Ik zal het zo wel extra controleren. Maar ik ben er vrij zeker van dat je kan kiezen tussen japans en engelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:56 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wilde het ook net postenZat al een poosje te wachten tot ie onder de 25-30 euro zou komen. Zag hem gisteren liggen voor iets van 28 euro ofzo bij een Play-Asia pick-up point in Tsuen Wan, maar toch nog niet gehaald omdat ik bij een andere shop ook een prijsverlaging verwacht, maar 18 euro is perfect
Wil ik alleen nog weten of de downloadbare versie de originele Japanse stemmen heeft.
Thanksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:12 schreef portie het volgende:
[..]
Ik zal het zo wel extra controleren. Maar ik ben er vrij zeker van dat je kan kiezen tussen japans en engels
Inmiddels op 10%.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh ja. 21GB, vergeten.
500 minuten resterend.
Yes. Morgenavond spelen.![]()
Gesproken taal kan op engels en japans. De tekst alleen in 5 Europese talen (engels, duits, frans, italiaans en spaans ofzo).quote:
Je hebt ook nog 4,5 GB voor de installatie nodigquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh ja. 21GB, vergeten.
500 minuten resterend.
Yes. Morgenavond spelen.![]()
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:02 schreef portie het volgende:
[..]
Gesproken taal kan op engels en japans. De tekst alleen in 5 Europese talen (engels, duits, frans, italiaans en spaans ofzo).
Ik heb het spel digitaal aangeschaft in juni ofzo. In een actie toen die 30¤ was. Fantastisch spel.
Dat was 6GB volgens mij, en die is al klaar. Bestand van 16GB is op 11%. Morgenochtend wel klaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Je hebt ook nog 4,5 GB voor de installatie nodig
Gelukkig kan je je ps3 wel automatisch laten uitschakelen na het downloadenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat was 6GB volgens mij, en die is al klaar. Bestand van 16GB is op 11%. Morgenochtend wel klaar.
Waarschijnlijk heb je gelijk, maar wanneer ik sowieso al een flinke backlog heb, dan hoef ik zo'n game echt niet meteen en voor de volle prijs te halen, maar kan ik rustig wachten...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jullie moeten je schamen dat jullie Ni no Kuni nog niet hebben gespeeld.Een van de weinige spellen waar ik ook wel meer dan 60 euro voor had willen betalen.
1 van de beste games van het jaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Jullie moeten je schamen dat jullie Ni no Kuni nog niet hebben gespeeld.Een van de weinige spellen waar ik ook wel meer dan 60 euro voor had willen betalen.
Bijna 100 uur met Disgaea 4quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 06:03 schreef wdn het volgende:
[..]
1 van de beste games van het jaar
Alhoewel Xillia ook lekker weg speelt
Die komt ook naar de Vita! Perfecte handheld game!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bijna 100 uur met Disgaea 4
Ik zeg niks behalve: die was ook goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bijna 100 uur met Disgaea 4
Ik wil Disgaea 3 spelen op de Vita,maar wacht nog wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:58 schreef Cid het volgende:
[..]
Die komt ook naar de Vita! Perfecte handheld game!
Johquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zeg niks behalve: die was ook goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |