Even op de site gezetquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:02 schreef Godtje het volgende:
twitter:RockstarGames twitterde op maandag 12-08-2013 om 15:00:59GTA ONLINE Gameplay Video coming this Thursday Aug 15 http://t.co/dzV0ev8yw6 http://t.co/RLhDJEQRWp reageer retweet
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is wel de lelijkste banner ooit.
Nog maar 35 dagenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:45 schreef Typisch het volgende:
Eindelijk, info over de online dingen die we nog steeds niet kunnen spelen.
Met FOK!'ers natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef Ironisch het volgende:
Maar hoe gaan jullie online spelen dan? Daar heb je toch vrienden voor nodig?
Ik niet hoor.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef Ironisch het volgende:
Ik heb vrienden in mijn lijst maar dit speel ik liever met onbekenden...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:53 schreef Ironisch het volgende:
Sommige willen gewoon lekker een beetje rondcruisen.... Ik wil alleen maar moorden!!quote:
Dat is idd heel erg irritantquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige willen gewoon lekker een beetje rondcruisen.... Ik wil alleen maar moorden!!
Laat dus ook mijn vrienden niet met rust...
daar is het spel toch voor
En dan begint het pas leuk te worden... want dan gaan mensen elkaar helpen. zit er ineens 7 man achter je aan.quote:
Als je wilt rondcruisen moet je gewoon offline spelen, zoals ik doe.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige willen gewoon lekker een beetje rondcruisen.... Ik wil alleen maar moorden!!
Dat zeg ik ook altijd!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je wilt rondcruisen moet je gewoon offline spelen, zoals ik doe.
Jij durft!quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Tijd voor psx-sense.nl om haar research even beter te doen. GTA Online is de naam voor de online modus voor GTA V.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:10 schreef Vault-Boy het volgende:
Is de Grand Theft Auto: Online onthulling van donderdag wel GTA V?
Vlak nadat we het artikel publiceerden dat we donderdag de onthulling krijgen van de ‘mogelijke’ multiplayer modus van GTA V valt er eigenlijk plotseling iets op. Nergens en dan ook nergens wordt er GTA V genoemd, niet in de tweets, niet in het logo, niet in de blogpost en de aankondiging staat zelfs niet op de GTA V site onder ‘News’. GTA V is ook niet getagd in de Rockstar Newswire post, enkel en alleen ‘Grand Theft Auto’, iets wat wel gebeurde bij voorgaande artikelen. GTA Online is echter wel getagd, voor de allereerste keer.
Iets doet ons dan ook vermoeden dat Rockstar gewoon met een stand-alone GTA bezig is die ‘GTA: Online’ heet. Hoe men dit precies in gaat vullen met GTA V is moeilijk te zeggen, maar er is overduidelijk meer aan de hand dan slechts een multiplayer modus voor GTA V. Mogelijk komt GTA: Online ook op andere platformen uit en is het misschien wel een veel groter project dan we eerst voor ogen hadden.
Als we het ‘bewijs’ bekijken lijkt het erop dat deze ‘GTA: Online’ totaal niets te maken heeft met GTA V, donderdag weten we gelukkig al meer en lees je de details natuurlijk op PSX-Sense.
http://www.psx-sense.nl/1(...)t&utm_medium=twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |