Godzijdank is zijn opvolger snel gevonden, heb ongeveer 5 talentjes achter de hand die in potentie beter zijn.quote:
Ik kan nooit omgaan met talenten. Ik heb er altijd teveel waardoor ze gaan zeuren dat ze nooit spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Godzijdank is zijn opvolger snel gevonden, heb ongeveer 5 talentjes achter de hand die in potentie beter zijn.
Heb ik ook, eentje is nogal hardnekkig. Mag ook weg. Ik gooi die andere dan er in. Big deal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan nooit omgaan met talenten. Ik heb er altijd teveel waardoor ze gaan zeuren dat ze nooit spelen.
Welkomquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me gelijk thuis.
Rossini maakt mijn hoofd ondertussen moe. Ik probeer hem te slijten voordat zijn contract afloopt. Wordt hij boos dat ik hem weg probeer te doen. Maar verlengen ho maar.
Was bezig met de buurman helpen verhuizen, en daarna Killing Floor spelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
Rustig hier, en dat op een Zaterdag
I'm in!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:43 schreef Sejt het volgende:
Voor de geïnteresseerden: We gaan een nieuwe ronde starten in het "Fok! als speler" topic voor Football Manager.
Bekijk hoe je mee kan doen hier: GAM / Football Manager - Het Fok! als speler topic #89 Nieuwe ronde!!
Ingeschrevenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:43 schreef Sejt het volgende:
Voor de geïnteresseerden: We gaan een nieuwe ronde starten in het "Fok! als speler" topic voor Football Manager.
Bekijk hoe je mee kan doen hier: GAM / Football Manager - Het Fok! als speler topic #89 Nieuwe ronde!!
Die is idd leukquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:44 schreef Zenit- het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi talentje opgepikt. Ga hem veel speeltijd geven
Zal ff kijken!quote:
Hij zit bij Shakhtar hè, is Oekraïnequote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal ff kijken!
Kan m niet vinden. Maar ik heb de Russische competitie dan ook niet ingeladen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zal ff kijken!
Kan m niet vinden. Maar ik heb de Russische competitie dan ook niet ingeladen.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:32 schreef Zenit- het volgende:
Heeft iemand trouwens van Eduard Sobol gehoord? Die jongen zit in 13 net bij Shakhtar, is ook net 17 maar hij speelt de sterren van de hemel bij mij
quote:Op zondag 11 augustus 2013 18:49 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Hoeveel sterretjes geven je scouts hem?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hou er rekening mee dat het om een scout van H'veen gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |