Gebruikelijk schoongemaakt dus lapje er over zoals elke dag. Kan ik nog wat speciaal schoonmaken ?quote:
Okee.. als alle 4 het niet doet, dan heeft het denk ik niet met de ontsteker zelf te maken.. Hangt er misschien ergens een draadje los, aangezien het elektrisch is?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:51 schreef Adnap het volgende:
[..]
Gebruikelijk schoongemaakt dus lapje er over zoals elke dag. Kan ik nog wat speciaal schoonmaken ?
Alle 4 doen ze het trouwens niet.
ehh inbouw dus ik kan het zo niet zien door de glasplaat heen helaas en ik zou ook niet weten waar te moeten zoekenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:52 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee.. als alle 4 het niet doet, dan heeft het denk ik niet met de ontsteker zelf te maken.. Hangt er misschien ergens een draadje los, aangezien het elektrisch is?
Hmm.. dan weet ik het ook niet.. Zou dan even met IKEA zelf contact opnemen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:52 schreef Adnap het volgende:
[..]
ehh inbouw dus ik kan het zo niet zien door de glasplaat heen helaas
Oke,thxquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:53 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Hmm.. dan weet ik het ook niet.. Zou dan even met IKEA zelf contact opnemen.
Heb je je kookplaat gisteren schoon gemaakt? Wellicht dat er wat water/vocht bij gekomen is? Hier een keer gehad en toen hielp het om 2 dagen te wachtenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:51 schreef Adnap het volgende:
[..]
Gebruikelijk schoongemaakt dus lapje er over zoals elke dag. Kan ik nog wat speciaal schoonmaken ?
Alle 4 doen ze het trouwens niet.
Yup, niets aan de hand, op dezelfde zit ook de oven, werkt primaquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:07 schreef JohnB52 het volgende:
Heb je de meterkast al aan de binnenkant bekeken?
Elke dag maar niet anders dan normaal, hij tikt ook helmaal niet. Lees wel over problemen met een trafo ?? Geen idee of die erin zitquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je je kookplaat gisteren schoon gemaakt? Wellicht dat er wat water/vocht bij gekomen is? Hier een keer gehad en toen hielp het om 2 dagen te wachten
De fabrikant van je kookplaat (Whirlpool volgens mij) doet de serviceafhandeling van het apparaat. Dus ik weet zo niet of je IKEA of Whirlpool moet bellen. Kun je het beste even nakijken in je serviceboekje (of navragen op de chat/twitter etc)
Ik denk dat een heleboel mensen dat niet weten. Die verwachten vast dat het allemaal automatisch gaatquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:51 schreef Adnap het volgende:
Gebeld, morgen komen ze repareren, schijnt veel voor te komen.
Overigens tip voor ikea, zet mensen aan de lijn die NEDERLANDS spreken, mijn hemel.
Nu een of andere muts aan de lijn die niet begreep wat vonkontsteking was...
Maar van een servicemedewerker mag je toch wel verwachten dat als je kiest voor de afdeling keuken dat ze het weten ? Maar erger was eigenlijk het zeer gebrekkig Nederlands.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat een heleboel mensen dat niet weten. Die verwachten vast dat het allemaal automatisch gaatOf ze zijn keramisch koken of halogeen ofzo gewend.
Ik heb nog nauwelijks een klantenservice gehad waar ze daadwerkelijk verstand hebben van de dingen die je zou verwachten bij een bepaalde afdelingquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:04 schreef Adnap het volgende:
[..]
Maar van een servicemedewerker mag je toch wel verwachten dat als je kiest voor de afdeling keuken dat ze het weten ? Maar erger was eigenlijk het zeer gebrekkig Nederlands.
Das ook ergerlijk, bel normaal gesproken niet zo snel eigenlijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb nog nauwelijks een klantenservice gehad waar ze daadwerkelijk verstand hebben van de dingen die je zou verwachten bij een bepaalde afdeling
Had je wel klein grut mee?quote:
Kindermenu is ¤ 2,19 geworden... 10% prijsstijging.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:51 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, koffie en limonade is duurder geworden, limonade zelfs 39% duurder.
En ze hebben alleen nog maar Cola, Cola Light en Vosbessenlimonade.
Bij Ikea Breda.
[ afbeelding ]
Balletjes dus ook...
Geen Fanta en Sprite meer (of was het nou wat anders, ik kom er te weinigquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:59 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, de family hotdog aanbiedingen zijn ook weg bij de bistro. Nu 1 hotdog + frisdrank voor 1,50...
[ afbeelding ]
En cola, cola, cola Light, of Vosbessenlimonade
Jaja,quote:
Ja hè, om nog maar te zwijgen over de snelheid waarmee ik even 3 meter Pax in elkaar zetquote:
huh? vorige week hebben we nog dat familiegedoe gekocht met 4 hotdogs en 2 fris (waaronder ook sprite) in amsterdamquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:59 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, de family hotdog aanbiedingen zijn ook weg bij de bistro. Nu 1 hotdog + frisdrank voor 1,50...
[ afbeelding ]
En cola, cola, cola Light, of Vosbessenlimonade
wat voor deuren heb je erbij?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:34 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, de Pax staat, nou de dozen met kleding nog uitpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |