quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:59 schreef Mineola het volgende:
Dat zijn inderdaad wel de essentials voor een meet ja!
Je maakt maar één keer een verpletterende eerste indruk natuurlijk.
Mango, jij bent toch ook de Marokkaanse oppas?!*rent weg*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coco ik duim met je mee dat het snel november is! Wie weet gaan we nog samen in Z&G posten, maar zeker weten doe ik het nog niet
Hoi Elmowat een schattig meisje heb je!
SE gefeliciteerd met M!!!!
Danic wat een lange dagmaar ik zou het ook zo oplossen denk ik. Je bent er dan toch al, en beter dan een hele dag 'vrij' zijn terwijl je weet dat je die avond nog moet
Gulara: shit weer van het 100 x opstaanmaar gelukkig luistert hij wel erg goed naar je opdracht om ook eens iets te doen. Fijn dat het inslapen in ieder geval wel goed gaat. Om nog even iets positiefs te verzinnen over zijn slaapskills
Succes vandaag!
High five voor staande Djenna, goed hoor! En leuk je weer eens te zien hier Twinkle.
Lilalau, jammer van de oppasvragen. Eigenlijk wel leuk om er een heel spannend verhaal omheen te verzinnen. Vondeling op je vakantie in Ecuador ofzo.
![]()
Eej! Illegaal!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb net een filmpjeop FB geplaatst en het lukt me ff niet 'm op photobucket te krijgen maar E loopt! Er is nu al weinig baby-achtigs meer aan hoor, gaat zo hard!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Eej! Illegaal!
Wat goed van E! Wel gek zeker als je baby ineens helemaal geen baby meer is?
Naar aanleiding van Silvijns dagbesteding denk ik dat hij in de rocket science gaat later. Of biomoleculaire geneeswetenschappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raak ook in de war van jouw IUquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:25 schreef Troeta het volgende:
Nee is mijn oude, voor Mex had ik alles in Dikkie Dikstijl, kaartje,kamertje enz.
maar ik was die andere zat en ik heb geen idee hoe ik een nieuwe maak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |