Dit is toch GTA VIIquote:
nee het blijft droogquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef rival het volgende:
mocht het vanavond regenen dan ga ik ook maar weer eens de freemode onveilig maken
Xdxdd!!!!1!1quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:17 schreef DKBeats het volgende:
GTA V game schijnt al geleaked te zijn en playable te zijn xD
Die map is in elkaar gezet door fans. Maar volgens hun komt het aardig in de buurt van wat het echt wordtquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit echt is? Niet dat ik je niet geloof of wil geloven hoor
Speculaties dusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die map is in elkaar gezet door fans. Maar volgens hun komt het aardig in de buurt van wat het echt wordt
Tuurlijk joh, en ik heb hem al 4x uitgespeeld. Allemaal gaan ze dood op het einde.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:17 schreef DKBeats het volgende:
Vraag ik me ook al af. Multiplayerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
Waar blijft die nieuwe trailer ?
Ik heb samen met Tupac en Elvis een paar co-op missies gedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:47 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, en ik heb hem al 4x uitgespeeld. Allemaal gaan ze dood op het einde.
Oh, en gister Jurassic Park 4 op blu-ray gehaald. En trouwens michael jackson leeft.
Nice, hoe is het met "The King" ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:13 schreef Niox het volgende:
[..]
Ik heb samen met Tupac en Elvis een paar co-op missies gedaan.
Gamescom.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
Waar blijft die nieuwe trailer ?
Take 2 staat op gamescom dus is een kans dat er ook iets van R* te zien is.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ze komen niet naar gamescom toch?
Ze staan er welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ze komen niet naar gamescom toch?
Ah oke, hopelijk wel voor GTA V danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ze staan er wel![]()
http://www.gamescom-colog(...)d=0040087282&values={%22stichwort%22%3A%22Rockstar%22%2C%22start%22%3A0}
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:42 schreef bjorntju het volgende:
Reken er maar niet op. Volgens mij hebben ze nooit een GTA game getoond op een beurs. Iig niet speelbaar door het publiek.
Dit, ik heb goede hoop dat ie speelbaar is op gamescomquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:52 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ach wie weet. Ze hadden ook nog nooit een gameplay-video van een GTA game gemaakt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:52 schreef budvar het volgende:
[..]
Dit, ik heb goede hoop dat ie speelbaar is op gamescom
Topics [GTA V] #7, #11, #23 en #31 belden, ze willen hun zwaar mislukte poging tot grappig doen terug.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:17 schreef DKBeats het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |