SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
WAT NOUquote:
Nee, het is trio, zonder extra medeklinker ertussen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:35 schreef Dqod het volgende:
Toch blijf ik erbij dat t thipo moet zijn, niet tripo
Dat noemen we hier gewoon een mini-orgie hoor, weeniequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, het is trio, zonder extra medeklinker ertussen!
O sorry...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat noemen we hier gewoon een mini-orgie hoor, weenie
Nee ok, geeft niet hoor.. Ik dacht ik geef het even door.. No hard feelings man, ik ben kalm :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
O sorry...
Dat wist ik nie!!
Alleen als ie op die van Chiel Montagne lijkt, anders: WEG!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Dames, wat vinden jullie van mannen met een snor?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ok, geeft niet hoor.. Ik dacht ik geef het even door.. No hard feelings man, ik ben kalm :$
[..]
Alleen als ie op die van Chiel Montagne lijkt, anders: WEG!!!
Like a bossquote:
ja!! weg!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Volgens Dqod moet mijn snor volgens haar opinie weg![]()
[ afbeelding ]
ik zou zeggen weg ermeequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Voelt dat goed, ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef rival het volgende:
[..]wat leuk dat je ons in de middag weer eens komt vergezellen
Wat vind je zelf?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een compliment hoor :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen mijn bureau kwam er van omhoog maar ik wil je niet wegjagen meteen
Mooiquote:
Het is ook wel een mooie volle snor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi
En nee, kaal ben ik niet, ik heb wel een kale kop, maar achter nog een "matje"
Sorry, mijn lontje is een beetje kort, want ik moest net door de regen fietsen helemaal.quote:
Fietsenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, mijn lontje is een beetje kort, want ik moest net door de regen fietsen helemaal.
$&(*$#@&(*^#
en zo gun je mij weer een blik..... goede wisselwerking ditquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment hoor :$
Dank je, dank je *maakt buiging*
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, mijn lontje is een beetje kort, want ik moest net door de regen fietsen helemaal.
$&(*$#@&(*^#
Ik ben best gul hoor :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
en zo gun je mij weer een blik..... goede wisselwerking dit
Alarm gezet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:52 schreef Dqod het volgende:
Helpen jullie me even onthouden dat ik rond half 5 een belletje pleeg? :$ Ik vergeet die shit alijd![]()
Liefquote:
Blosjes op m'n wangetjes gekregen, zoveel lobiquote:
Stiekem ben ik helemaal geen lul.quote:
Paar dagen niks gedaan nu, omdat ik tracht mijn verslag af te maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Kaneel. Hoe gaat het met je huisje? Ligt de vloer al?
Wordt het gelegd of ga je het zelf doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem ben ik helemaal geen lul.
[..]
Paar dagen niks gedaan nu, omdat ik tracht mijn verslag af te maken.
Vloer wordt over een paar dagen afgeleverd.
Niks stiekems aan hoor.. Je kunt het toch niet verbergen.. Onder dat harde exterieur van je zit een hele gevoelige knaapquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem ben ik helemaal geen lul.
[..]
Paar dagen niks gedaan nu, omdat ik tracht mijn verslag af te maken.
Vloer wordt over een paar dagen afgeleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ik stem ook op weg ermeequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lezen maakt mij blijquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blosjes op m'n wangetjes gekregen, zoveel lobi
Ga het doen met hulp.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt het gelegd of ga je het zelf doen
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks stiekems aan hoor.. Je kunt het toch niet verbergen.. Onder dat harde exterieur van je zit een hele gevoelige knaapVolledig onverwachte spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:
Ik ben so so mysterieus ende verrassend HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga het doen met hulp.
[..]
Volledig onverwachte spoiler.
Tof scheelt een hoop centen ook.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga het doen met hulp.
[..]
Volledig onverwachte spoiler.
Mwah, niet jezelf teveel toeeigenen, he? Dat is niet netjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben so so mysterieus ende verrassend HAHAHAHAHAHAHA
Het leggen zou zo'n 450 euro zijn. Vond ik wel veel geld, ja. Dat hou ik liever in mijn zak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof scheelt een hoop centen ook.
waar zitten je gedachten?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:09 schreef Macrador het volgende:
Wat gaat het leren kutIk ben al sinds gisteren niet meer vooruit te branden.
Laat me ook eens een keer zegquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, niet jezelf teveel toeeigenen, he? Dat is niet netjes.
[..]
Het leggen zou zo'n 450 euro zijn. Vond ik wel veel geld, ja. Dat hou ik liever in mijn zak.
Ach hier the same, zeker als de makelaar tussendoor belt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:09 schreef Macrador het volgende:
Wat gaat het leren kutIk ben al sinds gisteren niet meer vooruit te branden.
Jeetje das een hoop geld. Bovendien eer hebben van je eigen werk is ook erg tofquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, niet jezelf teveel toeeigenen, he? Dat is niet netjes.
[..]
Het leggen zou zo'n 450 euro zijn. Vond ik wel veel geld, ja. Dat hou ik liever in mijn zak.
Bij batsen en klef doen of de bomen buiten of de druppels op het raam of bij ultra massive black holes of de stomheid van de menselijkheid en zo maar verder.quote:
"normale"concentratieproblemen dus.... ik dacht dat je misschien ergens mee zat ofzo of juist iets positiefs..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:13 schreef Macrador het volgende:
[..]
Bij batsen en klef doen. Of de bomen buiten. Of de druppels op het raam. Of bij ultra massive black holes. Of de stomheid van de menselijkheid. en zo maar verder.
Dank je.. Je bent een geweldige, spreekwoordelijke rollator.. Zoveel steun biedt jequote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was het helemaal met je eens hoor
Laat me nu toch niet alleen, radelooooooooos en verlooooooooooooooooooooooo-ooren.quote:
Of stiekem toch omdat vrijdag mijn vriendin komtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
"normale"concentratieproblemen dus.... ik dacht dat je misschien ergens mee zat ofzo of juist iets positiefs..
Dat ook, ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje das een hoop geld. Bovendien eer hebben van je eigen werk is ook erg tof
Die kunnen later idd ook nog welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook, ja.
Ik moet alleen nog de plinten halen, die was ik vergeten te kopen. Maar dat komt van de week nog wel.
Zo'n geweldig compliment heb ik nog nooit gekregenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dank je.. Je bent een geweldige, spreekwoordelijke rollator.. Zoveel steun biedt je
Dus dat ehquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat me nu toch niet alleen, radelooooooooos en verlooooooooooooooooooooooo-ooren.
dit goed onthouden kaneel. ze spreekt de waarheid.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Dat soort klusjes meteen afmaken anders komt het er niet meer van
geen vertrouwen in onsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:18 schreef Dqod het volgende:
ik pak de telefoon alvast zodat ik een geheugensteuntje heb :$
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kunnen later idd ook nog wel![]()
* LovelyLady kijkt naar vloer.....![]()
Dat soort klusjes meteen afmaken anders komt het er niet meer van
Ik vraag je me niet alleen te laten en je gaat gelijk weg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat eh
Maar ik laat je idd even alleen, want ik moet even in m'n broek pissen van het lachen en ik pak de telefoon alvast zodat ik een geheugensteuntje heb :$
Binnen 12 minuten, maar weer hard proberen te knallen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach hier the same, zeker als de makelaar tussendoor belt.
Stiekem weet je het heel goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:15 schreef Macrador het volgende:
[..]
Of stiekem toch omdat vrijdag mijn vriendin komt
Amaaaaiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
Binnen 12 minuten, maar weer hard proberen te knallen.
Als mijn moeder niet perse mijn kamer wil kuisen. "Ist omda der iemand komt overmorge?"
zij: "Nee zenne ma da mag gewoon zo om de zoveel tijd"
"doe ik morge zelf wel"
zij:"nee ik ga da nu doen"
Godverdomme zeg ik ben geen 8
Geen idee, doet wel pijn stiekem!quote:
Dagje Amsterdam he waar je echt je ogen uit hebt gekekenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, doet wel pijn stiekem!
Morgen weer even aan Lotusss vragen of ze het ff wil wegmasseren!
Dat zal het zijn ja!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dagje Amsterdam he waar je echt je ogen uit hebt gekeken
Je kijkt links, en je kijkt rechts..... spierpijn in de nek door al dat moois
Ik hoorde van WT dat ze meer op een terras hebben gezetenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:27 schreef rival het volgende:
[..]
Dagje Amsterdam he waar je echt je ogen uit hebt gekeken
Je kijkt links, en je kijkt rechts..... spierpijn in de nek door al dat moois
en wat doe je dan....... om je heen kijkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoorde van WT dat ze meer op een terras hebben gezeten
Kloptquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoorde van WT dat ze meer op een terras hebben gezeten
Vertel!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
En toen we bij WT thuis kwamen heb ik helemaal mijn ogen uitgekeken!!
Ghehe mjah gewoon. Het is best grappig om een WT in zijn natuurlijke habitat bezig te zien.quote:
Freaks genoeg daarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op het terras kijk je ook veel rond natuurlijk!!![]()
Oh dat wil ik ook nog een keer doen in zo'n rondvaartbootquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt![]()
We hebben wel een uur in een rondvaartboot doorgebracht hoor!!
Constant naar links en rechts kijken!!
En op het terras kijk je ook veel rond natuurlijk!!![]()
En toen we bij WT thuis kwamen heb ik helemaal mijn ogen uitgekeken!!
Het was iets wat ik al jaren wilde doen dus nu moest het gewoon een keerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook nog een keer doen in zo'n rondvaartboot![]()
Nek lekker warm houden en warm douchen
Nah, bij ons ben ik de enigequote:
Valt wel mee tochquote:
Komt door dat mooie Ajax-logo natuurlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:36 schreef JamesTKirk het volgende:
Je avatar is trouwens behoorlijk afleidend Huppel.
Uhh jah, dat is het. Gloryhunterquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Komt door dat mooie Ajax-logo natuurlijk
Hoiquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef Myraela het volgende:
Hoi boefjes.Hier is jullie favoriete chef kok, genie en lieftallige dramaqueen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef Myraela het volgende:
Jij maakt vriendenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:38 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Uhh jah, dat is het. Gloryhunter
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef Myraela het volgende:
Ik reageerde er expres al niet op!quote:
Ja zeg wat is dit nou weer....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:46 schreef Dqod het volgende:
Hehehe, rival.. Valt mee hoor, met die goede eigenschappen
Hoewel ik best wel lief ben denk ik hoor.. Doorgaans :$
Ik had al een hele lap tekst staanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reageerde er expres al niet op!
Zeg eens hoe jij precies een dramaqueen bent?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:42 schreef Myraela het volgende:
isj nie gratiesj.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:49 schreef Myraela het volgende:
"Gratis Apple iPhone 4 voor slechts ¤26 p/mnd!"
Wat klopt er niet aan deze zin?
Alles goed gegaan met bellen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:46 schreef Dqod het volgende:
Hehehe, rival.. Valt mee hoor, met die goede eigenschappen
Hoewel ik best wel lief ben denk ik hoor.. Doorgaans :$
En nogmaals bedankt aan de mensen die me hielpen herinneren.. Als jullie in de buurt waren, kregen jullie een koekje van me
Ik ben een vrouw.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:50 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zeg eens hoe jij precies een dramaqueen bent?
Apple?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:49 schreef Myraela het volgende:
"Gratis Apple iPhone 4 voor slechts ¤26 p/mnd!"
Wat klopt er niet aan deze zin?
Bescheidenheidquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja zeg wat is dit nou weer....
Koekje hou ik tegoed!
Nu ben ik nieuwsgierig naar die lap tekst natuurlijk!!quote:
Ja.. Of nou ja.. Op zich wel, maar het is maar hoe je het bekijkt zeg maar :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles goed gegaan met bellen?
wauw.. een winkel die voor sluitingstijd al open isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Apple?![]()
Ik kreeg gisteren de platte tekst van mijn interview daar stond dit pareltje in:
hij heeft de winkel voor sluitingstijd geopend voor mij.
Ja vet zeldzaam natuurlijk!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
wauw.. een winkel die voor sluitingstijd al open is
Je bent te vrouwelijk voor mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Of nou ja.. Op zich wel, maar het is maar hoe je het bekijkt zeg maar :$
Dit was een geheimzinnige, zeer vrouwelijke post.. Daar ben ik mij van bewust
ook geen slechte eigenschap... je gaat hard vandaagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bescheidenheid
En sowieso.. Wat voor koekje wil je?
bladiebladiebla enzoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar die lap tekst natuurlijk!!
Duidelijke taal!! Ik hou ervan!quote:
Anders ik wel. En nee juich ook niet voor de schepenschrobbers.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar die lap tekst natuurlijk!!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent te vrouwelijk voor mij.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:53 schreef Macrador het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn dramaqueens!
Morgen nog afwachten en dan mailen, heb je wellicht voor het weekend antwoord en/of foto'squote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou deze week de foto's krijgen via de mail maar ik heb nog niks.
Ik ben hartstikke nieuwsgierig. Is het erg als ik die fotograaf ga mailen met de vraag wanneer ik de foto's kan verwachten?
Wanneer heb jij tijd?quote:
Okay, dan doe ik dat!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen nog afwachten en dan mailen, heb je wellicht voor het weekend antwoord en/of foto's
(bijna) niks is slecht eh, zolang het niet TE erg aanwezig/afwezig isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
ook geen slechte eigenschap... je gaat hard vandaag
Daar hebben we het tegen die tijd nog wel ff over
Hai :$quote:
wat hebben bootwerkers ermee te maken?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:54 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Anders ik wel. En nee juich ook niet voor de schepenschrobbers.
Geen ideequote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer heb jij tijd?
[..]
Okay, dan doe ik dat!
Pff maar wij willen gezellig aan de zuip met jou!!quote:
Die schijnen niet zo van ufo-bewoners te houden. Kweetutverderooknie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
wat hebben bootwerkers ermee te maken?
hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:58 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Die schijnen niet zo van ufo-bewoners te houden. Kweetutverderooknie.
Ik zal dit weekend kijken of ik nog een gaatje kan makenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff maar wij willen gezellig aan de zuip met jou!!
Fysiek of mentaal?quote:
G. mag van ons ook wel mee hoor. Lijkt ons wel gezelligquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal dit weekend kijken of ik nog een gaatje kan maken
wie zijn ons enzo en wat ga je doen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
G. mag van ons ook wel mee hoor. Lijkt ons wel gezellig
+1quote:
Ik en GvsE!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
wie zijn ons enzo en wat ga je doen?
Hell noquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
G. mag van ons ook wel mee hoor. Lijkt ons wel gezellig
quote:
Vanaf morgen ga je weer richting de 85 zeker?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:00 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig, dat was ik maandag.... zit nu weer netjes op de 18 waar ik hoor
Volgens mij heb ik een rustig weekend voor de boeg...... Maarja zeker weten doe ik het niet dus dat zegt eigenlijk helemaal niks....quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf morgen ga je weer richting de 85 zeker?
Vrouwenpost ditquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een rustig weekend voor de boeg...... Maarja zeker weten doe ik het niet dus dat zegt eigenlijk helemaal niks....
Dus eigenlijk lees je nu een post die helemaal nergens over gaat
Wat heb je het ook moeilijk hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft mijn moeder al ontmoet, ik vind het wel weer even genoeg.
Eigenlijk best welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je het ook moeilijk he
Je bent duidelijk toe aan een rustige avond gezelligheid met mij en GvsEquote:
Gezellig jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent duidelijk toe aan een rustige avond gezelligheid met mij en GvsE
Ja, het brood is wel wat zoutig. Maar gewoon verder, perrrrfect. Knapperige buitenkant, zachte binnenkant en het is gewoon niet smaakloos enzo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
Goed gevoel als je eigen creatie bevalt
Jij hebt ze zeker nog nooit samen mee gemaakt he?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat klinkt spontaan.... Je hebt er zin in
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt ze zeker nog nooit samen mee gemaakt he?
ik wilde net zeggen.... als je er pas om 10 uur vanmorgen in lag bv.. dan is het niet zo vreemdquote:
Ik vind het soms heerlijk, de gedachte alleen al, uitslapen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor... en ik zou het ook niet willen denk ik ...
Ik ken huppel.. dat is genoeg toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt ze zeker nog nooit samen mee gemaakt he?
dat stille verlegen meisje?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken huppel.. dat is genoeg toch?
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zonde zeg..... in het verleden deed ik dit weleens... nu kan ik het niet eens meerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:
Iemand waarmee ik vroeger bevriend was, die sliep gewoon tot 17:00 uit.Soms kwam ik om 20:00 langs en dan was die pas net wakker.
En die werkte geen nachtdiensten.
Dat is wel ernstig jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef Myraela het volgende:
Iemand waarmee ik vroeger bevriend was, die sliep gewoon tot 17:00 uit.Soms kwam ik om 20:00 langs en dan was die pas net wakker.
En die werkte geen nachtdiensten.
Jij haalt het slechtste in mij naar boven!!quote:
Ik val nog mee hoor!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Ben ik wel elke keer dat ik bij riv in de buurt was geloof ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind haar niet stil en verlegen
Ik kon wel uitslapen, tot een uur of 1. Nu is extreem uitslapen voor mij een uur of half 11. Verbetering.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
zonde zeg..... in het verleden deed ik dit weleens... nu kan ik het niet eens meer
Verliefd.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik wel elke keer dat ik bij riv in de buurt was geloof ik
Op riv?quote:
Ja 11 uur mooie tijd idd... dan voel ik me ook echt uitgeslapen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kon wel uitslapen, tot een uur of 1. Nu is extreem uitslapen voor mij een uur of half 11. Verbetering.
Ok duidelijk dan!quote:
quote:
quote:
Oh dan gaat het nog een tijdje durenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Tegelijk met de baby van jou en G.
Moet jij niet naar huis?quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Waar denk je dat Yordi vandaan komt?
Fijne avondquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar ik eindig deze dag met een lach
ciao
De klootzak!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
Huppel?
wil jij J. slaan
hij heeft in een week tijd l lv147 gehaald
Tot morgen schat!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar ik eindig deze dag met een lach
ciao
The plot thickensquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:27 schreef rival het volgende:
[..]
Waar denk je dat Yordi vandaan komt?
Heeeeeeee hij is geen klootzakquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De klootzak!!![]()
Mn ma zat ook vast bij dat lvl, ging ik hem spelen voor haar en gewoon in 1x halen
Kind vernoemd naar zn vaderquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kind vernoemd naar zn vader![]()
Sounds familiar?
Ik speel het niet meerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeeeeeee hij is geen klootzak![]()
Maar idd ...ik zit al ruim 2 maanden vast ....
quote:
Duik eerst eens goed in de nummertjes. Als het enorm goed lopen, zou die het niet zomaar wegdoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:42 schreef Faxie het volgende:
Hm iemand die ik ken bood me zijn online kitesurfwinkel aan.... hij zit met studie en wil lange reis maken en heeft er gewoon geen tijd meer voor....
Even over nadenken...
Dit, en vraag ook andere dingen. Zijn er contracten met leveranciers, is de layout eigendom van hem, hoe is de shop technisch gebouwd etc etc.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Duik eerst eens goed in de nummertjes. Als het enorm goed lopen, zou die het niet zomaar wegdoen.
Laat er dan ook nog iemand naar kijken die er meer ervaring mee heeft.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:56 schreef Faxie het volgende:
Mja dat soort dingen bedacht ik me ook al. Ik heb 0,0 ervaring met zoiets dus moet er even over denken....
Dat is ook zo ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:11 schreef Myraela het volgende:
Ik zou erg voorzichtig zijn met dat soort dingen hoor. Je kan jezelf zomaar een hoop gezeik op de hals halen.
Dan zou ik het niet doen, zo'n winkel is niet een hobby die je een paar uurtjes per week doet. Je kan waarschijnlijk niet leven van die winkel dus moet je dat naast je (huidige) baan doen. En dan heb je weinig vrije tijd meer over. Zou je dat er voor over hebben? Naast al de eerder genoemde dingenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:56 schreef Faxie het volgende:
Mja dat soort dingen bedacht ik me ook al. Ik heb 0,0 ervaring met zoiets dus moet er even over denken....
Mja daarom moet ik er ook even over nadenkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet doen, zo'n winkel is niet een hobby die je een paar uurtjes per week doet. Je kan waarschijnlijk niet leven van die winkel dus moet je dat naast je (huidige) baan doen. En dan heb je weinig vrije tijd meer over. Zou je dat er voor over hebben? Naast al de eerder genoemde dingen
Hai there. Hoe is het hier tegenwoordigquote:
Goed hoor, en daar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:40 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hai there. Hoe is het hier tegenwoordig
Thanks.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:44 schreef DaMook het volgende:
Hoi.
Leuk verslag vinnie. Jammer van het slechte weer.
Ik heb vandaag weer eens uitgeprobeerd hoe hard mijn auto kan, bij 200 heb ik nog gas over, maar snelweg te kort. Toch lekker zo een lege snelweg om 4 uur snachts
.
Viel eigenlijk wel mee, maar was maar een kort stukje met een redelijk scherpe bocht aan het eindquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks.
Komt ie zo traag op gang?
Gheghe, en anders een keer een ommetje naar de burenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Viel eigenlijk wel mee, maar was maar een kort stukje met een redelijk scherpe bocht aan het eind. Toch hou ik het hier in NL de komende tijd weer bij niet rijbewijs kostende snelheden (max 160 dus) . Dan voelt de auto ook prettiger aan. Wel leuk om het gevoel weer eens gehad te hebben
.
Hier TRV / Reizen op de motor #3: oud & nieuwquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
Waar staat dat verslag van je, Vinniiee?
Leuk verslag, mooie foto'squote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier TRV / Reizen op de motor #3: oud & nieuw
Ook daar zal ik niet veel boven de 160 a 170 gaan rijden, dan voelt ie niet prettig meer aan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, en anders een keer een ommetje naar de buren
Thanks.quote:
Hmm oke, ja dat is lastig jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook daar zal ik niet veel boven de 160 a 170 gaan rijden, dan voelt ie niet prettig meer aan.
Dat had ik mijn moeder d'r oude twingo ook, maar dan bij 130 die die met veel moeite haaldequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks.
[..]
Hmm oke, ja dat is lastig jaHeb ik in de Getz van m'n ma, boven de 140 gaat het stuur trillen
Goed bezigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgenavond weer afbeulen in de sportschool!
Ja dat is niet echt prettigquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat had ik mijn moeder d'r oude twingo ook, maar dan bij 130 die die met veel moeite haalde. Nu heeft ze een corso, rijd ook gewoon 140 met haar langs me ondanks dat ze dan telkens weer zegt "de boete is voor jou"
. Daar heb ik nog niet vaak genoeg in gereden en wil wel een beetje vertrouwd zijn met de auto voor ik nog harder ga. Of het moet een echt stabiele wagen zijn (RS6 , Bentley enzo
) , maar niet zo een boodschappen wagentje met slap stuur enzo.
Ik wil ook een tatoeagequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef Myraela het volgende:
Ik wil al best lang een tatoeage. Maar de laatste paar weken word ik gewoon nerveus van de gedachte, ik kan echt niet meer te lang wachten, must have.
Even lezen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier TRV / Reizen op de motor #3: oud & nieuw
Bij mij kriebelt het ook steeds meerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:12 schreef Myraela het volgende:
Ik wil al best lang een tatoeage. Maar de laatste paar weken word ik gewoon nerveus van de gedachte, ik kan echt niet meer te lang wachten, must have.
Jij hebt er al keiveel tochquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook een tatoeage
Weet je al wat je gaat laten zetten?
Gewoon doenquote:
Pas 10quote:
Ja, een kousenband om mijn rechterbeen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook een tatoeage
Weet je al wat je gaat laten zetten?
Een bed en een auto hebben prioriteit nu. Maar zodra ik geld heb om iets leuks voor mezelf te kopen, staat dit echt bovenaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mij kriebelt het ook steeds meer, toch zal ie er uit geld gebrek niet op heel korte termijn komen, maar informeren en prijzen opvragen gebeurt wel op korte termijn
.
Ow ja dat is niet zo veelquote:
Oh die is wel gaaf ja!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, een kousenband om mijn rechterbeen.
[..]
Een bed en een auto hebben prioriteit nu. Maar zodra ik geld heb om iets leuks voor mezelf te kopen, staat dit echt bovenaan.
Het volgende project wordt mijn arm bewerken tot een short sleevequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ja dat is niet zo veel. Ik wil er een
, een short sleeve en daarna misschien nog ooit wat op mijn kuit ofzo, maar dat weet ik nog niet zeker
.
Bed en auto heb ik, maar geld nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een bed en een auto hebben prioriteit nu. Maar zodra ik geld heb om iets leuks voor mezelf te kopen, staat dit echt bovenaan.
Ja, moet wel goed opzoeken wie dat netjes kan zetten. Want alleen zwart en als de lijnen niet strak zijn is dat echt funest.quote:
Ik heb geen idee. Ik ben bang voor naalden dus durf ik geen piercing te laten zettenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Macrador het volgende:
[..]
Een vriend zei me dat dat nog niet zoveel pijn doet als in je tepel
Dat moet je sowieso al doen als je een tatoeage gaat laten zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, moet wel goed opzoeken wie dat netjes kan zetten. Want alleen zwart en als de lijnen niet strak zijn is dat echt funest.
En een tattoo wel. Dat gebeurd ook met een naald. Of is dat toch anders?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ben bang voor naalden dus durf ik geen piercing te laten zetten
Ik heb eigenlijk niet op je tattoo's gelet toen ik bij jou was, heb dus ook geen idee wat je allemaal hebtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het volgende project wordt mijn arm bewerken tot een short sleeve
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ben bang voor naalden dus durf ik geen piercing te laten zetten
Uiteraard. De hoeveelheid lelijke tatoeages omdat mensen maar gewoon ergens naar binnen liepen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso al doen als je een tatoeage gaat laten zetten natuurlijk.
Dat is andersquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En een tattoo wel. Dat gebeurd ook met een naald. Of is dat toch anders?
Dat komt omdat ik niet naakt op de bank zat. Al mijn tatts zijn zo geplaatst dat ze niet opvallen tenzij ik bloot gekleed gaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet op je tattoo's gelet toen ik bij jou was, heb dus ook geen idee wat je allemaal hebt.
Ik wil hem iig onder een normaal tshirt wel kunnen verbergen.
Het word iets maori achtigs iig.
Ja dat vind ik ook erg.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uiteraard. De hoeveelheid lelijke tatoeages omdat mensen maar gewoon ergens naar binnen liepen.
Ik zou er zelfs naar een ander land voor gaan als het nodig is. "Lang open" zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef DaMook het volgende:
Liefst ga ik naar dragon tattoo in eindhoven, die schijnt wel echt goed te zijn, maar ook duur en lang wachten, maar hier in het dorp zit er ook een die alweer een jaar of 10 open is, dus zal ook niet heel slecht zijn, daar ga ik eerst kijken.
Vandaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is anders
[..]
Dat komt omdat ik niet naakt op de bank zat. Al mijn tatts zijn zo geplaatst dat ze niet opvallen tenzij ik bloot gekleed ga![]()
Pas als ik een bikini of lingerie aan heb kan je ze allemaal zien
Volgens mij heeft mijn tatoeëerder ook een kousenband bij iemand gezet maar die foto heeft hij alleen in de boeken in zijn shop, niet op de websitequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uiteraard. De hoeveelheid lelijke tatoeages omdat mensen maar gewoon ergens naar binnen liepen.
Dat kan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vandaar. Ik heb op facebook wel eentje gezien op je enkel volgens mij
.
Dat is ook een hele belangrijke ja!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
En niet alleen afgaan op iemands portfolio
Vind tatoeages ook vaak mooi. Durf er zelf niet aan, ben nog banger voor naalden dan Huppel, maar mrs. kirk zit gelukkig aardig ondergeschilderd haha.quote:
Tsja vandaar dragon, die hebben wel een solide reputatie voor zover ik overal kan vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs naar een ander land voor gaan als het nodig is. "Lang open" zegt niet zoveel.
Dan zou ik die op je pols wel gezien moeten hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik heb enkel, kuit, heup, arm, pols en rug
Ik zie er ook wel op tegen qua zettenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:25 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Vind tatoeages ook vaak mooi. Durf er zelf niet aan, ben nog banger voor naalden dan Huppel, maar mrs. kirk zit gelukkig aardig ondergeschilderd haha.
Vast wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan zou ik die op je pols wel gezien moeten hebben.
Ja daar ging ik de fout mee in... die gast was supergoed maar niet in strakke lijnen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook een hele belangrijke ja!!
Het voelt alsof er in je huid gekrast wordt, door het krassen "verdoofd" je huid en wordt de pijn draaglijker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel op tegen qua zetten![]()
.
Ik heb nog een tree HJ die weg moet voor die op is, ik moet snel weer benzine geld hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel.![]()
Zal je wel niet opgevallen zijn
Door met hem te praten over de tatoeage die je wilt, gewoon vrijblijvend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef Myraela het volgende:
Hoe weet je het beste welke tatoeëerder bij je past?
Dus ik kan oefenen met de kattenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het voelt alsof er in je huid gekrast wordt, door het krassen "verdoofd" je huid en wordt de pijn draaglijker.
Ofzo.
Ik heb 2 tatoeages waarbij ik echt pijn had, 7 die onaangenaam waren en 1 die ik zelfs opwindend vond
Dat kan welquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet zo bang voor de pijn eigenlijk, hij moet bij mij wel over littekens, hoop dat dat lukt.
Dan moet je zeker in gesprek met de artiest!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet zo bang voor de pijn eigenlijk, hij moet bij mij wel over littekens, hoop dat dat lukt.
knieholte/kuit en heup, toen dacht ik dat ik dood ging!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus ik kan oefenen met de katten.
En de plekken waren?
Geen ex hoop ik?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar ging ik de fout mee in... die gast was supergoed maar niet in strakke lijnen.
Nahja je leert er van... Nu ga ik naar purmerend. Daar zit een goede
Schijnt ook een hele goede in HHW te zitten dus wil daar ook eens gaan kijken, zijn ze ook meer bezig met cover ups en dat heb ik voor 1 tattoo wel nodig
Hij heeft ook wel aparte tattoo's: triforce op pols, op zijn kuiten transformers logo's en dan nog op zijn arm iets van Je moeder.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind mijn bloemmetjes mooierquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij is dit een vriendin van me!![]()
[ afbeelding ]
En kun cq wil je die showen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind mijn bloemmetjes mooier
Waarom wil je dat? Wat betekent het voor je?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:30 schreef Macrador het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel aparte tattoo's: triforce op pols, op zijn kuiten transformers logo's en dan nog op zijn arm iets van Je moeder.
Ik wil ook zoiets als die triforce vind denk ik.
Dat kan hequote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind mijn bloemmetjes mooier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |