abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142495642
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:41 schreef Jirdo het volgende:
Met hoeveel mensen laden en lossen ze bij jullie? Ik moet het regelmatig in mijn eentje doen, maar dan moet je echt heel hard werken.
3 mensen van DKW en filiaalmanager(die ook meehelpt ;o;)
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_142975098
Is werken bij Jumbo aan te raden? Of ben je eerlijk en kan ik beter naar de AH gaan?

De Foodmarkt in Amsterdam lijkt mij namelijk wel iets namelijk voor minimaal de proeftijd.

En de vraag wat je als 19 en 20 verdient per uur.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_142975344
Popolo - agf afdeling
pi_142975443
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:29 schreef CookieSlikker het volgende:
Is werken bij Jumbo aan te raden? Of ben je eerlijk en kan ik beter naar de AH gaan?

De Foodmarkt in Amsterdam lijkt mij namelijk wel iets namelijk voor minimaal de proeftijd.

En de vraag wat je als 19 en 20 verdient per uur.
De vraag is eerder of je als studdent met 19 of 20 jaar word aangenomen bij een supermarkt. Als je graag fulltime bij een supermarkt wil werken dan heb je wel een kans.
pi_142975542
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 23:38 schreef psvtje10 het volgende:

[..]

Lullig als jij het dan verbeterd en je norm niet kan halen. Krijg je vervolgens nog commentaar ook :(
↑↑↑↑↑↑↑↑
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 01:00:55 #256
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_142979272
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 16:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Volgensmij moet het voor de veiligheid alleen al met twee personen.
Onzin ik los soms de hele week de DKW vracht om 7:00 's ochtends (verkoop klaar bij jou) en doe dat gewoon in mijn eentje. Meestal zijn het tussen de 50 en 75 containers. Ik weet van sommige vrachtwagen chauffeurs dat ze in sommige franchise filialen wel met wat extra mensen lossen om te controleren of alle cbl kratten goed op de vrachtbrief staan.
BAM dit is 3KB
pi_142983791
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 01:00 schreef Loll het volgende:

[..]

Onzin ik los soms de hele week de DKW vracht om 7:00 's ochtends (verkoop klaar bij jou) en doe dat gewoon in mijn eentje. Meestal zijn het tussen de 50 en 75 containers. Ik weet van sommige vrachtwagen chauffeurs dat ze in sommige franchise filialen wel met wat extra mensen lossen om te controleren of alle cbl kratten goed op de vrachtbrief staan.
:')

Tenzij je een dok hebt natuurlijk.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 16:09:48 #258
304381 Loll
pi_142991384
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:21 schreef mujentas het volgende:

[..]

Tenzij je een dok hebt natuurlijk.
Zou ik niet weten ik los nooit op met een dock.
BAM dit is 3KB
pi_143237195
Wat verdient een Verkoopmedewerker DKW en Afdelingschef Kassa bij de Jumbo netto ongeveer?

[ Bericht 14% gewijzigd door MarcuitG op 09-08-2014 20:06:13 ]
pi_143238233
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:51 schreef MarcuitG het volgende:
Wat verdient een Verkoopmedewerker DKW bij de Jumbo netto ongeveer?
Twee keer de helft.
pi_143239422
Is dat 1000-1200-1400-1600-1800-2000 netto?
pi_143253296
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 18:51 schreef MarcuitG het volgende:
Wat verdient een Verkoopmedewerker DKW en Afdelingschef Kassa bij de Jumbo netto ongeveer?
Leeftijd?
Controleer je CAO :+ het is verschil tussen Schaal B en schaal C/D
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_143257335
Jeej, contractverlenging gekregen *O*
Maar 6 maanden :')
  zondag 10 augustus 2014 @ 16:15:17 #264
304381 Loll
pi_143265214
Klopt nieuwe regelgeving binnen jumbo alle goede mensen die nu hun 3e termijn(tje) ingaan van 6 maanden en daarna natuurlijk geen vast contract :')
BAM dit is 3KB
pi_143361220
Je kunt trouwens wel merken dat C1000 echt vergane glorie aan het worden is... de folder staat vol met C1000 eigen merk aanbiedingen om maar van die rommel af te komen en voor de rest zijn het net zulke 'geweldige' aanbiedingen als de Jumbo voert. Mensen willen geen 10 of 20% korting op een product dat nooit iemand koopt... Voormalige C1000 winkels draaien gewoon slecht met de Jumbo formule.

C1000 is een echte actieformule en mensen kopen daardoor meer in de winkel als ze er toch zijn. Jumbo doet alsof ze iedere dag de goedkoopste zijn, maar ze zijn gewoon de duurste omdat ze bijna geen aanbiedingen hebben... Alleen handig voor mensen die even snel wat nodig hebben en dan betalen ze inderdaad een lagere prijs voor dat artikel dan bijvoorbeeld AH. Nu gaan mensen gewoon van de Jumbo naar andere actiewinkels of Lidl/Aldi..
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 23:25:32 #266
304381 Loll
pi_143361740
Idd het is echt jammer dat de fornule moest verdwijnen.
BAM dit is 3KB
pi_144062795
Case: Collega op verslijn(snijwaren) avondploeg die we(collega's avondploeg DKW/AGF en zelfs beveiliger) weg willen hebben.
Hij is ongemotiveerd, doet de helft van zijn taken om daarna in de kantine te zitten of rondjes te lopen door de winkel :N
Er blijft ook altijd een bende achter voor de ochtendploeg(lege kratjes, niet bijgevulde schappen in versplein, smerige vloer en grill) en de avondploeg erop(niet FIFO gevuld, allemaal overcode)

Hoe kaart ik dit het beste bij mijn leidinggevende aan?
  maandag 1 september 2014 @ 15:42:21 #268
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_144064437
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 14:58 schreef ikweetnietwat het volgende:
Case: Collega op verslijn(snijwaren) avondploeg die we(collega's avondploeg DKW/AGF en zelfs beveiliger) weg willen hebben.
Hij is ongemotiveerd, doet de helft van zijn taken om daarna in de kantine te zitten of rondjes te lopen door de winkel :N
Er blijft ook altijd een bende achter voor de ochtendploeg(lege kratjes, niet bijgevulde schappen in versplein, smerige vloer en grill) en de avondploeg erop(niet FIFO gevuld, allemaal overcode)

Op de manier waarop je het hier ook vertelt?
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  maandag 1 september 2014 @ 15:46:09 #269
304381 Loll
pi_144064569
quote:

Het eerst tegen hem zelf uitspreken mocht hij niet willen luisteren dan de chef er bij halen.
BAM dit is 3KB
pi_144077026
quote:

Hangt er vanaf hoe de omgang onder collega's in de winkel is. Ik ben zelf leidinggevende in een supermarkt en iedereen in de winkel weet dat ik het alleen maar fijn vind als ze me melden wat ik nog niet weet. Dus als er bij ons iets mis gaat met één van de collega's, voor wie ik verantwoordelijk ben, dan komt er meestal ook wel iemand naar me toe, en dan sla ik het op. Mocht ik research willen doen, dan kan ik dat doen (en doe ik het ook). Soms laat ik dingen ook gewoon voor wat ze zijn, maar soms heb ik dan ook handvatten om beter uit te zoeken wat er precies gebeurt.

Overigens heeft een goede leidinggevende dit soort dingen wel door als het vaker dan eens gebeurt.

Als de sfeer onder collega's en leidinggevenden er niet naar is om dit soort dingen gewoon te melden, dan zou ik gewoon eens zeggen dat er niet FIFO gevuld is, zonder namen te noemen. Of gewoon eens vragen of iedereen FIFO moet vullen. Als het goed is, komt er dan vanzelf iets op gang.

Andere vraag: horen voorverpakte kaas, voorverpakte vleeswaren en voorgebakken (ZAV) brood bij de verslijn of bij dkw? Weet iemand dat?
  maandag 1 september 2014 @ 23:52:34 #271
304381 Loll
pi_144086015
Zav is DKW de rest is verslijn.
BAM dit is 3KB
  maandag 1 september 2014 @ 23:58:05 #272
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_144086307
Edit: wat Loll zegt. :Y

[ Bericht 40% gewijzigd door Watdoeteenvulploegleider op 02-09-2014 12:03:51 ]
  dinsdag 2 september 2014 @ 00:03:12 #273
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_144086505
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 23:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Edit: wat Lolly zegt. :Y
Ben je al vulploegleider afdelingsmanager verslijn?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_144102535
Moeten franchisenemers zelf de kosten betalen voor artikelen die ze 'gratis' meegeven voor de versgarantie? Hier kijken ze altijd bijzonder boos als je met een artikel aan de datum aankomt. Tja, bij vlees tikt dat lekker aan en moeten ze maar zorgen dat het 'vers' is. Of zoals dat normaal gaat: dag van te voren nieuwe sticker erop met langere datum.....
pi_144103059
quote:
Moeten franchisenemers zelf de kosten betalen voor artikelen die ze 'gratis' meegeven voor de versgarantie
Dat gaat van hun omzet af dacht ik.

quote:
dag van te voren nieuwe sticker erop met langere datum
Sinds wanneer is dat normaal?, Het is verboden en er staan zware boetes op, lijkt me sterk dat dit normaal is.
pi_144103530
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef ikweetnietwat het volgende:

[..]

Dat gaat van hun omzet af dacht ik.

[..]

Sinds wanneer is dat normaal?, Het is verboden en er staan zware boetes op, lijkt me sterk dat dit normaal is.
Dat laatste was sarcastisch, maar zo gaat het vaak wel... Hoe komt vlees er anders al zo slecht uit te zien terwijl het volgens de verpakking nog 5 dagen goed is? :P Rebranding is binnen de vleessector helaas 'normaal', check de vele tv-uitzendingen er maar op na. Ze nemen die boete dan voor lief, terwijl ze het al jaren doen. Brengt in die jaren meer op dan ze kwijt zijn aan boete.
  dinsdag 2 september 2014 @ 17:49:06 #277
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_144106735
Of het nu mag of niet.. ik heb bij de franchiser de slager het vlees ook opnieuw zien verpakken.

Verpakkingen die uit het schap werden gehaald met de datum van morgen, in stukjes werden gesneden en vervolgens opnieuw verpakt en geprijsd werden als ware het nasivlees. Of de lapjes werden gepaneerd/gekruid en opnieuw verpakt.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_144106819
Och dat doen ze ook met gesneden vleeswaren. Snijden ze het op bijvoorbeeld donderdag, prijzen ze het op zaterdag.
pi_144590798
Storing loonstrooksysteem :')
Klacht: ik wil weten hoeveel loon ik morgen/overmorgen krijg :(
pi_144592464
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 01:00 schreef Loll het volgende:

[..]

Dat jij het op die manier doet, wil natuurlijk niet betekenen dat de regels niet anders kunnen zijn. :9
  dinsdag 16 september 2014 @ 22:04:29 #281
304381 Loll
pi_144604232
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:45 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat jij het op die manier doet, wil natuurlijk niet betekenen dat de regels niet anders kunnen zijn. :9
Eens ^O^
BAM dit is 3KB
pi_145196324
Waar kan ik WITS vinden??
pi_145197107
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:08 schreef matthijspc het volgende:
Op de computers in het bestelkantoor ;)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:45:47 #284
304381 Loll
pi_145199833
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:08 schreef matthijspc het volgende:
BAM dit is 3KB
pi_145207545
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:31 schreef ikweetnietwat het volgende:

[..]

Op de computers in het bestelkantoor ;)
Er isbtoch een site voor??
pi_145243406
Serieus, waarom haalt Jumbo (franchise voormalig c1000) nu alle pyamapap uit het assortiment, helft van olvarit babyvoeding en assortiment luiers zo goed als geen keus meer :r
Gezien ik dit nodig heb haal ik nu alle boodschappen bij AH want ga niet in 2 winkels shoppen

Is deze inkrimping jumbo wide?
pi_145253964
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Serieus, waarom haalt Jumbo (franchise voormalig c1000) nu alle pyamapap uit het assortiment, helft van olvarit babyvoeding en assortiment luiers zo goed als geen keus meer :r
Gezien ik dit nodig heb haal ik nu alle boodschappen bij AH want ga niet in 2 winkels shoppen

Nope; gewoon klagen daar :Y)
  maandag 6 oktober 2014 @ 23:12:21 #288
304381 Loll
pi_145277844
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 01:47 schreef admiraal_anaal het volgende:

Op de pyamapap zit een boycot dat wil zeggen dat afdeling inkoop het niet meer wil afnemen.
Dit om te voorkomen dat de prijs buitenproportioneel word verhoogt.
Paar weken geleden zaten we ook zonder een huismerk alternatief omdat de leverancier niet kon leveren.

Heel vervelend voor de klant en het personeel omdat die er gewoon geen invloed op hebben en het gewoon graag willen verkopen natuurlijk.
BAM dit is 3KB
pi_147357840
Ik heb laatst een fashioncheque gekocht bij de Jumbo, maar er zit geen activeringscode bij. Heeft iemand hier ervaring mee?
pi_147359384
Hoe werken cadeaubonnen überhaupt? Als een klant er een zou willen kopen zou ik niet weten wat ik zou moeten doen. Heb het nog nooit gehad.
pi_147475513
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2014 14:57 schreef Jirdo het volgende:
Hoe werken cadeaubonnen überhaupt? Als een klant er een zou willen kopen zou ik niet weten wat ik zou moeten doen. Heb het nog nooit gehad.
Gewoon scannen, bij het afrekenen wordt er meestal extra bon geprint(vooral bij beltegoed) met een eventuele activeringscode
pi_147477369
Die commercial van Jumbo gaat echt te ver, in de winkels wordt ons verboden om ook maar 1 gram mee te geven aan een voedselbank of ander goed doel. Op TV spelen ze good guys die alles op alles zetten om ook de minima in december iets extra's te geven. :')

Ik vind het echt belachelijk.
pi_147479298
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:46 schreef Mandéra het volgende:
Die commercial van Jumbo gaat echt te ver, in de winkels wordt ons verboden om ook maar 1 gram mee te geven aan een voedselbank of ander goed doel. Op TV spelen ze good guys die alles op alles zetten om ook de minima in december iets extra's te geven. :')

Ik vind het echt belachelijk.
Alles voor de beeldvorming toch? Een reclame op zich is niet realistisch, het is gewoon bedoelt om klanten te triggeren.
pi_147485742
Ja maar er zijn ook zat supermarkten (C1000 bijv.) die wel geven aan voedselbanken, het hele jaar door. Jumbo verbied dit haar personeel ten allen tijde en maakt nu reclame dat ze dingen weggeven aan de voedselbank, terwijl dat gewoon niet waar is. Ze smijten liever alles weg.

Is gewoon valse reclame.
pi_147486013
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:20 schreef Mandéra het volgende:
Ja maar er zijn ook zat supermarkten (C1000 bijv.) die wel geven aan voedselbanken, het hele jaar door. Jumbo verbied dit haar personeel ten allen tijde en maakt nu reclame dat ze dingen weggeven aan de voedselbank, terwijl dat gewoon niet waar is. Ze smijten liever alles weg.

Is gewoon valse reclame.
Klopt niet wat je zegt. Bij ons zijn alle sintrestanten bijvoorbeeld naar de voedselbank gegaan.

De voedselbank stelt eisen aan wat ze aannemen. Dingen die nog maar 1 dag goed zijn worden niet geaccepteerd, plus dat ze meestal willen dat het afgeleverd wordt. Vaak genoeg gehad dat ze spullen geweigerd hebben. Daarom wordt het tegenwoordig gewoon weggegooid, scheelt enorm veel tijd en gedoe.

Maar ik vind het ook een vreemde actie en makkelijk scoren, maar het verbaast me nog meer dat er echt veel mensen aan mee doen, het is dus wel een succesvolle actie volgens mij.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_147765490
Wie heeft er al zin in lekker 2 pizza's incl snijder+borden en ¤7,50 aan verse ingrediënten(aka tray energy)? :')
pi_147765508
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef ikweetnietwat het volgende:
Wie heeft er al zin in lekker 2 pizza's incl snijder+borden en ¤7,50 aan verse ingrediënten(aka tray energy)? :')
?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147765542
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:38 schreef Miniem het volgende:

[..]

?
Hulpkrachten kerstpakket 2014 in ons filiaal :+
pi_147765569
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:39 schreef ikweetnietwat het volgende:

[..]

Hulpkrachten kerstpakket 2014 in ons filiaal :+
Wat heb je gekregen dan?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_147765657
Pizzadeeg, pastasaus(moet wss iets van een bodemsaus voorstellen), olijven, champignons, 2 pizzaborden en een pizzames + ¤7,50 cadeaubon
Oh en een recept xP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')