Klopt. En toch speelde Poulsen zowel Toivonen als v. Bommel uit de wedstrijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was toch niet zijn directe tegenstander?
Ik ben in 2010 aangekocht.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johannes_vermeer wordt rustig gebracht?
Okéquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe formule duurt dat wat langer, heb je nog even?
Beetje ingetogen.quote:
Cash moneyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, jij verliest constant geld omdat je PSV overschat.
6quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:33 schreef Mr.N het volgende:
Hoeveel moet Zulte er nu maken om door te gaan ?
Zeggen dat ie naar Barcelona wil.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak.
Al 3 wedstrijden. Ben benieuwd hoe hij zich bij PSV staande gaat houden.
Niet uitblinken is iets anders dan zwak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak.
Gertjan Verbeek zal een paar keer op de motor langskomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwak.
Welke? Ik had 3 goals of meer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijnaldum verpest bijna de voorspelling van Davy.
Ah. Dan niet natuurlijk.quote:
x/10quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:34 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga solliciteren bij Zulte voor een plaats in de verdediging.
Ramadanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:34 schreef RijstNatie het volgende:
Hoezo mocht loca dia er niet in komen?
Misschien kan Zanka daarheen. Of Marcelo. Tis dan wel geen Barcelona, maar..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:34 schreef Kopsterk het volgende:
Arsenal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Tchock het volgende:
Wie hebben jullie het liefst hier na?Milan, Arsenal, Zenit, Olympique of Schalke?
Maakt weinig uit natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Tchock het volgende:
Wie hebben jullie het liefst hier na?Milan, Arsenal, Zenit, Olympique of Schalke?
Voor het voetbal of denk je dat PSV een kans maakt? Arsenal kloppen zou wel een megastunt zijn.quote:
Zelfs JVC Cuijk wint wel van Milanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Tchock het volgende:
Net als toen tegen Napoli?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wordt de volgende ronde opgevreten.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Alexquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor het voetbal of denk je dat PSV een kans maakt? Arsenal kloppen zou wel een megastunt zijn.
Omdat Rusland onze naaste concurrent is in de UEFA coëfficiëntenlijst, het is mooi als je meteen met een directe concurrent kan afrekenen. Je plaatsen ten koste van een Russische club zou fantastisch zijnquote:
Arsenal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Tchock het volgende:
frikandel speciaalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:35 schreef Tchock het volgende:
We maken toch geen kans, dus liever een Arsenal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor het voetbal of denk je dat PSV een kans maakt? Arsenal kloppen zou wel een megastunt zijn.
Ja, je ziet alleen even over het hoofd dat PSV geen schijn van kans maakt tegen Zenit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Rusland onze naaste concurrent is in de UEFA coëfficiëntenlijst, het is mooi als je meteen met een directe concurrent kan afrekenen. Je plaatsen ten koste van een Russische club zou fantastisch zijn
Toen zou het ook 0-5 worden in Eindhoven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking. Dakhaas.
Shreyas, hé..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je ziet alleen even over het hoofd dat PSV geen schijn van kans maakt tegen Zenit.
Dakhaas. Die ga ik erin houden. Of nou, eigenlijk niet. Vind het een tikkeltje mongolide klinken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekkere vergelijking. Dakhaas.
Jawel, Zenit kan er geen reet meer van sinds Dick daar weg isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je ziet alleen even over het hoofd dat PSV geen schijn van kans maakt tegen Zenit.
Nogmaals, het is een kutvergelijking.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toen zou het ook 0-5 worden in Eindhoven.
Juist jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jawel, Zenit kan er geen reet meer van sinds Dick daar weg is
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als PSV een ploeg als Lyon kan verslaan op een goede dag. Schalke misschien ook wel. Wordt niet makkelijk, dat staat vast.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We maken toch geen kans, dus liever een Arsenal.
Aha, jij wil dat PSV de CL haalt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Rusland onze naaste concurrent is in de UEFA coëfficiëntenlijst, het is mooi als je meteen met een directe concurrent kan afrekenen. Je plaatsen ten koste van een Russische club zou fantastisch zijn
Rijk zul je er niet worden. Vorige week stond nog in de Belgische kranten dat die Malanda, vorig seizoen elke match in de basis, er nog geen 1200 euro / maand netto verdiende ...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:34 schreef Kopsterk het volgende:
en dan zie jij over het hoofd dat het niet goed gaat met Zenit in de Russische PLquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
dorpsidioot.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha, jij wil dat PSV de CL haalt.Ik niet.
Zenith had aardig moeite met dat Noorse ploegjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Haha wat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Rijk zul je er niet worden. Vorige week stond nog in de Belgische kranten dat die Malanda, vorig seizoen elke match in de basis, er nog geen 1200 euro / maand netto verdiende ...
Hoe dan ook. Als PSV het dan haalt kunnen we blij zijn dat we een directe concurrent een tik hebben gegeven. Als PSV het niet haalt kunnen we blij zijn dat Ajax meer cashed. Dus een win-win situatiequote:
Irrelevant. Zenit is alsnog vele malen beter dan PSV.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef TLC het volgende:
[..]
en dan zie jij over het hoofd dat het niet goed gaat met Zenit in de Russische PL
Ow, laat dan maar zitten ja. Zou Real Madrid nog een plekje vrij hebben? Ik hoorde dat de salarissen daar wat hoger liggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Rijk zul je er niet worden. Vorige week stond nog in de Belgische kranten dat die Malanda, vorig seizoen elke match in de basis, er nog geen 1200 euro / maand netto verdiende ...
Dat is niet zo raar. Vergeet niet dat Zulte een begroting heeft van het formaat Roda JC. Die spelers verdienen ook geen miljoenen, hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik ben er niet blij mee hoor, als PSV de groepsfase haalt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Als PSV het dan haalt kunnen we blij zijn dat we een directe concurrent een tik hebben gegeven. Als PSV het niet haalt kunnen we blij zijn dat Ajax meer cashed. Dus een win-win situatie
Ik ook niet, maar dan kunnen we wel blij zijn dat er een Russische club niet bij is. Lezen is moeilijk hè?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er niet blij mee hoor, als PSV de groepsfase haalt.
Dan heeft een directe concurrent ons toch een tik gegevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Als PSV het dan haalt kunnen we blij zijn dat we een directe concurrent een tik hebben gegeven. Als PSV het niet haalt kunnen we blij zijn dat Ajax meer cashed. Dus een win-win situatie![]()
Een tik?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Als PSV het dan haalt kunnen we blij zijn dat we een directe concurrent een tik hebben gegeven. Als PSV het niet haalt kunnen we blij zijn dat Ajax meer cashed. Dus een win-win situatie![]()
Doe eens niet zo vervelend met je logicaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Dan heeft een directe concurrent ons toch een tik gegeven
Of telt het alleen als PSV wint?
Die coëfficientie kan me geen reet schelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan kunnen we wel blij zijn dat er een Russische club niet bij is. Lezen is moeilijk hè?
Of er een Russische club wel of niet bij is zou me een zorg zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan kunnen we wel blij zijn dat er een Russische club niet bij is. Lezen is moeilijk hè?
Dat is allesbehalve zeker. Het zal lastig worden om door te komen, maar per definitie kansloos? Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, als PSV niet wint krijgt Ajax meer geld. Dat is het belangrijkste, de rest is dan irrelevantquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Dan heeft een directe concurrent ons toch een tik gegeven
Of telt het alleen als PSV wint?
Tegen Milan of Arsenal ben je bijvoorbaat al kansloosquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is allesbehalve zeker. Het zal lastig worden om door te komen, maar per definitie kansloos? Nee.
totdat ajax bij de derde voorronde tegen kazachtstan moet spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die coëfficientie kan me geen reet schelen.
Liever dat Ajax casht.
Ajax gaat toch overleven in de CL.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
totdat ajax bij de derde voorronde tegen kazachtstan moet spelen.
Om dat te voorkomen is het beter dat PSV Europa League gaat spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
okéquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat de CL niet halen, sla deze maar op in je database Davy.
Het is trouwens beter dat PSV het goed gaat doen in de EL, dat je in de groepsfase CL komt is dan wel leuk, maar dan moet je ook hopen dat je overwintert.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen is het beter dat PSV Europa League gaat spelen.
Dus eerst is het fijn als Rusland een tik krijgt van ons, maar als wij een tik krijgen van Rusland is dat niet erg want Ajax krijgt meer geldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, als PSV niet wint krijgt Ajax meer geld. Dat is het belangrijkste, de rest is dan irrelevant
Wat lul je dan? Voor Zenit geldt precies hetzelfde. Die halen ookmeer punten in de Europa League.quote:
Nee, de europa league verdient veel minder punten.quote:
Ben je echt dom of lijkt het maar zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:42 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Dus eerst is het fijn als Rusland een tik krijgt van ons, maar als wij een tik krijgen van Rusland is dat niet erg want Ajax krijgt meer geld
En een half seizoentje in de CL?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de europa league verdient veel minder punten.
Niet waar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de europa league verdient veel minder punten.
Als PSV 4e wordt in de poule inderdaad niet. Maar je mag er vanuit gaan dat ze als 3e geplaatst ook 3e worden.quote:
Dat is wel een voordeel. Niet omdat PSV dan zo veel punten haalt, maar omdat Zenit dan niets meer kan verdienen dit seizoenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen voordeel.
Jij snapt er helemaal niks van.
Dan nog niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV 4e wordt in de poule inderdaad niet. Maar je mag er vanuit gaan dat ze als 3e geplaatst ook 3e worden.
Als ze een Napoli niet loten tenminste.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV 4e wordt in de poule inderdaad niet. Maar je mag er vanuit gaan dat ze als 3e geplaatst ook 3e worden.
Die komen dan in de Europa League, waar ze veel meer punten halen, flippo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel. Niet omdat PSV dan zo veel punten haalt, maar omdat Zenit dan niets meer kan verdienen dit seizoen
Nee, Zenit is van het niveau CL, die zie ik nog wel overwinteren. PSV niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komen dan in de Europa League, waar ze veel meer punten halen, flippo.
Mwoah, PSV heeft geluk dat ze bijvoorbeeld vanaf 5 meter met de schouder koppen ipv met het hoofd zo de goal in.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee of drie kansjes. En dan tel ik die halve zwabber van Hazard mee.
Maar dan overwinteren ze in EL en krijgen ze dus meer punten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Zenit is van het niveau CL, die zie ik nog wel overwinteren. PSV niet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Vrijstaande middenvelders zijn tegenwoordig Schaars.
Dat is irrelevant. Dan nog halen ze in de EL minstens evenveel punten als in de CL.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Zenit is van het niveau CL, die zie ik nog wel overwinteren. PSV niet.
Nee in de CL verdien je doorgaans meer als je overwintert. Tenzij Zenit halve finale of finale EL haalt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar dan overwinteren ze in EL en krijgen ze dus meer punten.
Bron?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:46 schreef Shreyas het volgende:
Nee in de CL verdien je doorgaans meer als je overwintert
Dit is correct.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee in de CL verdien je doorgaans meer als je overwintert. Tenzij Zenit halve finale of finale EL haalt.
Waarom jinx?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is irrelevant. Dan nog halen ze in de EL minstens evenveel punten als in de CL.
Maar goed, je snapt het niet, of het is weer zo'n rare jinx-actie van je. Either way is het zinloos om tegen je te praten.
Ze zijn Fer te zoeken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
8/10quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Pot 1 coef. Pot 2 coef. ------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ---------------- Bayern München (TH) Ger 146.922 Atlético Madrid Esp 99.605 FC Barcelona Esp 157.605 Olympique Lyon *3 Fra 95.800 Chelsea Eng 137.592 Shakhtar Donetsk Ukr 94.951 Real Madrid Esp 136.605 AC Milan *4 Ita 93.829 Manchester United Eng 130.592 Schalke 04 *4 Ger 84.922 Arsenal *4 Eng 113.592 Olympique Marseille Fra 78.800 FC Porto Por 104.833 CSKA Moscow Rus 77.766 Benfica Por 102.833 Paris Saint-Germain Fra 71.800 Pot 3 coef. Pot 4 coef. ------------------------ --- ---------------- ------------------------ --- ---------------- Juventus Ita 70.829 Bayer Leverkusen Ger 53.922 Zenit St. Petersburg *3 Rus 70.766 FC København Den 47.140 Manchester City Eng 70.592 Napoli Ita 46.829 Ajax Ned 64.945 Anderlecht Bel 44.880 Borussia Dortmund Ger 61.922 Celtic ** Sco 37.538 FC Basel *3 Sui 59.785 Steaua Bucuresti ** Rom 35.604 Olympiakos Piraeus Gre 57.800 Viktoria Plzen ** Cze 28.745 Galatasaray Tur 54.400 Dinamo Zagreb ** Cro 25.916 |
De Wall van Game of Thrones is er niets bijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:47 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe deed 'de muur van PSV' het deze wedstrijd?
Aaaight, heb ik nu een lekker Dionne-gifje verdiend? Helene Hendriks is ook goed.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
8/10
Vooral omdat ik vandaag ook al zo'n soort grap heb gemaakt.
Klopt. En die bonuspunten die je in de CL krijgt tellen niet mee voor de land-coëfficient. Dus beter gaat Zenit naar de CL en PSV naar de EL.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:48 schreef Evertjan het volgende:
maakt voor de UEFA coëfficiënten toch niet of je wedstrijden wint in de EL of CL
daarom snap ik ook niet waarom Twente en PSV de EL zo lieten lopen de afgelopen seizoenenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. En die bonuspunten die je in de CL krijgt tellen niet mee voor de land-coëfficient. Dus beter gaat Zenit naar de CL en PSV naar de EL.
Absoluutquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Aaaight, heb ik nu een lekker Dionne-gifje verdiend? Helene Hendriks is ook goed.
Ja, dat was echt mega-domquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
daarom snap ik ook niet waarom Twente en PSV de EL zo lieten lopen de afgelopen seizoenen
Ze wilden kampioen worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
daarom snap ik ook niet waarom Twente en PSV de EL zo lieten lopen de afgelopen seizoenen
Ze gingen voor het kampioenschapquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
PSV kon niet beter toen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat was dom jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was echt mega-domAls ze meer punten hadden gehaald waren ze nu wél geplaatst.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:52 schreef Evertjan het volgende:
dat is net zoals als ze het hele seizoen strijden voor Europees voetbal en dan verliezen van Luxemburgse slagers en postbodes
Netjes verwoordquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:52 schreef Evertjan het volgende:
dat is net zoals als ze het hele seizoen strijden voor Europees voetbal en dan verliezen van Luxemburgse slagers en postbodes
en dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat er een paar Schalke hooligans vlakbij Marc wonen
is toch ook zo vroeger kon de KNVB met moeite clubs vinden die mee wouden doen aan de Intertoto cup en nu zijn ze hartstikke blij als ze in de 4e voorronde van de EL mogen meedoenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:52 schreef Tchock het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet ik niet, jij weet meer van randcriminelen.
Mooi, maar niet hier.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen op FOX1 Vitesse - Petrolul 20:00
#tvtip
Wie haat je het meest: Jan 'Lambiek' van Halst of Marc 'het linksbackje van Vitesse die over de linksback van Real Madrid begint' van Hintum?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat er een paar Schalke hooligans vlakbij Marc wonen
Jouw grappen zijn Schaars, dus hier nog 1.quote:
niks mis meequote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn Schaars, dus hier nog 1.
[ afbeelding ]
Lambiek natuurlijk. Shut up Lambiekquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie haat je het meest: Jan 'Lambiek' van Halst of Marc 'het linksbackje van Vitesse die over de linksback van Real Madrid begint' van Hintum?
Halen eindtournooi CL: 5quote:
wie is zij trouwens?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn Schaars, dus hier nog 1.
[ afbeelding ]
Nee. Arsenal is bizar lastig, Milan heb je weldegelijk kans, zeker als je uit mag beginnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen Milan of Arsenal ben je bijvoorbaat al kansloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |