abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 19:00:56 #101
34586 kepler
No bounce, no play
pi_129622813
Mooie verhalen allemaal _O_
The line is a dot to you!
pi_129623341
Nice Deka _O_

/edit: Fijn zo'n.vrachtwagen die met 10 km/h in komt voegen terwijl je 120 rijdt en je geen baan op kunt schuiven ivm inhalende auto. Vol in de remmen maar, idioot :')

[ Bericht 54% gewijzigd door Vinniiee op 02-08-2013 19:40:15 ]
pi_129650233
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Nice Deka _O_

/edit: Fijn zo'n.vrachtwagen die met 10 km/h in komt voegen terwijl je 120 rijdt en je geen baan op kunt schuiven ivm inhalende auto. Vol in de remmen maar, idioot :')
wat heb joj toch met invoegende mensen :') volgens mij ligt dat gewoon aan jezelf
pi_129650300
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wat heb joj toch met invoegende mensen :') volgens mij ligt dat gewoon aan jezelf
Verder vooruit kijken heet zoiets inderdaad
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:01:45 #105
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129651408
Waar ik me overigens nog het meest over verbaas is wat sommige piepels meeslepen naar de camping. Gister mensen gezien met magnetron, fornuis, tuinverlichting inclusief tuinkabouter, en vandaag complete koelvriescombinaties en airco-units 8)7

Da's toch geen kamperen meer?
pi_129651566
Nou ja. Als ik nog de kans krijg om er een lang weekend op uit te gaan, is dat in ieder geval wel met een splinternieuwe motor 8-)

*O*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:11:10 #107
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129651688
12.000 rijden en op MP ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:16:29 #108
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129651833
Gefeli BL! Hopelijk verkut je het nu niet nog eens ;)

Deze foto hoort hier ook nog, natuurlijk. Best bizar - de weg stopt gewoon op de kaap. Je kunt geen andere route nemen oid - je kunt alleen maar kilometers terug over de weg waarover je bent aangekomen.

pi_129652195
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja. Als ik nog de kans krijg om er een lang weekend op uit te gaan, is dat in ieder geval wel met een splinternieuwe motor 8-)

[ afbeelding ]

*O*
congrats
pi_129652620
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:16 schreef Dekatria het volgende:

Deze foto hoort hier ook nog, natuurlijk. Best bizar - de weg stopt gewoon op de kaap. Je kunt geen andere route nemen oid - je kunt alleen maar kilometers terug over de weg waarover je bent aangekomen.

[ afbeelding ]
Nice man
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:25:42 #111
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_129654182
Vette verhalen allemaal!

Voor onbepaalde tijd heb ik een Zündapp uit '81 gekregen van een oom van mij. Hij rijdt iets harder dan 60. Vorig jaar nog gereviseerd, dus dat wordt touren de komende tijd!
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:48:13 #112
34586 kepler
No bounce, no play
pi_129654937
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:16 schreef Dekatria het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi die prullenbak ook :D
pi_129718136
Ik ben me dus nog aan het orienteren op een jaar Australië volgend jaar en de mogelijkheden om daar een motor te kopen en het land/continent mee rond te rijden. Kwam ik deze filmpjes tegen. Een man alles achtergelaten heeft om ook zo'n rondreis te maken. Filmpjes zijn erg vet gemaakt. Niet zozeer vanwege de reis die hij maakt, maar de beelden, manier van monteren, etcetera. Aanrader, deze serie :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 05-08-2013 16:11:35 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_129721188
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:05 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben me dus nog aan het orienteren op een jaar Australië volgend jaar en de mogelijkheden om daar een motor te kopen en het land/continent mee rond te rijden. Kwam ik deze filmpjes tegen. Een man alles achtergelaten heeft om ook zo'n rondreis te maken. Filmpjes zijn erg vet gemaakt. Niet zozeer vanwege de reis die hij maakt, maar de beelden, manier van monteren, etcetera. Aanrader, deze serie :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond eens op mijn gemakje thuis bekijken :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_129761110
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Neen, niet als je verwacht dat die vrachtwagen wacht totdat je voorbij bent. Achter mij en inhalende auto was ruimte zat en als ie in z'n spiegels had gekeken had ie dat ook gezien.

Tevens weer thuis :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:54:43 #116
34586 kepler
No bounce, no play
pi_129761712
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:05 schreef BlackLining het volgende:
SPOILER
Hoe tof is dat :D Ik heb door Australie gereisd met de bus :')

In Vietnam wel veel op de scooter rondgereden, levensgevaarlijk, maar heel erg tof!

Wat doe ik hier nog eigenlijk :') Ik wil reizen! :D
pi_129769479
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:

Tevens weer thuis :P
waar blijven de fotos?
pi_129769504
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

waar blijven de fotos?
Working on it :P
pi_129770773
Zo, even in een spoiler want heb het reisverslag even compleet gemaakt :P

Leuke trip, maar ik zou niet snel weer naar dezelfde omgeving gaan. Wellicht wat verder naar het oosten (rond Feltre), want daar schijnen ook nog veel mooie passen te zitten.

SPOILER
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:36:42 #120
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129774379
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:

Leuke trip, maar ik zou niet snel weer naar dezelfde omgeving gaan. Wellicht wat verder naar het oosten (rond Feltre), want daar schijnen ook nog veel mooie passen te zitten.

SPOILER
Mooie rit. Ik heb de meeste van die passen ook gereden.
Al wordt je op een gegeven moment wel wat kriegel van al die haarspeldbochten. Dan verlang je weer naar een stukje Duits middengebergte met lange doordraaiers en S-bochten.
Wie dit leest is gek
  woensdag 7 augustus 2013 @ 07:53:01 #121
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129780666

En nu in Noord-Griekenland. Vandaag richting Ioannina en dan morgen Albanie in.

Enorme vette wegen gereden over de laatste paar dagen - de wegen rond de Olympos bijv zijn enorm gaaf, zelfs als je (zoals ik) als een bejaarde erdoorheen rijdt :P ik kwam er in Igoumenitsa wel achter (leermomentje) dat als je naar een heet klimaat gaat je motor de olie sneller verbruikt, dus er zit nu dikkere zooi in (15W50 ipv 10W40). Voordeel is wel omdat de helft hier op tweewielerts rondkart, ze overal 4 takt olie hebben - zowaar een litertje Castrol weten te scoren bij een random pomp w/

Gister hier uit geweest in Veria met de piepels waar ik bij verblijf, en de tyfus, wat een vrouwen hebben ze hier. Overal waar je kijkt, niet te filmen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dekatria op 07-08-2013 08:06:00 ]
pi_129780997
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 07:53 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Enorme vette wegen gereden over de laatste paar dagen - de wegen rond de Olympos bijv zijn enorm gaaf, zelfs als je (zoals ik) als een bejaarde erdoorheen rijdt :P ik kwam er in Igoumenitsa wel achter (leermomentje) dat als je naar een heet klimaat gaat je motor de olie sneller verbruikt, dus er zit nu dikkere zooi in (15W50 ipv 10W40). Voordeel is wel omdat de helft hier op tweewielerts rondkart, ze overal 4 takt olie hebben - zowaar een litertje Castrol weten te scoren bij een random pomp w/

Gister hier uit geweest in Veria met de piepels waar ik bij verblijf, en de tyfus, wat een vrouwen hebben ze hier. Overal waar je kijkt, niet te filmen.
Pics? ^O^
pi_129783827
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 07:53 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk piccie :Y
Pics van de vrouwen? :P
pi_129783883
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Mooie rit. Ik heb de meeste van die passen ook gereden.
Al wordt je op een gegeven moment wel wat kriegel van al die haarspeldbochten. Dan verlang je weer naar een stukje Duits middengebergte met lange doordraaiers en S-bochten.
Haha ja inderdaad, die heb je wel, maar zijn niet zo makkelijk te vinden daar :P
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 14:10:45 #125
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_129790024
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:

SPOILER
Leuk verhaal, mooie foto's!
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_129790054
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:10 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

Leuk verhaal, mooie foto's!
pi_129839621
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

zet ff een TR om je reis naar voorbije reizen te verplaatsen met link naar je verslag :P ik kan de op niet meer aanpassen :(
pi_129839643
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:10 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zet ff een TR om je reis naar voorbije reizen te verplaatsen met link naar je verslag :P ik kan de op niet meer aanpassen :(
Oke, zal ik doen :P
pi_129840493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Oke, zal ik doen :P
Staat erin (als jullie het zo bedoelden :@ ) Zo niet, Topicstart is geunlockt dus TS kan deze ook weer editen :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_129840533
quote:
14s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Staat erin (als jullie het zo bedoelden :@ ) Zo niet, Topicstart is geunlockt dus TS kan deze ook weer editen :)
Juist, dank u ^O^
  zondag 11 augustus 2013 @ 06:36:44 #131
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129926951

Albanezen _O- als inhalen een Olympische sport was haalden zij alle medailles. Ik heb echt ontelbare bijna-ongelukken aanschouwd, niet normaal. Punt is wel dat ondanks hun lak aan de regels, ze wèl altijd oog hebben voor ander verkeer. Het lijkt chaos, but it just sort of works.

Je gaat wel zelf daardoor steeds meer als een Albanees rijden trouwens - inhalen waar het niet mag, over de stoep langs een file, etc. Lekker offensief scheuren >:)

Wegen zijn ook bizar trouwens - goed asfalt kan gewoon een strook gravel erin hebben, of van dergelijke makelij zijn dat 't óf spekglad is, óf vergeven is van scheuren en potholes, of zo ver omhoog is gekruld dat je bijna een stoeprand op rijdt. In Sarande stopte bijv het asfalt gewoon middenin een woonwijk, waarna we (ik en een Grieks stelletje op een XT die dezelfde kant opgingen) een enorm steile gravelhelling beklommen. Toen gevraagd aan een local hoe we verder moesten, moesten we terug :+ heerlijk gestoord allemaal.

Nu in de bergen @ Montenegro, lekker fris hier. Vandaag Bosnië in w/
  zondag 11 augustus 2013 @ 09:44:47 #132
34586 kepler
No bounce, no play
pi_129928188
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 06:36 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Albanezen _O- als inhalen een Olympische sport was haalden zij alle medailles. Ik heb echt ontelbare bijna-ongelukken aanschouwd, niet normaal. Punt is wel dat ondanks hun lak aan de regels, ze wèl altijd oog hebben voor ander verkeer. Het lijkt chaos, but it just sort of works.

Je gaat wel zelf daardoor steeds meer als een Albanees rijden trouwens - inhalen waar het niet mag, over de stoep langs een file, etc. Lekker offensief scheuren >:)

Wegen zijn ook bizar trouwens - goed asfalt kan gewoon een strook gravel erin hebben, of van dergelijke makelij zijn dat 't óf spekglad is, óf vergeven is van scheuren en potholes, of zo ver omhoog is gekruld dat je bijna een stoeprand op rijdt. In Sarande stopte bijv het asfalt gewoon middenin een woonwijk, waarna we (ik en een Grieks stelletje op een XT die dezelfde kant opgingen) een enorm steile gravelhelling beklommen. Toen gevraagd aan een local hoe we verder moesten, moesten we terug :+ heerlijk gestoord allemaal.

Nu in de bergen @ Montenegro, lekker fris hier. Vandaag Bosnië in w/
Klinkt een beetje als Azie :D

Heb je nog iets van een blog/site waar je alles bijhoudt? Of doe je dat hier? :D
pi_129929246
Nice, klinkt waanzinnig Deka :D
  zondag 11 augustus 2013 @ 12:06:04 #134
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129930698
Gisteren maar eens een tourtje door de Eifel gemaakt. Eerst de snelste route naar Adenau genomen en daar bij het Breidscheid-viaduct met honderden andere motorrijders wat geconsumeerd met zicht op het Touristenfahren op de Nordschleife.
Na nog wat plekken rond de Ring afgereden te hebben weer omhoog via Blankenheim naar Aachen.
Anderhalf uur alleen maar wegen om je vingers bij af te likken als motorrijder.
Wie dit leest is gek
pi_129937543
quote:
2s.gif Op zondag 11 augustus 2013 09:44 schreef kepler het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als Azie :D

Heb je nog iets van een blog/site waar je alles bijhoudt? Of doe je dat hier? :D
http://twowheelsthirteenreasons.blogspot.nl
  zondag 11 augustus 2013 @ 15:10:50 #136
34586 kepler
No bounce, no play
pi_129937869
  zondag 11 augustus 2013 @ 19:33:21 #137
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129948760
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, klinkt waanzinnig Deka :D
Montenegro is dat ook, trouwens. Ik noem het nu het Schotland van de Balkan, wát een natuur, wat een bergen zeg. De weg vanuit Montenegro van Pluzine naar Foca is echt zíek zo mooi. Ik heb altijd wat bijdehands te lullen over alles en ik heb al een hele zwik aan mooiheid mogen aanschouwen, maar die weg daaro liet me ronduit sprakeloos (en hij staat op tape *D ).

Ik kwam ook ineens een stuk meer motortoeristen tegen dan de afgelopen weken, en dat verbaasde me niks - ik heb heel de dag vandaag, zowel in Montenegro als in Bosnië heerlijk op snelheid kunnen sturen.

Straks maar eens kijken of ik een duik in de rivier hier aandurf. Lekker koud w/

[ Bericht 5% gewijzigd door Dekatria op 11-08-2013 19:40:07 ]
pi_129949238
quote:
6s.gif Op zondag 11 augustus 2013 19:33 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Montenegro is dat ook, trouwens. Ik noem het nu het Schotland van de Balkan, wát een natuur, wat een bergen zeg. De weg vanuit Montenegro van Pluzine naar Foca is echt zíek zo mooi. Ik heb altijd wat bijdehands te lullen over alles en ik heb al een hele zwik aan mooiheid mogen aanschouwen, maar die weg daaro liet me ronduit sprakeloos (en hij staat op tape *D ).

Ik kwam ook ineens een stuk meer motortoeristen tegen dan de afgelopen weken, en dat verbaasde me niks - ik heb heel de dag vandaag, zowel in Montenegro als in Bosnië heerlijk op snelheid kunnen sturen.

Straks maar eens kijken of ik een duik in de rivier hier aandurf. Lekker koud w/

[ afbeelding ]
Even op Maps gekeken, dat zien er nice uit _O_ Ben benieuwd naar (alle) beelden.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:28:11 #139
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130017676
Kroatië was wel leuk, maar teveel toeristen mijns inziens. Daardoor zit je de héle tijd achter een camper danwel caravan te wachten totdat je eens zicht hebt om n te halen :z dat verpest meteen de leuke stuurweggetjes die je hebt langs de Adriatische kust. In any case zijn er wel genoeg wipplekken - zelfs langs de snelweg!

Slovenië is tot nog toe een openbaring, erg mooie, bijn Oostenrijks aandoende natuur. Morgen maar wat verder het land in - denk dat ik Venetië maar laat voor wat het is en van hieruit Oostenrijk binnenkar.
pi_130017814
Wipplekken _O_
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:24:36 #141
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130019957
De naam van de afslag had ook niet beter kunnen zijn.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:21:49 #142
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130132249
Ik mis een sticker :'(

Ik merk dat ik weer moet wennen aan de Westerse manier van rijden. Eigenlijk werkt, voor mij althans, de Balkan-manier een stuk beter: daar hebben ze schijt aan de regels, maar respect voor elkaar (ze zijn zich altijd bewust van al het andere verkeer, ook al rijden ze overal 80-100), terwijl het hier in Die Heimat weer een ouderwets stresskippen, whatsappsloerie en ouwe-omaatjes verhaal is.

Ik wil terug ;(

[ Bericht 50% gewijzigd door Dekatria op 16-08-2013 15:28:02 ]
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:49:52 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_130173202
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:21 schreef Dekatria het volgende:
Ik mis een sticker :'(

Ik merk dat ik weer moet wennen aan de Westerse manier van rijden. Eigenlijk werkt, voor mij althans, de Balkan-manier een stuk beter: daar hebben ze schijt aan de regels, maar respect voor elkaar (ze zijn zich altijd bewust van al het andere verkeer, ook al rijden ze overal 80-100), terwijl het hier in Die Heimat weer een ouderwets stresskippen, whatsappsloerie en ouwe-omaatjes verhaal is.

Ik wil terug ;(
Volgend jaar een rondje Scandinavië en je moet nieuwe kisten ivbm plaatsgebrek ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_130173280
Ik zag op je FB dat je voor 2015 IJsland gepland hebt staan? :9
pi_130174477
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:52 schreef BlackLining het volgende:
ga je mee op de bandit?
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:33:08 #146
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130174621
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:49 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Volgend jaar een rondje Scandinavië en je moet nieuwe kisten ivbm plaatsgebrek ^O^
Scandinavië staat ook op de lijst voor volgend jaar, ja 8-) geen idee alleen nog hoe, en welke landen precies. Nordkapp lijkt me wel vet - iedereen klaagt altijd dat er geen zak te doen is, maar dat is juist het gave eraan mijns inziens. Zelfde met Tenaron - er is niks, maar het is gewoon een vet gevoel om naar het einde van de wereld te rijden.

Denk alleen dat Nordkapp te ver is voor wat ik in gedachte heb - denk niet dat het zo ver wordt als dit jaar, met IJsland (en de bijbehorende verbouwingen aan de Alp) in het achterhoofd. Tsjechië, Polen en/of Slowakije lijken waarschijnlijker.
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:52 schreef BlackLining het volgende:
Ben ik wel van plan. Eerst even zien hoe tussentijds allemaal loopt... maar het zit zeker in de pijplijn inderdaad *D misschien is volgend jaar een goed moment voor de internationale kampeerrit waar al een tijd over geouwehoerd wordt?

Morgen overigens laatste etappe, dan vertrek ik van hier uit Mönchengladbach richting R'dam ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Dekatria op 17-08-2013 20:40:15 ]
pi_130174919
Nordkapp is best leuk alleen moet je dan zorgen dat je er om middernacht bent en niet overdag. 'S nachts is alles daar natuurlijk wel dicht want de mensen zijn naar huis. Daar staat dan weer tegenover dat de tolpoortjes mevrouw en er ook niet meer zijn
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:52:29 #148
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130175260
Net wat ik zeg, Nordkapp is ook een stuk minder waarschijnlijk. Ik zou ook graag meer van Slovenië en Bosnië willen zien :Y)
pi_130181507
Paar dagen nemen om via zweden naar boven te rijden en dan vanaf Noordkaap via lofoten naar beneden is mooi. Bovendien heb ik wat vrienden verspreid in denemarken en Zweden wonen dus gratis slaapplaatsen.
pi_130183421
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:29 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ga je mee op de bandit?
Jawohl ^O^ van de winter gaat ie helemaal uit elkaar voor een revisie van rollend deel, en misschien nog een nieuwe distributieketting. Hoop ik weer voor een hele tijd van het gezeur af te zijn.

Nordkapp is volgens mij iets om gezien te hebben. Niet meer en minder dan dat, maar ik wil er toch naartoe.

Tevens, 28e een testrit op een Suzuki DL650 '12. *O* niet om de Bandit te vervangen, maar ter oriëntatie op Aussieland volgend jaar. Ben benieuwd.
pi_130187847
die past niet in je koffer hoor die dl650
pi_130189090
quote:
4s.gif Op zondag 18 augustus 2013 03:42 schreef Salatrel het volgende:
die past niet in je koffer hoor die dl650
Makkelijk. Jij weet niet voor koffers ik heb.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:28:01 #153
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130340403
Vandaag een proloog online gezet, morgen begint het reisverslag w/
pi_130340464
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:28 schreef Dekatria het volgende:
Vandaag een proloog online gezet, morgen begint het reisverslag w/
Ik kan het filmpje vanuit hier helaas niet kijken, maarre "and I almost had a fatal accident..."

:o !
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:43:26 #155
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130340790
Hmja, ik verbaas me nog altijd hoe ik daar vanaf ben gekomen _O-
pi_130340812
Krijgen we dat te lezen in de volgende update? :).
Want hier heb je dat ook niet gepost ergens, toch? Of heb ik daar overheen gelezen?
  donderdag 22 augustus 2013 @ 10:46:25 #157
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130340886
quote:
3s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 10:44 schreef Anne het volgende:
Krijgen we dat te lezen in de volgende update? :).
Want hier heb je dat ook niet gepost ergens, toch? Of heb ik daar overheen gelezen?
Dat krijg je te lezen ergens in het reisverslag ;) ik zet m.i.v. morgen per 2 dagen van de reis een dagelijks verslag online. Weet nog niet of ik het ook in NL doe, want het is al een monsterkarwei om het in het Engels te doen :D
pi_130340894
Ik zou het lekker in het Engels laten :Y. De meeste NL'ers kunnen dat wel lezen lijkt mij.
pi_130342182
yes yes i read english very well only not zo snel
pi_130342218
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:38 schreef Salatrel het volgende:
yes yes i read english very well only not zo snel
But that cumt nog wel.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:43:16 #161
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130360951
As it turns out volgt men me ook in VBL :D denk dat ik even een knoop ga doorhakken waar ik het verhaal neerzet, en waar er een link ernaartoe komt.

In totaal staat nu al op 7 afzonderlijke internationale fora een draadje over het project, en als ik dat overal moet gaan copypasten wordt dat een hels karwei...
pi_130363334
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:43 schreef Dekatria het volgende:
As it turns out volgt men me ook in VBL :D denk dat ik even een knoop ga doorhakken waar ik het verhaal neerzet, en waar er een link ernaartoe komt.

In totaal staat nu al op 7 afzonderlijke internationale fora een draadje over het project, en als ik dat overal moet gaan copypasten wordt dat een hels karwei...
verhaal hier :(
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 01:56:25 #163
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130373034
Deel 1 staat online w/ ik link alles door vanaf een overzichtspagina net als bij de Britain trip, dan is alles makkelijk terug te vinden.
pi_130374589
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 01:56 schreef Dekatria het volgende:
Deel 1 staat online w/ ik link alles door vanaf een overzichtspagina net als bij de Britain trip, dan is alles makkelijk terug te vinden.
quote:
Still, I managed to zig-zag my way through
pi_130374639
die duitse vrouw op het einde _O- uhm........ ik dacht dat dat wel eenvoudig zou zijn voor herr topicpolizei _O- volgende toch maar Anne meenemen op vakantie Deka
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:48:51 #166
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130377417
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 07:53 schreef Salatrel het volgende:
die duitse vrouw op het einde _O- uhm........ ik dacht dat dat wel eenvoudig zou zijn voor herr topicpolizei _O- volgende toch maar Anne meenemen op vakantie Deka
Duits war nicht so schwierig heur :{w kreeg er zelfs complimenten voor. Dat ik er even aan moest wennen, dat is wat anders _O-

Italiaans, dát was pas verschrikkelijk. Maar dat komt nog.
pi_130377766
Frans, Italiaans B-). Tu are un beetje verwirrt?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:07:11 #168
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130377902
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:02 schreef Anne het volgende:
Frans, Italiaans B-). Tu are un beetje verwirrt?
Dat krijg je als je op 1 dag 4 talen moet lullen :+
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:12:11 #169
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130409425
In het reisverslag van dag 3 en 4 een raadseltje: van welk merk is de motor op de achtergrond?

Twee jaar oud en verrotte accu. Roept u maar w/
pi_130409586
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:12 schreef Dekatria het volgende:
In het reisverslag van dag 3 en 4 een raadseltje: van welk merk is de motor op de achtergrond?

[ afbeelding ]

Twee jaar oud en verrotte accu. Roept u maar w/
is het een ducati? :D
pi_130410441
speed triple?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:39:42 #172
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130410687
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:23 schreef Salatrel het volgende:
is het een ducati? :D
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:25 schreef Maegrim het volgende:
speed triple?
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:19 schreef Gummiebeer het volgende:
Moet een Yamaha zijn.
Allemaal fout!
pi_130410701
BMW dan?
pi_130410742
buell? :P

oh een bmw f800r zou wel kunnen ja
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:44:57 #175
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130410802
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:37 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je lijkt wel een wijf trouwens :P de witte is 100 euro duurder he :P beetje veel als het alleen om de kleur gaat _O-
Ik las na het posten pas dat de andere kleur ook andere opties meebrengt 8)7 als ik m'n cam in het wit wil en niet in het zwart moet dat toch kunnen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:37 schreef Salatrel het volgende:
ik ga hem ook in de gaten houden. leen nu vaak de gopro van mijn pa er bij voor wat extra angles misschien dat ik zon virb koop voor op de helm en de gopro gebruik voor de extra angles
Meerdere cams zou ik op reis nooit mee kunnen slepen - teveel extra gewicht aan accu's e.d.. Je hebt ook geen andere cam nodig voor extra angles hoor - ik schiet alles altijd met 1 camera, en dan kan je met 2 mounts en een tripod al een heel eind komen.

Zal je wel zien als de reis compilatie van Griekenland online komt w/
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:40 schreef Salatrel het volgende:
BMW dan?
Yes. Oostenrijker die met z'n gezinnetje op weg was, motor was er eerder al mee gekapt, ADAC had 'm weer aan de gang gekregen, en op dit benzinestation kwam'ie aangelopen met z'n motor.

Ik zou witheet worden als een hagelnieuwe machine zo kut functioneerde.
pi_130412732
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:44 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ik las na het posten pas dat de andere kleur ook andere opties meebrengt 8)7 als ik m'n cam in het wit wil en niet in het zwart moet dat toch kunnen?

[..]

Meerdere cams zou ik op reis nooit mee kunnen slepen - teveel extra gewicht aan accu's e.d.. Je hebt ook geen andere cam nodig voor extra angles hoor - ik schiet alles altijd met 1 camera, en dan kan je met 2 mounts en een tripod al een heel eind komen.

Zal je wel zien als de reis compilatie van Griekenland online komt w/

[..]

Yes. Oostenrijker die met z'n gezinnetje op weg was, motor was er eerder al mee gekapt, ADAC had 'm weer aan de gang gekregen, en op dit benzinestation kwam'ie aangelopen met z'n motor.

Ik zou witheet worden als een hagelnieuwe machine zo kut functioneerde.
tja zoveel weegt het niet (jaja alle beetjes helpen) :P in de twente rit film ook. daar zitten hetzelfde stukjes 2 keer in. 1 keer dat ik langs de groep rij en 1 naar achteren gericht waarop je ziet dat BL naar links zwaait en achter me aan komt :P dat laatste shot had ik anders nooit kunnen hebben :P

wellicht dat meerdere angles met de ghost wat makkelijker is omdat de gopro een bitch is om goed gericht te krijgen omdat ie geen liveview heeft
pi_130436826
Ik vind dat elke 2 dagen een deel maar niks eigenlijk
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:08:38 #178
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130437102
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:54 schreef Salatrel het volgende:
Ik vind dat elke 2 dagen een deel maar niks eigenlijk
Ondankbaar hoor :{w ben net een week thuis man.
pi_130437191
Schiet inderdaad niet op nee :{
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:15:28 #180
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130437220
Kwaliteit kost tijd :* je wacht maar effe. Nieuw deel komt zo online, als de video's zijn upgeload.
pi_130437316
Hop chop gas erop :*
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:25:24 #182
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130437377
Helpt ook niet dat het nieuwe deel 3 video's heeft, en de upload traag als dikke stront is :')
pi_130437402
Och god krijgen we dat weer :D
pi_130437410
quote:
13s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:08 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Ondankbaar hoor :{w ben net een week thuis man.
tja bekijk het eens van de andere kant. Je bent al een week thuis :P
pi_130437488
Maar doe maar rustig aan hoor.de komende uren zit ik in het oosten van het land sus kan ik toch geen filmpjes kijke
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:32:37 #186
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130437520
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:27 schreef Salatrel het volgende:

[..]

tja bekijk het eens van de andere kant. Je bent al een week thuis :P
Dit was niet bepaald een tripje naar de supermarkt hoor :P ik zet m wel online met enkel de Randomness vooralsnog, dan komen de andere 2 vids in de loop van de dag wel.
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:37:56 #187
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_130437613
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:30 schreef Salatrel het volgende:
Maar doe maar rustig aan hoor.de komende uren zit ik in het oosten van het land sus kan ik toch geen filmpjes kijke
Ja het beviel zo goed dat mooie Twente?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_130437892
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:30 schreef Salatrel het volgende:
Ja ho es, hier in her zuiden hebben we al wel gewoon internet hoor. Ik wil filmpjes zien.
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:54:46 #189
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130437982
Nieuwe deel is online hoor :*
pi_130437991
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:37 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ja het beviel zo goed dat mooie Twente?
ik ga tot aan almeloooooooo
pi_130438032
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:54 schreef Dekatria het volgende:
Ja nu hoeft het niet meer he :{w
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:57:50 #192
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130438052
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja nu hoeft het niet meer he :{w
Heb je je richtingaanwijzer al gefikst :{w
pi_130438078
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:57 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Heb je je richtingaanwijzer al gefikst :{w
Nee :*
pi_130438113
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:54 schreef Dekatria het volgende:
dat ijsje _O_
pi_130438393
Mooi stukkie hoor ^O^

Maar gast, die foto's op die 'wc', dat is gewoon angstaanjagend :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 12:18:23 #196
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130438507
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:13 schreef BlackLining het volgende:
Mooi stukkie hoor ^O^

Maar gast, die foto's op die 'wc', dat is gewoon angstaanjagend :')
Het dekt dus perfect de indruk die het op mij had _O- en dank!
pi_130438575
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:18 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Het dekt dus perfect de indruk die het op mij had _O- en dank!
Herkenbaar, dat stukje met de tol. Ik was met mijn vriendin in Frankrijk in het voorjaar; tegenwoordig is bijna alles geautomatiseerd, dus ik had één kaartje gepakt voor twee motoren. Ik dacht dan betaal ik straks gewoon aan de automaat en rijden we met z'n tweeën weer door. Komen we een paar kilometer verder bij de enige tolpoort in de wijde omgeving waar nog iemand achter de kassa zit :').

Ach ja, charmes in de strijd gegooid, gedaan of ik er geen reet van begreep en voor deze ene keer doorgelaten worden.
pi_130438672
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:20 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Herkenbaar, dat stukje met de tol. Ik was met mijn vriendin in Frankrijk in het voorjaar; tegenwoordig is bijna alles geautomatiseerd, dus ik had één kaartje gepakt voor twee motoren. Ik dacht dan betaal ik straks gewoon aan de automaat en rijden we met z'n tweeën weer door. Komen we een paar kilometer verder bij de enige tolpoort in de wijde omgeving waar nog iemand achter de kassa zit :').

Ach ja, charmes in de strijd gegooid, gedaan of ik er geen reet van begreep en voor deze ene keer doorgelaten worden.
Dat is nog altijd beter dan 50 meter achteruit moeten omdat je het Telepéage poortje ingereden bent :D

Geen persoonlijke ervaring mee overigens, niet met auto en niet met motor. Ik ken dat trucje van toen ik nog met mijn ouders mee ging. Toen was het steevast bij elke tolpoort raak :D Maar tol betalen op een motor vind ik sowieso geen succes. Gewoon vrijstellen die handel :Y Scheelt een hoop gedoe.
  zondag 25 augustus 2013 @ 12:28:19 #199
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130438767
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:24 schreef BlackLining het volgende:
Maar tol betalen op een motor vind ik sowieso geen succes. Gewoon vrijstellen die handel :Y Scheelt een hoop gedoe.
Ik heb daar in het deel van morgen nog een hele tirade over geschreven _O- ik snapte meteen waarom de sterke motorlobby in Engeland het voor elkaar heeft gekregen dat de meesten tolpoorten gratis zijn voor motoren. Wat een drama was dat zeg.
pi_130438792
Overigens Deka, ik meen me te herinneren dat jij in een eerder verslag posten dat lanesplitting in Frankrijk illegaal is?

Dat boeit werkelijk niks. Valt in de categorie gele hesjes en alcoholtests die voorbij zijn gekomen sinds Hollande aan de macht is. Zelfs de gendarmerie rijdt zonder hesje vrolijk tussen alle files door, ook zonder spoed. Je krijgt van de Fransen ook altijd veel meer ruimte dan in Nederland :) Stuk fijner land om te filteren.

Enige waar ik serieus zenuwachtig van word bij die gasten is dat ze op een weg met twee stroken, dus één per richting, vrolijk in het midden inhalen :X Daar heb ik het lef niet voor om met 80 in het uur vlak langs tegemoetkomend verkeer wat ook 80 gaat te vliegen :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')