Ik heb 'm sinds April.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemd, hij bleef daar echt op hameren. Nu wijk ik wel eens uit als het rij-spoor beter is echter rij ik over het algemeen precies in het midden. Dat laat ook wel zien dat ik geen plannen heb om van rijstrook te wisselen. Iets wat jij misschien wel doet door links te rijden (net alsof je op het punt staat er 1 op te schuiven).
Ik heb mijn rijbewijs net, geen idee hoelang jij hem hebt.
Op het moment dat je zeker weet dat je door wilt gaan met motorrijden zou ik per direct een eigen pak gaan aanschaffen. Kost wat, maar je staat niet bij thuiskomst nog drie uur te schrobben onder de douche om de lucht van andermans angstzweet van je af te krijgenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:48 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Nouja ik was ook wat te extreem over drama, was meer drama dat de handschoenen, broek en jas lek waren en dat de helm hele tijd besloeg.Binnenkort toch maar is kijken voor wat eigen spul.
Ik neem inderdaad ook aan dat het te maken had met het feit dat het mijn eerste keer op een motor was.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:22 schreef Anne het volgende:
Ik neem aan dat je de noodstop nu niet mag doen omdat het tevens je eerste keer zal zijn?
Want je zult in de praktijk toch ook een noodstop moeten kunnen maken als het regent of als het geregend heeft.
Ja en als je dan valt is de lol er gelijk van af.. en dan ga je angstig op de motor zitten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:25 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad ook aan dat het te maken had met het feit dat het mijn eerste keer op een motor was.
Ik denk dat de instructeur dat ook in zijn achterhoofd hield... Nu zit ik hier wel met zo'n gevoel van, is het al donderdag!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:35 schreef Tijgerbroodje het volgende:
[..]
Ja en als je dan valt is de lol er gelijk van af.. en dan ga je angstig op de motor zitten.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:33 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik denk dat de instructeur dat ook in zijn achterhoofd hield... Nu zit ik hier wel met zo'n gevoel van, is het al donderdag!!
Ja gelukkig wel!!quote:
Ik ga er vanuit dat ik zaterdag niet weer heel de les ga noodstoppen, maar dat ik dan ook weer wat anders ga doen. Als dat wel het geval ik ga ik per direct mijn geld terug vragen en naar een andere rijschoolquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:29 schreef staticdata het volgende:
Witte pijlen zijn niet leuk, maar putdeksels moet je helemaal niet overheen.
Je kan ook aan je instructeur vragen of je gewoon de 3 remproeven kan doen. Dus noodstop, precisie stop en de stopproef. Dan kan je beetje afwisselen wat alleen noodstop is ook niet alles.
Je staat erbij! Volgend keer even een TR (quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Tijgerbroodje het volgende:
Ik kan trouwens ook wel in het lijstje trouwens,
Eerste les: 21-09-2013
Theorie: 04-10-2013
AVB: 14-11-2013
AVD: nope
Rijschool: Verkeersschool de Bogerd, Dreischor
Lesmotor: Honda CBR-500
Nog 2 x 1,5 uur lessen voordat het examen is, spannend! Hopelijk is het zaterdag droog om de noodstop nog is te testen.. en die langzame slalom nog eens proberen. Misschien lukt ie die dag wel.
Stomme vraag, maar ik vroeg me af of je toch ook niet de volle les betaalt allebei, gezien je de motor moet delenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:32 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik zaterdag niet weer heel de les ga noodstoppen, maar dat ik dan ook weer wat anders ga doen. Als dat wel het geval ik ga ik per direct mijn geld terug vragen en naar een andere rijschool
Ach, noodstop is heel belangrijk hequote:Op vrijdag 8 november 2013 08:32 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat ik zaterdag niet weer heel de les ga noodstoppen, maar dat ik dan ook weer wat anders ga doen. Als dat wel het geval ik ga ik per direct mijn geld terug vragen en naar een andere rijschool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |