It's no so hard? Staat een default IP en user/password op dat ding zelf vermeld, log daarop in en zet de boel op zoals je het graag wilt hebben. Zat trouwens een manual bij, geheel Engelstalig.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:29 schreef henk3412 het volgende:
er was hier ergens een review en handleiding over de bekende repeater van bic....
ik kan het niet meer vinden. iemand een linkje?
dus je hoeft hem niet te pairen met een lan kabel naar de modem?quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:49 schreef shiznuts het volgende:
Ze willen gewoon centjes.
En Chinashoppers naaien was de eerstvolgende bron van inkomsten die ze bedenken konden.
[..]
It's no so hard? Staat een default IP en user/password op dat ding zelf vermeld, log daarop in en zet de boel op zoals je het graag wilt hebben. Zat trouwens een manual bij, geheel Engelstalig.
- In other news, review van de 1080P #808 door Mat:
en moet ik dan nog een extra wachtwoord op de repeater zetten of is de wpa code van me modem genoeg?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:19 schreef shiznuts het volgende:
Ligt eraan. Als je modem WPS ondersteunt hoef je inderdaad alleen maar bij beide een knopje in te drukken. Als je modem dat niet ondersteunt moet je ff per wireless of met kabel inloggen op je repeatertje en die zodanig instellen dat 'ie doet wat jij graag zou willen dat 'ie doet.
omkke bedanktquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Als je gewoon de set-up van de handleiding volgt voor de functie repeater dan moet je het netwerk selecteren, dan het password ingeven en de repeater gaat dan dezelfde SSID en key gebruiken.
Gelukkig voor ons moet PostNL dat doen, en als die meer moeten controleren kost dat meer geld; dus er zal meer wetgeving moeten komen willen ze de controle verder aanscherpen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:38 schreef Iemand91 het volgende:
Zucht...
Meer controle op Chinese postorders
[..]
Overigens ook voor een weer van 1 kant belicht...quote:
Weet niet hoe het bij het ding van BIC zit maar die ik hier heb kan ik evt ook een andere SSID en key gevenquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:25 schreef shiznuts het volgende:
Als je gewoon de set-up van de handleiding volgt voor de functie repeater dan moet je het netwerk selecteren, dan het password ingeven en de repeater gaat dan dezelfde SSID en key gebruiken.
Daarom zoveel mogelijk je aankopen onder de 22 euro houden. Kunnen ze geen btw en/of invoeringsrechten vragen, en dus ook geen inklaringskosten over berekenen. Maar wel heel veel extra werk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gelukkig voor ons moet PostNL dat doen, en als die meer moeten controleren kost dat meer geld; dus er zal meer wetgeving moeten komen willen ze de controle verder aanscherpen.
Enige waar ze dus inderdaad scherper op gaan controleren is BTW (want 13.00 administratiekosten).
Een poos geleden hadden ze bij het sorteercentrum verkeerd aangemeldquote:Op maandag 12 augustus 2013 10:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Daarom zoveel mogelijk je aankopen onder de 22 euro houden. Kunnen ze geen btw en/of invoeringsrechten vragen, en dus ook geen inklaringskosten over berekenen. Maar wel heel veel extra werk.
Het grost wat ik bestel is onder de 22euro. En ze komen ook nog eens apart aan (aliexpress he). Dus extra werk voor de postbode. Hou ik die ook aan z'n baan
quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:38 schreef Iemand91 het volgende:
Zucht...
Meer controle op Chinese postorders
[..]
Omdat bijvoorbeeld iPhone hoesjes 1 euro zijn ipv 15quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:38 schreef Iemand91 het volgende:
"In plaats van dat men het koopt via de gerenommeerde websites waar je op kunt vertrouwen, gaan mensen steeds vaker naar goedkopere niet-Europese sites waardoor je risico loopt dat het minder veilig is", aldus de zegsvrouw. "Internetaankopen prima, maar als je voor veiligheid gaat, doe dat via vertrouwde websites", geeft ze mee.
JA ik!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:11 schreef mschol het volgende:
iemand ervaring met zo'n ding:
[ afbeelding ]
hoewel 4 dollar geen geld is (en wellicht nog goedkoper kan?) wil ik toch weten of dat enigsinds werkt voor een PS2 controller naar PC..
Check mn editquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
en?.... (werkt het, of is het helemaal kut?)
Werkt btw met en zonder analoogquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dan haal ik er 1 voor de incidentele keren dat ik toch een controller wil gebruiken
PS3 controller heb ik niet, ik heb alleen een PS2..quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Werkt btw met en zonder analoogOok heb ik rumble feedback, maar daar moest je iets speciaals voor doen, wat weet ik zelf ook niet meer
Je kan ook een PS3 controller gebruiken als je BT op je PC hebt, dat werkt ook prima
Trouwens, ik kreeg bij allebei de converters zo'n mini CD'tje, no bitch installerenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
PS3 controller heb ik niet, ik heb alleen een PS2..
ik zou hooguit nog eens een SNES controller op m'n pc willen hebben, daar zie ik een heleboel kopieeen van iig
ik ga het merken, hij is besteld...quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Trouwens, ik kreeg bij allebei de converters zo'n mini CD'tje, no bitch installeren
Tis meer dat speelgoed door kinderen in de mond gestoken worden. Dus speelgoed koop ik niet vanuit china nee. In ieder geval gelakte niet.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Omdat bijvoorbeeld iPhone hoesjes 1 euro zijn ipv 15
Wat kan er nou NIET veilig zijn aan een iPhone hoesje? Tenzij je Tsjernobyl plastic gebruikt maar dat lijkt me sterk..
GezeikDoe eens wat met die pedofielen ipv pakketjes
Je moet ook geen dingen in je bek stouwenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:58 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Tis meer dat speelgoed door kinderen in de mond gestoken worden. Dus speelgoed koop ik niet vanuit china nee. In ieder geval gelakte niet.
Vertel dat tegen een joch van twee jaar oud.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je moet ook geen dingen in je bek stouwen
Nee klopt, dat spul haal je het beste bij de winkel op de hoek (en dus niet bij de action want direct import).quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:58 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Tis meer dat speelgoed door kinderen in de mond gestoken worden. Dus speelgoed koop ik niet vanuit china nee. In ieder geval gelakte niet.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
GezeikDoe eens wat met die pedofielen ipv pakketjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |