Gewoon even FM12 aan geslingerd updateje er op en het is een soort van 13. Maar goed ik besloot na afgelopen woensdag Zulte-Waregem maar eens onder handen te nemen. Ploeg was weliswaar in het echt op de tweede plaats geëindigd maar gezien de financiën (50k TB) en het materiaal leek plek 9 een goede uitgangspositie. Liep net even anders.
![1a7VCum.png]()
Musa binnenhalen voor 250k, VVV bedankt.
Clerbois: Talentje voor de toekomst
Pirez: Dito
Gnanou: Degelijke back-up
Caluwe: Paniekaankoop
Nebel: Paniekhuurling
Manassel: Panie... nee dat is een hele degelijke controleur
Mbola: Een linksback uit Zambia, altijd leuk. Kan ook nog voetballen.
Larbi: Toekomstig ster aan de rechterkant
Meunier: Een van de aardigste talentjes van Belgie (die nog Belgie speelt). Werd niet op waarde geschat bij Brugge.
Mareval: Fans van Peterborough vonden hem veel te duur. Was hij ook lekker de prijs opgedreven.
Habibou: Fans in de zandbak vonden hem ook te duur, nou dan snap je het wel. Ook ver boven marktwaarde verkocht.
Mooi selectie staat nou, dan begin je aan het seizoen. Degelijke defensie, jongen talenten voorin. Topmix. Ik zei negende plaats, leek me realistisch. Het liep ietsjes beter. Klein beetje maar, heus.
![tuBS4Ay.png]()
Kopie eigenlijk van de titelrace in Belgie vorig jaar alleen met Standard in de rol van Anderlecht. Ook met een confrontatie op de laatste speeldag. Beetje genaaid door het systeem. Doelsaldo was beter, maar minder wedstrijden gewonnen. Dus Standard kampioen. Ach die titel sleep ik volgend jaar wel binnen.
![h0OTL5i.jpg]()
Beker wel meteen in het eerste seizoen binnen. Anderlecht was gek genoeg vooral uit heerlijk om tegen te spelen. Ik vond het er altijd wel gezellig in ieder geval. Even rustig aan doen. Balletje rond laten gaan en gewoon even vernederen. Vooral Musa zat in die wedstrijden aan de doping.
![QKCIVQw.jpg]()
![hzbxSlf.png]()
En dan de grote man achter dit succes, nee geen Musa, ook geen Hazard, Meunier misschien? Nee ook niet, het was: Giuseppe Rossini. Wie? Nou een spits die bij Utrecht en Mechelen grandioos mislukte en vervolgens bij ons terecht kwam. De Koniklijke Landmacht en Luchtmacht in een. Bij corners, rebounds, solo's, voorzetten etc. Zo'n beetje alles verdween in het doel.
Zijn tot dit seizoen niet zo florisante carriere, meneer is nu tevens kapsonesleijer die weg wil. Ondankbare hond. Suarez is er niks bij.Nou dat was het weer, doelen voor volgend jaar: Titel, beker en CL groepsfase bereiken. En Hazard nog een jaartje huren zou ook wel fijn zijn.
Sleutel tot het succes is trouwens een trainigsprogramma specifiek gericht op posities. Mijn spelers zijn er zeker een stuk mee vooruit gegaan.
[ Bericht 1% gewijzigd door heloef op 10-08-2013 14:49:29 ]
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.