Nou, dan hebben ze de verkeerde mensen achter de servicebalie staan (de servicebalie lijkt me dé aangewezen plek om dergelijke service te verlenen, of niet dan?) en dan weet de filiaalmanager (heeft volgens de mail persoonlijk gereageerd!) ook niet waar hij het over heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:11 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat de personen aan wie je het gevraagd hebt te lui waren of niet wisten wat ze moesten doen. Vraag anders een keer naar de vulploegleider of teamleider.
Ik zou zelf eerlijk gezegd ook niet precies weten wat ik moet doen, gewoon in dat boek opschrijven? Ik heb nog nooit meegemaakt dat een klant vroeg of ik iets wilde bestellen.
Waarom is dat een rot streek?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:39 schreef Loll het volgende:
[..]
ha ha wat een rot streek Ik heb mooi een 2 tot 12 uren contract toch nog een beetje zekerheid :-) meestal werk ik veel meer dan volgens mee contract :-).
@wdevpl/jessew waar kan je eigenlijk uitkiezen als je iemand aanneemt.
Ik vind nul uren contracten beetje discutabel omdat je als medewerker totaal geen zekerheid hebt op werk.quote:
Ik verplicht ze niets? Als je geen 0 uren contract wil, prima. Dan ga je ergens anders werken. Lijkt mij geen rotstreek. Je krijgt gewoon geld voor de uren die je gewerkt hebt. Een vulploeg met alleen maar 12 uurs contracten is niet te doen joh.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:11 schreef Loll het volgende:
[..]
Ik vind nul uren contracten beetje discutabel omdat je als medewerker totaal geen zekerheid hebt op werk.
Je verplicht ze hiermee toch duidelijk om een 0-uren contract te nemen...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:19 schreef JesseW het volgende:
[..]
Ik verplicht ze niets? Als je geen 0 uren contract wil, prima. Dan ga je ergens anders werken.Lijkt mij geen rotstreek. Je krijgt gewoon geld voor de uren die je gewerkt hebt. Een vulploeg met alleen maar 12 uurs contracten is niet te doen joh.
Ik begrijp nu wel waarom jij alleen maar 15 jarigen aanneemt. Die durven hier nog niet tegenin te gaan en denken dat dit normaal isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:19 schreef JesseW het volgende:
[..]
Ik verplicht ze niets? Als je geen 0 uren contract wil, prima. Dan ga je ergens anders werken. Lijkt mij geen rotstreek. Je krijgt gewoon geld voor de uren die je gewerkt hebt. Een vulploeg met alleen maar 12 uurs contracten is niet te doen joh.
Dat staat niet op onze planningen, maar ze houden ook niks in dus dat scheelt :p.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:37 schreef koei het volgende:
[..]
Verder staan op de planningen precies hoeveel pauze je recht op hebt. Werk je langer dan 3 uur achtereen, heb je recht op minimaal een kwartier pauze. En als je die pauze niet neemt wordt hij meestal alsnog ingehouden (moet handmatig gecorrigeerd worden), dus controleer dan goed.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:44 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Dat staat niet op onze planningen, maar ze houden ook niks in dus dat scheelt :p.
Ik neem aan dat jullie ook gewoon met r&r(web) werken? Dan staat er op de planning precies hoeveel uur je per dag werkt. Eindtijd - begintijd = aantal aanwezige uren. Trek daar het aantal uren vanaf dat je volgens planning daadwerkelijk werkt (staat er direct achter) en dan zie je precies hoeveel pauze je recht op hebt. Dat doet het systeem automatisch.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:44 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Dat staat niet op onze planningen, maar ze houden ook niks in dus dat scheelt :p.
Het is tegenwoordig overal zo..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begrijp nu wel waarom jij alleen maar 15 jarigen aanneemt. Die durven hier nog niet tegenin te gaan en denken dat dit normaal isoverigens vind ik het als klant zijnde een groot minpunt als er alleen maar kinderen rondlopen, en dan een 'chef' van net 18 die ook nog geen idee heeft wat gecondenseerde melk is en waar dat staat.
Verder staan op de planningen precies hoeveel pauze je recht op hebt. Werk je langer dan 3 uur achtereen, heb je recht op minimaal een kwartier pauze. En als je die pauze niet neemt wordt hij meestal alsnog ingehouden (moet handmatig gecorrigeerd worden), dus controleer dan goed.
Een rotstreek wil ik het niet noemen, maar het is wel jammer voor degenen die er werken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:39 schreef Loll het volgende:
[..]
ha ha wat een rot streek Ik heb mooi een 2 tot 12 uren contract toch nog een beetje zekerheid :-) meestal werk ik veel meer dan volgens mee contract :-).
@wdevpl/jessew waar kan je eigenlijk uitkiezen als je iemand aanneemt.
Nope. Er hangt wel een rooster maar alleen de begintijd is bindend, eindtijd kan varieren. Gewerkte uren schrijf je handmatig zelf op in een boekje. Niks over pauzes ofzo.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:40 schreef koei het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie ook gewoon met r&r(web) werken? Dan staat er op de planning precies hoeveel uur je per dag werkt. Eindtijd - begintijd = aantal aanwezige uren. Trek daar het aantal uren vanaf dat je volgens planning daadwerkelijk werkt (staat er direct achter) en dan zie je precies hoeveel pauze je recht op hebt. Dat doet het systeem automatisch.
Vertel ze dat jullie de flessen niet in het assortiment hebben en dat jullie ze vandaar, heel spijtig maar waar, niet kunnen innemen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:52 schreef Loll het volgende:
Hoe kijken jullie naar de emblage?
Vaak komen er bij ons een paar opa's en een paar Marokkanen/turken.
Die meestal Duitse flessen en flessen van aldi en of lidl bij ons willen inleveren.
Wij nemen ze niet aan maar het is vaak moeilijk uit te leggen met de 7 zekerheden ook de mutsen van vers en kassa falen want die denken dat het gewoon Nederlandse flessen zijn. Waardoor er verwarring ontstaat bij de de klanten.
Is dit trouwens wat jij bedoelde met "waar iemand uit kan kiezen"?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Een rotstreek wil ik het niet noemen, maar het is wel jammer voor degenen die er werken.
Uitkiezen? Je bedoelt wat we kunnen geven qua contracturen?
0 uren, 2-12 uren, 12-24, 24-36 of gewoon FT.
Ja klopt thnx dus eigenlijk heb als chef voor de vulploeg dus maar 2 keuzes.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Is dit trouwens wat jij bedoelde met "waar iemand uit kan kiezen"?
Vroeger deden we dat wel. Helaas mag het nu niet meer van de filiaalmanager..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:47 schreef danzazlol het volgende:
Hallo mede Jumborianen,
Doen jullie eigenlijk ook aan het gezamenlijk bier drinken na het werk?
Bij ons ligt het eraan welke vpl je hebt, maar het is wel gezellig altijd.
Betalen jullie het dan zelf, of schrijven jullie het intern af?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:47 schreef danzazlol het volgende:
Hallo mede Jumborianen,
Doen jullie eigenlijk ook aan het gezamenlijk bier drinken na het werk?
Bij ons ligt het eraan welke vpl je hebt, maar het is wel gezellig altijd.
Dat is ook niet correct want alle andere flessen van supermarkten worden ook ingenomen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:40 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Vertel ze dat jullie de flessen niet in het assortiment hebben en dat jullie ze vandaar, heel spijtig maar waar, niet kunnen innemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |