abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132218121
Net zoals unico blokken dus? Is exact hetzelfde als duplo maar dan goedkoper. vind die Kre-o erg goedkoop, dus helemaal mooi dat het goed spul is. mn knul is er nog iets te klein voor helaas.
Ik zag van de week trouwens de echte barbie bij kruitvat? staan voor 8 euro ofzo. (niet echt op gelet verder want dochter is nog veel te klein daarvoor :P) Gewoon goed je ogen open houden daar dit soort winkels nu vaak met nieuw speelgoed op de proppen zullen komen voor leuke prijsjes. :)
pi_132218753
Inderdaad Kruidvat heeft ook erg leuke aanbiedingen rond deze tijd! Heb ik al eens een babyborn voor flink veel minder gehaald. (incl. een afschuwlijk potje die liedjes zingt..... maar goed de dames hier zijn er nog steeds blij mee zullen we maar zeggen!)
pi_132243529
is de dagaanbieding van de intertoys ook echt waard (morgen)

nhoud: 106 onderdelen waaronder 2 figuren • Inclusief boekje met bouwvoorbeelden (33 euro)

Of beter losse onderdelen met dieren en poppetjes..

Nu ik zo lees over andere merken blokken

Action heeft van megablocks nu alleen die voor de kleintjes en de 4 plus.
Jammer dat ze geen variant hebben voor 2 t/m ofzo.
pi_132250926
Nee megablocks heeft een ander soort peuterblokken idd. als je echt goede wilt die op de echte duplo passen moet je unico nemen. ( maken veel setjes van hello Kitty)
pi_132492148
Sofie heeft voor dr verjaardag boomgaard gekregen van dr oma. Een cooperatief spel. Helemaal leuk. Zijn er meer van dit soort spellen?
*poef* nu is het weg
pi_132495988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie heeft voor dr verjaardag boomgaard gekregen van dr oma. Een cooperatief spel. Helemaal leuk. Zijn er meer van dit soort spellen?
Jeps heel veel..
Kijk maar eens op de site van Haba...

O. kreeg voor haar 2de verjaardag Dier op Dier
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 23 oktober 2013 @ 22:49:05 #207
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_132496556
Hier wat dingen die ik heb gevonden voor Lientje...een soort van verlanglijstje, weet nog niet exact wat ik ga kopen.

Magneetpuzzel van Sevi

Speelkoffer van Janod

Blokkenpuzzel Selecta

zondag 27 oktober 2013 @ 19:35:41 #208
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_132628819
Ben bezig met Eva's verjaardag/sint lijst. Ze heeft zowat het hele intertoysboek uitgeknipt.
En wat een paar keer terugkomt zijn beados.
Het zegt mij helemaal niks. Het is een of andere pen met kralen die je met water aan elkaar moet plakken ofzo.
Maar, iemand hier bekend mee? Is het leuk?
Lijkt het op strijkkralen of is het toch wat anders?
pi_132631832
Amaranta, het zijn bolletjes die je met die pen in een malletje (net als bij strijkkralen) doet. Ipv strijken doe je er water overheen. Volgens mij vinden veel kinderen het leuk om te doen :)
  zondag 27 oktober 2013 @ 20:51:42 #210
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_132632714
Ik heb bij amazon.de zonder verzendkosten deze spellen voor ruim 10 euro goedkoper gekocht. Bol.com heeft namelijk alles een paar euro omhoog gegooid i.v.m. vorige maand }:|

Oma doet deze in de zak:

Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 27 oktober 2013 @ 21:11:24 #211
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_132633985
Hier een dochter van 6, geen idee wat we haar kunnen geven voor Sinterklaas/Kerst.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_132634121
Leuk Lazi!
Van dat boek hebben wij denk ik 2 losse delen die hier zeer populair zijn (Roodkapje en Sneeuwwitje)

Hier staat nu weggemoffeld de speeltuin van playmobil klaar & de uitbreidingen van de Ikea treinbaan. Ik had eerder die knuffel van de wolf geplaatst hier dat ik hem wilde halen maar ik vond hem kwalitatief matig (vooral de benen raar) dus die heb ik toch laten liggen.

En daarnaast voor in de schoen een kwartet uit de efteling meegenomen, pakketje glitterlijm en een Prins en prinses van playmobil
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 27 oktober 2013 @ 21:43:19 #213
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_132636201
Anouk heeft gisteren Het grote sprookjes boek voor groot en klein gekregen, van dezelfde schrijvers. Ziet er erg mooi uit vind ik. (Zij vind de binnenkant van de kaft al mooi ;( )
Vraag mij wel af wat het verschil is eigenlijk... *slingert Google even aan*
Edit; andere sprookjes dus :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 27 oktober 2013 @ 21:44:28 #214
244125 laziness
pi_132636254
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 21:43 schreef Susie het volgende:
Anouk heeft gisteren Het grote sprookjes boek voor groot en klein gekregen, van dezelfde schrijvers. Ziet er erg mooi uit vind ik. (Zij vind de binnenkant van de kaft al mooi ;( )
Vraag mij wel af wat het verschil is eigenlijk... *slingert Google even aan*
Die van jou is de oudere druk volgens mij. Of die van mij. Nou ja verder zijn ze hetzelfde volgens mij :P

Teveel mij in 3 zinnen :')
  zondag 27 oktober 2013 @ 21:48:50 #215
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_132636497
Oh, had al even Edit gedaan, maar andere sprookjes dus! In die van mij oa Vrouw Holle, prinses op de erwt, gelaarsde kat, lelijke jonge eendje etc...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 27 oktober 2013 @ 21:51:00 #216
244125 laziness
pi_132636621
Ah!

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het de druk was maar dit is interessanter om te bekijken. Even mijn voorkeur voor sprookjes uitzoeken :P
pi_133127326
Heeft iemand suggesties voor speelgoed wat heeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig met leren lezen of leren rekenen begint? Mijn 3jarige is geobsedeerd door cijfers en letters. Kent het alfabet al sinds hij 2 is. Vandaag 'las' hij zijn 1e woordje. Tekenen of kleuren is er niet meer bij, hij komt aanlopen met boek en stiften en dan moeten wij letters schrijven. Dito met cijfers. Leest overal alle cijfers, huisnummers, auto-nummerplaten, klok, wasmachine. Hij komt al tot over de 100....

Wil het niet forceren, maar hem toch ook wat aanbieden wat in zijn interessegebied ligt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133128776
Wij hebben een koffer met allerlei letters en dan kaarten met plaatjes en dan kan je de worden erbij maken.
Erg leuk. Gekocht op de rommelmarkt. Ik kan hem nu zo snel niet online vinden. Wil dat evt morgen op de computer doen als je wilt.
pi_133129184
graag, ben benieuwd!
is het dit soms?
http://www.bol.com/nl/p/ik-leer-lezen/1004004011067370/
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 10 november 2013 @ 22:00:35 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
  zondag 10 november 2013 @ 22:05:23 #221
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_133129629
ik heb de woordenmaker van rompompom
Die is ook nog eens zelfcontrolerend.
pi_133130097
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:05 schreef amaranta het volgende:
kijk, dat klinkt ook goed. even googlen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133130241
stomme vraag, koop je dat bij de boekhandel ipv speelgoedzaak?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 10 november 2013 @ 22:24:50 #224
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_133131051
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:14 schreef DJMomo het volgende:
stomme vraag, koop je dat bij de boekhandel ipv speelgoedzaak?
Ik heb hem 2de hands :@ kan je niet helpen.
Die blauwe doos hebben we ook en die komt van oma
pi_133131194
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:05 schreef amaranta het volgende:
Oeh, wat leuk. Die heb ik net in huis gehaald voor de Sinterklaas-zak.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_133131316
ik zie dat die blauwe ronde knakker hem ook verkoopt. ;)
of de speelgoed winkel met olifant.
en idd, is hier ook bedoeld voor de 5/12 zak
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133131649
Leuk!
Hier nog zo'n 3jarige.... Ze heeft met haar verjaardag letterstempels en magneetletters gekregen. Ik maak nu zelf een blad met woordjes (met een tekeningetje ernaast) en zij plakt de magneetletters erop op de koelkast.. Zelfde idee dus.
We'll have love aplenty
You and Me
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 22:47:31 #228
5428 crew  miss_sly
pi_133132585
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:32 schreef Lamb29 het volgende:
Leuk!
Hier nog zo'n 3jarige.... Ze heeft met haar verjaardag letterstempels en magneetletters gekregen. Ik maak nu zelf een blad met woordjes (met een tekeningetje ernaast) en zij plakt de magneetletters erop op de koelkast.. Zelfde idee dus.
Heb je de letterstempels en magneetletters in klene schrijfletters? Zo ja, waar heb je die vandaan? Ik kan alleen hoofdletters vinden, en dat is niet de bedoeling.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_133133184
Inderdaad alleen kleine letters! Speciaal op gezocht toen..
De stempels komen bij blik op hout vandaan in Mijdrecht (En ik zag ze laatst ook bij pim's olifant in Utrecht... beetje van die speciaalzaak/houtspeelgoedwinkels)
En de magneetletters kwamen bij bol vandaan
We'll have love aplenty
You and Me
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 23:00:57 #230
5428 crew  miss_sly
pi_133133285
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 22:58 schreef Lamb29 het volgende:
Inderdaad alleen kleine letters! Speciaal op gezocht toen..
De stempels komen bij blik op hout vandaan in Mijdrecht (En ik zag ze laatst ook bij pim's olifant in Utrecht... beetje van die speciaalzaak/houtspeelgoedwinkels)
En de magneetletters kwamen bij bol vandaan
Bedankt! Ga ik eens kijken of ik ze ook kan vinden. Vooral de stempels lijkt me fijn, want stempelen vindt ze echt leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_133133384
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 23:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bedankt! Ga ik eens kijken of ik ze ook kan vinden. Vooral de stempels lijkt me fijn, want stempelen vindt ze echt leuk!
Gevonden.... Deze zijn het! Inktpad is ook erg fijn en goed afwasbaar
http://pimsolifant.nl/stempelset-minos-schrijfletters.html
(teminste lichte twijfel want in de omschrijving staat 10 stempels en ik heb echt het hele alfabet)

En dit zijn die magneetjes
http://www.bol.com/nl/p/magneetletters/1004004007096430/
We'll have love aplenty
You and Me
pi_133139641
quote:
Deze hebben we inderdaad. Maar ik denk dat jou link wel gelijk is.
Yaro (3 jaar) vind dit in ieder geval erg leuk om te doen.
pi_133278510
Ik ben op zoek naar zo'n badkraantje zoals een tijd geleden hier gepost. Ik had er een bij bol.com op het oog maar die hebben ze niet meer en nu kan ik niks soortgelijks vinden -O-
pi_133278527
Ik zit voor mijn bijna peuter te denken aan elefun voor Sint. Hij is ene bezig gevalletje, dus zo'n actief spel gaat hij vast leuk vinden. Of heeft iemand nog een andere speltip in die categorie.

En welke loopfietsjes hebben de peutertjes hier? Daan is nu zo'n 87 cm. Zit te denken aan de middelste variant van puky. Die is vanaf 90 cm, maar dan na de winter de goede maat.
pi_133279778
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:37 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar zo'n badkraantje zoals een tijd geleden hier gepost. Ik had er een bij bol.com op het oog maar die hebben ze niet meer en nu kan ik niks soortgelijks vinden -O-
http://www.wohi.nl/speelg(...)tm_content=discarded

Hij heet fill'n spout, als je daar op zoekt dan vind je er wel meer.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_133279800
Hij is bij bol wel erg duur btw
pi_133279961
Met een meidenkwartet
pi_133280131
Kan dat kraantje ook in een babybadje vroeg ik me af? We hebben geen groot bad.
pi_133280321
Bedankt!
pi_133296296
Hmmm geen idee Mineola, ik wil hem wel even meten op de zuignappen als je mij helpt herinneren?

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik zit voor mijn bijna peuter te denken aan elefun voor Sint. Hij is ene bezig gevalletje, dus zo'n actief spel gaat hij vast leuk vinden. Of heeft iemand nog een andere speltip in die categorie.

En welke loopfietsjes hebben de peutertjes hier? Daan is nu zo'n 87 cm. Zit te denken aan de middelste variant van puky. Die is vanaf 90 cm, maar dan na de winter de goede maat.
Mijn 102cm lange past zelfs nog op de kleinste van puky ;) Crost ze nog aardig hard mee door huis.

Elefun is inderdaad erg leuk! Misschien is Nijntje verstoppertje ook iets dan? of een kegelspel...
We'll have love aplenty
You and Me
pi_133296409
Iemand nog zeemeermintips?
Met het maken van het sint verlanglijstje kwam de wens voor een zeemeermin wel heul sterk naar voren ;) En nu hebben we eigenlijk al (te) veel in huis voor die beste baard... maar kan natuurlijk altijd nog iets achter houden en ruilen voor die o zo gewenste zeemeermin.

Kom eigenlijk niet verder een barbie... maar dus benieuwd of iemand nog iets leuks weet
We'll have love aplenty
You and Me
pi_133296610
Nijntje heeft hij al, maar hij is elke keer boos als we die aanzetten :P
Kegelspel is alleen de bal een succes. Maar misschien komt het spelelement nog wel. Maar die is er dus al ;)
Grote broer syndroom.. We hebben al zoveel liggen, dus iets nieuws verzinnen is soms lastig..

Puky maar eens passen in de winkel denk ik dan..
pi_133296736
Je hebt ook een spel waarbij ballen weggerold worden die dan snel terug gebracht moeten worden maar ik weet alleen niet hoe dat heet.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_133297869
Bedankt voor het meezoeken!
Even gezocht. Dat is ook elefun, maar dan van playskool ipv hasbro. Ook niet handig. De ene is met vlinders, de andere met ballen inderdaad.
Die met ballen is tot 3 jaar. Die andere vanaf 3. Maar daar heeft hij wel langer iets aan.

Alleen die met vlinders krijgt weer slechte recensies.
pi_133298453
Die met vlinders heb ik gehad op mijn werk. (= een school dus ze waren 4 jaar of ouder) Was een groot succes maar een extra set batterijen op voorraad kan geen kwaad ;) Het is denk ik voor een 2jarige nog wel lastig om de vlindertjes met het netje te vangen.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_133298768
Het mag ook wel een beetje op de groei. We hebben nu sinterklaas en zijn verjaardag 3 weken later. En 4 dagen erna nog kerst bij mijn ouders. Verwennerietus..
Ik las dat de vlindertjes er heel snel uitkomen, in een halve minuut alles vlinders eruit. Of dat ze juist blijven vastzitten.. Maar jou ervaring is dus wel goed? Lastig.
pi_133299208
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:43 schreef Lamb29 het volgende:
Met het maken van het sint verlanglijstje kwam de wens voor een zeemeermin wel heul sterk naar voren ;) En nu hebben we eigenlijk al (te) veel in huis voor die beste baard... maar kan natuurlijk altijd nog iets achter houden en ruilen voor die o zo gewenste zeemeermin.

Kom eigenlijk niet verder een barbie... maar dus benieuwd of iemand nog iets leuks weet
meike heeft een lalaloopsy met zeemeerminnenstaart. En je kunt r ook een badpakje aandoen en mee in bad. Dan verkleurt t haar
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 15 november 2013 @ 22:36:02 #249
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_133302753
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 10:38 schreef Deepfreeze het volgende:

Nathan kreeg voor zijn 2de verjaardag de 90 cm van puky, groot succes. Hij staat nu opde hoogste stand en hij is 3 jaar en 3 maanden. Broek maat 98 begint hoog water te worden.
pi_133326174
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:43 schreef Lamb29 het volgende:

Op de achterkant van de marskramer folder zit een bon voor een steffi barbie zeemeermin pop met tweeling kindjes zeemeerminnetjes voor e6,99.
(Wel nog steeds een barbie en dat zoek je eigenlijk niet....)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')