Raar dat TS er zo lang akkoord mee is gegaan, dan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef Devion het volgende:
[..]
Compleet irrelevant. Al verdient die 80k per jaar, dat betekent niet dat zijn moeder meer moet vragen dan wat hij kost.
500 euro is een belachelijk bedrag.
Onzin.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:10 schreef trigt013 het volgende:
[..]
lol, huurcommissie op een studentenhuis. Hoe snel wil je zonder kamer zitten.
Dat vind ik dus weer onzin, als er normaal overleg was geweest en je de inkomensplaatjes naast elkaar neer had gelegd was het normaal gesproken wel goed gekomen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:14 schreef Devion het volgende:
[..]
Compleet irrelevant. Al verdient die 80k per jaar, dat betekent niet dat zijn moeder meer moet vragen dan wat hij kost.
500 euro is een belachelijk bedrag.
ja en? Het is toch te infantiel voor woorden dat je als zelfstandige volwassen vrouw niet rond kan komen zonder fucking 500 euro kostgeld van je kind? Zoek en baan en werk er voor, luie kut.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen voor eten, ja? Wat dacht je van zaken als gemeentelijke belastingen, energiekosten, verzekeringen?
Verzekeringen betaal je altijd zelf, gas en licht is minder dan 100, eten per maand is minder dan 125quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
huur 500 euro. Gedeeld door 2 is 250.
Gas, licht en water 100 euro. 50 euro voor hem.
Verzekeringen ed. ook 100 euro, 50 voor hem.
Eten voor twee personen voor een maand: 250 euro. Gedeeld door 2 is 125.
Hoezo is het dan ontzettend veel?
Meestal krijg je juist hogere toeslagen als haar zoon weg valt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:07 schreef Margo37 het volgende:
Geen idee of de moeder van TS zo weinig verdiend dat ze ook nog allerlei kortingen/toeslagen zou ontvangen die ze nu misschien niet krijgt door het inkomen van TS?
Het is imo net zo infantiel om als volwassen, werkende, thuiswonende vent te miepen over kostgeld. En dan opeens maar te besluiten daarmee te stopen. Leven is niet gratis.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:25 schreef Jumparound het volgende:
ja en? Het is toch te infantiel voor woorden dat je als zelfstandige volwassen vrouw niet rond kan komen zonder fucking 500 euro kostgeld van je kind? Zoek en baan en werk er voor, luie kut.
Ik bedoel, die zou ze nu dus niet krijgen omdat haar inwonende zoon een eigen inkomen heeft, dat moet je ook meerekenen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:26 schreef Deckard het volgende:
[..]
Meestal krijg je juist hogere toeslagen als haar zoon weg valt.
Ja? Schelden?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja en? Het is toch te infantiel voor woorden dat je als zelfstandige volwassen vrouw niet rond kan komen zonder fucking 500 euro kostgeld van je kind? Zoek en baan en werk er voor, luie kut.
Nounou..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Eigen bijdrage naar inkomen .. terwijl mama geen hol uitvoert en weigert geld van ex aan te nemen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus weer onzin, als er normaal overleg was geweest en je de inkomensplaatjes naast elkaar neer had gelegd was het normaal gesproken wel goed gekomen.
Je eigen bijdrage naar inkomen verrekenen, 1 gezamenlijke bankrekening voor de hele bubs incl een bijdrage van de vriend omdat hij daar driekwart van de tijd ook is en dan niet in luxe, dat zou hij daarnaast kunnen doen als hij zo rijk is.
Zeg dat tegen de vrouw die teert op haar zoon, de staat en haar vriend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo net zo infantiel om als volwassen, werkende, thuiswonende vent te miepen over kostgeld. En dan opeens maar te besluiten daarmee te stopen. Leven is niet gratis.
Bezijden mijn punt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:31 schreef probeer het volgende:
Zeg dat tegen de vrouw die teert op haar zoon, de staat en haar vriend.
Het is je kind godverdomme, niet een of andere trianeljosti! Echt, je neemt een beslissing om kinderen te nemen, dat gaat niet weg als ze 21 zijn!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is imo net zo infantiel om als volwassen, werkende, thuiswonende vent te miepen over kostgeld. En dan opeens maar te besluiten daarmee te stopen. Leven is niet gratis.
De situatie van de moeder kennen we niet volgens mij dus dat zijn speculaties.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Eigen bijdrage naar inkomen .. terwijl mama geen hol uitvoert en weigert geld van ex aan te nemen?
Haar zoon kan toch het huis uit? Hij hoeft er niet te blijven wonen!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de vrouw die teert op haar zoon, de staat en haar vriend.
dat doet ie toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Haar zoon kan toch het huis uit? Hij hoeft er niet te blijven wonen!
Kostgeld vind ik normaal, zeker op die leeftijd. De hoogte ervan niet.quote:
En het is je moeder ... En TS is een volwassen vent die ook volwassen mee kan dragen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:32 schreef Jumparound het volgende:
Het is je kind godverdomme, niet een of andere trianeljosti! Echt, je neemt een beslissing om kinderen te nemen, dat gaat niet weg als ze 21 zijn!
Ja, per 1 oktober hebben we een eigen huis. Als de goden ons gezind zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
nee, gelukkig is het mijn moeder niet, die was ook zelfstandig na de scheiding. Ook zonder bijdrage van mn vader.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het is je moeder ... En TS is een volwassen vent die ook volwassen mee kan dragen.
En nu in- en uitademen.
Plus nog meer dingen wat allang besproken had moeten worden. De spreekwoordelijke druppel..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:33 schreef Margo37 het volgende:
TS is gefrusteerd dat er vanavond een gesprek komt wat al veel eerder opgelost had moeten worden.
Dus speculeren over de situatie van de moeder mag niet, maar dat doen we voor het gemak wel bij zoonlief voor de afgelopen 6-7 jaar? Righto ..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
ik wordt alleen verdrietig van de benadering alsof het een zakelijk geschil isquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het is je moeder ... En TS is een volwassen vent die ook volwassen mee kan dragen.
En nu in- en uitademen.
Overdrachtelijk ...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:34 schreef Jumparound het volgende:
nee, gelukkig is het mijn moeder niet,
Soms loopt het weleens anders allemaalquote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
nee, gelukkig is het mijn moeder niet, die was ook zelfstandig na de scheiding. Ook zonder bijdrage van mn vader.
kwestie van interpretatiequote:
Daarom. Dus hoef je het ook niet op jouw moeder te betrekken.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:39 schreef Jumparound het volgende:
kwestie van interpretatie
Je vraagt me te verplaatsen in de situatie van ts en zijn moeder. Alleen was ik niet in de situatie terecht gekomen omdat mijn moeder toch echt heel anders is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |