SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
WAT NOUquote:
Nee, het is trio, zonder extra medeklinker ertussen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:35 schreef Dqod het volgende:
Toch blijf ik erbij dat t thipo moet zijn, niet tripo
Dat noemen we hier gewoon een mini-orgie hoor, weeniequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Nee, het is trio, zonder extra medeklinker ertussen!
O sorry...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat noemen we hier gewoon een mini-orgie hoor, weenie
Nee ok, geeft niet hoor.. Ik dacht ik geef het even door.. No hard feelings man, ik ben kalm :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:39 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
O sorry...
Dat wist ik nie!!
Alleen als ie op die van Chiel Montagne lijkt, anders: WEG!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Dames, wat vinden jullie van mannen met een snor?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ok, geeft niet hoor.. Ik dacht ik geef het even door.. No hard feelings man, ik ben kalm :$
[..]
Alleen als ie op die van Chiel Montagne lijkt, anders: WEG!!!
Like a bossquote:
ja!! weg!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Volgens Dqod moet mijn snor volgens haar opinie weg![]()
[ afbeelding ]
ik zou zeggen weg ermeequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Voelt dat goed, ja?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef rival het volgende:
[..]wat leuk dat je ons in de middag weer eens komt vergezellen
Wat vind je zelf?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel een compliment hoor :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen mijn bureau kwam er van omhoog maar ik wil je niet wegjagen meteen
Mooiquote:
Het is ook wel een mooie volle snor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi
En nee, kaal ben ik niet, ik heb wel een kale kop, maar achter nog een "matje"
Sorry, mijn lontje is een beetje kort, want ik moest net door de regen fietsen helemaal.quote:
Fietsenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, mijn lontje is een beetje kort, want ik moest net door de regen fietsen helemaal.
$&(*$#@&(*^#
en zo gun je mij weer een blik..... goede wisselwerking ditquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment hoor :$
Dank je, dank je *maakt buiging*
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, mijn lontje is een beetje kort, want ik moest net door de regen fietsen helemaal.
$&(*$#@&(*^#
Ik ben best gul hoor :$quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
en zo gun je mij weer een blik..... goede wisselwerking dit
Alarm gezet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:52 schreef Dqod het volgende:
Helpen jullie me even onthouden dat ik rond half 5 een belletje pleeg? :$ Ik vergeet die shit alijd![]()
Liefquote:
Blosjes op m'n wangetjes gekregen, zoveel lobiquote:
Stiekem ben ik helemaal geen lul.quote:
Paar dagen niks gedaan nu, omdat ik tracht mijn verslag af te maken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
Kaneel. Hoe gaat het met je huisje? Ligt de vloer al?
Wordt het gelegd of ga je het zelf doenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem ben ik helemaal geen lul.
[..]
Paar dagen niks gedaan nu, omdat ik tracht mijn verslag af te maken.
Vloer wordt over een paar dagen afgeleverd.
Niks stiekems aan hoor.. Je kunt het toch niet verbergen.. Onder dat harde exterieur van je zit een hele gevoelige knaapquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem ben ik helemaal geen lul.
[..]
Paar dagen niks gedaan nu, omdat ik tracht mijn verslag af te maken.
Vloer wordt over een paar dagen afgeleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |