wat heb joj toch met invoegende mensenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Nice Deka
/edit: Fijn zo'n.vrachtwagen die met 10 km/h in komt voegen terwijl je 120 rijdt en je geen baan op kunt schuiven ivm inhalende auto. Vol in de remmen maar, idioot
Verder vooruit kijken heet zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat heb joj toch met invoegende mensenvolgens mij ligt dat gewoon aan jezelf
congratsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja. Als ik nog de kans krijg om er een lang weekend op uit te gaan, is dat in ieder geval wel met een splinternieuwe motor
[ afbeelding ]
Nice manquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:16 schreef Dekatria het volgende:
Gefeli BL! Hopelijk verkut je het nu niet nog eens
Deze foto hoort hier ook nog, natuurlijk. Best bizar - de weg stopt gewoon op de kaap. Je kunt geen andere route nemen oid - je kunt alleen maar kilometers terug over de weg waarover je bent aangekomen.
[ afbeelding ]
Mooi die prullenbak ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:16 schreef Dekatria het volgende:
Gefeli BL! Hopelijk verkut je het nu niet nog eens
Deze foto hoort hier ook nog, natuurlijk. Best bizar - de weg stopt gewoon op de kaap. Je kunt geen andere route nemen oid - je kunt alleen maar kilometers terug over de weg waarover je bent aangekomen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 05-08-2013 16:11:35 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:05 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben me dus nog aan het orienteren op een jaar Australië volgend jaar en de mogelijkheden om daar een motor te kopen en het land/continent mee rond te rijden. Kwam ik deze filmpjes tegen. Een man alles achtergelaten heeft om ook zo'n rondreis te maken. Filmpjes zijn erg vet gemaakt. Niet zozeer vanwege de reis die hij maakt, maar de beelden, manier van monteren, etcetera. Aanrader, deze serieVanavond eens op mijn gemakje thuis bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neen, niet als je verwacht dat die vrachtwagen wacht totdat je voorbij bent. Achter mij en inhalende auto was ruimte zat en als ie in z'n spiegels had gekeken had ie dat ook gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat heb joj toch met invoegende mensenvolgens mij ligt dat gewoon aan jezelf
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:05 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben me dus nog aan het orienteren op een jaar Australië volgend jaar en de mogelijkheden om daar een motor te kopen en het land/continent mee rond te rijden. Kwam ik deze filmpjes tegen. Een man alles achtergelaten heeft om ook zo'n rondreis te maken. Filmpjes zijn erg vet gemaakt. Niet zozeer vanwege de reis die hij maakt, maar de beelden, manier van monteren, etcetera. Aanrader, deze serieHoe tof is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb door Australie gereisd met de bus
In Vietnam wel veel op de scooter rondgereden, levensgevaarlijk, maar heel erg tof!
Wat doe ik hier nog eigenlijkIk wil reizen!
The line is a dot to you!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, even in een spoiler want heb het reisverslag even compleet gemaakt
Leuke trip, maar ik zou niet snel weer naar dezelfde omgeving gaan. Wellicht wat verder naar het oosten (rond Feltre), want daar schijnen ook nog veel mooie passen te zitten.Mooie rit. Ik heb de meeste van die passen ook gereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al wordt je op een gegeven moment wel wat kriegel van al die haarspeldbochten. Dan verlang je weer naar een stukje Duits middengebergte met lange doordraaiers en S-bochten.Wie dit leest is gek
Pics?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:53 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
En nu in Noord-Griekenland. Vandaag richting Ioannina en dan morgen Albanie in.
Enorme vette wegen gereden over de laatste paar dagen - de wegen rond de Olympos bijv zijn enorm gaaf, zelfs als je (zoals ik) als een bejaarde erdoorheen rijdtik kwam er in Igoumenitsa wel achter (leermomentje) dat als je naar een heet klimaat gaat je motor de olie sneller verbruikt, dus er zit nu dikkere zooi in (15W50 ipv 10W40). Voordeel is wel omdat de helft hier op tweewielerts rondkart, ze overal 4 takt olie hebben - zowaar een litertje Castrol weten te scoren bij een random pomp
Gister hier uit geweest in Veria met de piepels waar ik bij verblijf, en de tyfus, wat een vrouwen hebben ze hier. Overal waar je kijkt, niet te filmen.
Leuk picciequote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:53 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
En nu in Noord-Griekenland. Vandaag richting Ioannina en dan morgen Albanie in.
Enorme vette wegen gereden over de laatste paar dagen - de wegen rond de Olympos bijv zijn enorm gaaf, zelfs als je (zoals ik) als een bejaarde erdoorheen rijdtik kwam er in Igoumenitsa wel achter (leermomentje) dat als je naar een heet klimaat gaat je motor de olie sneller verbruikt, dus er zit nu dikkere zooi in (15W50 ipv 10W40). Voordeel is wel omdat de helft hier op tweewielerts rondkart, ze overal 4 takt olie hebben - zowaar een litertje Castrol weten te scoren bij een random pomp
Gister hier uit geweest in Veria met de piepels waar ik bij verblijf, en de tyfus, wat een vrouwen hebben ze hier. Overal waar je kijkt, niet te filmen.
Haha ja inderdaad, die heb je wel, maar zijn niet zo makkelijk te vinden daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Mooie rit. Ik heb de meeste van die passen ook gereden.
Al wordt je op een gegeven moment wel wat kriegel van al die haarspeldbochten. Dan verlang je weer naar een stukje Duits middengebergte met lange doordraaiers en S-bochten.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, even in een spoiler want heb het reisverslag even compleet gemaakt
Leuke trip, maar ik zou niet snel weer naar dezelfde omgeving gaan. Wellicht wat verder naar het oosten (rond Feltre), want daar schijnen ook nog veel mooie passen te zitten.Leuk verhaal, mooie foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |