abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 19:00:56 #101
34586 kepler
No bounce, no play
pi_129622813
Mooie verhalen allemaal _O_
The line is a dot to you!
pi_129623341
Nice Deka _O_

/edit: Fijn zo'n.vrachtwagen die met 10 km/h in komt voegen terwijl je 120 rijdt en je geen baan op kunt schuiven ivm inhalende auto. Vol in de remmen maar, idioot :')

[ Bericht 54% gewijzigd door Vinniiee op 02-08-2013 19:40:15 ]
pi_129650233
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Nice Deka _O_

/edit: Fijn zo'n.vrachtwagen die met 10 km/h in komt voegen terwijl je 120 rijdt en je geen baan op kunt schuiven ivm inhalende auto. Vol in de remmen maar, idioot :')
wat heb joj toch met invoegende mensen :') volgens mij ligt dat gewoon aan jezelf
pi_129650300
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wat heb joj toch met invoegende mensen :') volgens mij ligt dat gewoon aan jezelf
Verder vooruit kijken heet zoiets inderdaad
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:01:45 #105
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129651408
Waar ik me overigens nog het meest over verbaas is wat sommige piepels meeslepen naar de camping. Gister mensen gezien met magnetron, fornuis, tuinverlichting inclusief tuinkabouter, en vandaag complete koelvriescombinaties en airco-units 8)7

Da's toch geen kamperen meer?
pi_129651566
Nou ja. Als ik nog de kans krijg om er een lang weekend op uit te gaan, is dat in ieder geval wel met een splinternieuwe motor 8-)

*O*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:11:10 #107
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_129651688
12.000 rijden en op MP ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:16:29 #108
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129651833
Gefeli BL! Hopelijk verkut je het nu niet nog eens ;)

Deze foto hoort hier ook nog, natuurlijk. Best bizar - de weg stopt gewoon op de kaap. Je kunt geen andere route nemen oid - je kunt alleen maar kilometers terug over de weg waarover je bent aangekomen.

pi_129652195
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja. Als ik nog de kans krijg om er een lang weekend op uit te gaan, is dat in ieder geval wel met een splinternieuwe motor 8-)

[ afbeelding ]

*O*
congrats
pi_129652620
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:16 schreef Dekatria het volgende:

Deze foto hoort hier ook nog, natuurlijk. Best bizar - de weg stopt gewoon op de kaap. Je kunt geen andere route nemen oid - je kunt alleen maar kilometers terug over de weg waarover je bent aangekomen.

[ afbeelding ]
Nice man
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:25:42 #111
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_129654182
Vette verhalen allemaal!

Voor onbepaalde tijd heb ik een Zündapp uit '81 gekregen van een oom van mij. Hij rijdt iets harder dan 60. Vorig jaar nog gereviseerd, dus dat wordt touren de komende tijd!
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:48:13 #112
34586 kepler
No bounce, no play
pi_129654937
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:16 schreef Dekatria het volgende:

[ afbeelding ]
Mooi die prullenbak ook :D
pi_129718136
Ik ben me dus nog aan het orienteren op een jaar Australië volgend jaar en de mogelijkheden om daar een motor te kopen en het land/continent mee rond te rijden. Kwam ik deze filmpjes tegen. Een man alles achtergelaten heeft om ook zo'n rondreis te maken. Filmpjes zijn erg vet gemaakt. Niet zozeer vanwege de reis die hij maakt, maar de beelden, manier van monteren, etcetera. Aanrader, deze serie :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 05-08-2013 16:11:35 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_129721188
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:05 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben me dus nog aan het orienteren op een jaar Australië volgend jaar en de mogelijkheden om daar een motor te kopen en het land/continent mee rond te rijden. Kwam ik deze filmpjes tegen. Een man alles achtergelaten heeft om ook zo'n rondreis te maken. Filmpjes zijn erg vet gemaakt. Niet zozeer vanwege de reis die hij maakt, maar de beelden, manier van monteren, etcetera. Aanrader, deze serie :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond eens op mijn gemakje thuis bekijken :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_129761110
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:16 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Neen, niet als je verwacht dat die vrachtwagen wacht totdat je voorbij bent. Achter mij en inhalende auto was ruimte zat en als ie in z'n spiegels had gekeken had ie dat ook gezien.

Tevens weer thuis :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:54:43 #116
34586 kepler
No bounce, no play
pi_129761712
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 16:05 schreef BlackLining het volgende:
SPOILER
Hoe tof is dat :D Ik heb door Australie gereisd met de bus :')

In Vietnam wel veel op de scooter rondgereden, levensgevaarlijk, maar heel erg tof!

Wat doe ik hier nog eigenlijk :') Ik wil reizen! :D
pi_129769479
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:

Tevens weer thuis :P
waar blijven de fotos?
pi_129769504
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 21:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

waar blijven de fotos?
Working on it :P
pi_129770773
Zo, even in een spoiler want heb het reisverslag even compleet gemaakt :P

Leuke trip, maar ik zou niet snel weer naar dezelfde omgeving gaan. Wellicht wat verder naar het oosten (rond Feltre), want daar schijnen ook nog veel mooie passen te zitten.

SPOILER
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 23:36:42 #120
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129774379
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:

Leuke trip, maar ik zou niet snel weer naar dezelfde omgeving gaan. Wellicht wat verder naar het oosten (rond Feltre), want daar schijnen ook nog veel mooie passen te zitten.

SPOILER
Mooie rit. Ik heb de meeste van die passen ook gereden.
Al wordt je op een gegeven moment wel wat kriegel van al die haarspeldbochten. Dan verlang je weer naar een stukje Duits middengebergte met lange doordraaiers en S-bochten.
Wie dit leest is gek
  woensdag 7 augustus 2013 @ 07:53:01 #121
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_129780666

En nu in Noord-Griekenland. Vandaag richting Ioannina en dan morgen Albanie in.

Enorme vette wegen gereden over de laatste paar dagen - de wegen rond de Olympos bijv zijn enorm gaaf, zelfs als je (zoals ik) als een bejaarde erdoorheen rijdt :P ik kwam er in Igoumenitsa wel achter (leermomentje) dat als je naar een heet klimaat gaat je motor de olie sneller verbruikt, dus er zit nu dikkere zooi in (15W50 ipv 10W40). Voordeel is wel omdat de helft hier op tweewielerts rondkart, ze overal 4 takt olie hebben - zowaar een litertje Castrol weten te scoren bij een random pomp w/

Gister hier uit geweest in Veria met de piepels waar ik bij verblijf, en de tyfus, wat een vrouwen hebben ze hier. Overal waar je kijkt, niet te filmen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dekatria op 07-08-2013 08:06:00 ]
pi_129780997
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 07:53 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Enorme vette wegen gereden over de laatste paar dagen - de wegen rond de Olympos bijv zijn enorm gaaf, zelfs als je (zoals ik) als een bejaarde erdoorheen rijdt :P ik kwam er in Igoumenitsa wel achter (leermomentje) dat als je naar een heet klimaat gaat je motor de olie sneller verbruikt, dus er zit nu dikkere zooi in (15W50 ipv 10W40). Voordeel is wel omdat de helft hier op tweewielerts rondkart, ze overal 4 takt olie hebben - zowaar een litertje Castrol weten te scoren bij een random pomp w/

Gister hier uit geweest in Veria met de piepels waar ik bij verblijf, en de tyfus, wat een vrouwen hebben ze hier. Overal waar je kijkt, niet te filmen.
Pics? ^O^
pi_129783827
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 07:53 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk piccie :Y
Pics van de vrouwen? :P
pi_129783883
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Mooie rit. Ik heb de meeste van die passen ook gereden.
Al wordt je op een gegeven moment wel wat kriegel van al die haarspeldbochten. Dan verlang je weer naar een stukje Duits middengebergte met lange doordraaiers en S-bochten.
Haha ja inderdaad, die heb je wel, maar zijn niet zo makkelijk te vinden daar :P
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2013 @ 14:10:45 #125
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_129790024
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:

SPOILER
Leuk verhaal, mooie foto's!
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')