Wat is het grapje ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
W
Oh die staat er al, voor de ankers leek me wel grappig
Janker.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry ik zat weer rare dingen te denken![]()
Wankers en zo.
Dat was ook wat meteen in mij opkwam, maar toen had jij al gepostquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Sorry ik zat weer rare dingen te denken![]()
Wankers en zo.
Ed:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:10 schreef timmmmm het volgende:
Wie nog meer letters voor in de TT weet, mag roepen
Spreek jij zomaar willekeurige dames aan met die vraag dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:17 schreef timmmmm het volgende:
Tim: 'zullen we neuken'
Willekeurige dame: 'sorry, ik ben zin in wat slankers'
TTwaardig. Ik moest er van Voorschrift wel een extra toevoeging bijdoen, omdat oneerlijke reclamequote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef Uccie het volgende:
spanker
en dan heeft Kally daar nog wel een leuk plaatje bij
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
TTwaardig. Ik moest er van Voorschrift wel een extra toevoeging bijdoen, omdat oneerlijke reclame
Luister jij nog steeds naar Afschrift dan? Die is geen mod meer hoor...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
TTwaardig. Ik moest er van Voorschrift wel een extra toevoeging bijdoen, omdat oneerlijke reclame
Uiteraardquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Luister jij nog steeds naar Afschrift dan? Die is geen mod meer hoor...
Maar hij is wel lief.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Luister jij nog steeds naar Afschrift dan? Die is geen mod meer hoor...
Voorvocht heeft nu een erectie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na een wilde nacht loop je wel manker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |