Nummer is gewoon het nummer in de OP; gewoon bandje afwachten tot je in het menu komt werkte voor het weekend nog.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:23 schreef mickeyD het volgende:
bel ik tnt klanten service ivm mn mobius (nummer is trouwens 0900-0990)
zegt ie: je pakket ligt al vanaf de 7e in nederland, maar dr is nog niets mee gedaan..
vond ie ook wat lang duren, dus hij heeft een mail doorgezet om actie te ondernemen..
lekker dan.. :/
heb nu dus wel mn 3S code, alleen doet ie t nog niet.. (postNL)
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je zo in trek Bobber? Als je volgend jaar 13 wordt dan zal het een stuk minder worden
Niemand? Durf het plasticje niet te verwijderen....quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:12 schreef marco_sire het volgende:
De bekende batterijen van Fasttech die hier besproken zijn (x Sanyo UR18650ZT 18650 2800mAh ) heb ik ontvangen.
Maar zit daar nou een plastic beschermlaagje overheen dat er af moet? Of is dit gewoon onderdeel van de batterij???
quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Overigens ook voor een weer van 1 kant belicht...(zoals elk item hier over bij de publieke omroep in het laatste jaar; NEP en giftig).
[..]
Weet niet hoe het bij het ding van BIC zit maar die ik hier heb kan ik evt ook een andere SSID en key geven
laat ik het zo vragen dan,quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:44 schreef shiznuts het volgende:
Hij vroeg 'moet ik'. En nee, dat moet niet.
Foto? Komt de accu overeen met de productfoto op de website?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:10 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Niemand? Durf het plasticje niet te verwijderen....
Waarom maak je je zorgen om je repeater dan als je nu al je normale modem vertrouwt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:04 schreef henk3412 het volgende:
[..]
laat ik het zo vragen dan,
ik wil geen meelifters op mijn wifi.als ik de repeater instel, moet ik dan de repeater beveiligen met een code, of is de standaard wpa code van me modem genoeg?
[..]
[ afbeelding ]
Ben je zo in trek Bobber? Als je volgend jaar 13 wordt dan zal het een stuk minder worden
dus de wpa code op me modem is genoeg om te voorkomen dat ongewenste meelifters op me wifi liften?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Waarom maak je je zorgen om je repeater dan als je nu al je normale modem vertrouwt?
[..]
[ afbeelding ]
Werkt perfect. In GTA: SA heb ik 1 instellingkje veranderd mbt tot de rechter analoge stick en het werkte daarna perfect.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:11 schreef mschol het volgende:
iemand ervaring met zo'n ding:
[ afbeelding ]
hoewel 4 dollar geen geld is (en wellicht nog goedkoper kan?) wil ik toch weten of dat enigsinds werkt voor een PS2 controller naar PC..
Kan je allemaal zelf instellen; open, WPA, WEP, WPA2 etc.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:23 schreef henk3412 het volgende:
[..]
dus de wpa code op me modem is genoeg om te voorkomen dat ongewenste meelifters op me wifi liften?
als ik dan me ww op de repeater instel, moet ik dan opnieuw inloggen met me laptop op de wifi point?quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan je allemaal zelf instellen; open, WPA, WEP, WPA2 etc.
als de SSID en wachtwoord e.d. hetzelfde is als op je router dan moet hij automatisch overschakelen..quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:22 schreef henk3412 het volgende:
[..]
als ik dan me ww op de repeater instel, moet ik dan opnieuw inloggen met me laptop op de wifi point?
ik ga ze hetzelde instellen iddquote:Op maandag 12 augustus 2013 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als de SSID en wachtwoord e.d. hetzelfde is als op je router dan moet hij automatisch overschakelen..
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je moet ook geen dingen in je bek stouwen
------quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vertel dat tegen een joch van twee jaar oud.
Hoewel action goedkoop is, worden de spullen wel officieel geimporteerd en hebben dus ook de juiste keurmerkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee klopt, dat spul haal je het beste bij de winkel op de hoek (en dus niet bij de action want direct import).
Driver cd'tje erbij en het werkt goed. Zelfs op XP. Met trilmotor. Heb je een dual port nodig?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:11 schreef mschol het volgende:
hoewel 4 dollar geen geld is (en wellicht nog goedkoper kan?) wil ik toch weten of dat enigsinds werkt voor een PS2 controller naar PC..
die enkele die ik vond waren duurder als de dubbele..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:21 schreef W00fer het volgende:
[..]
Driver cd'tje erbij en het werkt goed. Zelfs op XP. Met trilmotor. Heb je een dual port nodig?
Ik heb gewoon een enkele zwarte (van Speedlink geloof ik) en die werkt naar behoren.
Jup ik had ook zoiets en gebruikte het voor mijn ps1 controllers, werkt gewoon goed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:11 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
Let wel dat de CE op zich geen keurmerk is. Het is slechts een markering, waaraan je kunt zien dat het product zich aan de Europese regelgeving voldoet. Hoewel het wel suggereert dat dit een bepaalde vorm van keuring is, is de fabrikant/importeur verantwoordelijk of het daadwerkelijk aan de regelgeving voldoet. Het zegt dus nog niet alles over de veiligheid van het artikel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:27 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
[..]
------
[..]
Hoewel action goedkoop is, worden de spullen wel officieel geimporteerd en hebben dus ook de juiste keurmerken
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:08 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Let wel dat de CE op zich geen keurmerk is. Het is slechts een markering, waaraan je kunt zien dat het product zich aan de Europese regelgeving voldoet. Hoewel het wel suggereert dat dit een bepaalde vorm van keuring is, is de fabrikant/importeur verantwoordelijk of het daadwerkelijk aan de regelgeving voldoet. Het zegt dus nog niet alles over de veiligheid van het artikel.
Op veel producten uit china staat ook een CE, maar die kan ook staan voor China Export of China Electronics. Op mijn Jiayu G2s en G3(verpakking) zit ook zo'n CE stickertje, maar dat is geen officiële CE markering.
Dat is waar. Maar het feit dat het officieel geimporteerd is... ach. Je zal dan eigenlijk voor alle spullen niet zeker weten. Dus ook het speelgoed wat je bv op de markt kan kopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:08 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Let wel dat de CE op zich geen keurmerk is. Het is slechts een markering, waaraan je kunt zien dat het product zich aan de Europese regelgeving voldoet. Hoewel het wel suggereert dat dit een bepaalde vorm van keuring is, is de fabrikant/importeur verantwoordelijk of het daadwerkelijk aan de regelgeving voldoet. Het zegt dus nog niet alles over de veiligheid van het artikel.
Op veel producten uit china staat ook een CE, maar die kan ook staan voor China Export of China Electronics. Op mijn Jiayu G2s en G3(verpakking) zit ook zo'n CE stickertje, maar dat is geen officiële CE markering.
mobius?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef mickeyD het volgende:
schiet mij maar lek, post mannetje aan de deur met de Mobius!
alles zat los in een witte bubbelwrap envelop gepropt, maar heb wel de video-out kabel cadeau gekregen.
zat een stickertje op met: "a gift for you!"
ik blij, meteen geconfigureerd, opgeladen, vanavond mee met mn werk, ik zal vannacht wat resultaten enzo posten.
quote:
Jaren terug had jij toch een opname gemaakt tijdens hevige sneeuwval in Den Haag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef mickeyD het volgende:
schiet mij maar lek, post mannetje aan de deur met de Mobius!
alles zat los in een witte bubbelwrap envelop gepropt, maar heb wel de video-out kabel cadeau gekregen.
zat een stickertje op met: "a gift for you!"
ik blij, meteen geconfigureerd, opgeladen, vanavond mee met mn werk, ik zal vannacht wat resultaten enzo posten.
Onderweg naar Zeeland. Of misschien is ie daar al. Of misschien is het wel van de vrachtwagen afgevallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef tikkietakka het volgende:
Die Sendung wurde am 13.08.2013 im Zielland Niederlande erfasst. Waar zou mijn pakketje nu zijn?
Dat is toevallig! Ik heb net hetzelfde voor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:45 schreef shiznuts het volgende:
[...]
En BIC krijgt het voor elkaar een andere cover te sturen dan geadverteerd:
[ afbeelding ]
Die had ik al, maar de bevestingsstickypad blijft wel aan m'n tab plakken, maar niet aan de cover.Dus dacht ik, dan haal ik wel een andere. En nu heb ik weer zoeentje.
Jup. Heb al een msg gestuurd. Had nog niet gekeken, zojuist maar ff gedaan, dit was het antwoord:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dat is toevallig! Ik heb net hetzelfde voor.
Heb je al contact opgenomen? (dat moet ik nog doen).
Vage shizzle. Maar ok, dan doen we dat maar zeker?quote:Dear shizzo
Thanks for your message ,
Sorry the link you send us couldn't work .
Could you please send the us the photo of the item to my email box?
My email address is: apple.fu@ cifang .hk
After receiving the picture, we'll try our best to solve the problem.
We just want to confirm it so that we can improve the package in the
future.Sorry again for the trouble and inconvenience it caused to you.
Looking forward to your early repy.
Thanks & Best regards:)
Apple
En mislukt .. Scherm gebarsten, touchfunctie werkt niet meer .. Fijn, dat wordt 'n nieuwe f00n.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Scherm van m'n Galaxy Nexus binnen. Vanavond 't geheel eens in elkaar knutselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |