SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wou deze helemaal doen maar het paste nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
Sorry, ik wil me gewoon superieur voelen dus lach ik bronze uit.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:45 schreef Prolapsje het volgende:
Haha had net echt een leuk potje gedaan
Zaten de hele tijd bij de vijanden en zij bij ons
Op een gegeven moment waren all hun poppetjes dood dus wij snel hun basis kapot maken klaar
Duurde bijna een uur.
Op een gegeven moment waren all hun poppetjes dood dus wij snel hun basis kapot maken klaar
Duurde bijna een uur.
Duurde bijna een uur.
Hoeveel goud had je kunnen vergaren?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:54 schreef Prolapsje het volgende:
Al onze palen waren al dood dus we konden gewoon lopen alleen zij hadden de draak al verslagen dus toen versloegen zij ons bijna we waren bijna af
Weet niet meer iets van 15 ofso stond bij dat scherm toen we ze hadden verslagen en het potje voorbij wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoeveel goud had je kunnen vergaren?
Dit topic is er om te vertellen hoe je potjes gingen tochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:59 schreef Skillstorm het volgende:
Oke stop maar het is niet leuk meer.
K, obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:54 schreef Prolapsje het volgende:
Al onze palen waren al dood dus we konden gewoon lopen alleen zij hadden de draak al verslagen dus toen versloegen zij ons bijna we waren bijna af
Ben alleen de naam van die palen vergeten, dus niks troll.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
K, obvious troll is obvious.
Torens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:05 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Ben alleen de naam van die palen vergeten, dus niks troll.
Gedraag je kleutertje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
kanker op kk infantieltje.
Ja nasus is me beste poppetjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:07 schreef Xetran het volgende:
Altijd wel een Lee sin tegen me als ik nasus speel
Die blitzu's die altijd hun ult bewaren om te finnishen, leuke trolls altijdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoezo heb jij 10 kills als de support.
Omdat ik alles zelf moest doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoezo heb jij 10 kills als de support.
Nee..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Die blitzu's die altijd hun ult bewaren om te finnishen, leuke trolls altijd
Dat is LoL helaas.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Altijd dat van het slechtste uitgaan en elkaar proberen te kleineren in wat voor manier dan ook.
Zo triest. Als je een 10-4-10 blitz ziet hoef je niet meteen van het slechste uit te gaan k.
Dat is het LoL topic op Fok!quote:
Gastquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Altijd dat van het slechtste uitgaan en elkaar proberen te kleineren in wat voor manier dan ook.
Zo triest. Als je een 10-4-10 blitz ziet hoef je niet meteen van het slechste uit te gaan k.
Nasusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:07 schreef Xetran het volgende:
Is wel lachen in ARAM man. Ik ga gewoon full tank met hp quints en icebourn, doe je geen damage maar ga je nooit dood en je bent hinderlijk iritant met Wither en je permaslow.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nasus![]()
Ik haat die champ echt zo erg, ik heb hem als main gehad, maar als ik hem nu in ARAM krijg rage ik, en in een normal zou ik hem echt nooit kiezen
KUT NASUS
Die moet je aankunnen als nasus, alleen early game is het oppassenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:07 schreef Xetran het volgende:
Precies, een hekel aan mensen die de meta heilig verklaren. Vooral in normalsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Autisten die er niet tegen kunnen als iemand anders wat buiten de meta speelt
En dan keihard verliezen
Ja en dan gelijk report schreeuwen in champion selectquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:32 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Precies, een hekel aan mensen die de meta heilig verklaren. Vooral in normals
Dit idd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Autisten die er niet tegen kunnen als iemand anders wat buiten de meta speelt
En dan keihard verliezen
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zie anders weinig verschil met normaal.
Ik zat er het laatst bijna aan te denken om Lee Sin support te spelen ipv Taric. Maar ik was bang dat het team ging janken (ik was premade botlane). En geen idee hoe sterk een unfarmed lee is,quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:49 schreef Keselo het volgende:
In normals buiten de meta spelen is wel des keizers ja
Als je met wat vriendjes premade gaat en dan wat leuke botlanes bedenken. Annie Cassiopeia, Xerath Ziggs, Lee Sin J4, mooi man(Al deze lanes poepen op de normale AD-Support botlanes. Annie Cassiopeia is vooral sterk omdat je allebei zo hard snowballed dat je de hele game door mensen kunt oneshotten. Xerath Ziggs is minder omdat je in lategame erg afhankelijk bent van je team. J4 Lee Sin is gewoon bullshit, zo sterk).
Speel tegenwoordig eigenlijk bijna alleen nog maar normals, veel relaxeder dan solo Q tryharden.
Met farm denk ik beter maar op zich zal het niet slecht zijn. Goede shields, redelijke base damage, E geeft een zieke AS en Movespeed slow en ult is een geweldige peel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:51 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik zat er het laatst bijna aan te denken om Lee Sin support te spelen ipv Taric. Maar ik was bang dat het team ging janken (ik was premade botlane). En geen idee hoe sterk een unfarmed lee is,
Dit spel maakt wel aardig wat 'passie' los bij mensen of niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:06 schreef Keselo het volgende:
Waar zijn die oude tijden heen, toen dit topic nog over LoL ging.
Ooh wacht, dat is nooit het geval geweest.
Vooral testosteron.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dit spel maakt wel aardig wat 'passie' los bij mensen of niet?
Nee, puur die kensei die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Maar laat maar zitten, ik heb toch geen zin meer in dit topic, de meeste mensen zijn prima, maar dan heb je van die mensen zoals kensei en Aldie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dit spel maakt wel aardig wat 'passie' los bij mensen of niet?
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar ik kan met rammus de lanefase amper overleven zonder hard gedenied te worden. Lategame rammus met veel farm is wel geniaalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:17 schreef MeneerBob het volgende:
Gisteravond AP Rammus top, ook heel vervelend als je je ult eenmaal hebt.
Denk aan je hart joh, het is maar een forumquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, puur die kensei die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Maar laat maar zitten, ik heb toch geen zin meer in dit topic, de meeste mensen zijn prima, maar dan heb je van die mensen zoals kensei en Aldie.
Daar staat een filmpje van op youtube ook. Zo'n kerel die AP Rammus speelt. Rolt op een Yi af gebruikt DFG en bonkt met z'n Q er tegen aan en hij is doodquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:17 schreef MeneerBob het volgende:
Gisteravond AP Rammus top, ook heel vervelend als je je ult eenmaal hebt.
Ik moet zeggen dat onze jungler wel aan het campen was, en als je dan nog tegen een Nasus speelt is het niet zo heel moeilijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:20 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar ik kan met rammus de lanefase amper overleven zonder hard gedenied te worden. Lategame rammus met veel farm is wel geniaal
Een lane met een rammus erin is natuurlijk ook bijzonder lekker om als jungler te ganken.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:22 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat onze jungler wel aan het campen was, en als je dan nog tegen een Nasus speelt is het niet zo heel moeilijk
Tegen nasus goed te doen ja, maar als je een burst champion als riven tegenkomt of iets met range heb je geen leuke lanequote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:22 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat onze jungler wel aan het campen was, en als je dan nog tegen een Nasus speelt is het niet zo heel moeilijk
Range kan het inderdaad verkloten ja, Riven zal vervelend worden maar niet onmogelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef kensei het volgende:
[..]
Tegen nasus goed te doen ja, maar als je een burst champion als riven tegenkomt of iets met range heb je geen leuke lane
Wat was het dan? Klikte er op maar toen was hij binnen een seconde weggehaaldquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:37 schreef nyny83 het volgende:
dafuq hij is nu wel heel fanatiek bezig. Mijn laatste post was semi lol gerelateerd en wordt gewoon verwijderd
Ja. Maand niet spelen en je dropt als je op Gold5 0lp zit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:52 schreef EpicKnife het volgende:
bijna promotie silver 3! 10 winning streak in ranked soloq bijna. CHALLENGETIER NIVEAU
Kun je trouwens van gold naar silver decayen?
Oh een reactie op iets van Kensei over mijn leeftijdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat was het dan? Klikte er op maar toen was hij binnen een seconde weggehaald
Die promo heb ik ook een keer of 6-7 over mogen doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:01 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Purf is oude bok
Meanwhile, weer mn promo niet door :/ weer 1-2. Zit al tijden op plat3 , one tiieeeem plz
Nami is behoorlijk FotM op het moment, sterke laner, sterk in mid game en keldert naar beneden in de lategame omdat je maar 1 skill hebt die echt consequent goed is in teamfights (je ult). Q is erg lastig te raken op bruisers die je AD diven, je W is vrijwel compleet nutteloos en je E doet niet genoeg. Neemt niet weg dat een goede Q > R combo een game compleet op zijn kop kan zetten.quote:
Nee die Cho van je is een lekker dingquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:55 schreef kensei het volgende:
Ik zou lulu sowieso nooit kopen omdat die champ zo lelijk is. Daar wil je toch niet mee gezien worden
Dragon Trainer Luluquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:55 schreef kensei het volgende:
Ik zou lulu sowieso nooit kopen omdat die champ zo lelijk is. Daar wil je toch niet mee gezien worden
Dragon Trainer Lulu is sowieso de tofste skin ingame vind ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:57 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dragon Trainer LuluEn die lach van dat mens, geweldig man. Bittersweet is ook een leuke skin, je tegenstanders in cupcakes veranderen.
Sowieso echt een geweldige champion. Lanes als Lulu + Tristana vind ik echt super tof, 2 van die kleintjes die allemaal stoer gaan doenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dragon Trainer Lulu is sowieso de tofste skin ingame vind ik
Alle gragas skinsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:58 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dragon Trainer Lulu is sowieso de tofste skin ingame vind ik
Haten op de swag van choquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nee die Cho van je is een lekker ding
Wil jij even je mond houdenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nee die Cho van je is een lekker ding
Ja het is een echte maCHO haha snap je?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Haten op de swag van cho
Jurassic cho
Ja de grap is goed aangekomen (haha komen)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja het is een echte maCHO haha snap je?
Ik ben geCHOqueerd dat je zoiets van mij kan verwachtenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik was al bang dat je er geen CHOcola van zou kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |