SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wou deze helemaal doen maar het paste nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
Sorry, ik wil me gewoon superieur voelen dus lach ik bronze uit.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:45 schreef Prolapsje het volgende:
Haha had net echt een leuk potje gedaan
Zaten de hele tijd bij de vijanden en zij bij ons
Op een gegeven moment waren all hun poppetjes dood dus wij snel hun basis kapot maken klaar
Duurde bijna een uur.
Op een gegeven moment waren all hun poppetjes dood dus wij snel hun basis kapot maken klaar
Duurde bijna een uur.
Duurde bijna een uur.
Hoeveel goud had je kunnen vergaren?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:54 schreef Prolapsje het volgende:
Al onze palen waren al dood dus we konden gewoon lopen alleen zij hadden de draak al verslagen dus toen versloegen zij ons bijna we waren bijna af
Weet niet meer iets van 15 ofso stond bij dat scherm toen we ze hadden verslagen en het potje voorbij wasquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoeveel goud had je kunnen vergaren?
Dit topic is er om te vertellen hoe je potjes gingen tochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:59 schreef Skillstorm het volgende:
Oke stop maar het is niet leuk meer.
K, obvious troll is obvious.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:54 schreef Prolapsje het volgende:
Al onze palen waren al dood dus we konden gewoon lopen alleen zij hadden de draak al verslagen dus toen versloegen zij ons bijna we waren bijna af
Ben alleen de naam van die palen vergeten, dus niks troll.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:04 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
K, obvious troll is obvious.
Torens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:05 schreef Prolapsje het volgende:
[..]
Ben alleen de naam van die palen vergeten, dus niks troll.
Gedraag je kleutertje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
kanker op kk infantieltje.
Ja nasus is me beste poppetjequote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:07 schreef Xetran het volgende:
Altijd wel een Lee sin tegen me als ik nasus speel
Die blitzu's die altijd hun ult bewaren om te finnishen, leuke trolls altijdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoezo heb jij 10 kills als de support.
Omdat ik alles zelf moest doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hoezo heb jij 10 kills als de support.
Nee..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Die blitzu's die altijd hun ult bewaren om te finnishen, leuke trolls altijd
Dat is LoL helaas.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Altijd dat van het slechtste uitgaan en elkaar proberen te kleineren in wat voor manier dan ook.
Zo triest. Als je een 10-4-10 blitz ziet hoef je niet meteen van het slechste uit te gaan k.
Dat is het LoL topic op Fok!quote:
Gastquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:01 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Altijd dat van het slechtste uitgaan en elkaar proberen te kleineren in wat voor manier dan ook.
Zo triest. Als je een 10-4-10 blitz ziet hoef je niet meteen van het slechste uit te gaan k.
Nasusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:07 schreef Xetran het volgende:
Is wel lachen in ARAM man. Ik ga gewoon full tank met hp quints en icebourn, doe je geen damage maar ga je nooit dood en je bent hinderlijk iritant met Wither en je permaslow.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nasus![]()
Ik haat die champ echt zo erg, ik heb hem als main gehad, maar als ik hem nu in ARAM krijg rage ik, en in een normal zou ik hem echt nooit kiezen
KUT NASUS
Die moet je aankunnen als nasus, alleen early game is het oppassenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:07 schreef Xetran het volgende:
Precies, een hekel aan mensen die de meta heilig verklaren. Vooral in normalsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Autisten die er niet tegen kunnen als iemand anders wat buiten de meta speelt
En dan keihard verliezen
Ja en dan gelijk report schreeuwen in champion selectquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:32 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Precies, een hekel aan mensen die de meta heilig verklaren. Vooral in normals
Dit idd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Autisten die er niet tegen kunnen als iemand anders wat buiten de meta speelt
En dan keihard verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |