SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot
Ja toch?Niet dan?quote:
Niet nieuw hoop ik?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:58 schreef Nairua het volgende:
Nog maar 40 dagen?
Kutte is dat ik hier een PS3 voor moet kopen. En dat waarschijnlijk nog ga doen ook.
Ik ook, samen met een tvquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:58 schreef Nairua het volgende:
Nog maar 40 dagen?
Kutte is dat ik hier een PS3 voor moet kopen. En dat waarschijnlijk nog ga doen ook.
Lol, ja een tv ook nog.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:42 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ook, samen met een tvmaargoed werd toch tijd en nu heb ik een goede reden
Dat lijkt me wel, de 2 die je niet gebruikt op een moment gaan ook uitzichzelf dingen doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 05:17 schreef Boerovic het volgende:
Kan je eigenlijk met de ene character de andere opzoeken als je geen mission doet?
Nee, maar een vistochtje behoort wel tot de mogelijkheden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kun je met een de ps3 in coop ook een bank overval doen?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:14 schreef Monkiewa het volgende:
Kan iemand dit bevestigen? Welke game is dit? GTA V? Dan zijn dit BETA gameplay beelden..
Als het goed is zoals alle reactie's onderaan het orginele filmpje moet dit dus echt GTA V zijn.
http://gameclopedia.com/gta-5-full-crack/
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:14 schreef Monkiewa het volgende:
Kan iemand dit bevestigen? Welke game is dit? GTA V? Dan zijn dit BETA gameplay beelden..
Als het goed is zoals alle reactie's onderaan het orginele filmpje moet dit dus echt GTA V zijn.
Die kaart maakt niks uit, misschien gebruikde ze die in een BETA. Maar filmpje kwam al ongeloofwaardig over, dat ik het gewoon even wou navragenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:33 schreef budvar het volgende:
[..]![]()
Hartstikke nep....die auto lijkt veel te veel op de echte pagani en de kaart linksonder is rond inplaats van rechthoekig. Gewoon een mod voor gta4.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kun je met een de ps3 in coop ook een bank overval doen?
is er co-op? wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, maar een vistochtje behoort wel tot de mogelijkheden.
Heb hem natuurlijk 2x uitgespeeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:01 schreef Tijn het volgende:
Kiezen jullie Playbox X of Dwayne in GTA IV?
Ik heb gisteren na lang dubben toch maar Playbox X omgelegd. Dwayne heeft het al zwaar genoeg en bovendien heb ik nu het mooie appartement van X
Hier ook al 2x uitgespeeld...maar natuurlijk Playboy. Ik digde zijn condo hard.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:01 schreef Tijn het volgende:
Ik heb gisteren na lang dubben toch maar Playbox X omgelegd. Dwayne heeft het al zwaar genoeg en bovendien heb ik nu het mooie appartement van X
Vrees dat je te laat bent, maar zoek een kleine webshop of ga naar een gamewinkel en probeer het daar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:45 schreef Rensjebree het volgende:
OLA!
Weet iemand toevallig waar ik nog een Collector's Edition kan bestellen?
Dat vrees ik ook, Gamewinkels heb ik hier alleen niet in de buurt..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:50 schreef budvar het volgende:
[..]
Vrees dat je te laat bent, maar zoek een kleine webshop of ga naar een gamewinkel en probeer het daar.
en nu krijg je steeds telefoontjes van Dwayne. het meest depri GTA karakter ooitquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:01 schreef Tijn het volgende:
Vice city kwam pas 8 jaar later, IV is er nog niet eens voor Mac.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:19 schreef Nairua het volgende:
[..]
Nee.
Wachten op de Mac versie durf ik niet. Is die al aangekondigd?
Gelukkig heb ik die idioot vermoordquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
en nu krijg je steeds telefoontjes van Dwayne. het meest depri GTA karakter ooit
Hoe zou het zich verhouden tot GTA:SA? De map in GTA IV was toch kleiner maar voller dan die in SA?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:48 schreef inspect-her-gadget het volgende:
[ afbeelding ]
GTA IV map (zwart) in de GTA V map.
Ja, dat is wel minder. Ik negeer 'm verder, zoals ik alle sociale contacten negeerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
en nu krijg je steeds telefoontjes van Dwayne. het meest depri GTA karakter ooit
Ik heb liever meer safehouses dan wat extra geld, hoor. Sowieso heb ik altijd geld zat in GTA. Ik koop bijna nooit wat, ik pak gewoon wat ik hebben wilquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die idioot vermoord
Krijg je namelijk wel 25K en een penthouse krijg je sowieso van Roman
Dat was ook wel het nadeel van GTA IV. Je kon niks met je geld doen. Alleen maar wat kleren kopen en wapens. Verder was er weinig mee te doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb liever meer safehouses dan wat extra geld, hoor. Sowieso heb ik altijd geld zat in GTA. Ik koop bijna nooit wat, ik pak gewoon wat ik hebben wil
Dat bellen van iedereen was sowieso fucking irritant. Hoop dat ze daar mee kappen in V.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is wel minder. Ik negeer 'm verder, zoals ik alle sociale contacten negeer
Precies als GTA V uitkomt heb ik 2 weken vrij genomenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef dennis3d het volgende:
Precies als GTA V uitkomt begint school weer...
dat kan in 4 ook. dus ik neem aan van wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:51 schreef Nielsch het volgende:
Ik hoop dat je in GTA V ook je telefoon kan uitzetten als je geen telefoontjes wilt ontvangen.
serieus, wist ik niet eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan in 4 ook. dus ik neem aan van wel.
niet echt uitzetten, maar wel vliegtuigmodus.
haha in de opties had je iets van silent mode oid... dan krijg je geen telefoonjtes meer....quote:
Kon ik maar 2 weken vrij nemenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Precies als GTA V uitkomt heb ik 2 weken vrij genomen
Dat je dat gewoon niet ziet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:14 schreef Monkiewa het volgende:
Ben nu iv aan het spelen dus bedankt voor detip hahaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef rival het volgende:
[..]
haha in de opties had je iets van silent mode oid... dan krijg je geen telefoonjtes meer....
Had je eerder willen weten ben ik bang
Ach jij weet alles toch.quote:
Ik vind het wel cool om GTA IV te spelen tot GTA V uit is. Ik was een hoop vergeten, aangezien de laatste keer dat ik het hiervoor had gespeeld in 2009 is geweest.quote:
Wie zegt dat dit echt is? Niet dat ik je niet geloof of wil geloven hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:48 schreef inspect-her-gadget het volgende:
[ afbeelding ]
GTA IV map (zwart) in de GTA V map.
Speel hem elke week nog wel een keer of 2, 3quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel cool om GTA IV te spelen tot GTA V uit is. Ik was een hoop vergeten, aangezien de laatste keer dat ik het hiervoor had gespeeld in 2009 is geweest.
Dit is toch GTA VIIquote:
nee het blijft droogquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef rival het volgende:
mocht het vanavond regenen dan ga ik ook maar weer eens de freemode onveilig maken
Xdxdd!!!!1!1quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:17 schreef DKBeats het volgende:
GTA V game schijnt al geleaked te zijn en playable te zijn xD
Die map is in elkaar gezet door fans. Maar volgens hun komt het aardig in de buurt van wat het echt wordtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit echt is? Niet dat ik je niet geloof of wil geloven hoor
Speculaties dusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die map is in elkaar gezet door fans. Maar volgens hun komt het aardig in de buurt van wat het echt wordt
Tuurlijk joh, en ik heb hem al 4x uitgespeeld. Allemaal gaan ze dood op het einde.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:17 schreef DKBeats het volgende:
Vraag ik me ook al af. Multiplayerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
Waar blijft die nieuwe trailer ?
Ik heb samen met Tupac en Elvis een paar co-op missies gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, en ik heb hem al 4x uitgespeeld. Allemaal gaan ze dood op het einde.
Oh, en gister Jurassic Park 4 op blu-ray gehaald. En trouwens michael jackson leeft.
Nice, hoe is het met "The King" ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:13 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik heb samen met Tupac en Elvis een paar co-op missies gedaan.
Gamescom.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
Waar blijft die nieuwe trailer ?
Take 2 staat op gamescom dus is een kans dat er ook iets van R* te zien is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ze komen niet naar gamescom toch?
Ze staan er welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ze komen niet naar gamescom toch?
Ah oke, hopelijk wel voor GTA V danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ze staan er wel![]()
http://www.gamescom-colog(...)d=0040087282&values={%22stichwort%22%3A%22Rockstar%22%2C%22start%22%3A0}
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:42 schreef bjorntju het volgende:
Reken er maar niet op. Volgens mij hebben ze nooit een GTA game getoond op een beurs. Iig niet speelbaar door het publiek.
Dit, ik heb goede hoop dat ie speelbaar is op gamescomquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:52 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ach wie weet. Ze hadden ook nog nooit een gameplay-video van een GTA game gemaakt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:52 schreef budvar het volgende:
[..]
Dit, ik heb goede hoop dat ie speelbaar is op gamescom
Topics [GTA V] #7, #11, #23 en #31 belden, ze willen hun zwaar mislukte poging tot grappig doen terug.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:17 schreef DKBeats het volgende:
Mensen die na al die jaren nog steeds Rockstar niet kennenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:52 schreef budvar het volgende:
[..]
Dit, ik heb goede hoop dat ie speelbaar is op gamescom
Begint ergens op te lijken inderdaadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:10 schreef SecretStoryWous het volgende:
38 dagen:) gaat sneller als je denkt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:06 schreef DKBeats het volgende:
Hierbij de link met een torrent van GTA 5 van SKIDROW.
Heb je hem zelf al getest?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:06 schreef DKBeats het volgende:
Kap anders gewoon met die onzin is niet echt grappig meerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:06 schreef DKBeats het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |