SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet waar want : Geen vermelding naar Eriksenquote:
Alleen als Tyron de TS is.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet waar want : Geen vermelding naar Eriksen
Meer mensen als Tyronquote:
Daar teken ik voor, levert me gelijk flink wat punten op.quote:
Uit AZ winnen we gewoon hoor. Het zal niet mooi zijn, het zal niet 'fantastisch' gaan, maar de 3 punten hebben we in de pocket.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:24 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik verwacht zondag een erg lastige uitwedstrijd. Ajax heeft het tegen AZ de laatste jaren altijd lastig. Uiteraard moet deze wedstrijd wel gewonnen worden, zodat je na drie wedstrijden gewoon op negen punten staat. feyenoord thuis mag uiteraard geen problemen opleveren.
Tegen PSV wordt de beste wedstrijd tot dan toe, eindelijk een tegenstander die wil voetballen ipv alleen verdedigen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uit AZ winnen we gewoon hoor. Het zal niet mooi zijn, het zal niet 'fantastisch' gaan, maar de 3 punten hebben we in de pocket.
Ik vrees alleen een heel klein beetje de 2 wedstrijden tegen PSV, en de kleine jochies zoals GAE en Zwolle.
Laten we eerst maar eens winnen van AZ dat is al lastig zat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Uit AZ winnen we gewoon hoor. Het zal niet mooi zijn, het zal niet 'fantastisch' gaan, maar de 3 punten hebben we in de pocket.
Ik vrees alleen een heel klein beetje de 2 wedstrijden tegen PSV, en de kleine jochies zoals GAE en Zwolle.
Ik ga er ook niet van uit dat AZ in eigen huis niet wil voetballen hoor. Uitwedstrijden lijken tegenwoordig wel makkelijker geworden voor ons.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen PSV wordt de beste wedstrijd tot dan toe, eindelijk een tegenstander die wil voetballen ipv alleen verdedigen.
Het is me eigenlijk niet opgevallen, dus geen idee hoe het gaat.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:58 schreef MouzurX het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het deuntje van Fox Sports best leuk vind? Het is geen champions leaque intro, maar toch een verbetering.
Handel - zadok the priestquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:58 schreef MouzurX het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het deuntje van Fox Sports best leuk vind? Het is geen champions leaque intro, maar toch een verbetering.
FOX is qua lay-out en dat soort dingen 10x beter dan EDL.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:58 schreef MouzurX het volgende:
Daarbij krijgt ajax ook meer geld.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX is qua lay-out en dat soort dingen 10x beter dan EDL.
Dat kunnen die yanks wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en Helenequote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet waar want : Geen vermelding naar Eriksen
Die Eredivisie intro is lelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:58 schreef MouzurX het volgende:
Precies waar de eredivisie recht op heeft..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Eredivisie intro is lelijk.
Ach met die rk valt het ook nog wel mee hoor.quote:
Haha ik vind haar ook wel lekker hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach met die rk valt het ook nog wel mee hoor.
Jammer, hij is een stuk beter dan Blind, dus ik had hem liever tegen AZ gezienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:07 schreef Heeinz het volgende:
Boilesen speelt vrijdag bijna 100% zeker met Jong Ajax volgens Frank in Ajax TV.
Komt nog wel. Eerst moet de Boil maar is laten zien dat hij een paar maanden fit kan blijven. Daarna speelt hij Blind sowieso wel van de linksback positie.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer, hij is een stuk beter dan Blind, dus ik had hem liever tegen AZ gezien
Boilesen is al sinds eind februari fit...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 02:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Komt nog wel. Eerst moet de Boil maar is laten zien dat hij een paar maanden fit kan blijven. Daarna speelt hij Blind sowieso wel van de linksback positie.
Snap ik ook niet echt, De Boer kan hem toch ook 30 min laten spelen. Hij is toch al een tijdje fit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 03:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boilesen is al sinds eind februari fit...
Apart dat hij vrijdag gaat spelen. Hopen maar dat Blind de wedstrijd normaal kan volmaken.
Zal misschien ook met zijn oproep voor Denemarken te maken hebben, nu speelt hij zeker terwijl je het anders maar af moet wachtenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:19 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Snap ik ook niet echt, De Boer kan hem toch ook 30 min laten spelen. Hij is toch al een tijdje fit.
In de voorbereiding was Boilesen in ieder geval beter dan Blind.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, die Boilesen is super goed man, iedereen komt geweldig terug na een zware blessure, kijk maar naar topper Derk!
Eerst zien, dan geloven.
Blind heeft het vorig jaar gewoon geweldig gedaan en ik vind het niet meer dan normaal dat Boilesen mag vechten om zijn plek en niet Blind.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de voorbereiding was Boilesen in ieder geval beter dan Blind.
Wie ontkent dat dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blind heeft het vorig jaar gewoon geweldig gedaan en ik vind het niet meer dan normaal dat Boilesen mag vechten om zijn plek en niet Blind.
Nou ja, ik lees opeens allemaal dingen over dat het gek is dat Blind speelt ipv Boilesen etc.quote:
Dat maakt Blind nog niet onomstreden. Als Boilesen goed blijft spelen in Jong en goed invalt in het eerste staat hij binnen no-time in de basis.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blind heeft het vorig jaar gewoon geweldig gedaan en ik vind het niet meer dan normaal dat Boilesen mag vechten om zijn plek en niet Blind.
Nee, maar op basis van een leuke voorbereiding maakt het Boilesen ook niet opeens de nieuwe Messias. Sana speelde vorig jaar ook geweldig, zonder druk en in oefenpotjes.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat maakt Blind nog niet onomstreden. Als Boilesen goed blijft spelen in Jong en goed invalt in het eerste staat hij binnen no-time in de basis.
Lijkt me sterk want Sana kwam pas na de voorbereidingquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar op basis van een leuke voorbereiding maakt het Boilesen ook niet opeens de nieuwe Messias. Sana speelde vorig jaar ook geweldig, zonder druk en in oefenpotjes.
De beste speelt toch? Natuurlijk wordt er nog niet verwacht dat Blind direct op de bank begint echter als Blind blijft spelen zoals tegen AZ en Boilesen zijn lijn door trekt staat hij straks in de basis.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Onbegrijpelijk toch, dat totale gebrek aan krediet bij Blind.
Ohquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want Sana kwam pas na de voorbereiding
Blind lekker beoordelen op één wedstrijd dit seizoen en vergeten dat hij vorig seizoen regelmatig de beste Ajacied was. Volledig opportuun. En irritant ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:51 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
De beste speelt toch? Natuurlijk wordt er nog niet verwacht dat Blind direct op de bank begint echter als Blind blijft spelen zoals tegen AZ en Boilesen zijn lijn door trekt staat hij straks in de basis.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blind lekker beoordelen op één wedstrijd dit seizoen en vergeten dat hij vorig seizoen regelmatig de beste Ajacied was. Volledig opportuun. En irritant ook.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blind lekker beoordelen op één wedstrijd dit seizoen en vergeten dat hij vorig seizoen regelmatig de beste Ajacied was. Volledig opportuun. En irritant ook.
en boilesen ophemelen omdat hij twee goede wedstrijden heeft gespeeld terwijl hij nog geen 30 meter kon sprinten omdat anders zijn hamstrings scheurenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bovenaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:07 schreef stoeltafel het volgende:
AZ - Ajax
Ajax - Feyenoord
Heerenveen - Ajax
Groningen - Ajax
Ajax - Zwolle
PSV - Ajax
Wat een programma zeg. Zou wat zijn als je alles wint maar dat is niet realistisch. Ben heel benieuwd hoeveelste Ajax staat na PSV.
Ben het met je eens maar het is op die positie geen crisis met Blind dus laat die jongen eerst maar eens goed wedstrijd fit worden en dan kan hij misschien na de winterstop echt de concurrentiestrijd aangaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:06 schreef stoeltafel het volgende:
In potentie zie ik meer in Boilesen, dat is toch niet zo gek. Aanvallend brengt die meer wat k gezien heb en verdediging vind ik hem ook prima maar het zal nog wel een tijdje duren.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Onbegrijpelijk toch, dat totale gebrek aan krediet bij Blind.
Amen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:37 schreef Heeinz het volgende:
Alsof iemand die graag Boilesen ziet spelen, Blind meteen een prutser vindt. Niemand ontkent dat hij vorig seizoen fantastisch was, maar we weten allemaal dat hij een zwakke plek is in de verdediging. Tegen een snelle rechtsbuiten maakt hij meestal geen schijn van kans. Als Blind het beter doet dan Boilesen staat hij in de basis, als Boilesen het beter doet dan Blind hoort Boilesen in de basis te staan. We hebben alleen nog weinig gezien van hem na zijn blessure, dus daar zullen we op moeten wachten. Afgaande op zijn spel vóór zijn blessure, lijkt het mij een kwestie van tijd voor hij Blind vervangt. Misschien wil Frank Boilesen wel snel brengen, zodat Blind op CVM kan staan.
Blind zal met het oog op NL elftal toch liever linksback blijven al krijgt hij daar natuurlijk nu ook concurrentie van Emanuelson die er blijkbaar eindelijk vrede mee heeft dat hij op linksback wel kan spelen bij Milan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:37 schreef Heeinz het volgende:
Alsof iemand die graag Boilesen ziet spelen, Blind meteen een prutser vindt. Niemand ontkent dat hij vorig seizoen fantastisch was, maar we weten allemaal dat hij een zwakke plek is in de verdediging. Tegen een snelle rechtsbuiten maakt hij meestal geen schijn van kans. Als Blind het beter doet dan Boilesen staat hij in de basis, als Boilesen het beter doet dan Blind hoort Boilesen in de basis te staan. We hebben alleen nog weinig gezien van hem na zijn blessure, dus daar zullen we op moeten wachten. Afgaande op zijn spel vóór zijn blessure, lijkt het mij een kwestie van tijd voor hij Blind vervangt. Misschien wil Frank Boilesen wel snel brengen, zodat Blind op CVM kan staan.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:37 schreef Heeinz het volgende:
Dankquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:37 schreef Heeinz het volgende:
Nou ja, een prutser is overdreven, maar ik lees wel erg vaak dat Blind zomaar het veld moet ruimen voor iemand die we eigenlijk amper op niveau hebben zien voetballen. Het beeld dat van Boilesen is ontstaan, is door zijn lange afwezigheid ook wel iets romantischer geworden. Laten we eerst maar eens afwachten wat voor niveau hij kan gaan halen voor we Blind weer massaal gaan afschrijven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:37 schreef Heeinz het volgende:
Wie schrijft er Blind dan af?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, een prutser is overdreven, maar ik lees wel erg vaak dat Blind zomaar het veld moet ruimen voor iemand die we eigenlijk amper op niveau hebben zien voetballen. Het beeld dat van Boilesen is ontstaan, is door zijn lange afwezigheid ook wel iets romantischer geworden. Laten we eerst maar eens afwachten wat voor niveau hij kan gaan halen voor we Blind weer massaal gaan afschrijven.
Niemand schrijft hem af idd. We gaan alleen af op wat we hebben geleerd van 2 seizoenen Daley.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wie schrijft er Blind dan af?
Dat bedoelde ik ook te zeggen, iemand die zegt dat hij graag Boilesen ziet spelen wordt meteen verweten dat Blind bij hem geen krediet heeft. De beste hoort gewoon te spelen. Hetzelfde als met Vermeer/Cillessen, als Cillessen echt beter is stond hij wel onder de lat. Ik heb niemand hier Blind zien afschrijven, zou ook zeer onterecht zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, een prutser is overdreven, maar ik lees wel erg vaak dat Blind zomaar het veld moet ruimen voor iemand die we eigenlijk amper op niveau hebben zien voetballen. Het beeld dat van Boilesen is ontstaan, is door zijn lange afwezigheid ook wel iets romantischer geworden. Laten we eerst maar eens afwachten wat voor niveau hij kan gaan halen voor we Blind weer massaal gaan afschrijven.
Niemand, dat staat er ook niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wie schrijft er Blind dan af?
Waarom zeg je dat dan? Lekker hypothetisch weer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niemand, dat staat er ook niet.
Laten we afwachten wat Boilesen kan, voor we Blind weer gaan afschrijven. Behoorlijk verschil.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat dan? Lekker hypothetisch weer.
Nou ja, de ervaring uit het verleden leert dat Blind vrij makkelijk wordt afgeschreven.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Zelfs al is Boilesen beter dan wordt Blind nog steeds niet afgeschreven lijkt mij. Prima speler om als backup te hebben mocht Boilesen beter zijn.
Dat was omdat hij toen nog geen krediet had opgebouwd. En daar was niets geks aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ja, de ervaring uit het verleden leert dat Blind vrij makkelijk wordt afgeschreven.
Tja. Niet mijn manier van spelers benaderen in ieder geval.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat was omdat hij toen nog geen krediet had opgebouwd. En daar was niets geks aan.
Denk niet dat Blind zich nu makkelijk zal schikken in een rol als backup. Daarmee komt zijn deelname aan het WK in gevaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Zelfs al is Boilesen beter dan wordt Blind nog steeds niet afgeschreven lijkt mij. Prima speler om als backup te hebben mocht Boilesen beter zijn.
niet iedereen hoeft op jouw manier spelers te benaderen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja. Niet mijn manier van spelers benaderen in ieder geval.
Dan moet hij maar aantonen dat vorig jaar geen uitschieter was. Heeft nu in ieder geval meer concurrentie, kijken hoe hij daar mee om kan gaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat Blind zich nu makkelijk zal schikken in een rol als backup. Daarmee komt zijn deelname aan het WK in gevaar.
Nee, maar dat lijkt me ook totaal niet relevant nu. Beetje rare opmerking op een forum wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
niet iedereen hoeft op jouw manier spelers te benaderen natuurlijk.
Hopen voor hem dat de trainer hem iets meer krediet geeft dan de achterban.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moet hij maar aantonen dat vorig jaar geen uitschieter was. Heeft nu in ieder geval meer concurrentie, kijken hoe hij daar mee om kan gaan.
Dat is ook waar, maar ik hoorde iemand zeggen bij Studio Sport dat Frank zelf een voorkeur heeft voor Boilesen. Lijkt me lastig om je dan na een goed seizoen te moeten schikken met een bijrol, puur op basis van een persoonlijke voorkeur van de trainer. (Mocht dat echt kloppen natuurlijk)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moet hij maar aantonen dat vorig jaar geen uitschieter was. Heeft nu in ieder geval meer concurrentie, kijken hoe hij daar mee om kan gaan.
Die voorkeur zal niet zijn omdat hij Boilesen aardiger vindt. Maar goed, eerst moet Boilesen aankunnen tonen fysiek over een langere periode fit te kunnen blijven, daarna zien we wel wat we met dat luxeprobleem gaan doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is ook waar, maar ik hoorde iemand zeggen bij Studio Sport dat Frank zelf een voorkeur heeft voor Boilesen. Lijkt me lastig om je dan na een goed seizoen te moeten schikken met een bijrol, puur op basis van een persoonlijke voorkeur van de trainer. (Mocht dat echt kloppen natuurlijk)
Dat zal inderdaad niet het geval zijn, Frank hield zich tijdens de hele revolutie-periode ook ver van politieke spelletjes en persoonlijke voorkeuren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die voorkeur zal niet zijn omdat hij Boilesen aardiger vindt. Maar goed, eerst moet Boilesen aankunnen tonen fysiek over een langere periode fit te kunnen blijven, daarna zien we wel wat we met dat luxeprobleem gaan doen.
had ik je al verteld dat je een prettige VBL mod bent? En dan ook nog eens een kakkerlak.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad niet het geval zijn, Frank hield zich tijdens de hele revolutie-periode ook ver van politieke spelletjes en persoonlijke voorkeuren.
Als je puur naar de spelers kijkt even onafhankelijk van fitheid dan is Boilesen een echte linksback zoals Ajax graag wil en is Blind meer een gemaakte linksback, verdedigende middenvelder is meer zijn positie maar ik denk niet dat hij daar het vereiste niveau voor heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad niet het geval zijn, Frank hield zich tijdens de hele revolutie-periode ook ver van politieke spelletjes en persoonlijke voorkeuren.
Dat hangt van de tegenstander af. Verdedigend blijft hij een softie maar voetballen kan hij. Prima geschikt voor Cambuur thuis, minder geschikt voor PSV uit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je puur naar de spelers kijkt even onafhankelijk van fitheid dan is Boilesen een echte linksback zoals Ajax graag wil en is Blind meer een gemaakte linksback, verdedigende middenvelder is meer zijn positie maar ik denk niet dat hij daar het vereiste niveau voor heeft.
De keren dat ik Boilesen heb zien spelen vond ik hem verdedigend zeker niet minder dan Blind.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat hangt van de tegenstander af. Verdedigend blijft hij een softie maar voetballen kan hij. Prima geschikt voor Cambuur thuis, minder geschikt voor PSV uit.
Ik denk wel dat Blind een prima CVM kan worden. Hij heeft de voetballende kwaliteiten en het hebben van snelheid is een stuk minder belangrijk op de CVM-positie. Zolang de ruimtes niet te groot worden kan Blind heel aardig verdedigen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je puur naar de spelers kijkt even onafhankelijk van fitheid dan is Boilesen een echte linksback zoals Ajax graag wil en is Blind meer een gemaakte linksback, verdedigende middenvelder is meer zijn positie maar ik denk niet dat hij daar het vereiste niveau voor heeft.
Ah, sorry voor de verwarring.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:12 schreef Morendo het volgende:
Ik had het over Blind als verdedigende middenvelder.
Ik heb toch het idee dat zijn handelingssnelheid (nog) niet goed genoeg is voor die positiequote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat hangt van de tegenstander af. Verdedigend blijft hij een softie maar voetballen kan hij. Prima geschikt voor Cambuur thuis, minder geschikt voor PSV uit.
Ik wel. Ik vond em niks en het zal ook niks worden. Trage slapjanus.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand schrijft hem af idd. We gaan alleen af op wat we hebben geleerd van 2 seizoenen Daley.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vond em niks en het zal ook niks worden. Trage slapjanus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |