Niemand betaalt iets, dus het zal wel afgeschreven worden intern.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef psvtje10 het volgende:
[..]
Betalen jullie het dan zelf, of schrijven jullie het intern af?
Het is bij ons 1-2 biertjes de man en duurt ook maar een halfuurtje max en de vpl zit erbij dus zoiets zal nooit gebeuren :p. Wel wat overtrokken om het dan in ieder filiaal te verbieden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Nee bij ons doen we dat niet. Ook bij de ah mag het officieel echt niet meer. Iemand is namelijk een keer in coma geraakt door het drinken na het werk.
Hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:02 schreef Baje het volgende:
[..]
Vroeger deden we dat wel. Helaas mag het nu niet meer van de filiaalmanager..
Nee, ook niks van gehoord in mijn filiaal. Doe jij mee?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:17 schreef Loll het volgende:
Doet iemand van jullie nog mee aan de jumbo hardloop wedstrijd.
Niks van gehoord of gelezen. Wat lopen ze voor?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:17 schreef Loll het volgende:
Eerste keer dat ik ervan hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:17 schreef Loll het volgende:
Dat is wel correct als het om duitse flessen gaat. Zit namelijk geen statiegeld op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef Loll het volgende:
[..]
Dat is ook niet correct want alle andere flessen van supermarkten worden ook ingenomen.
2000 m2quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:35 schreef Loll het volgende:
Hoe groot zijn jullie filialen mijn filiaal is ongeveer 850 vierkante meter verkoop oppervlak.
Tja, als het niet officieel gezien niet toegestaan werd, creëert dat een maatschappelijk beeld van jouw organisatie wat je niet (moet) wilt (willen). Dus wat dat betreft snap ik het zeker wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:09 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Het is bij ons 1-2 biertjes de man en duurt ook maar een halfuurtje max en de vpl zit erbij dus zoiets zal nooit gebeuren :p. Wel wat overtrokken om het dan in ieder filiaal te verbieden.
De eerste keer dat ik van het bestaan van deze regel hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:52 schreef danzazlol het volgende:
Doen jullie zelf trouwens aan die 'klanten binnen 3 meter groeten'-regel. Ik vind het zelf zo niet spontaan en geforceerd regeltje, ik groet klanten, maar houd er geen meetlat bij.
Op de Jumbotrainingsdag in Veghel kregen wij dat te horen. Ik heb er zelf lak aan hoor, maar dit soort regeltjes verzinnen ze welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik van het bestaan van deze regel hoor.
Dus pas wanneer een klant binnen 3 meter van jou is, groet je hem of haar?
Je kan toch zelf echt wel inschatten of de klant naar je kijkt etcetera en binnen de normale spreekafstand zit ?
Als ik het zo hoor is het een regel van niks...
tuurlijk nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:52 schreef danzazlol het volgende:
Doen jullie zelf trouwens aan die 'klanten binnen 3 meter groeten'-regel. Ik vind het zelf zo niet spontaan en geforceerd regeltje, ik groet klanten, maar houd er geen meetlat bij.
Afgelopen maandag heb ik die dag ook gehad, kom van C1000 af. Wat een overdreven, geforceerde, neppe boel was dat man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:22 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Op de Jumbotrainingsdag in Veghel kregen wij dat te horen. Ik heb er zelf lak aan hoor, maar dit soort regeltjes verzinnen ze wel
Top regel!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik van het bestaan van deze regel hoor.
Dus pas wanneer een klant binnen 3 meter van jou is, groet je hem of haar?
Je kan toch zelf echt wel inschatten of de klant naar je kijkt etcetera en binnen de normale spreekafstand zit ?
Als ik het zo hoor is het een regel van niks...
Ja ik werk op de verslijn he, dus alleen 16 + medewerkers die je normaal wel nog kan bijsturen om de medewerker de klanten te begroeten zonder de regel. Maar jij werkt ook veel met 14-en 15-jarigen die die regel vaak nog iets meer nodig hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:04 schreef JesseW het volgende:
[..]
Top regel!
Als je dat kunt inschatten dan is er toch niets aan de hand? De regel is vooral als een stok achter de deur bij de vulploeg. In de praktijk blijkt namelijk dat er veel jongens/meisjes in de vulploeg dat niet zo goed kunnen inschatten.
Jup, veel dingen ga je ook nooit meer gebruiken maar het is zo'n marketing zooi. Met al die zelfverzonnen termen als GBV enz.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:33 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Afgelopen maandag heb ik die dag ook gehad, kom van C1000 af. Wat een overdreven, geforceerde, neppe boel was dat man.
De toets hadden ze op de dag zelf er uit gelaten, gaan ze niet meer doen ook. Moesten nu oefenen met een acteur enzo. Wat een onzin.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:12 schreef danzazlol het volgende:
[..]
Jup, veel dingen ga je ook nooit meer gebruiken maar het is zo'n marketing zooi. Met al die zelfverzonnen termen als GBV enz.
Had je ook 0 fout bij de toets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |