Inderdaad, ze doen het slechter voorkomen dan het in werkelijkheid is.quote:ik vraag me af hoe het mogelijk is dat er nog 890 tankstations in de grensregio zijn, want de benzine is al tientallen jaren duurder... je zou verwachten dat er allang 0 zouden zijn.
Tegenwoordig kan je dat ook in NL tanken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:05 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Daarnaast heb je in Duitsland E10 plus en ik kan het mis hebben maar ik heb 't idee dat ik dan langer kan doen met een volle tank.
Dit. Klaarblijkelijk een falen van de economische unie die de EU zou moeten zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:07 schreef Samson het volgende:
Echt nooit begrepen hoe we nu 1 EU kunnen zijn terwijl er enorme verschillen in stand worden gehouden....
ja inderdaadquote:
Zoiets zal er wel van gaan komen binnen een paar jaar gok ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Gewoon camera's bij de grens neerzetten die proactief alle terugkerende NLers aanslaan voor de gemiste accijns
Ik vrees het ook, voor die gratis identiteitsbewijzen van een paar jaar geleden werd ook binnen recordtijd een noodwet erdoorheen geramd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoiets zal er wel van gaan komen binnen een paar jaar gok ik![]()
Jij zou met je rechterarm omhoog staanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Gewoon camera's bij de grens neerzetten die proactief alle terugkerende NLers aanslaan voor de gemiste accijns
Toch eens informeren of de brandstoftank niet wat groter kan...een litertje of 200 ofzo.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:36 schreef DrDarwin het volgende:
Vanmorgen nog getankt, Euro 95 voor 1.36 de liter in Luxemburg.
Dat lijkt er meer op.
Je zou er bijna voor kunnen omrijden.
ik woon 15 km van de grens. ik tank in mijn eigen dorp. omdat het omrijden tijd kost, extra kilometers, en aangezien ik motorfiets rijd, en het in mijn geval altijd maar om 10 liter gaat. is het de moeite niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:51 schreef arjan1212 het volgende:
ik vraag me af hoe het mogelijk is dat er nog 890 tankstations in de grensregio zijn, want de benzine is al tientallen jaren duurder... je zou verwachten dat er allang 0 zouden zijn.
Het gaat niet alleen om benzine, half arnhem en nijmegen gaat de grens over om boodschappen te doen in Emmerich en Kleef.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:58 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik woon 15 km van de grens. ik tank in mijn eigen dorp. omdat het omrijden tijd kost, extra kilometers, en aangezien ik motorfiets rijd, en het in mijn geval altijd maar om 10 liter gaat. is het de moeite niet.
hoe verder je van de grens woont, hoe minder interessant het is. grensgebieden zijn vaak niet dichtbevolkt, dus valt het allemaal wel mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop