quote:
zoveel waarheid in 1 post.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:00 schreef Monolith het volgende:
Wel de sluwste mens in ieder geval.
Dan had ze gelijk stop gezegd, succes met 2/3 antwoorden in 1 seconde.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef snellejelle het volgende:
Patrick had m op 1 seconde moeten laten staan...
Nee, dan had ze meteen gestopt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef snellejelle het volgende:
Dan had zij hem niet zover laten aflopenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef snellejelle het volgende:
bij WH moet dat nog wel lukkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan had ze gelijk stop gezegd, succes met 2/3 antwoorden in 1 seconde.
ik lees het net terug, in belgie degene die ook als laatste aan de beurt was. Had Patrick niks aan dus...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:02 schreef zoem het volgende:
Wat doen ze ook alweer bij gelijke stand; wie krijgt dan de vraag?
Zie ik niet gebeuren. Ze speelt als enige tactisch in de finale, maar in de rest van het spel scoort ze weinig.quote:
Ik wist dat jouw naam zou langskomen voordat ie werd genoemd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johannes Vermeer genoemd op tv, altijd goed.
Zo veel jaar met mij opgetrokken, dan steek je nog wel eens wat op.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist dat jouw naam zou langskomen voordat ie werd genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |