abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129782738
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_129782751
Speciaal voor LiLaLau
pi_129782764
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:59 schreef Mineola het volgende:
Dat zijn inderdaad wel de essentials voor een meet ja!
Je maakt maar één keer een verpletterende eerste indruk natuurlijk. :+

Mango, jij bent toch ook de Marokkaanse oppas?! :P *rent weg*
:( ;( :P
pi_129782823
Dank je Danic! ^O^
pi_129783373
SE gefeliciteerd met je dreumes *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129783458
quote:
17s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:31 schreef kleinzusje het volgende:
SE gefeliciteerd met je dreumes *O*
wat zij zegt! *O*
pi_129783506
Goedemorgen :)

Fieder hoe zijn de laatste slaapmomenten gegaan?

Suiker hoe gaat het eigenlijk nu met het weglaten van die ene fles? Misschien dat je daar al eerder wat over hebt gezegd dat ik dat heb gemist, maar heb soms wat met de franse slag bijgelezen ;) Leuk hoe je dat zegt over het karakter van F, het is echt mooi om die ontwikkeling te zien. En ik zag zijn foto voorbij komen nog, het zou me niet verbazen als hij later in Kruimeltje mag spelen. Als dat gebeurt, vergeet niet dat tante spees dat nog ooit heeft gezegd.

Mango een *O* voor je blije baby. Een ochtendhumeurtje is nog wel te overzien! Ik vind M trouwens wel een beetje exotisch hoor. Niet enorm, maar de vorm van zijn oogjes geeft hem een beetje een exotische umpf

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coco ik duim met je mee dat het snel november is! Wie weet gaan we nog samen in Z&G posten, maar zeker weten doe ik het nog niet :)

Hoi Elmo :W wat een schattig meisje heb je!

SE gefeliciteerd met M!!!!

Danic wat een lange dag :o maar ik zou het ook zo oplossen denk ik. Je bent er dan toch al, en beter dan een hele dag 'vrij' zijn terwijl je weet dat je die avond nog moet

Gulara: shit weer van het 100 x opstaan :{ maar gelukkig luistert hij wel erg goed naar je opdracht om ook eens iets te doen. Fijn dat het inslapen in ieder geval wel goed gaat. Om nog even iets positiefs te verzinnen over zijn slaapskills _O- Succes vandaag!

High five voor staande Djenna, goed hoor! En leuk je weer eens te zien hier Twinkle.

Lilalau, jammer van de oppasvragen. Eigenlijk wel leuk om er een heel spannend verhaal omheen te verzinnen. Vondeling op je vakantie in Ecuador ofzo.

~:)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:38:21 #8
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129783575
Oh ja, se: dreumesverjaardag *O*
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:53:58 #9
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129784015
SE van harte met je dreumes! *O*

Suiker, die foto's van F zijn echt geweldig O+. En wat shit dat je zoveel last hebt met werken ;(

Knap van D, Twink! Trekt ze zichzelf op of staat ze gewoon midden in de kamer los?

Gulara, weer zo'n vermoeiende nacht ;(. Wat enorm rot is dat toch! Knap van het inslapen overdag, het ging hier lange tijd precies andersom!

Fieder, hoe gaat t slapen vandaag?

Oh, Pessie, ik had jouw knappe meisje ook gezien, wat een moppie! Dat roze stond haar hartstikke goed!

Ik kan het niet laten om hier mee te lezen/posten hoor :@. Ik las iets over een zuidelijke meet, ik hou m even in de gaten! Wie weet!

Ik heb net een filmpjeop FB geplaatst en het lukt me ff niet 'm op photobucket te krijgen maar E loopt *O*! Er is nu al weinig baby-achtigs meer aan hoor, gaat zo hard!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:08:56 #10
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129784380
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:53 schreef Tante_Soesa het volgende:

Ik heb net een filmpjeop FB geplaatst en het lukt me ff niet 'm op photobucket te krijgen maar E loopt *O*! Er is nu al weinig baby-achtigs meer aan hoor, gaat zo hard!
Eej! Illegaal!
Wat goed van E! Wel gek zeker als je baby ineens helemaal geen baby meer is?

Naar aanleiding van Silvijns dagbesteding denk ik dat hij in de rocket science gaat later. Of biomoleculaire geneeswetenschappen. O+

pi_129784429
SE: *O* *O* en veel plezier met doorschuiven! :)

Intussen ook Elmo van harte *O* ;)

(straks antwoord op je vraag Spees, belt net iemand aan)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:11:22 #12
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129784441
Hahaha speed! Squicksquicksquick O+

Soesa! Lopen is leuk.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:14:15 #13
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129784501
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Eej! Illegaal!
Wat goed van E! Wel gek zeker als je baby ineens helemaal geen baby meer is?

Naar aanleiding van Silvijns dagbesteding denk ik dat hij in de rocket science gaat later. Of biomoleculaire geneeswetenschappen. O+

:Y gek idd en ook heel erg leuk!

S O+ :D! Dat ziet er ontzettend wijs uit :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129784508
SE gefeliciteerd met je dreumes!

Precies een jaar geleden vielen we van onze stoel bij de verloskundige bij dit beeld:
pi_129784677
SE gefeliciteerd!!!!

wat goed Soesa!!! Ik ga je zoeken op fb!
pi_129784716
Oh jaa SE *O* gefeliciteerd
Soesa ik zag het filmpje, wat geweldig knap!! *O*
Kyara :D Ik moet nog altijd huilen bij de echofoto's, dat dat gewoon een kleine L is
Whahah Silvijn lekkahhh.
Troeta heb je je u.i speciaal voor de dreumessen aangepast? Ik denk steeds: he wie is dat nou?

Ik durf bijna niks te zeggen maar t slapen gaat redelijk vandaag. Pff geen jinx plz
Na mn gespui van gister en dankzij de tips en bemoedigende woorden kan ik er weer even wat beter tegen.
Hij ging wel heel erg huilen maar ipv hem in mijn armen te nemen heb ik hem in zijn bedje vastgehouden. Geen idee hoe ik erop kwam... Beetje vaag, maar mn ene arm onder zn hoofd en andere arm achter zn rug en dan beetje schudden en in zn oor zingen. En dat hielp. O+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:23:42 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129784754
Wat goed dat je iets gevonden hebt Fieder! Iemand zei het gisteren ook al, maar het wordt echt makkelijker. En nu maar hopen dat je het niet gejinxt hebt idd ;)
pi_129784815
Nee is mijn oude, voor Mex had ik alles in Dikkie Dikstijl, kaartje,kamertje enz.
maar ik was die andere zat en ik heb geen idee hoe ik een nieuwe maak :+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:25:47 #19
381212 Gulara
From the future
pi_129784816
SE gefeliciteerd.

Spees. M'n internet doet stom dus kan je filmpje niet zien, maar is het een Heisenberg in de dop ja?

Kyara. O+

Lilalau, waar komt je vriend vandaan? *nieuwsgierig*

En Suiker je bent een kei lekker ding maar F moet blijven hoe hij is hoor! Loooove the look! O+

En E. loopt! *O* Knap hoor Soesa.
pi_129784841
whaha die Silvijn!
pi_129784875
LOL, Silvijn!
pi_129784910
Jeetje die Holland Doc :'( ik wist wel dat ik niet moest kijken
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:28:57 #23
379302 -DikkieDik-
een nieuw avontuur
pi_129784914
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef Troeta het volgende:
Nee is mijn oude, voor Mex had ik alles in Dikkie Dikstijl, kaartje,kamertje enz.
maar ik was die andere zat en ik heb geen idee hoe ik een nieuwe maak :+
Ik raak ook in de war van jouw IU :P
een bloem en een bij
de kip legt een ei
een schaap in de wei
en kijk, dit ben jij!
pi_129784948
:D
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:30:13 #25
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129784950
Kyara zat precies een jaar geleden dus ongeveer zo :{ :o :@ -O- -O- -O- *O* *O* *O* *O* ?
Gulara: Heisenberg zou later blij zijn als hij de assistent mocht zijn. Mijn god wat een inzichten en filosofie in dit filmpje. Jammer dat je hem niet kan zien.
Troeta ik herkende je UI ook niet, maar nu haal ik je minder door de war met Troel _O-

Ja die holland doc was echt :{ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')