Haha wat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Rijk zul je er niet worden. Vorige week stond nog in de Belgische kranten dat die Malanda, vorig seizoen elke match in de basis, er nog geen 1200 euro / maand netto verdiende ...
Hoe dan ook. Als PSV het dan haalt kunnen we blij zijn dat we een directe concurrent een tik hebben gegeven. Als PSV het niet haalt kunnen we blij zijn dat Ajax meer cashed. Dus een win-win situatiequote:
Irrelevant. Zenit is alsnog vele malen beter dan PSV.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef TLC het volgende:
[..]
en dan zie jij over het hoofd dat het niet goed gaat met Zenit in de Russische PL
Ow, laat dan maar zitten ja. Zou Real Madrid nog een plekje vrij hebben? Ik hoorde dat de salarissen daar wat hoger liggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Rijk zul je er niet worden. Vorige week stond nog in de Belgische kranten dat die Malanda, vorig seizoen elke match in de basis, er nog geen 1200 euro / maand netto verdiende ...
Dat is niet zo raar. Vergeet niet dat Zulte een begroting heeft van het formaat Roda JC. Die spelers verdienen ook geen miljoenen, hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik ben er niet blij mee hoor, als PSV de groepsfase haalt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Als PSV het dan haalt kunnen we blij zijn dat we een directe concurrent een tik hebben gegeven. Als PSV het niet haalt kunnen we blij zijn dat Ajax meer cashed. Dus een win-win situatie
Ik ook niet, maar dan kunnen we wel blij zijn dat er een Russische club niet bij is. Lezen is moeilijk hè?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er niet blij mee hoor, als PSV de groepsfase haalt.
Dan heeft een directe concurrent ons toch een tik gegevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Als PSV het dan haalt kunnen we blij zijn dat we een directe concurrent een tik hebben gegeven. Als PSV het niet haalt kunnen we blij zijn dat Ajax meer cashed. Dus een win-win situatie![]()
Een tik?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Als PSV het dan haalt kunnen we blij zijn dat we een directe concurrent een tik hebben gegeven. Als PSV het niet haalt kunnen we blij zijn dat Ajax meer cashed. Dus een win-win situatie![]()
Doe eens niet zo vervelend met je logicaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Dan heeft een directe concurrent ons toch een tik gegeven
Of telt het alleen als PSV wint?
Die coëfficientie kan me geen reet schelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan kunnen we wel blij zijn dat er een Russische club niet bij is. Lezen is moeilijk hè?
Of er een Russische club wel of niet bij is zou me een zorg zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan kunnen we wel blij zijn dat er een Russische club niet bij is. Lezen is moeilijk hè?
Dat is allesbehalve zeker. Het zal lastig worden om door te komen, maar per definitie kansloos? Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV wordt de volgende ronde opgevreten.
Nee, als PSV niet wint krijgt Ajax meer geld. Dat is het belangrijkste, de rest is dan irrelevantquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Dan heeft een directe concurrent ons toch een tik gegeven
Of telt het alleen als PSV wint?
Tegen Milan of Arsenal ben je bijvoorbaat al kansloosquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is allesbehalve zeker. Het zal lastig worden om door te komen, maar per definitie kansloos? Nee.
totdat ajax bij de derde voorronde tegen kazachtstan moet spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die coëfficientie kan me geen reet schelen.
Liever dat Ajax casht.
Ajax gaat toch overleven in de CL.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
totdat ajax bij de derde voorronde tegen kazachtstan moet spelen.
Om dat te voorkomen is het beter dat PSV Europa League gaat spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
okéquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV gaat de CL niet halen, sla deze maar op in je database Davy.
Het is trouwens beter dat PSV het goed gaat doen in de EL, dat je in de groepsfase CL komt is dan wel leuk, maar dan moet je ook hopen dat je overwintert.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen is het beter dat PSV Europa League gaat spelen.
Dus eerst is het fijn als Rusland een tik krijgt van ons, maar als wij een tik krijgen van Rusland is dat niet erg want Ajax krijgt meer geldquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, als PSV niet wint krijgt Ajax meer geld. Dat is het belangrijkste, de rest is dan irrelevant
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |