Wat lul je dan? Voor Zenit geldt precies hetzelfde. Die halen ookmeer punten in de Europa League.quote:
Nee, de europa league verdient veel minder punten.quote:
Ben je echt dom of lijkt het maar zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:42 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Dus eerst is het fijn als Rusland een tik krijgt van ons, maar als wij een tik krijgen van Rusland is dat niet erg want Ajax krijgt meer geld
En een half seizoentje in de CL?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de europa league verdient veel minder punten.
Niet waar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, de europa league verdient veel minder punten.
Als PSV 4e wordt in de poule inderdaad niet. Maar je mag er vanuit gaan dat ze als 3e geplaatst ook 3e worden.quote:
Dat is wel een voordeel. Niet omdat PSV dan zo veel punten haalt, maar omdat Zenit dan niets meer kan verdienen dit seizoenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen voordeel.
Jij snapt er helemaal niks van.
Dan nog niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV 4e wordt in de poule inderdaad niet. Maar je mag er vanuit gaan dat ze als 3e geplaatst ook 3e worden.
Als ze een Napoli niet loten tenminste.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV 4e wordt in de poule inderdaad niet. Maar je mag er vanuit gaan dat ze als 3e geplaatst ook 3e worden.
Die komen dan in de Europa League, waar ze veel meer punten halen, flippo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel. Niet omdat PSV dan zo veel punten haalt, maar omdat Zenit dan niets meer kan verdienen dit seizoen
Nee, Zenit is van het niveau CL, die zie ik nog wel overwinteren. PSV niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die komen dan in de Europa League, waar ze veel meer punten halen, flippo.
Mwoah, PSV heeft geluk dat ze bijvoorbeeld vanaf 5 meter met de schouder koppen ipv met het hoofd zo de goal in.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee of drie kansjes. En dan tel ik die halve zwabber van Hazard mee.
Maar dan overwinteren ze in EL en krijgen ze dus meer punten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Zenit is van het niveau CL, die zie ik nog wel overwinteren. PSV niet.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Vrijstaande middenvelders zijn tegenwoordig Schaars.
Dat is irrelevant. Dan nog halen ze in de EL minstens evenveel punten als in de CL.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Zenit is van het niveau CL, die zie ik nog wel overwinteren. PSV niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |