Spelschema voor de groepsfase.quote:Willemijn Bos maakt op het Europees kampioenschap haar rentree bij de Nederlandse hockeyploeg.
Bos, die kort voor de Olympische Spelen uitviel met een ernstige knieblessure, is door bondscoach Max Caldas opgenomen in de EK-selectie.
Daphne van der Velden en Malou Pheninckx waren de laatste twee afvallers. Eerder overkwam dat Ireen van den Assem, Marlies Verbruggen en Maartje Cox.
Geen De Wijn en De Voogd
Bij de mannen kan bondscoach Van Ass niet beschikken over Sander de Wijn en Bob de Voogd (geblesseerd). De Oranje-heren veroverden drie keer Europees goud (in 2007 voor het laatst) en werden zeven keer tweede.
Tim Jenniskens en Wouter Jolie maken deel uit van de hockeyselectie waarmee bondscoach Paul van Ass volgende week naar België afreist voor het EK. Beide spelers waren er in juni tijdens de Hockey World League niet bij. Oliver Polkamp en Glenn Schuurman zijn er ten opzichte van de World League nu niet bij.
Het EK wordt van 17 tot en met 25 augustus gehouden in het Belgische Boom.
Selectie dames
Sombroek, Bos, Lammers (allen Laren), Derkx, Meijer, Magis (allen Oranje Zwart) Van Male, Jonker, Hoog, Collot d'Escury, De Goede, Schoenaker (allen Amsterdam), Paumen, Dirkse van den Heuvel, Mol, Van Geffen (allen Den Bosch), Van Maasakker, Drost en Dirkse van den Heuvel (allen SCHC)
Selectie heren
Stockmann, Jolie, Jenniskens, Hofman (allen Bloemendaal), Vermeulen, Bakker, Verga (allen Amsterdam), J. Hertzberger, Blaak (beiden Rotterdam), Van der Horst, Baart, Galema, Balkestein, Van der Weerden (allen Oranje Zwart), Kemperman, Jonker (beiden Kampong), Van Ass, Van der Kamp (beiden HGC)
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:03 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat het live op TV is te zien. En gunstige tijden om te kunnen kijken.
Genee, vd Gijp en Derksen moeten wijken voor hockey?quote:Dag 3 - maandag 19 augustus 2013
20.00 MB Engeland - Nederland -
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Genee, vd Gijp en Derksen moeten wijken voor hockey?
Serieus ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:36 schreef Iwanius het volgende:
Kans bestaat dat ze gewoon een uur opschuiven en het programma vantevoren wordt opgenomen.
"live by delay" noemen ze volgens mij dat ook wel.
VI kan dan idd best een uurtje later. Er zal wel over worden gezeken trouwens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef borisz het volgende:
VI schuift een uurtje op. Hockey is gewoon live te zien maandag.
twitter:Fatimademelo twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 11:12:32Succes vandaag tegen Ierland #hockeydames !! Hoop een paar mooie goaltjes te mogen analyseren bij @RTL7nl vandaag;) #ekhockey reageer retweet
Ach, Caldas heeft er nog 100 meer. Ondanks dat hij er al 100 kwijt is.quote:
Eddy is baas.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 21:35 schreef tralalala het volgende:
Commentator is niet helemaal objectief.
Dames winnen en de heren halen een zilver of bronsquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Hoe is de verwachting over het algemeen over Nederland? Dat wij sowieso weer de finale halen (dames) en dan naar alle waarschijnlijkheid tegen Duitsland dan weer moeten spelen?
Van Ass is een typetje uit Jiskefet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik blijf van Ass een enge coach vinden. Kunnen we die niet alsnog inruilen voor Lammers?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:44 schreef Nibb-it het volgende:
Gaat VI nou tussen de wedstrijd door vanavond?
Alleen via de stream van RTL denk ik.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef utrecht1970 het volgende:
is er een ander kanaal dat de wedstrijd helemaal uitzendt? Heb ziggo digitale tv
Op de sportkanalen is er volgens mij voetbal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:09 schreef utrecht1970 het volgende:
is er een ander kanaal dat de wedstrijd helemaal uitzendt? Heb ziggo digitale tv
Nee, prutsers.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:21 schreef noodgang het volgende:
Heeft RTL ook geen stream?, jammer hoor!
Gooi het dan op RTL8 ofzo, die 130e herhaling van dr Phil geloven volgens mij zelfs de meeste huisvrouwen van 60 ook welquote:
Belgen mogen met 1 doelpunt verschil tegen Spanje verliezen. Bij gelijke punten telt ouderwets het doelsaldo (zie regels appendix 3 http://www.trifinanceeuro(...)r_-_January_2013.pdf )quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:03 schreef newguy3000 het volgende:
tegen die Ieren kwamen we goed weg. Beter rossen we nu die engelsen eraf. Zou trouwens heel sneu zijn als de belgen er tegen de spanjaarden af gingen en derde werden in de groep
Thanks voor de update. Zou leuk zijn om ze in de finale te verslaan. met 2-1 natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:50 schreef andre77 het volgende:
[..]
Belgen mogen met 1 doelpunt verschil tegen Spanje verliezen. Bij gelijke punten telt ouderwets het doelsaldo (zie regels appendix 3 http://www.trifinanceeuro(...)r_-_January_2013.pdf )
Dat moet zo wel lukken...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef borisz het volgende:
Vertrouwen tanken voor tegen de Duitsers
Hockey is zo'n sport die leuker is om zelf te doen dan om naar te kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:29 schreef Szura het volgende:
Wat een kutsport is dit toch eigenlijk. Het evenaart bijna het korfbal qua spanning.
Onzin, het is tenminste een snelle sport zonder theatraal gejank of overdreven statistiekengeilheid.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:29 schreef Iwanius het volgende:
Jullie zien het helemaal verkeerd. Hockey wordt door mannen alleen bekeken vanwege:
ja wtf man, wat zijn die soms dikquote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:38 schreef tralalala het volgende:
Die fatties weer als scheidsrechters
Wanneer speelt NL tegen Duitsland dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:00 schreef newguy3000 het volgende:
Wat denken jullie van NL - DUI trouwens? als ze het niveau halen van de tweede helft tegen Polen lukt het prima, eerste helft daarentegen herhalen en ze gaan het moeilijk krijgen denk ik
morgen afaik in de halve finalequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wanneer speelt NL tegen Duitsland dan?
zo werkt datquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:03 schreef Peerijsje het volgende:
Haha die comentatoren: "Het wilt wel eens helpen die eerste uitloper vol te raken."
De mannen? Sorry ik volg het hockey verder nog niet zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:02 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
morgen afaik in de halve finale
klopt, andere halve finale is belgie - engelandquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De mannen? Sorry ik volg het hockey verder nog niet zo.
Ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
De mannen? Sorry ik volg het hockey verder nog niet zo.
De methode Koeman.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:03 schreef Peerijsje het volgende:
Haha die comentatoren: "Het wilt wel eens helpen die eerste uitloper vol te raken."
niet de eerste gezichtsblessure, die Ierse had ook ''een extra kin'' om het commentaar eens te quotenquote:
Gelijk penalty's na 90 minuten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:24 schreef tralalala het volgende:
Geen verlengingmoeten ze bij het voetbal ook doen.
Wij hebben Eddy.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:42 schreef zeebeschuit het volgende:
Die commentatoren zijn niet de meest spraakzame heWat een dooie mussen.
Beetje Amerikaans.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:52 schreef tralalala het volgende:
Die beelden elke keer tussendoor.![]()
Jep, die zouden ze echt moeten verbannen richting de Oeral.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat sjak die als co-commentator zit mee te praten?
en dat debiele ''hol-land'', wtf, limburgers mekkeren toch ook niet ''lim-barg'' als ze in beeld zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:57 schreef Paxcon het volgende:
Iemand ligt half te sterven en het publiek juichen omdat ze in beeld komen
Zag er wel een beetje respectloos uit inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:57 schreef Paxcon het volgende:
Iemand ligt half te sterven en het publiek juichen omdat ze in beeld komen
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:57 schreef tralalala het volgende:
Eva de Goede is echt zo lekker.![]()
Ellen hoog
Fatima?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef VacaLoca het volgende:
hoe heet die chick in de studio ookal weer, ooit bekend
Margje Teeuwenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef VacaLoca het volgende:
de vriendin van Rob Stendersquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef VacaLoca het volgende:
Won ook Expeditie Robinsonquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is een prof poker speelster. Dat volg je toch wel?
Barca hockeyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het allemaal maar erg matig, met name voorin... willen ze de balv telkens in de goal lopen?
Heej jij hierquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh dit is het hockey topic
Poker op tvquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is een prof poker speelster. Dat volg je toch wel?
Nou ik zei het net al in een ander topic: bij Fatima denk ik tegenwoordig aan poker en niet aan hockey.quote:
Hadden we al gelezenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zei het net al in een ander topic: bij Fatima denk ik tegenwoordig aan poker en niet aan hockey.
Staat niet op de Ipad van Jacquesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef NLGooner het volgende:
Matig hoe goed de commentatoren de spelregels kennen
8 sec om te scoren, je begint vanaf middenstip. 1 vs 1. overtreding van keeper is strafbalquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet de regels niet, dat is toch rennend op het doel af en dan schieten? Dacht ik.
OK van die 8 sec. wist ik niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef newguy3000 het volgende:
[..]
8 sec om te scoren, je begint vanaf middenstip. 1 vs 1. overtreding van keeper is strafbal
Weet ik. Welke zender kijk je dit?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja schat maar niet iedereen hier heeft het gelezen
RTL7. Voor mannen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Weet ik. Welke zender kijk je dit?
Dat werkt alleen bij mannenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon topje uit doen en profiteren van de verwarring.
Dit dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:17 schreef DeeBee het volgende:
Ze spelen ook echt taffes slecht hoor al de hele avond, dus ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |