abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131866597
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:38 schreef JapieGijs het volgende:
Toch het weekend niet kunnen afwachten en voor volgende week donderdag een try the bike gereserveerd bij Bruinsma :)
Laat weten hoe het was he! Ik wil stiekem toch wel weten wat ik gemist heb. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_131876913
Is er ook hier iemand die gebruik maakt van groupon deals? Ik ben geneigd om een deal te kopen, aangezien ik na 3 jaar me autorijbewijs te hebben gehad toe ben aan wat anders.

De deal is: 14 lessen voor 399 inclusief examens. Daar komt dan een Eigen Verklaring en huren van de motor tijdens de examens, dus komt ergens rond de 500 euro uit. Raad iemand dit aan (kan het niet veroorloven om voor 500 euro opgelicht te worden :))?
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 21:20:39 #153
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_131882498
Da's verdacht goedkoop...
  zaterdag 5 oktober 2013 @ 21:29:34 #154
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_131882805
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:51 schreef Yo_Yo het volgende:
Is er ook hier iemand die gebruik maakt van groupon deals? Ik ben geneigd om een deal te kopen, aangezien ik na 3 jaar me autorijbewijs te hebben gehad toe ben aan wat anders.

De deal is: 14 lessen voor 399 inclusief examens. Daar komt dan een Eigen Verklaring en huren van de motor tijdens de examens, dus komt ergens rond de 500 euro uit. Raad iemand dit aan (kan het niet veroorloven om voor 500 euro opgelicht te worden :))?
Zoals gezegd, erg goedkoop, en of je het in 14 lessen onder de knie krijgt is een ander iets natuurlijk. Meeste mensen hebben hun AVB pas in 14 (of meer) lessen, en dan moet het AVD nog gedaan worden.
pi_131885470
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 17:51 schreef Yo_Yo het volgende:

Skv had zo een deal gesloten meen ik. Ligt aan je eigen rij-ervaring en hoe snel je dus de avb oefeningen oppakt.
pi_131885780
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 21:20 schreef Erasmo het volgende:
Da's verdacht goedkoop...
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 21:29 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zoals gezegd, erg goedkoop, en of je het in 14 lessen onder de knie krijgt is een ander iets natuurlijk. Meeste mensen hebben hun AVB pas in 14 (of meer) lessen, en dan moet het AVD nog gedaan worden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Skv had zo een deal gesloten meen ik. Ligt aan je eigen rij-ervaring en hoe snel je dus de avb oefeningen oppakt.
Dank jullie wel voor de reacties. Ik dacht ook al dat ik er niet 14 lessen voor nodig zou hebben, maar wat meer aangezien ik nog niet eerder op een motor heb gereden. Ik heb daarom gebeld en ze zeiden dat ik hiernaast ook losse uren mag kopen. Die zijn dan 50 euro voor 1.5 uur, wat mij ook niet al te duur lijkt
pi_131885926
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:53 schreef Yo_Yo het volgende:
Dank jullie wel voor de reacties. Ik dacht ook al dat ik er niet 14 lessen voor nodig zou hebben, maar wat meer aangezien ik nog niet eerder op een motor heb gereden. Ik heb daarom gebeld en ze zeiden dat ik hiernaast ook losse uren mag kopen. Die zijn dan 50 euro voor 1.5 uur, wat mij ook niet al te duur lijkt
Heb je wel op een brommer/scooter gereden?

50 euro voor 1.5 klinkt goed. Ik was 140 kwijt voor 3 uur incl 20m pauze.
pi_131886343
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Heb je wel op een brommer/scooter gereden?

50 euro voor 1.5 klinkt goed. Ik was 140 kwijt voor 3 uur incl 20m pauze.
Ik heb weleens op een scooter gereden en heb me hele leven gefietst (ookal is dat allemaal wat lichter dan een motor en geen versnellingen). Maar ik denk niet dat ik een echte noob ben in dat geval en aangezien ik al wat auto-ervaring heb kan ik het verkeer denk ik ook beter aanvoelen. Heb er in ieder geval veel zin in. Alleen eerst nog de theorie opfrissen, want dat is 3 jaar geleden :9
pi_131886368
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 23:08 schreef Yo_Yo het volgende:

[..]

Ik heb weleens op een scooter gereden en heb me hele leven gefietst (ookal is dat allemaal wat lichter dan een motor en geen versnellingen). Maar ik denk niet dat ik een echte noob ben in dat geval en aangezien ik al wat auto-ervaring heb kan ik het verkeer denk ik ook beter aanvoelen. Heb er in ieder geval veel zin in. Alleen eerst nog de theorie opfrissen, want dat is 3 jaar geleden :9
Verkeer is 1 ding, de motor onder controle hebben een ander iets. :)
Fietsen is leuk doch heeeel anders. Verkijk je er niet op.
pi_131888015
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Verkeer is 1 ding, de motor onder controle hebben een ander iets. :)
Fietsen is leuk doch heeeel anders. Verkijk je er niet op.
Ja, ik onderschat het ook niet. Dat zou een beetje dom zijn als ik nog nooit op een motor heb gezeten hahah.
  zondag 6 oktober 2013 @ 08:44:56 #161
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_131891848
Scooter en fiets zijn compleet anders dan een motor. Wat je nu al wel kan doen is in de auto al scherper op alles gaan letten zoals verwacht wordt van een motorrijder.
  maandag 7 oktober 2013 @ 21:45:50 #162
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_131951630
Fietsen is het totaal niet mee te vergelijken. Op een motor stuur je met je lichaam - die 200+ kilo gaat echt niet een hoekie om als je je best niet doet.
pi_132056901
Eerste uurtjes zitten erop. Was leuk, ging goed en smaakt naar meer!
Had me wel aardig ingelezen, dus een hoop was al bekend en werd alleen maar bevestigd, dus nu gewoon alleen nog even doen.

Morgen even verder contacten, maar bedoeling is A1 (8u voor AVB) en B2 (14u voor AVD) pakket bij Bruinsma.
pi_132058263
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 21:45 schreef Dekatria het volgende:
Fietsen is het totaal niet mee te vergelijken. Op een motor stuur je met je lichaam - die 200+ kilo gaat echt niet een hoekie om als je je best niet doet.
Ja, het was ook meer een reactie of ik me ooit op 2 wielen heb voortbewogen. Het is natuurlijk totaal niet te vergelijken met elkaar.

Heb de deal trouwens gekocht en zaterdag me eerste (proef)les. Kan niet wachten!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:14:51 #165
242631 Cobratjuh
but i like that cookie
pi_132427973
Maar weer een keer een update vanaf deze kant ;(. Hier word helaas nog steeds niet gereden morgen avond weer fysio therapie. Het lijkt der toch op dat de spier een flinke buts gehad heeft en dat er daar door nu in mijn been iets niet goed is. Dus tot die tijd word er dus nog niet gereden of te wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ;(
Cobratjuh was here
pi_132432919
ik zie dat eigenlijk door veel niet-motor rijders zeggen:

- Ik heb al jaren gefietst dus ik ben gewend om op twee wielen te rijden :{w
- Ik heb al jaren scooter gereden en het is bijna hetzelfde }:|
- ik heb al jaren mijn auto rijbewijs dus ik heb die verkeersinzicht wel...ja in een koekblik ja maar rijden met wind, schakelen met je voet + koppeling linkerhand en je balans vinden op een motor. De handelingen zijn zo anders dus nee het is niet bijna hetzelfde als auto schakelen... 8)7
pi_132436094
Plaats op de weg is ook erg belangrijk, toch heel anders dan met de auto merk ik nu met de motor rijlessen.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
pi_132446859
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:14 schreef Cobratjuh het volgende:
Maar weer een keer een update vanaf deze kant ;(. Hier word helaas nog steeds niet gereden morgen avond weer fysio therapie. Het lijkt der toch op dat de spier een flinke buts gehad heeft en dat er daar door nu in mijn been iets niet goed is. Dus tot die tijd word er dus nog niet gereden of te wel Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ;(
Ai.. vervelend.. We kunnen proberen er een positieve draai aan te maken door te roepen dat het binnenkort toch kutweer is en het niet leuk lessen is in kutweer. Maar het blijft kut.

Zei ik al iets in de trant van "Kut!" ?
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:48 schreef KYC het volgende:
ik zie dat eigenlijk door veel niet-motor rijders zeggen:

- Ik heb al jaren gefietst dus ik ben gewend om op twee wielen te rijden :{w
- Ik heb al jaren scooter gereden en het is bijna hetzelfde }:|
- ik heb al jaren mijn auto rijbewijs dus ik heb die verkeersinzicht wel...ja in een koekblik ja maar rijden met wind, schakelen met je voet + koppeling linkerhand en je balans vinden op een motor. De handelingen zijn zo anders dus nee het is niet bijna hetzelfde als auto schakelen... 8)7
Grappig dat je dat zegt en daarna allemaal dingen opnoemt die niks met verkeersinzicht te maken hebben :D.

Mijn mening is dat wanneer je al wel je autorijbewijs hebt, je daar wel degelijk baat bij hebt met motorrijden. Je merkt alleen dat je dat verkeersinzicht tweedubbel moet inzetten tijdens het motorrijden, alleen al vanwege het feit dat je minder zichtbaar bent en je dus nóg beter moet kunnen anticiperen. Als je je leven lief hebt tenminste.

De dingen die jij noemt hebben meer te maken met het beheersen van het motorrijden zelf.
pi_132465490
Hou je het even beschaafd Anne?
pi_132466172
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 16:10 schreef White__Tiger het volgende:
Plaats op de weg is ook erg belangrijk, toch heel anders dan met de auto merk ik nu met de motor rijlessen.
Standaard is je plek gelijk aan de locatie van de bestuurdersstoel van een automobilist.
Je hebt ook meer kans om het fout te doen omdat je zo smal bent.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_132470470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:29 schreef BertV het volgende:

[..]

Standaard is je plek gelijk aan de locatie van de bestuurdersstoel van een automobilist.
Je hebt ook meer kans om het fout te doen omdat je zo smal bent.
Niet tijdens mijn lessen, daar was mijn plek precies in het midden.
pi_132472176
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:51 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Niet tijdens mijn lessen, daar was mijn plek precies in het midden.
Dat is niet hoe ik het heb geleerd.

Ik ben laatst met autorijles begonnen, ik had een jaar of 10 geleden al eens een paar lesjes gehad maar het leek me nu echt eens tijd om mijn B te halen. Waar ik destijds erg veel moeite had goed op de weg te blijven nam ik nu automatisch de positie op de weg aan die ik op de motor ook heb, en ik zat precies goed :D.
pi_132480852
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 13:40 schreef picodealion het volgende:

[..]

Dat is niet hoe ik het heb geleerd.

Ik ben laatst met autorijles begonnen, ik had een jaar of 10 geleden al eens een paar lesjes gehad maar het leek me nu echt eens tijd om mijn B te halen. Waar ik destijds erg veel moeite had goed op de weg te blijven nam ik nu automatisch de positie op de weg aan die ik op de motor ook heb, en ik zat precies goed :D.
Vreemd, hij bleef daar echt op hameren. Nu wijk ik wel eens uit als het rij-spoor beter is echter rij ik over het algemeen precies in het midden. Dat laat ook wel zien dat ik geen plannen heb om van rijstrook te wisselen. Iets wat jij misschien wel doet door links te rijden (net alsof je op het punt staat er 1 op te schuiven).

Ik heb mijn rijbewijs net, geen idee hoelang jij hem hebt. :)
  donderdag 24 oktober 2013 @ 12:01:57 #174
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_132508545
In 1x geslaagd voor AVD :D .. jeuj!
pi_132513196
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:01 schreef baaart het volgende:
In 1x geslaagd voor AVD :D .. jeuj!
feli *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties