quote:
zoveel waarheid in 1 post.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:00 schreef Monolith het volgende:
Wel de sluwste mens in ieder geval.
Dan had ze gelijk stop gezegd, succes met 2/3 antwoorden in 1 seconde.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef snellejelle het volgende:
Patrick had m op 1 seconde moeten laten staan...
Nee, dan had ze meteen gestopt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef snellejelle het volgende:
Dan had zij hem niet zover laten aflopenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef snellejelle het volgende:
bij WH moet dat nog wel lukkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan had ze gelijk stop gezegd, succes met 2/3 antwoorden in 1 seconde.
ik lees het net terug, in belgie degene die ook als laatste aan de beurt was. Had Patrick niks aan dus...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:02 schreef zoem het volgende:
Wat doen ze ook alweer bij gelijke stand; wie krijgt dan de vraag?
Zie ik niet gebeuren. Ze speelt als enige tactisch in de finale, maar in de rest van het spel scoort ze weinig.quote:
Ik wist dat jouw naam zou langskomen voordat ie werd genoemd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johannes Vermeer genoemd op tv, altijd goed.
Zo veel jaar met mij opgetrokken, dan steek je nog wel eens wat op.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist dat jouw naam zou langskomen voordat ie werd genoemd.
In de Belgische versie doen de "juryleden" sketches tussendoor. In de Nederlandse variant zijn het meer anekdotes van "jurylid" Maarten. Eerstgenoemde is dan ook veel leuker wat betreft humor en speelt de presentator beter daarop in. Iets wat ik duidelijk mis bij Philip.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:55 schreef Postbus100 het volgende:
Officieel is Maarten jurylid, officieus is hij commentator. Ik vraag me echt af waarom die man er toch bij zit. Volgens mij vraagt hij het zichzelf ook af, maar het zal wel iets met geld ofzo te maken hebben.
Waarin? Of waarvoor?quote:
Ze speelt lekker tactisch ja, die Merel, best wel slim maar ook met risico dat Patrick had geweten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:00 schreef rubbereend het volgende:
goed gespeeld, kunnen veel kandidaten wat van leren
Nee, want ze hield het heft in handen door zelf te mogen beginnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze speelt lekker tactisch ja, die Merel, best wel slim maar ook met risico dat Patrick had geweten.
Je kan het trouwens niet altijd voorspellen, het is maar net wat ze zoeken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist dat jouw naam zou langskomen voordat ie werd genoemd.
Zelfs al was het niet goed geweest, het is altijd goed om de legendarische woorden 'johannes vermeer' uit te spreken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan het trouwens niet altijd voorspellen, het is maar net wat ze zoeken.
Bij de gebroeders Anker had ik bijvoorbeeld het antwoord '1 litter Berenburg' verwacht.
Freriks is de meest starre, onflexibele en saaie presentator ooit. Hij laat zelfs schoten voor open doel liggen. Totaal incapabel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:55 schreef zoem het volgende:
[..]
speelt de presentator beter daarop in. Iets wat ik duidelijk mis bij Philip.
Had ze dan misschien beter kunnen laten zitten, dat lapje kaal ziet er ook niet uitquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:40 schreef Kroelo het volgende:
[..]
lijkt alsof er ooit een grote piercing heeft gezeten ofzo
Anna van Veen, dochter van Herman.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:39 schreef Kroelo het volgende:
maar wie is dat rare kind dan die er nu bij zit
misschien is ze ooit ergens aan blijven hangen en is ie afgescheurdquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:41 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Had ze dan misschien beter kunnen laten zitten, dat lapje kaal ziet er ook niet uit
thanks, vandaar die imitatiequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Anna van Veen, dochter van Herman.
Is toch juist ontstaan in Griekenland?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:49 schreef zoem het volgende:
Democratie, ietwat ver gezocht als vierde antwoord.
De bakermat inderdaad, maar als één van de vier gezochte woorden misschien wat vergezocht.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:49 schreef larsico het volgende:
[..]
Is toch juist ontstaan in Griekenland?
Ja das waar, gebeurt wel vaker dat antwoorden heel erg vergezocht zijn...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:50 schreef zoem het volgende:
[..]
De bakermat inderdaad, maar als één van de vier gezochte woorden misschien wat vergezocht.
Zolang die anderen het maar slechter doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |