abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130573521
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 20:23 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Ja ik werk op de verslijn he, dus alleen 16 + medewerkers die je normaal wel nog kan bijsturen om de medewerker de klanten te begroeten zonder de regel. Maar jij werkt ook veel met 14-en 15-jarigen die die regel vaak nog iets meer nodig hebben.

Ik reageerde dan ook vooral vanuit de verslijn situatie ;) :).

Mensen die de regel nodig hebben, ook goed.
De bottom line is, als het maar gebeurd, daar draait het natuurlijk allemaal om.
Als je ze gaat bijsturen dan vertel je ze toch dat ze de klant moeten begroeten, lijkt mij? Dat is precies het zelfde wat men met die regel wil zeggen.
pi_130573603
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 16:27 schreef Loll het volgende:

[..]

Ja klopt thnx dus eigenlijk heb als chef voor de vulploeg dus maar 2 keuzes.
Hoezo?
pi_130600494
Hoe zit het eigenlijk met acties.
Worden die landelijk bepaald? Regionaal? Of mag iedere Jumbo of misschien alleen franchise het zelf verzinnen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 17:53:14 #154
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_130602476
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 16:53 schreef danzazlol het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met acties.
Worden die landelijk bepaald? Regionaal? Of mag iedere Jumbo of misschien alleen franchise het zelf verzinnen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles in het bonusboekje wordt landelijk bepaald, lijkt me zo.

De franchiser kan natuurlijk, binnen de vastgestelde kaders, bij wijze van spreken doen en laten wat hij/zij wil.

Dat is iig wat ik ervan denk :)
pi_130609674
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:53 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Alles in het bonusboekje wordt landelijk bepaald, lijkt me zo.

De franchiser kan natuurlijk, binnen de vastgestelde kaders, bij wijze van spreken doen en laten wat hij/zij wil.

Dat is iig wat ik ervan denk :)
Bonusboekje...

De JumboDeals zijn landelijk, daar doet elke winkel verplicht aan mee.

Daarnaast mag de franchiser zelf weten wat voor extra acties hij doet, geen vastgestelde kaders.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:04:15 #156
Watdoeteenvulploegleider
pi_130610573
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:47 schreef JesseW het volgende:

[..]

Bonusboekje...

De JumboDeals zijn landelijk, daar doet elke winkel verplicht aan mee.

Daarnaast mag de franchiser zelf weten wat voor extra acties hij doet, geen vastgestelde kaders.
Haha, ah-term ;).

Oh dat laatste wist ik niet.
pi_130611132
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:00 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Hmm interessante ontwikkeling.

Dat is inderdaad meer ah stijl ja. Sowieso heeft de Jumbo altijd al een extra leidinggevende laag gehad (eerste medewerker bv of vpl).

Wanneer gaan ze dat implementeren?
Hoe willen ze de echte slager gaan vervangen door een afdelingschef?

En brood dan?
Misschien is het beter om hier te reageren.

Een datum stond er niet bij.

De echte slager blijft maar heeft niet meer de eind-verantwoordelijkheid. Het brood viel altijd al onder de verantwoordelijkheid van de afdelingschef verslijn.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:16:55 #158
Watdoeteenvulploegleider
pi_130611331
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:13 schreef JesseW het volgende:

[..]

Misschien is het beter om hier te reageren.

Een datum stond er niet bij.

De echte slager blijft maar heeft niet meer de eind-verantwoordelijkheid. Het brood viel altijd al onder de verantwoordelijkheid van de afdelingschef verslijn.
Inderdaad dat dacht ik zelf ook al haha.

Er zijn filialen waar ze een afdelingschef brood en vleeswaren/kaas hebben. Daarnaast een slager, hoofdcaissière, dkw-chef en agf-chef.

En hoe zit het dan bij franchisers?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:20:43 #159
Watdoeteenvulploegleider
pi_130611544
Post van JesseW in het ah medewerkers topic:

cc WatDoetEenVulploegleider

Overigens,

Kreeg vandaag bericht dat Jumbo van 5 afdelingschef naar 3 wil. Afdelingschef van verslijn, a.g.f. & slagerij gaan weg en daarvoor komt 1 afdelingschef voor het hele vers. Je krijgt dus 3 afdelingen: dkw, vers & kassa.

Lijkt denk ik meer op hoe AH het doet, of niet?
[/quote]

Deze ook even hier neerzetten :).
pi_130611573
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:16 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Inderdaad dat dacht ik zelf ook al haha.

Er zijn filialen waar ze een afdelingschef brood en vleeswaren/kaas hebben. Daarnaast een slager, hoofdcaissière en dkw-chef.

Hoe kom jij anders aan 5?
Dkw
Kassa
Verslijn (vleeswaren/kaas/brood)
A.G.F.
Slagerij

De A.G.F. en slagerij gaan dus samen met verslijn 1 afdeling worden.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:23:43 #161
Watdoeteenvulploegleider
pi_130611697
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:21 schreef JesseW het volgende:

[..]

Dkw
Kassa
Verslijn (vleeswaren/kaas/brood)
A.G.F.
Slagerij

De A.G.F. en slagerij gaan dus samen met verslijn 1 afdeling worden.
Had de mijne inderdaad al aangepast :).

Dat wordt dan wel een hele grote vergroting van de afdeling.
Stuk of 35 man, denk ik zo.
Hoeveel heb jij er op de DKW?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:20:48 #162
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_130614760
Hmm jesse hoe willen ze dat aanpakken dan wat willen ze doen met al die overbodige mensen?
BAM dit is 3KB
pi_130617778
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:23 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Had de mijne inderdaad al aangepast :).

Dat wordt dan wel een hele grote vergroting van de afdeling.
Stuk of 35 man, denk ik zo.
Hoeveel heb jij er op de DKW?
Franchise? Wat valt er bij jullie nu onder verslijn dan? Welke werkzaamheden voerd de afdelingschef verslijn bij julkie concreet dagelijks uit?

Ik heb er wel meer op de DKW. Je doet het ook niet alleen he!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 23:24:26 #164
Watdoeteenvulploegleider
pi_130618400
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Loll het volgende:
Hmm jesse hoe willen ze dat aanpakken dan wat willen ze doen met al die overbodige mensen?
Overplaatsen naar andere filialen.
En anders hebben ze vast nog mensen nodig inde Foodmarkt in Breda haha ::P.

Nee zonder grappen, ze zullen natuurlijk zo veel mogelijk een passende werkbetrekking binnen de Jumbo proberen te zoeken.
pi_130619271
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:24 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:

[..]

Overplaatsen naar andere filialen.
En anders hebben ze vast nog mensen nodig inde Foodmarkt in Breda haha ::P.

Nee zonder grappen, ze zullen natuurlijk zo veel mogelijk een passende werkbetrekking binnen de Jumbo proberen te zoeken.
Trouwens, zijn jullie weleens in die megajumbo in Breda geweest?
Ik vond het een erg nette en strakke winkel hoewel ik betwijfel of het rendabel is.
pi_130619825
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:40 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Trouwens, zijn jullie weleens in die megajumbo in Breda geweest?
Ik vond het een erg nette en strakke winkel hoewel ik betwijfel of het rendabel is.
Ik ben er met het kaderteam geweest. Goeie winkel, fantastisch concept! Dat het niet rendabel is hoeft ook niet.
pi_130626339
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:52 schreef JesseW het volgende:

[..]

Ik ben er met het kaderteam geweest. Goeie winkel, fantastisch concept! Dat het niet rendabel is hoeft ook niet.
Waarom zou dat niet hoeven? Is het meer een paradepaardje?
pi_130643737
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Loll het volgende:
Ze starten met winkels die nu omgebouwd gaan worden. Daarna gaan ze kijken waar ze die chefs die 'overbodig' zijn kunnen onderbrengen. Ze worden niet ontslagen iig. Ze gaan zoeken naar een vervangende functie of in een ander filiaal.
pi_130643783
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:10 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Ja, volgens mij verliezen ze er flink op. Gehoord dat ze er flink wat weggooien ook :X
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_130644265
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:10 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Niet echt een paradepaardje. Ze willen met deze winkel concepten uitproberen. Heel veel dingen die in de Foodmarkt zijn komen op korte termijn ook in de reguliere winkels. Daarnaast geloven ze dat dit de toekomst is van de supermarkten dus willen ze voorlopen.

De aandelen van jumbo zijn allemaal van de familie van Eerd. Er zijn dus niet zoals bij AH aandeelhouders die goede winst cijfers willen zien. Als familiebedrijf kun je dus investeren in de lange termijn. Ze leveren nu winst in op de Foodmarkt maar dat gaan ze later (als het goed is) terug verdienen.
pi_130644524
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:14 schreef JesseW het volgende:

[..]

Als je ze gaat bijsturen dan vertel je ze toch dat ze de klant moeten begroeten, lijkt mij? Dat is precies het zelfde wat men met die regel wil zeggen.
Te geforceerde regel. Ik ken zat klanten die het erg ongemakkelijk lijken te vinden om gegroet te worden. Die krijgen van mij een knikje, glimlach of soms echt niets.

Ikzelf ben er ook zo één. Als ik door elke vulploegmedewerker gegroet zou (moeten) worden, zou ik gek worden. En dan vind ik het ook niet meer oprecht en gemeend. Dan kunnen ze beter niets zeggen.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:53:44 #172
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_130646590
Krijg ik net een mail tje dat jumboweb.nl stopt jammer. Nu maar als alternatief een algehele kortings regeling starten.
BAM dit is 3KB
pi_130646607
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 19:03 schreef Pinklady89 het volgende:

[..]

Te geforceerde regel. Ik ken zat klanten die het erg ongemakkelijk lijken te vinden om gegroet te worden. Die krijgen van mij een knikje, glimlach of soms echt niets.

Ikzelf ben er ook zo één. Als ik door elke vulploegmedewerker gegroet zou (moeten) worden, zou ik gek worden. En dan vind ik het ook niet meer oprecht en gemeend. Dan kunnen ze beter niets zeggen.
Het moet natuurlijk niet geforceerd over komen. Mensen die dat ongemakkelijk vinden reageren niet, dat is voor de meeste medewerkers wel het teken dat de volgende keer dat die klant komt (als het een vaste klant is) inderdaad niet begroet. Die regel is een richtlijn. Je krijgt echt geen officiële waarschuwing als je een keer een klant niet begroet hebt hoor.

Je wil de klant een signaal afgeven dat ze gezien wordt door het personeel. Is ook de beste manier om winkel diefstal te voorkomen: aanspreken. Als iemand met het plan om te gaat stelen aangesproken wordt dan bedenkt hij/zij zich nog wel een 2e keer, 'Shit ze letten hier op me'..
pi_130930695
Zo wat was deze ver afgezakt.
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door danzazlol op 07-09-2013 22:40:57 ]
  vrijdag 20 september 2013 @ 16:31:38 #175
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131385077
Ik zit erover na te denken om de overstap van AH naar Jumbo te maken, alleen vraag ik me het volgende af. Is er een systeem waarmee je online je uren kan zien enz? Hoe gaat de logistiek intern, laden/lossen splitsen enz? En natuurlijk het salaris.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')