Er gaat ook een roddel dat er een PS4 & Vita Bundle gaat komen voor 500quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:29 schreef ArtistA het volgende:
http://blog.us.playstatio(...)to-playstation-vita/
Al denk ik dat nu met gc presentatie geweest dat het onzin was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er gaat ook een roddel dat er een PS4 & Vita Bundle gaat komen voor 500
Klinkt ook niet heel erg geloofwaardig. Wel las ik dit op de site van de Volkskrant vanmorgen:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Al denk ik dat nu met gc presentatie geweest dat het onzin was.
Waarom zouden ze ook als de PS4 nu uitverkocht is op veel plekken.
quote:Prijs verlaagd
Sony liet verder weten dat de draagbare spelcomputer Playstation Vita vanaf woensdag in prijs is verlaagd van 250 naar 199 euro.
De meeste games die op zowel de oude als nieuwe spelconsole van Sony beschikbaar komen, waaronder Watch Dogs en de nieuwe Call of Duty en Assassins Creed, zullen sterk in prijs verlaagd worden voor eigenaren van een Playstation 4 die eerder al de Playstation 3-versie gekocht hadden.
Concurrent Microsoft maakte vorige week bekend dat de Xbox One dit jaar niet meer in Nederland zal verschijnen.
Ja dat had ik ook al in het PS4 topic gepost.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Klinkt ook niet heel erg geloofwaardig. Wel las ik dit op de site van de Volkskrant vanmorgen:
[..]
Crossplay is belangrijk. Dat ik mijn CoD ook zonder extra kosten of zeer minimaal op de Vita kan spelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:35 schreef Bolters het volgende:
Omdat de PS Vita slecht verkoopt. Al zal die het nu ook wel beter gaan doen dankzij prijsverlaging en veel indiegames gok ik.
Waar vind ik het PS4 topic? Ik dacht dat dat deze wasquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al in het PS4 topic gepost.
Daarom ga ik nu gewoon CoD voor PS3 kopen en later de upgrade voor een tientje
Agree, zeer belangrijk zelfs!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Crossplay is belangrijk. Dat ik mijn CoD ook zonder extra kosten of zeer minimaal op de Vita kan spelen.
In GAM. Waar het moet staan. Hetzelfde forum waar PS3 topic staat. Te herkennen aan PS4 in de titel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:49 schreef Bolters het volgende:
[..]
Waar vind ik het PS4 topic? Ik dacht dat dat deze was
Lol, ik zag PS4 in de titel, maar zie nu pas de PS.3 Faal x10quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
In GAM. Waar het moet staan. Hetzelfde forum waar PS3 topic staat. Te herkennen aan PS4 in de titel.
Zoals deze is te herkennen aan PS3.
quote:Beyond: Two Souls bevat soort coöpmodus
21 aug. 2013 13:12 / Gewijzigd 21 aug. 2013 13:12 / Door: Thomas Picauly / 0 reacties / Bron: Polygon
Quantic Dreams Beyond: Two Souls krijgt een soort coöpmodus waarbij de besturing aan een andere speler overgedragen kan worden. Dat meldt bedenker David Cage tijdens een presentatie van het spel op Gamescom.
In de zogenaamde "Dual Mode" kan een tweede speler de geest Aiden besturen, via een controller of smartphone/tablet. De twee spelers kunnen echter niet tegelijkertijd met het spel aan de slag. In de singleplayer worden zowel Aiden als hoofdpersonage Jodie door één speler bestuurd, in de tweespelermodus kan er met een druk op de knop gewisseld worden tussen de personages. Vervolgens wordt de besturing overgedragen naar de desbetreffende speler.
Cage maakte verder bekend dat het spel ook geheel met een smartphone of tablet bestuurd kan worden. Deze functionaliteit heet Beyond Touch en werkt via een aparte app die een geoptimaliseerde touchbesturing biedt. Beyond: Two Souls komt op 8 oktober naar de PlayStation 3.
quote:Rain vanaf 2 oktober op PSN
21 aug. 2013 12:32 / Gewijzigd 21 aug. 2013 12:32 / Door: Michel Musters / 2 reacties / Bron: Polygon
De adventuregame Rain verschijnt op 2 oktober op PlayStation Network. Dat heeft Sony aangekondigd.
De PlayStation 3-game kost 12,99 euro. Mensen die ervoor kiezen de game nu alvast te kopen, ontvangen een 'muziekmontage' met geluidseffecten uit de game en de soundtrack, avatars van de hoofdpersonages en een dynamisch thema gebaseerd op de game.
In Rain kruipen spelers in de huid van een onzichtbare jongen die alleen te zien is wanneer het regent. De jongen ontmoet een onzichtbaar meisje. Samen moeten ze zien te overleven terwijl monsters op ze jagen.
quote:New PlayStation 3 games:
I’m sure many of you caught the announcement during the Gamescom press conference but if not, I am exceptionally happy to announce that this September PS Plus members will have access to Ubisoft‘s incredible Assassin’s Creed III from 28th August.
Assassin’s Creed III invites you to experience the untold story of the American Revolution through the eyes of a new Assassin, Connor, son of a Native American mother and British father. You will meet legendary heroes of American history, and together you will conspire to annihilate those who threaten Liberty itself.
Next up, we welcome all action heroes Jak and Daxter to the service. In typical PS Plus fashion, we’re not just give you one title – we’re giving you the trilogy! That’s right, next month you will get our dynamic duo’s first three adventures Jak and Daxter: The Precursor Legacy, Jak II and Jak 3. Make sure you check them out – I’m sure you will not be disappointed!
Your final PS3 offering for this month is Stealth Inc: A Clone in the Dark, a fast-paced stealth platformer with over 80 levels, featuring brutal hazards, ruthless enemies, fiendish puzzles and red pixels galore.
Armed with only your wits and a pair of top-of-the-line stealthing goggles, it’s your job to sneak your way through a deadly facility that’s determined to extinguish your fragile little life.
New PS Vita games:
https://store.sonyenterta(...)nl/home/games/psplusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Waar kopen jullie je PS+? Wil denk ik wel zo'n jaar kopen (mede door die actie) Liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk
Dat dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
https://store.sonyenterta(...)nl/home/games/psplus
Alleen nog altijd geen releasedatequote:
Misschien volgend weekend.. op PAX ..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:35 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Alleen nog altijd geen releasedate. Als hij in 2014 komt hoeft het van mij niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |