Waar vind ik het PS4 topic? Ik dacht dat dat deze wasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al in het PS4 topic gepost.
Daarom ga ik nu gewoon CoD voor PS3 kopen en later de upgrade voor een tientje
Agree, zeer belangrijk zelfs!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Crossplay is belangrijk. Dat ik mijn CoD ook zonder extra kosten of zeer minimaal op de Vita kan spelen.
In GAM. Waar het moet staan. Hetzelfde forum waar PS3 topic staat. Te herkennen aan PS4 in de titel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:49 schreef Bolters het volgende:
[..]
Waar vind ik het PS4 topic? Ik dacht dat dat deze was
Lol, ik zag PS4 in de titel, maar zie nu pas de PS.3 Faal x10quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
In GAM. Waar het moet staan. Hetzelfde forum waar PS3 topic staat. Te herkennen aan PS4 in de titel.
Zoals deze is te herkennen aan PS3.
quote:Beyond: Two Souls bevat soort coöpmodus
21 aug. 2013 13:12 / Gewijzigd 21 aug. 2013 13:12 / Door: Thomas Picauly / 0 reacties / Bron: Polygon
Quantic Dreams Beyond: Two Souls krijgt een soort coöpmodus waarbij de besturing aan een andere speler overgedragen kan worden. Dat meldt bedenker David Cage tijdens een presentatie van het spel op Gamescom.
In de zogenaamde "Dual Mode" kan een tweede speler de geest Aiden besturen, via een controller of smartphone/tablet. De twee spelers kunnen echter niet tegelijkertijd met het spel aan de slag. In de singleplayer worden zowel Aiden als hoofdpersonage Jodie door één speler bestuurd, in de tweespelermodus kan er met een druk op de knop gewisseld worden tussen de personages. Vervolgens wordt de besturing overgedragen naar de desbetreffende speler.
Cage maakte verder bekend dat het spel ook geheel met een smartphone of tablet bestuurd kan worden. Deze functionaliteit heet Beyond Touch en werkt via een aparte app die een geoptimaliseerde touchbesturing biedt. Beyond: Two Souls komt op 8 oktober naar de PlayStation 3.
quote:Rain vanaf 2 oktober op PSN
21 aug. 2013 12:32 / Gewijzigd 21 aug. 2013 12:32 / Door: Michel Musters / 2 reacties / Bron: Polygon
De adventuregame Rain verschijnt op 2 oktober op PlayStation Network. Dat heeft Sony aangekondigd.
De PlayStation 3-game kost 12,99 euro. Mensen die ervoor kiezen de game nu alvast te kopen, ontvangen een 'muziekmontage' met geluidseffecten uit de game en de soundtrack, avatars van de hoofdpersonages en een dynamisch thema gebaseerd op de game.
In Rain kruipen spelers in de huid van een onzichtbare jongen die alleen te zien is wanneer het regent. De jongen ontmoet een onzichtbaar meisje. Samen moeten ze zien te overleven terwijl monsters op ze jagen.
quote:New PlayStation 3 games:
I’m sure many of you caught the announcement during the Gamescom press conference but if not, I am exceptionally happy to announce that this September PS Plus members will have access to Ubisoft‘s incredible Assassin’s Creed III from 28th August.
Assassin’s Creed III invites you to experience the untold story of the American Revolution through the eyes of a new Assassin, Connor, son of a Native American mother and British father. You will meet legendary heroes of American history, and together you will conspire to annihilate those who threaten Liberty itself.
Next up, we welcome all action heroes Jak and Daxter to the service. In typical PS Plus fashion, we’re not just give you one title – we’re giving you the trilogy! That’s right, next month you will get our dynamic duo’s first three adventures Jak and Daxter: The Precursor Legacy, Jak II and Jak 3. Make sure you check them out – I’m sure you will not be disappointed!
Your final PS3 offering for this month is Stealth Inc: A Clone in the Dark, a fast-paced stealth platformer with over 80 levels, featuring brutal hazards, ruthless enemies, fiendish puzzles and red pixels galore.
Armed with only your wits and a pair of top-of-the-line stealthing goggles, it’s your job to sneak your way through a deadly facility that’s determined to extinguish your fragile little life.
New PS Vita games:
https://store.sonyenterta(...)nl/home/games/psplusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Waar kopen jullie je PS+? Wil denk ik wel zo'n jaar kopen (mede door die actie) Liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk
Dat dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
https://store.sonyenterta(...)nl/home/games/psplus
Alleen nog altijd geen releasedatequote:
Misschien volgend weekend.. op PAX ..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:35 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Alleen nog altijd geen releasedate. Als hij in 2014 komt hoeft het van mij niet meer
Ik zal het zo wel extra controleren. Maar ik ben er vrij zeker van dat je kan kiezen tussen japans en engelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:56 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wilde het ook net postenZat al een poosje te wachten tot ie onder de 25-30 euro zou komen. Zag hem gisteren liggen voor iets van 28 euro ofzo bij een Play-Asia pick-up point in Tsuen Wan, maar toch nog niet gehaald omdat ik bij een andere shop ook een prijsverlaging verwacht, maar 18 euro is perfect
Wil ik alleen nog weten of de downloadbare versie de originele Japanse stemmen heeft.
Thanksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:12 schreef portie het volgende:
[..]
Ik zal het zo wel extra controleren. Maar ik ben er vrij zeker van dat je kan kiezen tussen japans en engels
Inmiddels op 10%.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh ja. 21GB, vergeten.
500 minuten resterend.
Yes. Morgenavond spelen.![]()
Gesproken taal kan op engels en japans. De tekst alleen in 5 Europese talen (engels, duits, frans, italiaans en spaans ofzo).quote:
Je hebt ook nog 4,5 GB voor de installatie nodigquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh ja. 21GB, vergeten.
500 minuten resterend.
Yes. Morgenavond spelen.![]()
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:02 schreef portie het volgende:
[..]
Gesproken taal kan op engels en japans. De tekst alleen in 5 Europese talen (engels, duits, frans, italiaans en spaans ofzo).
Ik heb het spel digitaal aangeschaft in juni ofzo. In een actie toen die 30¤ was. Fantastisch spel.
Dat was 6GB volgens mij, en die is al klaar. Bestand van 16GB is op 11%. Morgenochtend wel klaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Je hebt ook nog 4,5 GB voor de installatie nodig
Gelukkig kan je je ps3 wel automatisch laten uitschakelen na het downloadenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was 6GB volgens mij, en die is al klaar. Bestand van 16GB is op 11%. Morgenochtend wel klaar.
Waarschijnlijk heb je gelijk, maar wanneer ik sowieso al een flinke backlog heb, dan hoef ik zo'n game echt niet meteen en voor de volle prijs te halen, maar kan ik rustig wachten...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jullie moeten je schamen dat jullie Ni no Kuni nog niet hebben gespeeld.Een van de weinige spellen waar ik ook wel meer dan 60 euro voor had willen betalen.
1 van de beste games van het jaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jullie moeten je schamen dat jullie Ni no Kuni nog niet hebben gespeeld.Een van de weinige spellen waar ik ook wel meer dan 60 euro voor had willen betalen.
Bijna 100 uur met Disgaea 4quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 06:03 schreef wdn het volgende:
[..]
1 van de beste games van het jaar
Alhoewel Xillia ook lekker weg speelt
Die komt ook naar de Vita! Perfecte handheld game!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bijna 100 uur met Disgaea 4
Ik zeg niks behalve: die was ook goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bijna 100 uur met Disgaea 4
Ik wil Disgaea 3 spelen op de Vita,maar wacht nog wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:58 schreef Cid het volgende:
[..]
Die komt ook naar de Vita! Perfecte handheld game!
Johquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zeg niks behalve: die was ook goed![]()
Werkelijk een prachtige game! Die MOET je fysiek in de kast hebben staanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:28 schreef Yi-Long het volgende:
Disgaea 1 op de PSP uitgespeeld dit jaar. Disgaea 2 ook bijna mee klaar, maar vond ik wel iets minder.
Hele leuke games, en idd perfect voor handheld.
Was ook met MGS begonnen, maar moet nu meteen al backtracken om een snipergun te halen in de tank-terminal ofzo, en heb dus echt iets van 'Urghhhhh.... dat hele klote eind weer terug...!?'
Ni No Kuni is inmiddels binnen en is nu aan het installeren. Ben benieuwd.
Geen geld voor destijds, en daarna niet meer aan gedacht of te druk om te gamen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
60 euro is voor de meeste spellen dan ook wel te veel geld vind ik persoonlijk, zeker voor een downloadgame die niet/nauwelijks te delen is. Alleen heb je met deze game gewoon een verhaal waar je met gemak meer dan 40 uur over doet + alles eromheen. Je hebt dus nog wel even maar het is het allemaal waard.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geen geld voor destijds, en daarna niet meer aan gedacht of te druk om te gamen.
Ben inmiddels in het donkere bos.
Hihiquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:46 schreef 7nightwing7 het volgende:
Argh irritant. Er is blijkbaar een gast op youtube, die prachtige batman arkham city filmpjes maakt. Allemaal leuk en wel, maar zijn psn id is knightwing01. Die van mij is nightwing01. Voel je hem aankomen ?
Das minder inderdaad hahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:46 schreef 7nightwing7 het volgende:
Argh irritant. Er is blijkbaar een gast op youtube, die prachtige batman arkham city filmpjes maakt. Allemaal leuk en wel, maar zijn psn id is knightwing01. Die van mij is nightwing01. Voel je hem aankomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |