quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, als er wat kilo's afgaan.
An sich vind ik het niet lelijk nee, maar het zet zo'n imago neer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Oh wacht je valt niet op vrouwen.
Over auto's gesproken, ik zat gisteren een programma te kijken en daar reed iemand in een zwart matte Porsche, ik heb niets met auto's alleen met Porsches en die matte lak is toch wel erg tof!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind momenteel qua kleur auto niks mooier dan subtiel donkerbruin.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Oh wacht je valt niet op vrouwen.
Over auto's gesproken, ik zat gisteren een programma te kijken en daar reed iemand in een zwart matte Porsche, ik heb niets met auto's alleen met Porsches en die matte lak is toch wel erg tof!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Volgens mij heeft Gijp aan al dat gemep een hersenbeschadiging overgehouden.
Dat donkerbruine vind ik maar lelijk. Wat ik al zei: ik ben helemaal geen autoliefhebber, alleen Porsche heb ik altijd al mooi gevonden, ook de wat oudere modellen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind momenteel qua kleur auto niks mooier dan subtiel donkerbruin.
Goh, hoe zou dat nu komen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jeej!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook jouw vriendje hoor en van elf en specu, van iedereen.
Geen idee. Weet jij een antwoord? Ik vind het gewoon erg mooi. Ik rijd zelf ook in een bruine auto, maar die is een tandje lichter.quote:
Ik weet niet zeker of hij hommertje is want hij draait eromheen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef Tem het volgende:
Ben jij homosueel, elflettering? of heb je een vriendin?
Momenteel, maar morgen is het wellicht beige?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja want mijn auto is ook een soort grijs.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
Ik rij een soort van blauw/grijs, maakt me dat hetero?
Merk en type?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
Ik rij een soort van blauw/grijs, maakt me dat hetero?
Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef Tem het volgende:
Ben jij homosueel, elflettering? of heb je een vriendin?
Dat beantwoordt alleen de laatste vraagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.
(c) Herman Finkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |