quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:59 schreef Mineola het volgende:
Dat zijn inderdaad wel de essentials voor een meet ja!
Je maakt maar één keer een verpletterende eerste indruk natuurlijk.
Mango, jij bent toch ook de Marokkaanse oppas?!*rent weg*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco ik duim met je mee dat het snel november is! Wie weet gaan we nog samen in Z&G posten, maar zeker weten doe ik het nog niet
Hoi Elmowat een schattig meisje heb je!
SE gefeliciteerd met M!!!!
Danic wat een lange dagmaar ik zou het ook zo oplossen denk ik. Je bent er dan toch al, en beter dan een hele dag 'vrij' zijn terwijl je weet dat je die avond nog moet
Gulara: shit weer van het 100 x opstaanmaar gelukkig luistert hij wel erg goed naar je opdracht om ook eens iets te doen. Fijn dat het inslapen in ieder geval wel goed gaat. Om nog even iets positiefs te verzinnen over zijn slaapskills
Succes vandaag!
High five voor staande Djenna, goed hoor! En leuk je weer eens te zien hier Twinkle.
Lilalau, jammer van de oppasvragen. Eigenlijk wel leuk om er een heel spannend verhaal omheen te verzinnen. Vondeling op je vakantie in Ecuador ofzo.
![]()
Eej! Illegaal!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb net een filmpjeop FB geplaatst en het lukt me ff niet 'm op photobucket te krijgen maar E loopt! Er is nu al weinig baby-achtigs meer aan hoor, gaat zo hard!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Eej! Illegaal!
Wat goed van E! Wel gek zeker als je baby ineens helemaal geen baby meer is?
Naar aanleiding van Silvijns dagbesteding denk ik dat hij in de rocket science gaat later. Of biomoleculaire geneeswetenschappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raak ook in de war van jouw IUquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef Troeta het volgende:
Nee is mijn oude, voor Mex had ik alles in Dikkie Dikstijl, kaartje,kamertje enz.
maar ik was die andere zat en ik heb geen idee hoe ik een nieuwe maak![]()
Ik gaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:28 schreef -DikkieDik- het volgende:
[..]
Ik raak ook in de war van jouw IU
Hahaha, ik zal morgen kijken of het wel lukt. Pi pikte net een stukje Breaking Bad mee (ja wij zijn slechte ouders die met baby en toetje op de bank voor de laptop zitten) en hij was niet zo onder de indruk van een mijn inziens toch wel erg nare scene.quote:[b]Op woensdag 7 augustus 2013 11:30 schreef Spees_Eend het volgende:[/
Gulara: Heisenberg zou later blij zijn als hij de assistent mocht zijn. Mijn god wat een inzichten en filosofie in dit filmpje. Jammer dat je hem niet kan zien.
Dromen in elk geval wel! Af en toe wel eens schreeuwen en huilen in slaap meegemaakt bij hem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:32 schreef Gulara het volgende:
Ooh fijn Fieder, hopelijk niet gejinxd.
En je vroeg naar m'n ritueel. Niks bijzonders. Boekje voorlezen (steeds dezelfde, afhankelijk van hoe moe hij is sla ik soms wat blz over, nu kan het nog) en dan in een vaste volgorde wat dingen in z'n kamer benoemen (poster aanraken, deur dichtdoen, badcapemonster knuffelen, belletjesbal rinkelen, dromenvanger bewonderen, knuffels gedag zeggen, het hele rataplan.
) Dan een kus en naar bed. Dekentje, speen, aai. En wegwezen. En dan is het 50/50 of ik nog een keer terug moet voor een speen.
Disclaimer: dit werkt sinds vorige week. Wie weet wat de morgen brengt... Never a dull moment!![]()
En nog een vraag over de nachtslaap. Kunnen baby's nachtmerries hebben?
Dat is een hond met lichtjes en een spiegel en allemaal muziekjes... Vindt hij leuk...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:42 schreef Mineola het volgende:
Ik dacht even wat een typisch handje heeft hij daar...?!
Ik denk niet dat er iets gebeurd is. (Met bovenstaande opmerking krijg ik vast te horen dat ie Breaking Bad nachtmerries heeftquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een enorme rookie, maar wiens kloon was dikkiedik dan?
Gulara, ik heb dat een tijdje geleden opgezocht en toen las ik meestal dat dat pas later begint. Maar vanuit het niets midden in de nacht keihard huilen van de schrik vind ik wel wat weghebben van een nachtmerrie. Wat was er met L gebeurd dat je aan een nachtmerrie denkt?
Oh ja, ik zag daarna wel dat het een knuffel was hoor! Het was even een split secondquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is een hond met lichtjes en een spiegel en allemaal muziekjes... Vindt hij leuk...
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:42 schreef Mineola het volgende:
Ik dacht even wat een typisch handje heeft hij daar...?!
De mijne.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een enorme rookie, maar wiens kloon was dikkiedik dan?
Een badeend!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:49 schreef L-E het volgende:
De vraag is al duizend keer gesteld, maar: wat geef ik mijn kind als hij last heeft van het krijgen van die twee tanden?
Mango kom er maar in!!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:47 schreef Fieder het volgende:
[..]![]()
Zn ogen hebben echt elke keer een andere kleur![]()
Gulara L wordt 's nachts wel eens gillend wakker. Dan schrik ik me altijd lam! Echt zo'n horrorfilm schreeuw. Dus of het spookt hier, of hij droomt eng. Mn man moet dan ook mee anders ben ik bang![]()
Ja hai!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:52 schreef Olf het volgende:
Fieder, bij ons was het ook lang de truuk haar op een zeer oncomfortabele (voor ons dan) manier vast te houden terwijl ze al in bed lag. Anders was het echt huilen zodra ze het bedje aanraakte. Hier ook opeens een omslagpunt rond...5,5 maand denk ik? Nu is het 5 min jammeren en dan slapen. Nu nog leren langer dan 4 uur achter elkaar te slapen
Yep, dat is tenminste wel de bedoeling. Niet altijd met tandpasta trouwens, al zei de tandarts van wel. Kind vindt het overigens helemaal prima. Eerst een van ons, dan mag hij kauwen op de borstel in zijn keel steken. Succes verzekerd!quote:Vraagje voor babies met tanden: doen jullie het poetsen echt elke dag al? Mijne heeft sinds 2 weken 2 tanden en denk er nu pas aan...net alle benodigde gadgets aangeschaft, maar zie er nog wat tegen op!
Ohhh dat klinkt bemoedigend! Ik heb iig erg m'n best gedaan de allermooiste tandenborstel voor haar uit te zoeken dus hopelijk waardeert ze hetquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Olf. Tanden poetsen doen wij wel iedere avond. Als we het niet vergeten. Dus stiekem niet iedere avond, maar de meeste. Niet tegenop zien hoor, tenminste S vindt het geweldig en Coco-S ook.
Gewoon op je vinger en smeren maarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:50 schreef Mineola het volgende:
Dentinox. Maar ik ben er niet echt uit hoe je dat nou handig erop krijgt. Heb het dus nog niet gebruikt.
Jazeker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:01 schreef Olf het volgende:
M'n baby trekt de hele tijd het boek 'parenting with love and logic', een zwaar ggggristelijk opvoedkundig boek dat ik voor de grap had gekregen, uit de kast. Dat is een hint he?
whahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:28 schreef -DikkieDik- het volgende:
[..]
Ik raak ook in de war van jouw IU
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:52 schreef L-E het volgende:
Ik doe wel een badeend met dentinox in de vriezer. Succes verzekerd.
Dus dat je zo 's nachts gaat kijken bij je baby. Want je hoorde hem gillen. Dacht je. Hij zal wel gedroomd hebben, toch? Of heb jij nou gedroomd dat hij gilde? Wat nu is het stil.quote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:01 schreef Olf het volgende:
M'n baby trekt de hele tijd het boek 'parenting with love and logic', een zwaar ggggristelijk opvoedkundig boek dat ik voor de grap had gekregen, uit de kast. Dat is een hint he?
Morgenochtend overhoring.quote:Het waren al de tollenaars
en de zondaars
die tot hem naderden om naar hem te horen;
1
gemor steeg op
van de farizeeërs en de schriftgeleerden;
ze zeiden:
deze man ontvangt zondaars en eet met hen!
2
Dan zegt hij tot hen deze gelijkenis;
hij zegt:
3
welke mens uit uw midden
die honderd schapen heeft
en er van hen één verliest,
zal niet de negenennegentig
achterlaten in de woestijn
en achter het verlorene aangaan
tot hij het vindt?
4
En als hij het vindt
legt hij het op zijn schouders
en is hij verheugd;
5
als hij bij huis aankomt
roept hij de vrienden en de buren bijeen
en zegt tot hen:
weest mét mij verheugd,
omdat ik mijn schaap gevonden heb
dat verloren was!-
6
ik zeg u:
zo zal er in de hemel méér vreugde zijn
over één zondaar die tot omkeer komt
dan over negenennegentig rechtvaardigen
die geen omkeer nodig hebben!-
7
of welke vrouw die tien drachmen heeft,
zal niet, als ze één drachme verliest,
een lamp grijpen, het huis vegen
en naarstig zoeken totdat zij vindt?-
8
en als zij vindt
roept zij de vriendinnen bijeen
en zegt:
weest mét mij verheugd,
omdat ik de drachme heb gevonden
die ik had verloren!-
9
zó, zeg ik u,
geschiedt er vreugde
voor het aanschijn van Gods engelen
over één zondaar die tot omkeer komt!
10
Hij zegt:
zomaar een mens
had twee zonen;
11
dan zegt de jongste van hen tot zijn vader:
vader, geef mij van wat er is
het deel dat mij toekomt!-
en hij heeft onder hen de leeftocht verdeeld.
12
Niet vele dagen daarna
brengt de jongste zoon alles bijeen
en gaat op reis naar een gebied ver weg;
daar verkwist hij al het zijne
in een reddeloos leven.
13
Als hij alles er heeft doorgebracht
komt er een zware hongersnood
over dat gebied,
en hij begint gebrek te lijden.
14
Hij trekt erop uit en voegt zich bij
een van de stedelingen van het gebied,
en die stuurt hem naar zijn akkers
om varkens te hoeden;
15
hij verlangde ernaar zijn buik te vullen
met de schillen die de varkens aten,
maar niemand die ze hem gaf!
16
Dan komt hij tot zichzelf en zegt:
hoeveel dagloners van mijn vader
hebben broden in overvloed,
en ik ga hier verloren in hongersnood!-
17
ik zal opstaan, vertrekken naar mijn vader
en tot hem zeggen:
vader, ik heb gezondigd
tegen de hemel en tegenover jou,
18
ik ben niet meer waard
een zoon van jou te heten:
doe met mij
als met één van je dagloners!
19
Opgestaan komt hij aan bij zijn vader;
als hij nog ver weg is
ziet zijn vader hem
en alles in hem beweegt:
hij snelt toe, valt hem om de hals
en kust hem.
20
Zijn zoon zegt tot hem:
vader, ik heb gezondigd tegen de hemel
en tegenover jou,
ik ben niet meer waard
een zoon van jou te heten!
21
Maar de vader zegt tot zijn dienaars:
haalt haastig de mooiste mantel
en bekleedt hem!-
geeft hem een vingerring aan de hand
en sandalen aan de voeten;
22
brengt het gemeste kalf, slacht het
en laten we eten en feestvieren,
23
omdat deze zoon van mij
dood was en is herleefd,
verloren was en is gevonden!
En zij beginnen feest te vieren.
24
Zijn oudste zoon is op het land;
met dat hij aankomt en het huis nadert
hoort hij speelgroepen en reidansen;
25
hij roept een van de jongens en vraagt
wat dat allemaal wel is.
26
Die zegt tot hem:
uw broer is gekomen
en uw vader heeft het gemeste kalf geslacht
omdat hij hem gezond heeft teruggekregen!
27
Maar hij is woedend
en wil niet binnenkomen.
Nadat zijn vader naar buiten is gekomen
en bij hem gepleit heeft,
28
zegt hij ten antwoord tot zijn vader:
zie, zovele jaren al ben ik u dienstbaar,
nooit heb ik een gebod van u overtreden
en mij hebt u nooit een bokje gegeven
zodat ik met mijn vrienden feest kon vieren;
29
maar nu die zoon van u gekomen is
die uw leeftocht heeft verslonden met hoeren,
hebt u voor hem het gemeste kalf geslacht!
30
Hij zegt tot hem:
kind, jij bent altijd bij mij
en alles wat van mij is, is van jou;
31
móesten we niet feestvieren en verheugd zijn
omdat deze broer van jou
dood was en is herleefd,
verloren was en is gevonden?!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dus dat je zo 's nachts gaat kijken bij je baby. Want je hoorde hem gillen. Dacht je. Hij zal wel gedroomd hebben, toch? Of heb jij nou gedroomd dat hij gilde? Wat nu is het stil.
Héél stil.
En donker.
Terwijl je twijfelt, loop je zijn kamertje op. Hij slaapt, en toch schrik je je wezenloos... Naast zijn ledikant staat een lijkbleek meisje met lang zwart haar.
Ze kijkt je aan met grote lege ogen, opent haar mond en... begint te gillen.![]()
![]()
Geen dank.
Hij slaapt zes uur he, ik nog nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:59 schreef Olf het volgende:
[..]
Ohhh dat klinkt bemoedigend! Ik heb iig erg m'n best gedaan de allermooiste tandenborstel voor haar uit te zoeken dus hopelijk waardeert ze het
En wauw mineola, 6 uur slapen, ik zou van schrik uit bed vallen!
Ja! Mijne houdt van jaren 80 cd'squote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:01 schreef Olf het volgende:
Kan denk ik wel hoor, dat ze in een ontwikkelingssprong zo druk is met leren dat ze even minder drinkt?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:13 schreef danic het volgende:
Ach, er is weer iets nieuws bij. Ze kan nu gillenin alle toonhoogtes en 'zingen'.
Die sprong is gewoon nog niet helemaal over, wedden?
(Hoop ik)
Gewoon voor het slapen gaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:54 schreef Fieder het volgende:
Oh ik lees even mee over het poetsen. Hier ook een borsteltje en tandpasta maar nog niet begonnen.
Weet ook niet zo goed wanneer ik dat tijdens de dag kan inplannen
Dat dusquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:54 schreef Spees_Eend het volgende:
@ LE. Maak je ff een filmpje?
Olf. Tanden poetsen doen wij wel iedere avond. Als we het niet vergeten. Dus stiekem niet iedere avond, maar de meeste. Niet tegenop zien hoor, tenminste S vindt het geweldig en Coco-S ook.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:01 schreef Olf het volgende:
Dat ja, gewoon klodder erop en erop smeren. Geloof dat S. de smaak daarvan nog best lekker vond ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Gewoon op je vinger en smeren maar
Nicequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dus dat je zo 's nachts gaat kijken bij je baby. Want je hoorde hem gillen. Dacht je. Hij zal wel gedroomd hebben, toch? Of heb jij nou gedroomd dat hij gilde? Wat nu is het stil.
Héél stil.
En donker.
Terwijl je twijfelt, loop je zijn kamertje op. Hij slaapt, en toch schrik je je wezenloos... Naast zijn ledikant staat een lijkbleek meisje met lang zwart haar.
Ze kijkt je aan met grote lege ogen, opent haar mond en... begint te gillen.![]()
![]()
Geen dank.
Haha, hopelijk is het hier ook zo! Heb je dan een specifieke gezoete tandpasta? Ik zag met aardbeiensmaak maar dat vond ik zo...niet tandpasta-erig, dus heb nu 'gewoon'. Eerst hier eens mee experimenteren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat dus
Saar vindt het feest idd"Waar heb ik dit lekkere tussendoortje nou weer aan verdiend? Omnomnom!"
Zou gezellig zijn om jou dan ook te zienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik kan het niet laten om hier mee te lezen/posten hoor. Ik las iets over een zuidelijke meet, ik hou m even in de gaten! Wie weet!
Ik heb net een filmpjeop FB geplaatst en het lukt me ff niet 'm op photobucket te krijgen maar E loopt! Er is nu al weinig baby-achtigs meer aan hoor, gaat zo hard!
quote:
Heel leuk om te zienquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:30 schreef Mangostine het volgende:
Leuk hè, die interactie met dieren
M is ook helemaal idolaat van de hond van mijn ouders, die het gepluk en gepriem gelukkig allemaal lijdzaam ondergaat. Gaat lekker bij hem liggen en lodderig kijken. En af en toe krijgt M een lik.
Onze kat daarentegen tolereert hem tot op een halve meter afstand. EN NIET VERDER.
Er staat helemaal geen tv op de kamer van Bram... Dus dat kan niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Héél stil.
En donker.
![]()
Geen dank.
Nohhhquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heel leuk om te zienDe dikke bulldog van mijn schoonmoeder is ook favoriet
Die hond van mijn vriendin was ook de hele tijd kusjes aan het geven (zijn er uiteraard de hele tijd bij geweest). Levert geweldige foto's op ook
Edit: hier kreeg ze bijna weer een kusje van F.
/foto
Godver Mango, ik ben volgende week alleen thuis!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Héél stil.
En donker.
![]()
Geen dank.
Ik ben blij dat het gisteravond was, dat ik alleen thuis was met de meiden!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:06 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Héél stil.
En donker.
![]()
Geen dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Olf op 07-08-2013 17:32:18 (fotos weg!) ]
wat romantisch!!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:00 schreef Mangostine het volgende:
Ik ga donderdag met mijn man uit eten bij Ikea![]()
en allemaal leuke dingen kopen![]()
XD ohja, dat ga ik maar doen denk ik ja, haar gewoon ff in de box zettenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:13 schreef Mangostine het volgende:
Idd, mijnes staat zich al 20 minuten in de box te vermaken, en ik ben werkontwijkend gedrag aan het vertonen. Heerlijk
Ik vind mn zoon ook wel makkelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:11 schreef Enfermera het volgende:
Mango: whihi tof van die mok![]()
Mineola; ja heerlijk, ik genoot echt van mn boterham met kaas die ik had meegenomenXD zooo lekker
als je een dag niet hebt gegeten smaakt alles!
Whaha... tja. Ze kon oppassen, en anders wordt het wel lastig voor ons en ik wilde ook wel graag uit eten. Mn dochter is nu ook wel makkelijk.. dus ja ik zie het wel. En anders zeg ik het echt wel als me iets niet zintwe gaan het zien.
Maar ik snap je wel hoorhet is ook lastig. En mijn schoonmoeder is ook niet de makkelijkste
Mja.
Mango oh leuk ikeanieuwe babykamer zeker?
![]()
![]()
Mijn dochter ligt hier te gillen in bed, zo erg heeft ze het naar dr zinIk ga dr er maar weer uit halen denk ik, dat wordt geen slapen zo XD
Zuchtquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:26 schreef Gulara het volgende:
Olf, wat hebben we gemist de afgelopen maanden.
Enfermera fijn dat het erop zit, smakelijk straks.![]()
Mango aan het werk jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en ze donderde net om in de box want ze had het stopcontact ontdekt![]()
(er ligt er 1 op de bank waar we onze opladers in steken)
[ Bericht 12% gewijzigd door Enfermera op 07-08-2013 22:20:53 ]I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik had even in de auto gespiekt maar nu zie ik haar veel beter. Wat een leukerd
. Heerlijk blij! Hier is het winkelwagentje ook een mega succes, boodschappen doen is meteen leuk
Zie wel dat ik een heel veel hoger voorhoofd heb,M. heeft meer het hoofd van mn man
maar verder, net zo'n grote slabak (zoals mn moeder mijn mond noemt
) als ik hihi
[ Bericht 9% gewijzigd door Enfermera op 07-08-2013 22:20:38 ]I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ja, een tweeling was iets waar we gewoon geen rekening mee hadden gehouden. De echoscopiste vroeg, "zien jullie wat ik zie?" dat zag ik maar ik zag ook maar 1 duidelijk knippertje dus ik was meteen bezorgd of ze het dan wel allebei deden. Pas toen ik daarin gerustgesteld was ging ik nadenkenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:29 schreef dananana het volgende:
Wat moet dat een overweldigend gevoel zijn geweest Kyara! Bij ons ook wel maar de kans op een tweeling was gewoon veel groter en stiekem hoopte ik er ook enorm op
Dat maakt niet uit, ik wacht wel evenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:59 schreef Zolena het volgende:
Ik ga nou ook eens proberen of ik hier weer foto's op kan krijgen. Maar ik doe het wel net als kleinzusje...
Sorry. Dat was even een impressie van Enfquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:38 schreef Kyara het volgende:
ik kan door de smileys de tekst niet meer lezen Spees....
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:22 schreef Mangostine het volgende:
Je vergeet "Whihi XD"![]()
ik weet dat Enf hier zelf ook om kan lachen![]()
Ik ook iddquote:Op donderdag 8 augustus 2013 06:58 schreef Mangostine het volgende:
Werk ze venco, dat wordt koffie drinken![]()
Twink, leuk hè dat ontdekkenen druk
![]()
Ik heb Holland doc gisteren opgezet en vrij snel weer afgezet. Mensen die hem gezien hebben weten vast wel bij welke scène.
Ik was er helemaal naar van.
Dat zei ik ook niet. Enf had een foto geplaatst van haarzelf als baby, ik zei dat ik dat maar niet ging doen omdat ik zo lelijk was, Gulara vroeg om toch een foto.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:41 schreef Kyara het volgende:
En niet alle kindjes die 6 weken te vroeg zijn geboren zijn zo lelijk hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De docu staat hier voor dit weekend op het programma trouwens. Interessant onderwerp!
Silvijn! Mama's jongetje ja? Wat cute?
XM, waarom zou je wegen? Je kan toch de gedronken hoeveelheid ml's afhalen van de beginhoeveelheid?![]()
Enne, over gelijkenissen gesproken:
De rechter dikkerd ben ik en de linker is Henkie:
A grand adventure has begun.
Qua hoeveelheid: volgens mijn 'dagboek' dronk Saartje in haar derde maand 5x/dag, en dan flesjes van 200ml. Liet ze regelmatig wat van staan overigens. Dus ze zal het echt niet allemaal hebben binnengekregen. Denk dus niet dat ze heel erg veel verschilde van N., qua hoeveelheid. Wel flesvoeding, dus weet niet of dat verder wat uitmaakt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dames, ik heb ff advies nodig.
Noor drinkt sinds een paar dagen echt als een natte krant. Komt eigenlijk bijna niet meer uit zichzelf om voeding, moet echt aanbieden en zowat elk flesje is een gevecht. Sloom drinken, speen uitspugen of er op kauwen, etc. Ik raak er gespannen door, van wat is er nou aan de hand, moet ik ermee naar een arts? Iemand tips / ervaring / advies?
Ow quote ipv editquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:06 schreef Fieder het volgende:
Ik had een klein beetje pap gemaakt van rijstebloem om te proberen, maar nu slaapt L opeens een kwartiertje langer dan verwacht. Het is nu best dik geworden. Kan ik dat nog geven of moet je pap echt meteen na bereiding geven? Ik wil het met een lepeltje geven, niet in de fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spees, oh ja water erbij! Dat had ik zelf ook kunnen verzinnen![]()
XM gewoon eens een dagje aankijken![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:53 schreef Keshet het volgende:
Die omschrijving van je vader Spees!Whehe! Hij heeft aardig gelijk denk ik. Maar weet je, als ouders kijk je daar meestal wel doorheen.
Al vond ik het doodeng toen ik E. de 1e keer goed kon bekijken hoor. Maar na een paar seconden was dat over.Gek hoe dat werkt he? Toen ik L. zag dacht ik: Onze zoon, onze zoon, hij leeft! en nu pas zie ik op de foto's hoe enorm prematuur hij eruit zag. Is me in die tijd echt nooit opgevallen. Alle slangetjes etc vond ik wel heel naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, herkenbaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:33 schreef Kyara het volgende:
Ik heb ze maar even heel kort gezien na de geboorte en pas een paar uur later weer. Toen zagen ze er eigenlijk heel goed uit. Ik schrok juist van de foto's die vlak na de geboorte zijn gemaakt.
Qua slangetjes vond ik het ook wel meevallen, sowieso waren ze daar met een paar dagen vanaf. Het was alleen even een knoeiboel toen ik ze allebei vast had en zelf ook nog aan allerhande snoertjes vast zat
Hoe gaat het eigenlijk met je dieet ivm de allergie van L?? Is het vol te houden en werkt het?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohja, herkenbaarIk heb wel eens vrij hysterisch de zusters op de neo erbij geroepen omdat L. zijn monitor piepte en ik dacht: Dit gaat niet goed
Bleek het mijn magnesiumpomp te zijn
In overleg met de huisarts en de lactatiekundige ben ik gestopt met het dieet. Zij claimden namelijk, wat ik hier ook al las, dat als het eczeem door de koemelk kwam het echt weken zou duren eer er verbetering op zou treden. Dat het eczeem ineens zo goed ging kwam dus door de nieuwe zalf.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je dieet ivm de allergie van L?? Is het vol te houden en werkt het?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:42 schreef Kyara het volgende:
LOL
J, uurtje of 7 oudDat is inderdaad geen gevild konijn! Wat zagen ze er al goed uit! (Ik ga er voor het gemak even van uit dat D. er ook zo uitzag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
LE, moeilijk he? Die snoeren en infusen en plakkers en zooi blijven ook gewoon naar om te zien. Maar ik blijf het bijzonder vinden dat je daar toch snel doorheen kunt kijken.
En over die 'prematurenkoppies'. Tsja, ik zag dat ook niet op dat moment. Pas veel later zag ik het op de foto's.
Mijn schoonzus zei eens 'Goh, het wordt nu echt een kindje he?' Lááiend was ik. Achteraf snap ik de opmerking wel.
A grand adventure has begun.
Ik lees af en toe mee en reageer bijna nooit.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat ga ik ook doen, hoe moeilijk ik dat ook vind. Loslaten is niet m'n sterkste kant zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |