Werkelijk een prachtige game! Die MOET je fysiek in de kast hebben staanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:28 schreef Yi-Long het volgende:
Disgaea 1 op de PSP uitgespeeld dit jaar. Disgaea 2 ook bijna mee klaar, maar vond ik wel iets minder.
Hele leuke games, en idd perfect voor handheld.
Was ook met MGS begonnen, maar moet nu meteen al backtracken om een snipergun te halen in de tank-terminal ofzo, en heb dus echt iets van 'Urghhhhh.... dat hele klote eind weer terug...!?'
Ni No Kuni is inmiddels binnen en is nu aan het installeren. Ben benieuwd.
Geen geld voor destijds, en daarna niet meer aan gedacht of te druk om te gamen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jullie moeten je schamen dat jullie Ni no Kuni nog niet hebben gespeeld.Een van de weinige spellen waar ik ook wel meer dan 60 euro voor had willen betalen.
60 euro is voor de meeste spellen dan ook wel te veel geld vind ik persoonlijk, zeker voor een downloadgame die niet/nauwelijks te delen is. Alleen heb je met deze game gewoon een verhaal waar je met gemak meer dan 40 uur over doet + alles eromheen. Je hebt dus nog wel even maar het is het allemaal waard.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geen geld voor destijds, en daarna niet meer aan gedacht of te druk om te gamen.
Ben inmiddels in het donkere bos.
Hihiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:46 schreef 7nightwing7 het volgende:
Argh irritant. Er is blijkbaar een gast op youtube, die prachtige batman arkham city filmpjes maakt. Allemaal leuk en wel, maar zijn psn id is knightwing01. Die van mij is nightwing01. Voel je hem aankomen ?
Das minder inderdaad hahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:46 schreef 7nightwing7 het volgende:
Argh irritant. Er is blijkbaar een gast op youtube, die prachtige batman arkham city filmpjes maakt. Allemaal leuk en wel, maar zijn psn id is knightwing01. Die van mij is nightwing01. Voel je hem aankomen ?
Ach, dan koop ik wellicht de PS4-port wel een keertjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:41 schreef Cid het volgende:
[..]
Werkelijk een prachtige game! Die MOET je fysiek in de kast hebben staan
Ja maar niet je psn idquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:42 schreef Ties02 het volgende:
Je kan je yt naam gewoon veranderen he
quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:00 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is jullie ervaring met sites waar je een programma kunt downloaden die gratis online codes kan genereren voor bijvoorbeeld spellen die je 2e hands hebt gekocht, waarbij de bijbehorende code al gebruikt is.
Sites als deze bijvoorbeeld: http://www.farcry3onlinepassfree.info/
Kan 'men' zien dat deze codes niet origineel zijn? Je ziet/hoort wel eens dat Sony je account kant bannen namelijk.
Ik koop mijn games altijd nieuw of tweedehands als ik zeker weet dat de codes niet gebruikt zijn, dus ik heb daar toch niks mee te maken, maar ik vroeg het mij toch af.
Yup, RGB-scart levert altijd beter beeld dan composiet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Levert een echte scartkabel (deze bijv) betere kwaliteit op dan de standaard av-kabel (rood, wit en geel) met het scart opzetblokje erop?
(geen hdmi mogelijk. Het gaat om een oude beeldbuis tv)
Als de prijs op PSN net zo duur is als in de winkel haal ik hem sowieso liever fysiek. Zoals dat ik de hele nacht moet downloaden om te kunnen spelen is bagger maar het scheelt wel 20-30 euro als er een aanbieding op PSN is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:21 schreef portie het volgende:
[..]
60 euro is voor de meeste spellen dan ook wel te veel geld vind ik persoonlijk, zeker voor een downloadgame die niet/nauwelijks te delen is. Alleen heb je met deze game gewoon een verhaal waar je met gemak meer dan 40 uur over doet + alles eromheen. Je hebt dus nog wel even maar het is het allemaal waard.
Het komt steeds meer los allemaal, zit er nu zo'n 15 uur in denk ik. Erg vermakelijk inderdaad!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als de prijs op PSN net zo duur is als in de winkel haal ik hem sowieso liever fysiek. Zoals dat ik de hele nacht moet downloaden om te kunnen spelen is bagger maar het scheelt wel 20-30 euro als er een aanbieding op PSN is.
Vind het nu al een heel tof spel trouwens en heb er vijf uur inzitten. Lekker sfeertje.
Het schijnt een mooi verhaal te zijn, maar met de demo kon ik echt werkelijk niksquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef StateOfMind het volgende:
Is Ni No Kuni ook een aanrader voor iemand die die Japanse tekenstijl/Anime verschrikkelijk vind of kan ik het dan maar beter links laten liggen?
De achtergronden/omgeving ziet er werkelijk schitterend uit, maar dat anime achtige vind ik echt vreselijk namelijk.
Oh die glimmende kut dingen in TRquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het schijnt een mooi verhaal te zijn, maar met de demo kon ik echt werkelijk niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik gevonden!![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh die glimmende kut dingen in TRYaaaay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik gevonden!Wat een karwei was dat
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Altijd op een woensdag. PSN update dag.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef I.C.O.N. het volgende:
Crap! Ik denk vandaag nog even snel NFS: Most Wanted downloaden van PS+ maar is al niet meer gratis.. Ik dacht dat het altijd vanaf de eerste van een maand werd veranderd
Denk dat je dan beter een andere RPG kunt spelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef StateOfMind het volgende:
Is Ni No Kuni ook een aanrader voor iemand die die Japanse tekenstijl/Anime verschrikkelijk vind of kan ik het dan maar beter links laten liggen?
De achtergronden/omgeving ziet er werkelijk schitterend uit, maar dat anime achtige vind ik echt vreselijk namelijk.
Jammer, eigenlijk de hele maand de tijd voor gehad om hem te downloaden maar omdat het zo'n lekker weer was eigenlijk nooit dat ding aangezetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Altijd op een woensdag. PSN update dag.
Open maken of proberen het stof proberen weg te blazen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb nog een fat 60gb maar hij is aan t sterven
Al maanden niet aangehad, maar wil GTAIV toch maar eens uitspelen voordat ik aan 5 begin, dus dat wilde ik doen, maar damn wat is hij ineens hard aan t blazen, echt super veel herrie maakt de fan nu.
Hoop dat hij t nog even volhoud, want wil toch echt geen nieuwe PS3 kopen voor GTA5..
Ik heb al geblazen en met de stofzuiger er langs geweest, maar maakt geen verschil.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Open maken of proberen het stof proberen weg te blazen.
Ik heb een Fat 80 (met 500GB schijfje:)) en loopt als een zonnetje.
Die van mij is ook zo oud ongeveer als ik me niet vergis. Bij mij hielpt het wel, het kan ook gewoon de fan zijn welke overlijdt. Misschien vervangenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:10 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb al geblazen en met de stofzuiger er langs geweest, maar maakt geen verschil.
Ik denk dat hij gewoon aan het overlijden is, hij is van half jaar na launch.
3 tot 4 uur, meh. Voelt een beetje als een indie haha. Maar word wel en intressant spel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:35 schreef Aether het volgende:
More infos from Rain presentation:
- coming to europe on October, 2nd.
- playtime about three to four hours
- there is a New Game+ Mode
- ¤ 12,99
Dat is het niet, maar hij is nu gratis met PlayStation Plus. Waarschijnlijk een goede reden om hem nu dus binnen te halen wanneer je dat nog niet had gedaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:13 schreef Pheno het volgende:
Waarom zou dat anders zijn dan zonder PSN Plus ?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:20 schreef Ties02 het volgende:
Welke games nog meer gratis? Ben nu even niet bij m'n ps3
quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:20 schreef Ties02 het volgende:
Voor de PS3 Jak & Daxter Trilogy en Stealth Inc. Voor de Vita New Little Kings Story en Urban Freestylequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:20 schreef Ties02 het volgende:
Dan nog, het is gratis, dus gewoon proberenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is het niet, maar hij is nu gratis met PlayStation Plus. Waarschijnlijk een goede reden om hem nu dus binnen te halen wanneer je dat nog niet had gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |