga ik niet van uit. spreek ajb voor jezelf.
Dat doe ik ook wel; wees daar niet bang voor.
Maar het is echt het meest nutteloze om als iets half-positiefs aan te halen uit de specs van dat toestel. Je hebt niks aan (zoveel) software pixels. Ik zie het zelf alleen als een nadeel.
quote:
[..]
alsnog hoog voor een front camera.
Ja dat is het hoogste wat ik heb gezien in een telefoon/tablet ;)
Zit een 2MP camera in die 7x is opgepomt.
quote:
[..]
eerste keer dat iets dergelijks me bij pandawill overkomt, na +/- 6 zeer positieve deals. als ze het vergoeden of vervangen vind ik het nog steeds een puike site.
Daarom; maar aangezien je zegt dat ze achterdochtig aan het worden bent ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130218185
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:04 schreef Marvelous het volgende:
Waarom zijn er geen leuke Qualcomm telefoons voor een nette prijs? rond de 300?
Welke Qualcomm vind jij leuk?

Kies uit: Qualcomm MSM7227 (21) Qualcomm MSM7627 (7) Qualcomm MSM8225 (12) Qualcomm MSM8225Q (8) Qualcomm MSM8255 (6) Qualcomm MSM8260 (2) Qualcomm MSM8260A (4) Qualcomm MSM8625 (11)

Want met de Xiaomi Mi2s heb je bijvoorbeeld voor omgerekend 282 euro toch een leuke Qualcomm als je mij vraagt.
mag het weten
pi_130225346
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:37 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Welke Qualcomm vind jij leuk?

Kies uit: Qualcomm MSM7227 (21) Qualcomm MSM7627 (7) Qualcomm MSM8225 (12) Qualcomm MSM8225Q (8) Qualcomm MSM8255 (6) Qualcomm MSM8260 (2) Qualcomm MSM8260A (4) Qualcomm MSM8625 (11)

Want met de Xiaomi Mi2s heb je bijvoorbeeld voor omgerekend 282 euro toch een leuke Qualcomm als je mij vraagt.
Xiami mi2s is idd een hele leuke telefoon, mijn enige punt is dat de prijs zo dicht bij de HUAWEI Ascend P6 komt... Die ik eigenlijk nog mooier vind!

Het belangrijkste is dat ik geen mtk meer wil vanwege de eeuwige slechte gps.
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 02:38:13 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130225430
Bij Huawei heb je de 3x3-deal hè, ook de P6 kun je gewoon in NL halen.
Is misschien niet zo heel cheap, maar goed, je kunt ook getaxed worden bij een Chinees natuurlijk...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130225571
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 02:38 schreef shiznuts het volgende:
Bij Huawei heb je de 3x3-deal hè, ook de P6 kun je gewoon in NL halen.
Is misschien niet zo heel cheap, maar goed, je kunt ook getaxed worden bij een Chinees natuurlijk...
Je bracht me op een idee.... Alleen dat mag ik hier denk niet uitspreken, dus ff in een spoiler!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_130225721
-----

[ Bericht 97% gewijzigd door xminator op 19-08-2013 04:07:13 ]
  maandag 19 augustus 2013 @ 03:55:53 #193
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130225788
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 02:50 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Je bracht me op een idee.... Alleen dat mag ik hier denk niet uitspreken, dus ff in een spoiler!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ken ik ook iemand met een Neomobile N002 die aan een Huawei P6 wil. ;)
quote:
5s.gif Op maandag 19 augustus 2013 03:19 schreef xminator het volgende:
Heeft iemand nog ervaring met een bekabelde (gaming-)muis voor de computer?
En je dacht dat een topic over Chinese smartphones een goede plek om dat te vragen was? :{
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130225819
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 03:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zo ken ik ook iemand met een Neomobile N002 die aan een Huawei P6 wil. ;)

[..]

En je dacht dat een topic over Chinese smartphones een goede plek om dat te vragen was? :{
:D _O-

Het is laat hè.
pi_130233981
Intel Atom Z2580 AnTuTu benchmark falls 20% following revision
http://www.slashgear.com/(...)g-revision-13290307/

jammer, maar op zich niet zo verassend aangezien de lage resultaten op andere benchmarks en de Cortex A9 achtige DMIPS/Mhz rating. ik vind de ZTE Geek en K900 nu niet meer de moeite waard.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130238708
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 02:30 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Xiami mi2s is idd een hele leuke telefoon, mijn enige punt is dat de prijs zo dicht bij de HUAWEI Ascend P6 komt... Die ik eigenlijk nog mooier vind!

Het belangrijkste is dat ik geen mtk meer wil vanwege de eeuwige slechte gps.
True dat de P6 mooier is, heb ook even getwijfeld. Verschil is wel dat de cpu in de Mi2S echt wel een heel pak krachtiger is dan die in de p6 :)
pi_130240145
yep, kwa DMIPS 1.5 keer zo sterk. scheelt best een hoop.

ZTE Geek kun je ook nog overwegen. zelfde prijsklasse en alsnog een behoorlijk sterke processor. grootste verschil is waarschijnlijk het 5 inch scherm ipv 4.3 of 4.7.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130240506
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:12 schreef BartMcCormick het volgende:
Gegevensverbinding op m'n G3 is er opeens mee gekapt... Niks veranderd aan de instellingen, alles staat aan.. WIFI werkt nog wel, en ik kan ook nog gewoon bellen en sms'en, maar zonder WIFI kan ik niet op internet of what's app etc. Iemand enig idee waaraan het kan liggen en wat ik eraan kan doen? Overigens staan er wel gewoon 4/5 streepjes constant, maar geen G/3G tekentje erbij.
dat heb ik ook, alle instellingen staan goed, sim in oude telefoon werkt maar in mm china phone hetzelfde als jij :/
pi_130243042
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:04 schreef Marvelous het volgende:
Waarom zijn er geen leuke Qualcomm telefoons voor een nette prijs? rond de 300?
Er zijn meerdere modellen met de MSM8225Q, en die doet het echt heel aardig.
De Beidou HotPepper M1Y die ik heb heeft een uitstekende gps.
Zoek ook eens op de FAEA F1, heeft een HD scherm en een 2000mAh accu.
Beide voor minder dan 150¤ te vinden.
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:33:49 #200
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_130246889
Iemand een idee waar ik nog screenprotectors kan kopen voor de no2 neomobile?
Heb al een in flink aantal shops gezocht maar niet te vinden lijkt wel.....

Had een probleempje met dat ik niet de telefoon kon ophangen omdat het scherm zwart bleef. Moest ik wachten tot de ander ophing of de batterij eruit halen. Bleek aan een te beschadigde screenprotector te liggen waardoor de "oorsensor"bleef denken dat die nog aan het oor zat...
Tip voor mensen die met hetzelfde zitten.

Heb nu wel een paar nieuwe screenprotectors nodig.......
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:38:37 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130247030
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:33 schreef ADconvertor het volgende:
Iemand een idee waar ik nog screenprotectors kan kopen voor de no2 neomobile?
Heb al een in flink aantal shops gezocht maar niet te vinden lijkt wel.....

Had een probleempje met dat ik niet de telefoon kon ophangen omdat het scherm zwart bleef. Moest ik wachten tot de ander ophing of de batterij eruit halen. Bleek aan een te beschadigde screenprotector te liggen waardoor de "oorsensor"bleef denken dat die nog aan het oor zat...
Tip voor mensen die met hetzelfde zitten.

Heb nu wel een paar nieuwe screenprotectors nodig.......
http://www.mistertao.com/(...)tem-19209323638.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:36:45 #202
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_130249616
Dank mistertao had ik niet gekeken (ook nog nooit besteld)
maar met shipping en commissie is die $ 7,67 dat is wel wat veel voor een screenprotector.
pi_130256211
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:44 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Doorgaans is microSIM bestemd voor de WCDMA/3G- SIM, ja

En verder, wat mogelijk helpt een verloren verbinding weer in te stellen is telefoon uit, SIM eruit. Telefoon aan, telefoon uit. SIM erin, telefoon aan.
Hahaha, de koning heeft weer eens de gouden tip :) Gefixed!
pi_130266227
die van m'n vader doet het al een tijdje naar behoren.

probeer eens een tool om roms mee te flashen te gebruiken en dan met de USB kabel te kijken of ie hem nog ziet. dan kun je misschien de officiele rom er weer op zetten, of een andere als je toch bezig bent.

je krijgt overigens bij de meeste fabrikanten via de webshop ongeveer een jaar garantie. maar dan moet je hem opsturen en zo, dus is wel lastig.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130271508
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef Mehari het volgende:

[..]

Er zijn meerdere modellen met de MSM8225Q, en die doet het echt heel aardig.
De Beidou HotPepper M1Y die ik heb heeft een uitstekende gps.
Zoek ook eens op de FAEA F1, heeft een HD scherm en een 2000mAh accu.
Beide voor minder dan 150¤ te vinden.
Na lang zoeken, en ook dankzij Mehari. Heb ik eindelijk een andere tel uitgekozen! Ben voor de FAEA F1 gegaan!! Ik kon niet voor mezelf bedenken waarom ik meer zou uitgeven als bv een 300 dollar.. Komende minimaal 6 maanden wil ik dus met deze doen.

Moest na wat korting (5%) $160,50 afrekenen.
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 13:37:41 #206
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_130272223
Mijn Zopo C2 is binnengekomen...

Morgenavond ga ik hem eens lekker uittesten!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:27:27 #207
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130276027
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:18 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Na lang zoeken, en ook dankzij Mehari. Heb ik eindelijk een andere tel uitgekozen! Ben voor de FAEA F1 gegaan!! Ik kon niet voor mezelf bedenken waarom ik meer zou uitgeven als bv een 300 dollar.. Komende minimaal 6 maanden wil ik dus met deze doen.

Moest na wat korting (5%) $160,50 afrekenen.
Lees in het topic op Tweakers wel een boel hoop gedoe rond de F1... ik zou je daar ff inlezen en voorbereiden. :P Al komen daar natuurlijk eerder mensen klagen die een probleem opgelost willen hebben, dan mensen bij wie 'ie het super doet. ;)
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:37 schreef KaMo het volgende:
Mijn Zopo C2 is binnengekomen...

Morgenavond ga ik hem eens lekker uittesten!
Saweet! :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:44:50 #208
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_130276643
Alleen jammer dat ik vanavond dus niet thuis ben, vandaar dat ik morgen pas kan uittesten :P
pi_130276864
Heb de afgelopen dagen de nodige informatie opgezocht over Chinese telefoons omdat mijn iPhone 4 aan vervanging toe is. Nu zijn er echt zoveel merken en types te koop op de Chinese markt dat het lastig kiezen is geworden. Meer RAM geheugen of beter scherm.

Dankzij de OP en research op pandawill heb ik voor mezelf even een lijstje gemaakt in excel met de criteria die voor mij belangrijk zijn waar de telefoon over beschikt (zie hieronder).


Nu heb ik nog de volgende vragen waar ik nog mee zit:
1. Op internet en hier in verschillende topics lees ik dat Jiayu G3 problemen heeft met GPS, ik mountainbike/ fiets/ hardloop graag met strava dus heb graag een werkende GPS, is dit probleem in G4 verholpen of minder erg?
2. Wat is het verschil tussen IPS/ Retina/ LTPS wat is beter t.o.v. de ander?
3. Beschikken alle bovenstaande telefoons over de Nederlandse taal?
4. De Jiayu wordt hier en op internet veelvoudig geprezen maar in vergelijking is de FAEA F2 toch stukken beter dan Jiayu G4 (betere resolutie, grotere scherm, grotere accu, full hd), zie ik wat over het hoofd?

Kort samengevat:
Mijn budget: 200 a 300¤, belangrijkste criteria is toch wel GPS signaal wat goed/ normaal moet zijn.
Belangrijkste hoofdvraag is eigenlijk wat is het verschil tussen die FHD/ HD/ IPS/ Retina schermen?
Welke telefoon raden jullie mij aan?
pi_130277149
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Lees in het topic op Tweakers wel een boel hoop gedoe rond de F1... ik zou je daar ff inlezen en voorbereiden. :P Al komen daar natuurlijk eerder mensen klagen die een probleem opgelost willen hebben, dan mensen bij wie 'ie het super doet. ;)
Het valt allemaal reuze mee. Een enkeling heeft (denk ik) een maandag ochtend model gekregen en dat is wat je leest. Maar laat ik je dit vragen: Welke telefoon heeft dat niet tegenwoordig? Zelfs de high end telefoons die je hier kunt kopen hebben topics lopen waar tal van mensen zich melden met 'problemen'.

Ik kan als een FAEA F1 eigenaar het volgende zeggen: top toestel voor een top prijs.

Ja, ik heb wat probleempjes gehad (spontaan uitvallen een paar keer, toch wel het irritantste), maar voor ~110 euro wil ik wel wat prutsen. Nu al bijna een week niks meer. Het helpt ook dat ze bij FAEA zelf lekker actief zijn en de gebruikers zelf ook. Al 3 nieuwe roms sinds begin juli.

TIP: bestel die cover voor 5 dollar erbij. Zit als gegoten en je toestel voelt een stuk robuuster aan. Heb zelf de zwarte en dat vind ik een goede combinatie met deze telefoon.
pi_130277525
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:50 schreef poiuytr het volgende:
Heb de afgelopen dagen de nodige informatie opgezocht over Chinese telefoons omdat mijn iPhone 4 aan vervanging toe is. Nu zijn er echt zoveel merken en types te koop op de Chinese markt dat het lastig kiezen is geworden. Meer RAM geheugen of beter scherm.

Dankzij de OP en research op pandawill heb ik voor mezelf even een lijstje gemaakt in excel met de criteria die voor mij belangrijk zijn waar de telefoon over beschikt (zie hieronder).
[ afbeelding ]

Nu heb ik nog de volgende vragen waar ik nog mee zit:
1. Op internet en hier in verschillende topics lees ik dat Jiayu G3 problemen heeft met GPS, ik mountainbike/ fiets/ hardloop graag met strava dus heb graag een werkende GPS, is dit probleem in G4 verholpen of minder erg?
2. Wat is het verschil tussen IPS/ Retina/ LTPS wat is beter t.o.v. de ander?
3. Beschikken alle bovenstaande telefoons over de Nederlandse taal?
4. De Jiayu wordt hier en op internet veelvoudig geprezen maar in vergelijking is de FAEA F2 toch stukken beter dan Jiayu G4 (betere resolutie, grotere scherm, grotere accu, full hd), zie ik wat over het hoofd?

Kort samengevat:
Mijn budget: 200 a 300¤, belangrijkste criteria is toch wel GPS signaal wat goed/ normaal moet zijn.
Belangrijkste hoofdvraag is eigenlijk wat is het verschil tussen die FHD/ HD/ IPS/ Retina schermen?
Welke telefoon raden jullie mij aan?
1. GPS is bij zover ik weet alle MTK telefoons ronduit kut te noemen. De een heeft meer geluk dan de ander en krijgt daadwerkelijk een signaal en sommige gaan zelf een nieuwe/betere antenne knutselen en weten het op die manier wat te verbeteren. Als GPS een prioriteit is dan zou ik ze mijden. Mijn G3 was slecht en wat ik lees is de G4 niet (veel) beter.

2. IPS is een type scherm. Net als LCD etc. Over het algemeen staat IPS bekend om zijn betere kijkhoeken en kleurweergave. Retina staat daar weer los van. Dat gaat over het aantal pixels dat je op je scherm hebt. Retina (term bedacht door Apple) houdt eigenlijk in dat je de pixels niet meer kunt onderscheiden van elkaar. Je ziet ze niet meer. Je oog kan niet scherper kijken. Het hangt er dus van af wat voor schermformaat en resolutie je telefoon heeft. 1080p op een 5" en daaronder 720p is dan wel een vereiste. LTPS ken ik niet, maar ik gok dat het een variant op IPS is. Even googlen ;)

3. De Jiayu's, de FAEA wel, de andere weet ik niet zeker. Volgens mij wel, maar pin me er niet op vast.

4. De G4 heeft qua accu 2 varianten. Een 1850mAh en een 3000mAh. Die laatste wil iedereen hebben ;) De F2 heeft een 2200mAh accu dacht ik. Dat scheelt nogal een slok op een borrel. Daarnaast moet de F2 ook een hogere resolutie (1080p ipv 720p) aandrijven, wat weer extra stroom kost en rekenkracht.

Als GPS echt belangrijk is (en dual sim niet) dan moet je voor een telefoon zonder MTK chipset gaan imo. Dan ben je min of meer wel verzekerd van een goede GPS. Misschien dat de FAEA F1 wat voor je is?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:34:44 #212
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130278665
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:06 schreef FreaZ het volgende:

[..]

1. GPS is bij zover ik weet alle MTK telefoons ronduit kut te noemen. De een heeft meer geluk dan de ander en krijgt daadwerkelijk een signaal en sommige gaan zelf een nieuwe/betere antenne knutselen en weten het op die manier wat te verbeteren. Als GPS een prioriteit is dan zou ik ze mijden. Mijn G3 was slecht en wat ik lees is de G4 niet (veel) beter.
Fout; althans dat bewijzen een aantal toestellen de laatste tijd. Het lijkt toch echt een antenne probleem te zijn. Zo heb ik ook een aantal G3's gehad die het goed genoeg deden (en ook 1 die ruk was; maar door het bijbuigen van de antenne + de fix wel een GPS fix kreeg).
Maar de gok is bij MTK toestellen op de een of andere manier wel groter blijkbaar.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130280021
quote:
The FAEA F2S will officially go on sale from 10am on 21st September at a price of only 1299 Yuan ($212). The launch will be limited to just 2,000 units and the phone will only be available in China through the companies official Taobao store.
Nice.. maarre is dit dan de officiële Taobao store van Faea? Dus dan zou t.z.t. hier de vernieuwde F2s te bestellen zijn :) Met alles aan boord.. full hd, NFC, dual sim, 2GB ram voor een strak prijsje :9
mag het weten
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:41:15 #214
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130280537
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:21 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nice.. maarre is dit dan de officiële Taobao store van Faea? Dus dan zou t.z.t. hier de vernieuwde F2s te bestellen zijn :) Met alles aan boord.. full hd, NFC, dual sim, 2GB ram voor een strak prijsje :9
Ja, daar heb ik de mijne vandaan.
Ehm... don't wanna be nasty and all, maare zoals ik al eerder zei, de 2GB duurt vast nog ff...

Nog altijd geen spoor van de 2GB-versie hoor. De F2S upgrade is Turbo-processor en 16 ROM.
Dan moet er nog een F2S Elite/Advanced/Titanium of wat dan ook komen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:42:47 #215
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130280576
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik de mijne vandaan.
Ehm... don't wanna be nasty and all, maare zoals ik al eerder zei, de 2GB duurt vast nog ff...
[ afbeelding ]
Nog altijd geen spoor van de 2GB-versie hoor. De F2S upgrade is Turbo-processor en 16 ROM.
Dan moet er nog een F2S Elite/Advanced/Titanium of wat dan ook komen. :P
Hmz; jammer :P Maar tempting. Wellicht maar eens een ''gokje'' wagen. (Zal MisterTao dat kunnen met goede instructies?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130280820
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, daar heb ik de mijne vandaan.
Hoe bevalt de F2? Qua bouwkwaliteit e.d.?
pi_130280830
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:41 schreef shiznuts het volgende:
Nog altijd geen spoor van de 2GB-versie hoor. De F2S upgrade is Turbo-processor en 16 ROM.
Dan moet er nog een F2S Elite/Advanced/Titanium of wat dan ook komen. :P
Ja en die F2s 1337 komt dus volgende maand uit in een eerste batch van 2000 exemplaren via hun Taobao verkoopkanaal ;) Daarom dat ik even wou checken hier of de eerder gelinkte Taobao-account de officiële van Faea zelf is :) Het wachten is dus op die F2s Elite, want die wil ik wel voor 212 dollar + verzendkosten en commissie. Blijft namelijk een pak goedkoper dan een Jiayu G4 premium 3000mAh halen in het zwart omdat de F2s elite nog eens NFC aan boord heeft en imo nog een pluspunt: geen lewa-skin. Voor die echte upgrade heb ik wel 50 euro meer over dan ik nu kwijt was aan mijn F1 :Y
mag het weten
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:52:55 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130280853
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:51 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Hoe bevalt de F2? Qua bouwkwaliteit e.d.?
Heb je al een post gezien van me waarin foto's poste van m'n ontvangen N003 en F2? :P
Zou wel erg rap zijn, hè...
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja en die F2s 1337 komt dus volgende maand uit in een eerste batch van 2000 exemplaren via hun Taobao verkoopkanaal ;) Daarom dat ik even wou checken hier of de eerder gelinkte Taobao-account de officiële van Faea zelf is :) Het wachten is dus op die F2s Elite, want die wil ik wel voor 212 dollar + verzendkosten en commissie. Blijft namelijk een pak goedkoper dan een Jiayu G4 premium 3000mAh halen in het zwart omdat de F2s elite nog eens NFC aan boord heeft en imo nog een pluspunt: geen lewa-skin. Voor die echte upgrade heb ik wel 50 euro meer over dan ik nu kwijt was aan mijn F1 :Y
Ach so. September. :P Dat kan dan wel best eens inderdaad. Eerst maar eens de normale F2 afwachten, bevalt dat nou beter dan een N003 of oude N002, vooral dat NFC, dan inderdaad geen zwarte Jiayu G4 Advanced met MTK6589T, 2GB RAM en 3000mAh, maar een F2S 1337. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130280951
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 17:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb je al een post gezien van me waarin foto's poste van m'n ontvangen N003 en F2? :P
Zou wel erg rap zijn, hè...
:? Ik houd niet alles bij swa. Ik lees 'daar heb ik mijn F2 vandaan' als in 'de F2 die ik reeds in bezit heb' :P Maar nog niet binnen dus?

Ik ben wel aangenaam verrast door de snelle opkomst van FAEA. Vraag me alleen nog af hoe je het uitspreekt. F-A-E-A of Feeejjjj of FAeeejjjj :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 17:58:45 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130281026
Omdat mijn posts haast niet te missen vallen natuurlijk. :7

FAJA.
Of miskien ook wel zoals Paella maar dan anders. :Y)
Of uitgespeld zoals deze gast zegt in z'n unboxing:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130281117
Of zoals de 'vea' in Nivea? Dat vind ik het mooist klinken. Als ik namelijk naar de naam kijk is het eerste wat me opvalt het woord 'Fae' met een 'a' erachter geplakt.

- Maar dat kan ook gewoon aan mijn interesse voor fantasy liggen :P -
pi_130281171
Is in jullie ogen de Zopo ZP980 Upgraded zijn $316,- prijskaartje waard? Of zijn er betere alternatieven voor die prijs? Eigenlijk is voor mij alles perfect op de 2000mAh accu na...
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:09:53 #223
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130281364
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:03 schreef BartMcCormick het volgende:
Is in jullie ogen de Zopo ZP980 Upgraded zijn $316,- prijskaartje waard? Of zijn er betere alternatieven voor die prijs? Eigenlijk is voor mij alles perfect op de 2000mAh accu na...
Het beste lees je gewoon ff het topic door. Alles is zo'n beetje al tegen elkaar afgewogen en voorbijgekomen.
Voorbeeld van posts die je tegenkomt als je gewoon dit topic ff doorleest:
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:05 schreef shiznuts het volgende:
Jup, de G4 Advanced black raakt op alle vlakken goed inderdaad. Zwarte front, MTK6589T processor met 2GB RAM, 4.7" 720P is prima, 3000mAh is geniaal. Is gewoon dualSIM, heeft gewoon een microSD-slot en moet geen Samsung, HTC of iPhone voorstellen. Om meer kun je haast niet vragen. Misschien NFC, maar verder packed 'ie nogal wat.

In z'n klasse komt een ZP980 wel erg dichtbij zoiets, maar die prijs is ook niet misselijk en dan heb je een accu van maar 2000mAh... Er is helaas bij elke andere MediaTek smartphone dan de G4 eigenlijk wel wat op aan te merken.

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:01 schreef shiznuts het volgende:
Mijn eerste keuze zou zijn een zwarte Jiayu G4 Advanced MTK6589T 2GB RAM 3000mAh, want: zwarte front is een must (kan wit niet uitstaan helaas), 4.7" 720P scherm is prima, Turbo-processor met 2GB en DualSIM is top, 3000mAh is erg praktisch, geheugen met een microSD-kaart kunnen uitbreiden een zegen en hij ziet er gewoon strak en no-bullshit uit en niet als een directe kopie ergens van.

Maar ja, in het zwart is 'ie nog altijd niet beschikbaar en bovendien komt de witte al boven de 300 USD uit. Als je dat geld ervoor over hebt en wit je ding wel is, of als je een zwarte met mindere specs ook best kunt waarderen, dan is het altijd nog een keuze natuurlijk.

Zelf ben ik dan eerder nieuwsgierig naar een FAEA F2: 5.0" 1080P. Verder geen Turbo-processor, 2GB RAM en 3000mAh, met z'n MTK6589, 1GB RAM en 2300mAh, maar biedt dan wel weer NFC en OTG. En de prijs blijft leuk. Nu beschikbaar trouwens. Binnenkort ook een versie met MTK6589T.

Mocht de F2 me toch niet tevreden stellen, maakt 'ie later maar eens plaats voor de in de eerste alinea omschreven voor mij optimale smartphone en krijgt de F2 een nieuw baasje.

Misschien denk je er hetzelfde over en lijkt jou de F2 ( http://www.faea.com.cn/product/f2/ ) ook wel wat. Andere vergelijkbare phones die je mogelijk in je keuze mee wilt nemen: Iocean X7, ZOPO ZP980, ZOPO C2, ZOPO C3, TCL Idol X S950, UMI X2 en Goophone X7. Neomobile N003 leek me ook best nog wel wat.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130281495
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:03 schreef BartMcCormick het volgende:
Is in jullie ogen de Zopo ZP980 Upgraded zijn $316,- prijskaartje waard? Of zijn er betere alternatieven voor die prijs? Eigenlijk is voor mij alles perfect op de 2000mAh accu na...
Ook al vind ik de Zopo P980 (Upgraded) een erg mooie telefoon, ik ga hem niet kopen om precies dezelfde reden als die jij noemt. Quad core, FHD scherm en dan maar een 2000mah accu... En eigenlijk alle fabrikanten doen het zelfde.

Om die reden kies ik op dit moment (ook al koop ik m'n nieuwe pas over 1,5 maand) voor de iOcean X7 Elite. Die heeft weliswaar ook een 2000mah accu, maar je kan los een 3000mah accu met een grotere backcover kopen. Dan heb je alles wat je wil (en wat ik ook wil) en met 3 accu's kan je volgens mij wel even door.

Edit: Oh, en met die extra 3000mah accu en cover erbij zit je rond de 315 dollar :)
pi_130283623
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 18:14 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Ook al vind ik de Zopo P980 (Upgraded) een erg mooie telefoon, ik ga hem niet kopen om precies dezelfde reden als die jij noemt. Quad core, FHD scherm en dan maar een 2000mah accu... En eigenlijk alle fabrikanten doen het zelfde.

Om die reden kies ik op dit moment (ook al koop ik m'n nieuwe pas over 1,5 maand) voor de iOcean X7 Elite. Die heeft weliswaar ook een 2000mah accu, maar je kan los een 3000mah accu met een grotere backcover kopen. Dan heb je alles wat je wil (en wat ik ook wil) en met 3 accu's kan je volgens mij wel even door.

Edit: Oh, en met die extra 3000mah accu en cover erbij zit je rond de 315 dollar :)
Had inderdaad ook al gekeken naar de iOcean X7, maar het design van de ZP980 vind ik persoonlijk toch stukken mooier.. En vind 't dan ook weer zonde om een telefoon te kopen die ik minder mooi vind, puur vanwege de batterij.. Ik vraag me dan af waarom ze in hemelsnaam geen 3000mah in die ZOPO gooien, wat zou daar de gedachte achter zijn? Dan zou 't de perfecte chinaphone zijn op het moment..
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:45:29 #226
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_130291521
Ongeduldige rat die ik ben.

Maar kan er niets aan doen, mijn gsm ligt nu al meer dan 2 weken bij de douane in Nederland. Echt focking zuur dit. :X
pi_130295503
Wat is het verschil tussen de ZP980 en de CS van Zopo? Zijn van allebei verschillende versies maar ze hebben allebei wel een 2gb versie, een 1gb versie, en een versie met de MT6589T.
pi_130298442
quote:
Had inderdaad ook al gekeken naar de iOcean X7, maar het design van de ZP980 vind ik persoonlijk toch stukken mooier.. En vind 't dan ook weer zonde om een telefoon te kopen die ik minder mooi vind, puur vanwege de batterij.. Ik vraag me dan af waarom ze in hemelsnaam geen 3000mah in die ZOPO gooien, wat zou daar de gedachte achter zijn? Dan zou 't de perfecte chinaphone zijn op het moment..
de back-cover die bij 3000mAh batterijen komt is groter, dus dat gaat ook van de aesthetiek en hanteerbaarheid ten koste. ze stoppen hem er standaard niet in omdat de meeste mensen geen dubbeldikke telefoon willen. waarom ze niet de optie bieden is mij echter idd een raadsel. misschien kost het ook weer geld om dat allemaal te ontwikkelen of zo.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130298859
quote:
Is in jullie ogen de Zopo ZP980 Upgraded zijn $316,- prijskaartje waard? Of zijn er betere alternatieven voor die prijs? Eigenlijk is voor mij alles perfect op de 2000mAh accu na...
deze is het overwegen waard (ik word hierbij een tikkeltje achterdochtig of het niet te mooi om waar te zijn is):

http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p78930.html

THL heeft ook een telefoon met soortgelijke specs voor aardig wat goedkoper:

http://www.pandawill.com/(...)ra-white-p77685.html
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130301186
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 23:56 schreef RDMKR het volgende:

[..]

deze is het overwegen waard (ik word hierbij een tikkeltje achterdochtig of het niet te mooi om waar te zijn is):

http://www.pandawill.com/(...)droid-42-p78930.html

THL heeft ook een telefoon met soortgelijke specs voor aardig wat goedkoper:

http://www.pandawill.com/(...)ra-white-p77685.html
Die Tengda S4 ( :') ) is qua specs inderdaad netjes voor die prijs.. Maar heb toch liever geen 1:1 namaak design.. En daarbij kan ik op YT geen enkele video vinden van een Tengda S4, alleen van een Tengda S7589 en da's een compleet andere phone..

Die THL eigenlijk zelfde verhaal qua design.. Zo zonde dat ze zo graag een S4 willen nabootsen of whatever, want dat is juist een enorme afknapper, terwijl het qua specs en prijs ook weer een prima ding zou zijn :{

Denk dat ik toch maar even moet wachten op de zwarte G4 advanced..
pi_130310487
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:06 schreef FreaZ het volgende:

[..]

1. GPS is bij zover ik weet alle MTK telefoons ronduit kut te noemen. De een heeft meer geluk dan de ander en krijgt daadwerkelijk een signaal en sommige gaan zelf een nieuwe/betere antenne knutselen en weten het op die manier wat te verbeteren. Als GPS een prioriteit is dan zou ik ze mijden. Mijn G3 was slecht en wat ik lees is de G4 niet (veel) beter.

2. IPS is een type scherm. Net als LCD etc. Over het algemeen staat IPS bekend om zijn betere kijkhoeken en kleurweergave. Retina staat daar weer los van. Dat gaat over het aantal pixels dat je op je scherm hebt. Retina (term bedacht door Apple) houdt eigenlijk in dat je de pixels niet meer kunt onderscheiden van elkaar. Je ziet ze niet meer. Je oog kan niet scherper kijken. Het hangt er dus van af wat voor schermformaat en resolutie je telefoon heeft. 1080p op een 5" en daaronder 720p is dan wel een vereiste. LTPS ken ik niet, maar ik gok dat het een variant op IPS is. Even googlen ;)

3. De Jiayu's, de FAEA wel, de andere weet ik niet zeker. Volgens mij wel, maar pin me er niet op vast.

4. De G4 heeft qua accu 2 varianten. Een 1850mAh en een 3000mAh. Die laatste wil iedereen hebben ;) De F2 heeft een 2200mAh accu dacht ik. Dat scheelt nogal een slok op een borrel. Daarnaast moet de F2 ook een hogere resolutie (1080p ipv 720p) aandrijven, wat weer extra stroom kost en rekenkracht.

Als GPS echt belangrijk is (en dual sim niet) dan moet je voor een telefoon zonder MTK chipset gaan imo. Dan ben je min of meer wel verzekerd van een goede GPS. Misschien dat de FAEA F1 wat voor je is?
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 16:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Fout; althans dat bewijzen een aantal toestellen de laatste tijd. Het lijkt toch echt een antenne probleem te zijn. Zo heb ik ook een aantal G3's gehad die het goed genoeg deden (en ook 1 die ruk was; maar door het bijbuigen van de antenne + de fix wel een GPS fix kreeg).
Maar de gok is bij MTK toestellen op de een of andere manier wel groter blijkbaar.
Dank voor jullie reacties, het is me nu allemaal een stuk duidelijker geworden. Dan ga ik denk ik toch voor de Xiaomi Mi2S daar weet ik zeker van dat ik een behoorlijke tijd vooruit kan, het liefst ging ik voor de Yiagu 4G met grotere accu + 2G RAM maar die is nog nergens te krijgen lees ik overal.

Twijfel nu alleen nog over het transport, DHL moet ik ongeveer 23$/ 17¤ betalen met een grote kans dat het pakketje er tussenuit wordt gepakt bij de douane, bij een verzending via airmail (China post) is deze kans niet aanwezig of heel gering t.o.v. DHL?

De kosten kunnen dus hoog oplopen bij DHL verzending terwijl het enige voordeel is dat je het pakket ongeveer 1 a 1,5 keer zo snel hebt maar wel het risico loopt op 21% belasting (78$) en dan nog de kosten voor verzending.

Lees in de OP en internet ook dat je de verzender ook een bericht kunt achter laten dat het gift is van 15$ met bijvoorbeeld kado papier erom zodat het minder opvalt maar op pandawill zie ik nergens een optie waar dat kan in het bestelmenu:

De discout code werkt overigens ook niet meer.

Dit is waarschijnlijk het eerste product wat ik uit China laat overkomen vandaar de vele vragen, sorry.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:29:51 #232
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130310638
Wat je vermeld klopt wel zo ongeveer. Laat op de factuur shipping en het item los vermelden stuur een bericht via de mail of vermeld het bij betalen via paypal (als dat kan). Als je dit niet doet pakken ze de normale bedragen voor verzenden en die zijn veel hoger dan 23 dollar waardoor je meer betaald.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130311303
quote:
Maar heb toch liever geen 1:1 namaak design.
oh, ik zag niet eens dat ie op de samsung S4 leek. vraag me af hoeveel mensen dat opvalt. is een vrij standaard design in die kleur.

je hoeft je vrienden ook niet te vertellen dat ie S4 heet. :)

ik heb zelf een telefoon met het design van een HTC Butterfly (aka DNA Droid) maar heb nooit dat mensen hem herkennen of zo. merklabels zijn in dat opzicht waar mensen naar zoeken en die zitten er niet op. en er tegenover staat dat je een design hebt dat zeker weten in de smaak viel aangezien mensen hem in het westen al veel kochten...

quote:
Dank voor jullie reacties, het is me nu allemaal een stuk duidelijker geworden. Dan ga ik denk ik toch voor de Xiaomi Mi2S daar weet ik zeker van dat ik een behoorlijke tijd vooruit kan
netjes; die heb ik ook soort van op het oog. ik hoor graag je review als je hem hebt. maar wel gauw panda4fok als coupon code voor 5% korting intikken in dat koopscherm als je dat nog niet eerder gedaan hebt!!

quote:
Lees in de OP en internet ook dat je de verzender ook een bericht kunt achter laten dat het gift is van 15$ met bijvoorbeeld kado papier erom zodat het minder opvalt maar op pandawill zie ik nergens een optie waar dat kan in het bestelmenu:
mijn ervaring is dat ze het standaard doen, maar je kan ze voor de zekerheid er over mailen bij support@pandawill.com. dan moet je eerst orderen en dan je order nummer vermelden.

[ Bericht 2% gewijzigd door RDMKR op 21-08-2013 14:02:35 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130311841
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef poiuytr het volgende:

[..]

[..]

Dank voor jullie reacties, het is me nu allemaal een stuk duidelijker geworden. Dan ga ik denk ik toch voor de Xiaomi Mi2S daar weet ik zeker van dat ik een behoorlijke tijd vooruit kan, het liefst ging ik voor de Yiagu 4G met grotere accu + 2G RAM maar die is nog nergens te krijgen lees ik overal.

Twijfel nu alleen nog over het transport, DHL moet ik ongeveer 23$/ 17¤ betalen met een grote kans dat het pakketje er tussenuit wordt gepakt bij de douane, bij een verzending via airmail (China post) is deze kans niet aanwezig of heel gering t.o.v. DHL?

De kosten kunnen dus hoog oplopen bij DHL verzending terwijl het enige voordeel is dat je het pakket ongeveer 1 a 1,5 keer zo snel hebt maar wel het risico loopt op 21% belasting (78$) en dan nog de kosten voor verzending.

Lees in de OP en internet ook dat je de verzender ook een bericht kunt achter laten dat het gift is van 15$ met bijvoorbeeld kado papier erom zodat het minder opvalt maar op pandawill zie ik nergens een optie waar dat kan in het bestelmenu:
[ afbeelding ]
De discout code werkt overigens ook niet meer.

Dit is waarschijnlijk het eerste product wat ik uit China laat overkomen vandaar de vele vragen, sorry.
Mooie keuze, zorg alleen dat je hem niet op pandawill bestelt.
Heb de Mi2S daar 8 augustus besteld en is nog altijd niet verzonden.
Vorige week zeiden ze dat hij deze week terug in stock ging zijn. Heb ze daarnet nog eens gecontacteerd en nu zeggen ze dat ze geen idee hebben wanneer hij in stock gaat zijn :(
pi_130312725
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Het valt allemaal reuze mee. Een enkeling heeft (denk ik) een maandag ochtend model gekregen en dat is wat je leest. Maar laat ik je dit vragen: Welke telefoon heeft dat niet tegenwoordig? Zelfs de high end telefoons die je hier kunt kopen hebben topics lopen waar tal van mensen zich melden met 'problemen'.

Ik kan als een FAEA F1 eigenaar het volgende zeggen: top toestel voor een top prijs.

Ja, ik heb wat probleempjes gehad (spontaan uitvallen een paar keer, toch wel het irritantste), maar voor ~110 euro wil ik wel wat prutsen. Nu al bijna een week niks meer. Het helpt ook dat ze bij FAEA zelf lekker actief zijn en de gebruikers zelf ook. Al 3 nieuwe roms sinds begin juli.

TIP: bestel die cover voor 5 dollar erbij. Zit als gegoten en je toestel voelt een stuk robuuster aan. Heb zelf de zwarte en dat vind ik een goede combinatie met deze telefoon.
Goede tip, alleen via zoekfunctie chinaprices kan ik hem nergens vinden. Heb jij evt een linkje voor mij?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_130312796
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:37 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Goede tip, alleen via zoekfunctie chinaprices kan ik hem nergens vinden. Heb jij evt een linkje voor mij?
http://www.faeamobile.com(...)r-faea-f1-phone.html
pi_130313253
quote:
Top, meteen besteld! Jammer dat er geen flipcase is voor de f1...
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_130315649
wauw; FAEA liegt echt HARD over wat voor processor er in de F1 zit hier: http://www.faeamobile.com/faea-f1-features

Krait kernen, serieus? durven ze dat te beweren? qualcomm snapdragon S4?!?!

in echt zijn het Cortex A5 kernen die minder dan half zo snel zijn als Krait. niet dat de gemiddelde consument begrijpt wat het inhoudt (hij kijkt ws alleen naar het aantal mhz en kernen), maar het blijft super lullig.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130315736
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:56 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Top, meteen besteld! Jammer dat er geen flipcase is voor de f1...
Welke kleur? :P

Ik ben geen fan van die flipcases. Is alleen maar onhandig imo. Met deze hoes is de achter en zijkant goed beschermd. Dat is voor mij meer dan genoeg.
pi_130316866
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:09 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Welke kleur? :P

Ik ben geen fan van die flipcases. Is alleen maar onhandig imo. Met deze hoes is de achter en zijkant goed beschermd. Dat is voor mij meer dan genoeg.
Zwarte genomen ook. Ze verkopen ook dunnere backcase, snap alleen niet dat ze die dan niet er standaard op doen.

Is dat cortex verhaal echt zo?
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
pi_130318182
quote:
Is dat cortex verhaal echt zo?
ja, maar het is waarschijnlijk gewoon een foutje van de marketing department die er niet veel verstand van heeft.

als er krait kernen in zaten zou ie zo snel zijn als een samsung S3. maar daar gaat toch niemand van uit. hij is een tikkeltje langzamer dan mtk6589, maar alsnog best goed voor een budget smartphone, vooral als je meerekent dat ie waarschijnlijk vrij energie-efficient is. en de GPS werkt naar horen zeggen fantsoenlijk.

tip: cortex A5 is wel een oude en inefficiente architectuur, dus vergelijk hem niet 1 op 1 met andere quad core chipsets op basis van kloksnelheid. kan echt dubbel zo hoog/laag uitvallen. hetzelfde geldt in mindere mate voor de mtk6589's A7s.

[ Bericht 20% gewijzigd door RDMKR op 21-08-2013 17:32:20 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:42:50 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130318751
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:26 schreef RDMKR het volgende:

[..]

ja, maar het is waarschijnlijk gewoon een foutje van de marketing department die er niet veel verstand van heeft.

als er krait kernen in zaten zou ie zo snel zijn als een samsung S3. maar daar gaat toch niemand van uit. hij is een tikkeltje langzamer dan mtk6589, maar alsnog best goed voor een budget smartphone, vooral als je meerekent dat ie waarschijnlijk vrij energie-efficient is. en de GPS werkt naar horen zeggen fantsoenlijk.

tip: cortex A5 is wel een oude en inefficiente architectuur, dus vergelijk hem niet 1 op 1 met andere quad core chipsets op basis van kloksnelheid. kan echt dubbel zo hoog/laag uitvallen. hetzelfde geldt in mindere mate voor de mtk6589's A7s.
Qualcomm bakt de A5 kernen op 45nm; dus A7 chipsets hebben nog een extra voorsprong aangezien die wel op 28nm worden gebakken. De A7 chipsets van beiden Qualcomm en Mediatek zijn dus wel een pak beter (preformance/verbruik) Voor mij een reden om geen F1 te nemen :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130319873
Ik red het de dag uit met de M1Y.
Niet zo ruim als de G3 maar wel ook gebruikt voor mijn werk.
De GPS van de M1Y is zoveel beter dan alle MTK telefoon GPSsen die ik nu heb meegemaakt, en dat zijn er nu zo'n 6, dat het echt een andere klasse is.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:36:00 #244
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130320063
Vandaag even een praatje gemaakt met de verkoper over de Zopo 980+, en ikdacht dus even wijs te doen door aan te geven dat het jammer is dat er maar een batterij van 2000mAH in zit, maar hij beweerde zeer stellig dat de batterij 2500mAH was, en dat er een tweede gratis bijgeleverd wordt, plus een extra memorycard van 8GB (naast de 32GB intern), en een gratis powerbank.

Prijs 2780HK$, oftewel zo'n 280 euro.

Dan is eigenlijk het enige nadeel nog maar dat er nog geen Gorilla glass in zit volgens mij, en aangezien ik een beetje een klunzige sukkel ben, lijkt het me wel verstandig dat de phone een beetje tegen een stootje kan...
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:51:12 #245
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130320473
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:36 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag even een praatje gemaakt met de verkoper over de Zopo 980+, en ikdacht dus even wijs te doen door aan te geven dat het jammer is dat er maar een batterij van 2000mAH in zit, maar hij beweerde zeer stellig dat de batterij 2500mAH was, en dat er een tweede gratis bijgeleverd wordt, plus een extra memorycard van 8GB (naast de 32GB intern), en een gratis powerbank.

Prijs 2780HK$, oftewel zo'n 280 euro.

Dan is eigenlijk het enige nadeel nog maar dat er nog geen Gorilla glass in zit volgens mij, en aangezien ik een beetje een klunzige sukkel ben, lijkt het me wel verstandig dat de phone een beetje tegen een stootje kan...
En je vroeg 'em of je de opschrift van de accu even mocht checken? :P

Weird thing is though... http://en.zopomobile.com/(...)android-smartphone-2
" 1 x 2500mAh Battery", "Capacity 2200mAh".
http://www.zopomobile.com/xiaohei.php?id=148
"2000mAh" (hum, geen ZP980+, kan die niet vinden, alleen C1, C2, C3, C7 etc.)

Ah, cool, een Tmall-store: http://zoposj.tmall.com .

Mij zou trouwens eerder het zilvere randje om de mobiel storen dan lack aan gorilla glass. Ik heb vaak sleutels of andere zaken bij m'n mobieltje in m'n broekzak of tas ofzo en heb al jaren smartphones, maar nog nooit een krasje gehad. Heb ook onnoemelijke keren een mobiel laten vallen zonder enige schade aan het display. Volgens mij is het niet zozeer krasproof, maar dat het bij impact niet verder scheurt dan noodzakelijk en je geen scherven krijgt. Foolproof is het geenszins, elk display is kapot te krijgen. Maar anyhoezels, als het echt 2500mAh is, dan is aan mijn >2200mAh-eis ook weer voldaan en is er weinig meer op tegen. Alleen vind ik de G4 Adv nóg mooier door het ontbreken van het zilveren randje. Da's waarschijnlijk ook waarom ik de N003 niet ga houden (heeft chromen omlijsting), zodra die en de F2 binnen zijn volgende week (gokje).

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 21-08-2013 19:04:58 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:06:43 #246
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130320946
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

En je vroeg 'em of je de opschrift van de accu even mocht checken? :P
Nee, maar ik loop iedere dag door de straat, dus als hij me 'oplicht' dan sta ik binnen 10 minuten weer voor zijn neus :P Hong Kong kennende gaat het dan gepaard met zeer veel welgemeende excuses en goedmakertjes. Heb ons gisteren nog door de telefoon uit een 2 jarig contract (internet/TV) geluld omdat de verkoper verkeerde info had gegeven :P

quote:
Weird thing is though... http://en.zopomobile.com/(...)android-smartphone-2
" 1 x 2500mAh Battery", "Capacity 2200mAh".
http://www.zopomobile.com/xiaohei.php?id=148
"2000mAh"

Ah, cool, een Tmall-store: http://zoposj.tmall.com .
Vage shit :)

Wat is een Tmall store btw!?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:08:36 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130321015
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee, maar ik loop iedere dag door de straat, dus als hij me 'oplicht' dan sta ik binnen 10 minuten weer voor zijn neus :P Hong Kong kennende gaat het dan gepaard met zeer veel welgemeende excuses en goedmakertjes. Heb ons gisteren nog door de telefoon uit een 2 jarig contract (internet/TV) geluld omdat de verkoper verkeerde info had gegeven :P

[..]

Vage shit :)

Wat is een Tmall store btw!?
:o Je kent Tmall niet? :D Dat is juist voor jou interessant omdat je geen agent nodig hebt lijkt me. :P
In de OP onder 'SPOILER: Taobao & Tmall'. ;)
quote:
Taobao en Tmall zijn twee gigantische Chinese marktplaatsen met een enorm aanbod waar wij als Nederlanders zonder hulp helaas weinig kunnen gaan beginnen. Daarom zoeken we een agent... een 'representative' in China, die het ons mogelijk maakt toch producten van Taobao en Tmall in huis te halen. Twee voorbeelden van zulke populaire agents waar goede ervaringen mee zijn, zijn: www.mistertao.com en www.zarmark.com .
Fabrikanten hebben daar hun eigen webshop en verkopen dus direct aan consumenten! Verschil van prijs daar en een reseller zijn hun winstmarge en verzendkosten van zo'n totaal 30 á 40 USD veelal.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:28:46 #248
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130321733
Een goede vriend van me is Chinees, die kan natuurlijk ook voor agent spelen :P



Enfin, na twee avonden zoeken heb ik nog steeds geen geschikt toestel gevonden :{
Mijn eisen zijn:
- max 200 euro
- dual sim
- goede gps
- accu >200mAh
- liever geen 5 inch, tenzij het voor de grootte van het toestel niet uitmaakt.

Iemand een suggestie, want ik zie door de bomen het bos niet meer.... :{
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:33:43 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130321894
Nog een, processor-, RAM- en/of kleur-eis?

Genoemde FAEA F1 is een 4.5" smartphone met een andere processor dan de Mediatek MTK6589(T); die laatste heeft veelal wat issues met GPS, dus zou je eigenlijk met de F1 goed gediend zijn, gaan wel goede verhalen over (de GPS).

4.7" Jiayu G4 Adv met 3000mAh is echter nogal: :9~ .

En misschien kunnen we static zo gek krijgen om een bijbaantje als agent te nemen
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:38:50 #250
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130322111
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:o Je kent Tmall niet? :D Dat is juist voor jou interessant omdat je geen agent nodig hebt lijkt me. :P
In de OP onder 'SPOILER: Taobao & Tmall'. ;)

[..]

Fabrikanten hebben daar hun eigen webshop en verkopen dus direct aan consumenten! Verschil van prijs daar en een reseller zijn hun winstmarge en verzendkosten van zo'n totaal 30 á 40 USD veelal.
Had er nog nooit van gehoord. Misschien ook nooit in verdiept omdat ik al wist dat ik sowieso naar HK zou gaan :P

Misschien dat de Jiayu G4 ook een mooie optie is voor mij. Heb ze in HK nog niet echt verkocht zien worden, maar in principe zit ik op een half uurtje afstand van Shenzhen, en ik vermoed dat ik er binnen een maand wel weer een keer heen ga, aangezien binnenkort 1 of meerdere vrienden uit NL komen, die daar vaak heengaan voor massages enzo.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:44:31 #251
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130322346
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:33 schreef shiznuts het volgende:
Nog een, processor-, RAM- en/of kleur-eis?

Genoemde FAEA F1 is een 4.5" smartphone met een andere processor dan de Mediatek MTK6589(T); die laatste heeft veelal wat issues met GPS, dus zou je eigenlijk met de F1 goed gediend zijn, gaan wel goede verhalen over (de GPS).

4.7" Jiayu G4 Adv met 3000mAh is echter nogal: :9~ .

En misschien kunnen we static zo gek krijgen om een bijbaantje als agent te nemen
Ah, thanks. Ik dacht dat de F1 singe sim was. Deze gaat het dan worden denk ik. De processor van de F1 is wel minder dan de 6589(T), enig idee hoeveel?
pi_130322363
G4 (alle uitgaven) is gewoon duur en weinig bijzonders. 3000mAh batterij is vrij nutteloos als je een mediatek chip en maar 720p scherm hebt. en bij de T uitvoering krijg je hem niet eens.

als je geld puur gaat uitgeven om het uitgeven, neem dan meteen een iphone.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:45:44 #253
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130322387
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:38 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Had er nog nooit van gehoord. Misschien ook nooit in verdiept omdat ik al wist dat ik sowieso naar HK zou gaan :P

Misschien dat de Jiayu G4 ook een mooie optie is voor mij. Heb ze in HK nog niet echt verkocht zien worden, maar in principe zit ik op een half uurtje afstand van Shenzhen, en ik vermoed dat ik er binnen een maand wel weer een keer heen ga, aangezien binnenkort 1 of meerdere vrienden uit NL komen, die daar vaak heengaan voor massages enzo.
Tabletfabrikanten, smartphonefabrikanten, alles op electronicagebied dat gespecialiseerd is. Spul dat je nooit in een webshop zult tegenkomen omdat het geen generic meuk is. Gigantisch zijn taobao.com en tmall.com , niet normaal. Dus Zopo, maar ook http://szneo.tmall.com , de online toko van Neomobile. Tabletgiganten als Ainol, Ramos, Window/Yuandao/Vido, Teclast, FNF ifive, enz etc.

Júist ideaal als je in HK zelf zit dus, want dan betaal je anderhalve euro verzendkosten en that's it. Spaar je je iets van 25 á 30 euro in vergelijk met een reseller webshop of toko. Wij moeten er dan nog een agent bijhalen die je dan commissie en verzendkosten schuldig bent, dus dan kan het net zo duur worden als een reseller. Maar goed soms is het toch goedkoper, of hebben ze dus ergens anders niet wat je nodig hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:44 schreef RDMKR het volgende:
G4 (alle uitgaven) is gewoon duur en weinig bijzonders. 3000mAh batterij is vrij nutteloos als je een mediatek chip en maar 720p scherm hebt. en bij de T uitvoering krijg je hem niet eens.

als je geld puur gaat uitgeven om het uitgeven, neem dan meteen een iphone.
Dude. Alsjeblieft. Spreek eens voor jezelf en doe toch eens niet zo wijs. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:49:05 #254
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130322507
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:45 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Tabletfabrikanten, smartphonefabrikanten, alles op electronicagebied dat gespecialiseerd is. Spul dat je nooit in een webshop zult tegenkomen omdat het geen generic meuk is. Gigantisch zijn taobao.com en tmall.com , niet normaal. Dus Zopo, maar ook http://szneo.tmall.com , de online toko van Neomobile. Tabletgiganten als Ainol, Ramos, Window/Yuandao/Vido, Teclast, FNF ifive, enz etc.

Júist ideaal als je in HK zelf zit dus, want dan betaal je anderhalve euro verzendkosten en that's it. Spaar je je iets van 25 á 30 euro in vergelijk met een reseller webshop of toko. Wij moeten er dan nog een agent bijhalen die je dan commissie en verzendkosten schuldig bent, dus dan kan het net zo duur worden als een reseller. Maar goed soms is het toch goedkoper, of hebben ze dus ergens anders niet wat je nodig hebt.

Ah thanks :) Jammer dat het helemaal chinees is, want dat is net arabisch voor mij :P Zal volgende keer als ik bij een vriend ben even vragen of hij dar kan checken hoe duur bepaalde meuk is waar ik in geinteresseerd ben, en misschien kan hij het ook wel bestellen voor me als het goedkoper is dan lokale winkeltjes. :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:53:16 #255
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130322652
quote:
99s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:49 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ah thanks :) Jammer dat het helemaal chinees is, want dat is net arabisch voor mij :P Zal volgende keer als ik bij een vriend ben even vragen of hij dar kan checken hoe duur bepaalde meuk is waar ik in geinteresseerd ben, en misschien kan hij het ook wel bestellen voor me als het goedkoper is dan lokale winkeltjes. :)
Zo'n BT speaker als de Earson bijvoorbeeld is een echte puicke deal, hier in m'n shootout:
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Kwam ook van Taobao. Was in webshops niet te vinden en op AliExpress en eBay veel te duur.

En ik gebruik doorgaans geen Google translate ofzo, wijst zichzelf eigenlijk. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:00:20 #256
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130322918
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zo'n BT speaker als de Earson bijvoorbeeld is een echte puicke deal, hier in m'n shootout:
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Kwam ook van Taobao. Was in webshops niet te vinden en op AliExpress en eBay veel te duur.

En ik gebruik doorgaans geen Google translate ofzo, wijst zichzelf eigenlijk. :Y
Cool :) Ik zal de komende dagen eens kijken of ik die Earson speaker hier in lokale winkeltjes tegenkom (vaak in de 'goedkope' malls waar ze goedkope kleding, technische shit, etc etc verkopen). Ben benieuwd of ik het hier voor minder dan 200HK$ zal vinden :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:14:52 #257
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130323377
quote:
Coupon code "panda4fok" is not valid.
pi_130323494
Mijn Flying F600 is 2 weken terug aangekomen. Erg tevreden mee maar er zijn een paar nadelen zoals dat hij geen backlights heeft. daardoor houd je hem in het donker vaak op de kop. De camera valt tegen. Ik heb betere camera's gezien op gsm's van hetzelfde bedrag. De speaker is niet erg luid de speaker van bijvoorbeeld de S4 is veel luider. Het scherm heeft geen HD resolutie maar dat wist ik van tevoren al. Als je een telefoon zoekt van dezelfde prijs raad ik je echter een ander aan. Ik hoop dat jullie iets hebben aan mijn mening :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:21:53 #259
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130323611
quote:
9s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:14 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Heb ik geloof ik al menig keer verteld. Maar dat is mogelijk langs je gegaan.
1x per account geldig. Je moet dus ingelogd zijn met een e-mailadres waarmee je nog nooit de coupon hebt gebruikt. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:23:12 #260
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130323665
Volgens mij heb ik nog nooit iets besteld bij Pandawill :{

Effe met ze chatten dan maar. 't Is toch vijf procent :P
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:28:04 #261
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130323840
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 20:23 schreef Hi_flyer het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit iets besteld bij Pandawill :{

Effe met ze chatten dan maar. 't Is toch vijf procent :P
Hier bewijs dat het werkt met een ingelogd voor hun nog onbekend e-mailadres:

So... heb ook gehoord dat het aan je browser kan liggen. Probeer Firefox anders eens. ;)

Er zijn geloof ik ook coupons voor faeamobile out there geloof ik (waar je die cover kunt bestellen).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:30:35 #262
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_130323939
Gelukt met het emailadres van m'n vrouw!
  woensdag 21 augustus 2013 @ 20:31:07 #263
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130323958
Na, schau! :7
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130325206
Ik zoek een Neo N02 battery, waar kan ik deze vinden zonder uitverkocht te zijn?
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:08:19 #265
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130325450
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Apekoek het volgende:
Ik zoek een Neo N02 battery, waar kan ik deze vinden zonder uitverkocht te zijn?
Zoals ik ook al degene verwees naar de screenprotectors die elders niet verkrijgbaar zijn en dat hele verhaal hierboven over taobao en tmall en het hebben van dingen van fabrikanten die ze elders niet verkopen omdat het te generic is...
http://detail.tmall.com/item.htm?id=16445586157 of dus meteen: http://www.mistertao.com/(...)tem-16445586157.html .
Eventueel: http://www.dhgate.com/pro(...)lymer/154135875.html .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 augustus 2013 @ 21:15:43 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130325770
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 19:44 schreef RDMKR het volgende:
G4 (alle uitgaven) is gewoon duur en weinig bijzonders. 3000mAh batterij is vrij nutteloos als je een mediatek chip en maar 720p scherm hebt. en bij de T uitvoering krijg je hem niet eens.

als je geld puur gaat uitgeven om het uitgeven, neem dan meteen een iphone.
Nee, het metalen frame, gorilla/dragontail glas, 3000mah batterij, OGS Sharp display ipv b-keuze LG (al is dat ook ok) , geen kloon uiterlijk, etc voegen natuurlijk helemaal niks toe :')

Ja er zijn (iets) goedkopere toestellen die iets vergelijkbaars bieden maar het is allemaal niet het zelfde.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130327577
quote:
het metalen frame
ziet er niet beter uit dan goed afgewerkt plastic.

quote:
gorilla/dragontail glas
loze merknamen. glas dat tegen een stootje kan is echt niet zo zeldzaam tegenwoordig.

quote:
3000mah batterij
niet nuttig bij mtk + 720p.

quote:
OGS Sharp display
OGS betekent alleen dat je mobiel dunner is en de G4 is niet bijzonder dun, dus ergens is dat weer ingeleverd. vast bij die 3000 mAh battery (die NB niet in de T versie zat waar ik hem laatst te koop zag).

quote:
geen kloon uiterlijk
gemekker over niks. de meeste "klonen" herkennen mensen niet als "kloon" en zien er gewoon goed of zelfs beter uit.

quote:
er zijn (iets) goedkopere toestellen die iets vergelijkbaars bieden
$110-90 goedkoper ja.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130328407
Mijn telefoon is in het toilet gevallen. Het aanschaffen van een Chinese smartphone wordt wel erg verleidelijk.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:17:57 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130328973
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:07 schreef robin007bond het volgende:
Mijn telefoon is in het toilet gevallen. Het aanschaffen van een Chinese smartphone wordt wel erg verleidelijk.
Als je een Xperia Z had gehaald was dat waarschijnlijk geen probleem geweest. :P :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_130329002
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je een Xperia Z had gehaald was dat waarschijnlijk geen probleem geweest. :P :+
True. :+

Het ging hier om een Galaxy S (de eerste, dus i9000 nog).
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:20:35 #271
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130329124
Ook heel slecht, die product placement in de video van het nieuwe nummer van Avril (YouTube Frontpage):
:') _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 augustus 2013 @ 22:32:05 #272
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130329718
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef RDMKR het volgende:
[..]
ziet er niet beter uit dan goed afgewerkt plastic.
Verdiep je je daar eerst maar eens even in, het is duidelijk dat je er blijkbaar nog niet naar hebt gekeken. Het gaat om het frame (binnenkant) die daardoor onderandere betere bescherming geeft aan de moederborden die er in zitten. Daarnaast zou dit bij langer gebruik duurzamer zijn.
quote:
loze merknamen. glas dat tegen een stootje kan is echt niet zo zeldzaam tegenwoordig.
Andere merken zijn zeker beter geworden; maar Corning en AGC hebben met GG en DT toch echt een product dat nog wel wat boven ''gewoon'' gehard glas bied. Wellicht voor jou niet maar het verschil is voor mij toch echt duidelijk (buig en impactbestendigheid zijn ook groter; niet alleen de hardheid).
quote:
niet nuttig bij mtk + 720p.
:') gewoon :')!
quote:
OGS betekent alleen dat je mobiel dunner is
Niet alleen dat; maar het schijnt toch ook echt reflecties tegen te gaan doordat het glas dichter op het scherm zit. Daarnaast zorgen minder lagen ook voor meer licht (elke laag neemt iets weg).

quote:
en de G4 is niet bijzonder dun, dus ergens is dat weer ingeleverd. vast bij die 3000 mAh battery (die NB niet in de T versie zat waar ik hem laatst te koop zag).
Wellicht boeit het je niks; maar de volgende batch is met 3k mAh batterij.
quote:
gemekker over niks. de meeste "klonen" herkennen mensen niet als "kloon" en zien er gewoon goed of zelfs beter uit.
Ach, ja daar ook weer ieder zijn eigen. Ik vond de Neo N002 toch al wel bijna te veel kloon. Ik vindt dat maar niks.
Daarnaast herkennen mensen die niet als kloon omdat ze denken dat het de real deal is, dat zou ik dus nooit willen.
quote:
$110-90 goedkoper ja.
Prijsverschil is pittig, eens. Maarja bovenstaande dingen dragen daar dus wel aan bij of je het dat nu waard is of niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je een Xperia Z had gehaald was dat waarschijnlijk geen probleem geweest. :P :+
Ja zeker? ;(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:17:27 #273
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_130331803
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja zeker? ;(
Maar toch fijn als 'ie iets van (spat)waterdichtheid heeft en de kans bestaat dat 'ie een drop in het toilet overleeft.
Zeker ben je echter nooit ergens van in het leven. :D Waarschijnlijk niet eens met een ZR:

En idd. De Jiayu G4 Adv is wat mij betreft de ideale dualSIM-phone gewoon. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 21 augustus 2013 @ 23:31:57 #274
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130332318
Ben overigens iets positiever aan het worden over het rode design van de huidige toestellen :+ Waarom weet ik niet maar ach dat maakt de keuze alleen maar weer groter :D

Nieuwe foto's van de S1 zijn ook niet heel vervelend. De aluminium rand zit namelijk niet om het scherm maar netjes aan de zijkant onder het glas.


Hoop dat ze nog een wat donkerder grijse hoes krijgen, die grijze die ze nu hebben is foei lelijk. Ach anders maar blauw :P (Om de Iocean had ik ook een oranje cover).


Wat ik overigens ook wel interresant vond is dit:
voor coating:

Na coating:

Antennes kunnen bijna niet verder aan de buitenkant zitten, en het lijkt netjes weggewerkt onder een ''rubberen'' plastic laagje :) (yey geen glad plastic zoals bij de G3)

En dan voor de goede orde ook nog maar even een foto van de binnenkant; waar ik alleen de markering van de ''Qi'' chip/spoel mis ;) (dat zal dat Chinees wel zijn :P?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130332578
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:09 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Mooie keuze, zorg alleen dat je hem niet op pandawill bestelt.
Heb de Mi2S daar 8 augustus besteld en is nog altijd niet verzonden.
Vorige week zeiden ze dat hij deze week terug in stock ging zijn. Heb ze daarnet nog eens gecontacteerd en nu zeggen ze dat ze geen idee hebben wanneer hij in stock gaat zijn :(
Dank voor je toevoeging, ik heb (helaas) nog niks gekocht of kunnen bestellen ;(
Weet nu wel definitief dat ik voor de Xiaomi M2S wil gaan. Vanavond even in de livechat geweest en gevraagd of ze op voorraad waren de ja of de nee.

quote:
Jack 19:02:32
The item is not available now
Jack 19:02:37
However we can get it easily
Jack 19:02:59
In around 2 to 5 days
Jack 19:03:09
We usually deliver shipment in around 2 to 5 dasy
Jack 19:03:17
Then we can offer you the tracking number
Jack 19:04:37
If we could not send your parcel on time
Jack 19:04:44
We can offer the relavent compensation
Ze garandeerde me dus dat als ik mijn order plaats dat de telefoon binnen 2 a 5 dagen bij hun binnen is en hem dan versturen, zo niet kon ik mijn geld terug vragen, wellicht is dit ook een optie voor jou? Begin nu te twijfelen om hem daar te kopen, heb op verschillende andere sites gekocht maar kom alleen maar sites tegen waar hij duurde is. Alleen op Aliexpress kom ik ze tegen voor een lagere prijs maar dan zit je met de betrouwbaarheid, 100 orders is het max wat ik kan vinden van een handelaar die hem aanbiedt met ongeveer 90 positieve reacties.

http://www.ibuygou.com/p-(...)s_wifi-4648-usd.html

Deze site ziet er betrouwbaar uit en werkt ook met paypal en buyer protection, hier is overigens iets duurder. Heb maar een mail gestuurd om te vragen of hij op voorraad is.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 00:02:52 #276
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130333494
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:38 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Dank voor je toevoeging, ik heb (helaas) nog niks gekocht of kunnen bestellen ;(
Weet nu wel definitief dat ik voor de Xiaomi M2S wil gaan. Vanavond even in de livechat geweest en gevraagd of ze op voorraad waren de ja of de nee.

[..]

Ze garandeerde me dus dat als ik mijn order plaats dat de telefoon binnen 2 a 5 dagen bij hun binnen is en hem dan versturen, zo niet kon ik mijn geld terug vragen, wellicht is dit ook een optie voor jou? Begin nu te twijfelen om hem daar te kopen, heb op verschillende andere sites gekocht maar kom alleen maar sites tegen waar hij duurde is. Alleen op Aliexpress kom ik ze tegen voor een lagere prijs maar dan zit je met de betrouwbaarheid, 100 orders is het max wat ik kan vinden van een handelaar die hem aanbiedt met ongeveer 90 positieve reacties.

http://www.ibuygou.com/p-(...)s_wifi-4648-usd.html

Deze site ziet er betrouwbaar uit en werkt ook met paypal en buyer protection, hier is overigens iets duurder. Heb maar een mail gestuurd om te vragen of hij op voorraad is.
Deze seller op Aliexpress (bijvoorbeeld):
http://www.aliexpress.com(...)creen/849947548.html
160 beoordelingen (zit wel goed dus) en belangrijker: Delivery: 3-8 days (ships out within 5 days)
Die 5 dagen is voor de seller een harde deadline anders vervalt zijn order ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130333761
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 23:38 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Dank voor je toevoeging, ik heb (helaas) nog niks gekocht of kunnen bestellen ;(
Weet nu wel definitief dat ik voor de Xiaomi M2S wil gaan. Vanavond even in de livechat geweest en gevraagd of ze op voorraad waren de ja of de nee.

[..]

Ze garandeerde me dus dat als ik mijn order plaats dat de telefoon binnen 2 a 5 dagen bij hun binnen is en hem dan versturen, zo niet kon ik mijn geld terug vragen, wellicht is dit ook een optie voor jou? Begin nu te twijfelen om hem daar te kopen, heb op verschillende andere sites gekocht maar kom alleen maar sites tegen waar hij duurde is. Alleen op Aliexpress kom ik ze tegen voor een lagere prijs maar dan zit je met de betrouwbaarheid, 100 orders is het max wat ik kan vinden van een handelaar die hem aanbiedt met ongeveer 90 positieve reacties.

http://www.ibuygou.com/p-(...)s_wifi-4648-usd.html

Deze site ziet er betrouwbaar uit en werkt ook met paypal en buyer protection, hier is overigens iets duurder. Heb maar een mail gestuurd om te vragen of hij op voorraad is.
Lijkt mij eerder verkoopspraat van hun. Geld terugvragen kan ik idd doen alleen is pandawill de goedkoopste site waar ik hem vond zeker met panda4fok coupon :(

Ibuygou is ook wel heel betrouwbaar als ik zo lees op 9lives en tweakers. Heb trouwens voor de mi2s zo een "price match" aangegeven voor de prijs van pandawill. Misschien als jij dat ook doet dat de kans er in zit dat ze hun prijs verlagen tot die van pandawill :)

quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Deze seller op Aliexpress (bijvoorbeeld):
http://www.aliexpress.com(...)creen/849947548.html
160 beoordelingen (zit wel goed dus) en belangrijker: Delivery: 3-8 days (ships out within 5 days)
Die 5 dagen is voor de seller een harde deadline anders vervalt zijn order ;)!
Oh bedankt, nog nooit op aliexpress gekeken voelde mij daar altijd net iets minder veilig bij dan vaste winkels als pandawill. Maar heb jullie er wel al vaak zien bestellen dus vermoed dat dat ook wel goed gaat. Prijs ziet er ook helemaal niet slecht uit, alleen moet het precies wel met dhl wat nog eens 20$ extra is + sowieso douane dan wel :/
pi_130346104
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Deze seller op Aliexpress (bijvoorbeeld):
http://www.aliexpress.com(...)creen/849947548.html
160 beoordelingen (zit wel goed dus) en belangrijker: Delivery: 3-8 days (ships out within 5 days)
Die 5 dagen is voor de seller een harde deadline anders vervalt zijn order ;)!
Volgens mij laatste ervaring (Elijahstore) kunnen ze hier toch wel wat met foefelen. 3u voor de deadline krijg ik DHL-tracking nummer in aliexpress, verschillende keren getest en gaf geen resultaat. Volgende ochtend (ca 12u na deadline) krijg ik een mail met een werkend tracking nummer. Vermoed dus dat ze zagen dat ze deadline niet gingen halen en order hebben afgesloten met een fake tracking nummer, langer dan een dag kunnen ze hier natuurlijk geen uitstel mee kopen en in de uiteindelijke beoordeling zal ik dat natuurlijk wel opnemen.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:43:23 #279
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130346167
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef Fasroslis het volgende:
acking nummer in aliexpress, verschillende keren getest en gaf geen resultaat. Volgende ochtend (ca 12u na deadline) krijg ik een mail met een werkend tracking nummer. Vermoed dus dat ze zagen dat ze deadline niet gingen halen en order hebben afgesloten met een fake tracking nummer, langer dan een dag kunnen ze hier natuurlijk geen
Dat is heel normaal ;)
Ze sturen DHL pakketjes vaak naar een depot die veel ruimte bij DHL inkoopt.
Daar duurt het ongeveer een dag tot het verwerkt wordt; tot die tijd geven ze het binnenlandse traceer / refferentie nummer in zodat jij de order niet kan annuleren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130346479
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:43 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat is heel normaal ;)
Ze sturen DHL pakketjes vaak naar een depot die veel ruimte bij DHL inkoopt.
Daar duurt het ongeveer een dag tot het verwerkt wordt; tot die tijd geven ze het binnenlandse traceer / refferentie nummer in zodat jij de order niet kan annuleren.
Dus niet echt een fake nummer, maar ook geen DHL-nummer. Had voornamelijk voor Elijahstore gekozen omwille van de goedkope DHL-verzending ($ 13, nu zelfs maar $8,79). Dit verklaard dan ook de lage DHL-kost en het "fake" nummer, de ca 12u vertraging was mij het prijsverschil wel waard. Dit hadden ze echter wel duidelijker mogen melden. want
quote:
We have sent the product to the local DHL agent. The tracking final waybill is
was mij toch niet echt duidelijk. Thnx voor de info Robert.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 13:59:58 #281
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130346751
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 13:52 schreef Fasroslis het volgende:

[..]

Dus niet echt een fake nummer, maar ook geen DHL-nummer. Had voornamelijk voor Elijahstore gekozen omwille van de goedkope DHL-verzending ($ 13, nu zelfs maar $8,79). Dit verklaard dan ook de lage DHL-kost en het "fake" nummer, de ca 12u vertraging was mij het prijsverschil wel waard. Dit hadden ze echter wel duidelijker mogen melden. want

[..]

was mij toch niet echt duidelijk. Thnx voor de info Robert.
Zo is het mij een keer uitgelegd (in grote lijnen) toen ik het gevraagd heb ;) Vandaar dat ik het weet/wist
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130350004
Zojuist een bestelling geplaatst, Vincent bedankt voor de waarschuwing en Robert bedankt voor het helpen zoeken, voortgang plaats ik hier wel :+
pi_130350529
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:33 schreef poiuytr het volgende:
Zojuist een bestelling geplaatst, Vincent bedankt voor de waarschuwing en Robert bedankt voor het helpen zoeken, voortgang plaats ik hier wel :+
Nice, waar heb je hem besteld uiteindelijk? :)

Ik heb nog eens met pandawill gechat en gezegd dat als ze het morgen niet verzenden ik men geld terug wil, ze zeiden dat ze vandaag nieuwe stock binnengekregen hadden dus dat het misschien wel zou kunnen. Geloof er niet veel van maar ja een dagje extra kan ik wel wachten :p
pi_130350955
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 15:47 schreef Vincent_vd het volgende:

[..]

Nice, waar heb je hem besteld uiteindelijk? :)

Ik heb nog eens met pandawill gechat en gezegd dat als ze het morgen niet verzenden ik men geld terug wil, ze zeiden dat ze vandaag nieuwe stock binnengekregen hadden dus dat het misschien wel zou kunnen. Geloof er niet veel van maar ja een dagje extra kan ik wel wachten :p
Aliexpress, ben benieuwd.

Tegen mij zeiden ze ongeveer hetzelfde gisteren ja in de chat, dat er snel nieuwe voorraad bij kwam. Als die aliexpress store niet zoveel goedkoper was geweest had ik hem ook gewoon bij pandawill gekocht, rest zit qua prijzen gelijk of hoger dan pandawill.
pi_130351537
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:00 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Aliexpress, ben benieuwd.

Tegen mij zeiden ze ongeveer hetzelfde gisteren ja in de chat, dat er snel nieuwe voorraad bij kwam. Als die aliexpress store niet zoveel goedkoper was geweest had ik hem ook gewoon bij pandawill gekocht, rest zit qua prijzen gelijk of hoger dan pandawill.
Nice, prijs is inderdaad wel mooi daar, jammer dat die actie nog maar 18u duurt :( Misschien toch pandawill direct refund vragen :p Zit alleen beetje in met die DHL verzending en de kans op extra kosten daarbij :p
pi_130351727
http://deal.webmaggu.com/(...)indiatimes-shopping/

Lenovo K900 voor $360???!

voor die prijs wil ik m wel. iemand een idee hoe ik hem daar kan bestellen als Westerling zijnde? gewoon een kwestie van agentje regelen, toch, maar hoe?

hij is expired... maar BIGDEAL werkt alleen vandaag met dezelfde korting...

[ Bericht 10% gewijzigd door RDMKR op 22-08-2013 16:35:12 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  donderdag 22 augustus 2013 @ 17:35:52 #287
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130353741
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 16:28 schreef RDMKR het volgende:
http://deal.webmaggu.com/(...)indiatimes-shopping/

Lenovo K900 voor $360???!

voor die prijs wil ik m wel. iemand een idee hoe ik hem daar kan bestellen als Westerling zijnde? gewoon een kwestie van agentje regelen, toch, maar hoe?

hij is expired... maar BIGDEAL werkt alleen vandaag met dezelfde korting...
Linkje van die tweede site ;)?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130357657
http://shopping.indiatime(...)ey-/42856/p_B2017130

"Only Today! Mobiles and Tablets at Special Prices. Use Coupon Code BIGDEAL"

in de banner bovenaan. moet waarschijnlijk wel snel zijn... de dag in india is bijna voorbij (22:48 Donderdag (IST) - Tijd in India). waar vind ik zo snel een agent?

INDISCHE MENSEN, MELDT U!

ze zijn door heel India spotgoedkoop: http://www.indianprice.com/mobiles/lenovo-k900-price-in-india

zeker omdat de munteenheid de laatste tijd daar aan het instorten is en ze de prijs niet naar boven durven aanpassen...

[ Bericht 15% gewijzigd door RDMKR op 22-08-2013 19:40:48 ]
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:10:53 #289
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_130364765
Mijn Zopo C2 is binnen *O*

eerste impressies: Goed design met erg mooi scherm!

EDIT: Sim werkt al, tóch verkeerd erin gestopt :X
pi_130371324
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:10 schreef KaMo het volgende:
Mijn Zopo C2 is binnen *O*

eerste impressies: Goed design met erg mooi scherm!

EDIT: Sim werkt al, tóch verkeerd erin gestopt :X
Tof! Waar heb je 'm gekocht als ik vragen mag? En zou je na uitproberen misschien kunnen vertellen hoelang de batterij meegaat? Zit al een tijdje te twijfelen om een C2 te kopen maar de accu houdt me tegen...
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:38:19 #291
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_130374557
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 00:45 schreef BartMcCormick het volgende:

[..]

Tof! Waar heb je 'm gekocht als ik vragen mag? En zou je na uitproberen misschien kunnen vertellen hoelang de batterij meegaat? Zit al een tijdje te twijfelen om een C2 te kopen maar de accu houdt me tegen...
Via zopomobileshop.com :)

2000mah had mijn micromax ook, ging bij normaal gebruik gewoon een hee dag mee. I'll let you know!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:32:47 #292
407871 Yolo_Frodo
Frodo doesn't give a F.
pi_130374981
Als jullie bestellen bij een webshop bestellen rekenen jullie dan af in dollars of euro's?
Ik heb het idee dat je met euro's op een hoger eindbedrag uitkomt als je pakketje wordt geschept de douane, waarschijnlijk door ververschillende wisselkoersen die gehanteerd worden.
pi_130375678


Iemand hier ervaring mee? Geld was er gisteren gelijk af gegaan, nu is het terug gestort :r

Edit: maar even formulieren opsturen dus.
Edit2: nu is de actie dus afgelopen :') en moet ik behoorlijk wat meer gaan betalen wat niet mijn plan is. mailcontact met die mensen daar loopt ook zweer stroef moet ik zeggen, binnen 10 uur een mailtje terug sturen is daar een probleem geloof ik. Kijk het deze dagen nog wel even aan zie wel wat voor reactie ik terug krijg maar anders ga ik voor pandawill of andere leverancier, dan maar iets langer wachten.

[ Bericht 30% gewijzigd door poiuytr op 23-08-2013 12:00:06 ]
pi_130385455
Andy van Gizchina heeft en handson geplaatst van de Neo 3 basic. Ziet er goed uit, maar waar blijft de premium nou?! Verder komt Xiaomi met een Red Rice in het wit die wel WDCMA heeft. Noem hem dan Basmati Rice :P
mag het weten
pi_130388071
mijn scherm van mijn jiayu g2+ is in 100 stukjes na voor de zoveelste keer op de grond te zijn gevallen. Ben nu op zoek naar een andere hoeft niet het nieuwste ding te zijn. g2+ deed het prima op gps na, zit nu te kijken naar FAEA f1. heeft iemand ervaring hiermee en dan specifiek met de gps? ;)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:39:36 #296
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130389167
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef Ditty het volgende:
mijn scherm van mijn jiayu g2+ is in 100 stukjes na voor de zoveelste keer op de grond te zijn gevallen. Ben nu op zoek naar een andere hoeft niet het nieuwste ding te zijn. g2+ deed het prima op gps na, zit nu te kijken naar FAEA f1. heeft iemand ervaring hiermee en dan specifiek met de gps? ;)
Prima keuze, reviews zijn er veelal positief over :).
Zie bijvoorbeeld: http://tweakers.net/productreview/81224/faea-f1-wit.html

Wellicht is het toestel ook nog wel op te lappen, alleen het glas is stuk? Of ook het scherm er onder? (ook even via DM gevraagd ;))

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 23-08-2013 17:44:51 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130390804
superdeal voor Haier W910: http://www.focalprice.com(...)_8260A_15GHz_3G.html

voor $120. nog maar 2 dagen actief. ook misschien voor Ditty een goeie optie. heb gehoord dat de GPS het uitstekend doet.

bij pandawill kreeg je er tijdelijk ook een gratis speaker met TF slot er bij twv $10.
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_130391041
quote:
Sorry
Our website under maintenance at this moment
Please come back later
Warum, warum nu net dat Pandawill de Thl W11 Monkey King voor de happy few met 50% verkoopt? :'(
mag het weten
pi_130391222
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Warum, warum nu net dat Pandawill de Thl W11 Monkey King voor de happy few met 50% verkoopt? :'(
pandawill ligt er bij mij al sinds vanmorgen 10 uur uit..
pi_130391288
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

pandawill ligt er bij mij al sinds vanmorgen 10 uur uit..
Dus je kreeg vanaf vanochtend al "There has been an error processing your request"? Leuk die Chinezen, onderhoud plegen op de dag wanneer je dè happy hour gaat aanbieden. }:|
mag het weten
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:12:14 #301
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130391420
Vol :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')