Ray vind ik zo'n artiest die schitterende muziek maakt, maar hij moet zijn mond niet opendoenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
Beetje van de hak op de tak, maar ik vind dit ook zo'n geweldig nummer....
Ik vind zijn hese stem juist prachtig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ray vind ik zo'n artiest die schitterende muziek maakt, maar hij moet zijn mond niet opendoen
Leuk! Ik vind de eerste drie albums overigens allemaal nog beter dan de laatste, dus die kun je misschien ook eens proberen als je zin en tijd hebt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Goed album zegLuistert heerlijk weg. CocoRosie is een naam die ik heel vaak tegenkom maar nooit goed heb beluisterd. Misschien toch maar eens doen.
Nee, maar elk nummer gebruikt ie exact hetzelfde trucje met zijn stem en ik vind dat na verloop van tijd echt enorm irriteren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh? Zo uitzonderlijk is zijn stem toch niet
Ok dat kan. Maar ik denk dat dat gewoon zijn stem is en geen trucjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, maar elk nummer gebruikt ie exact hetzelfde trucje met zijn stem en ik vind dat na verloop van tijd echt enorm irriteren.
Ook een leuke, stemmen die je het meest irriteren. Van mij denk ik de zanger van Anthony & The Johnsons.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh? Zo uitzonderlijk is zijn stem toch niet
Uiteraard, trucje is ook niet echt het goede woord ervoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok dat kan. Maar ik denk dat dat gewoon zijn stem is en geen trucje
Die kan ik wel hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook een leuke, stemmen die je het meest irriteren. Van mij denk ik de zanger van Anthony & The Johnsons.
Ja, dat is toch wel een van de ergere inderdaad. En bijna alle overdreven Brits klinkende zangers ook (en dat hoeven niet eens Britten te zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook een leuke, stemmen die je het meest irriteren. Van mij denk ik de zanger van Anthony & The Johnsons.
Suede, Morrissey, Julia Stone.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef Moody het volgende:
Je kan beter vragen welke uitzonderlijke stem je mooi vindt.
Dat zijn er veel
Ik moet ook even goed nadenken. Stiekem vind ik Thom er ook bijhoren inderdaad, maar het scheelt bij hem dat ik toch niet versta wat hij zegt dus ik heb niet door dat het een stem is. En dan is het wel goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Stemmen die me het meest irriteren? Thom Yorke op 1 iig.
Raphael Saadiq, Mark Lanegan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef Moody het volgende:
Dat zijn er veel
Tom Waits, Julia Stone, in mindere mate Sivert Hoyem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Suede, Morrissey, Julia Stone.
Let op: Moody gaat zo Asaf noemenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Raphael Saadiq, Mark Lanegan.
Roosbeefquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef Moody het volgende:
Dat zijn er veel
Ik noem helemaal nietsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Let op: Moody gaat zo Asaf noemen
Josh Homme heeft ook wel een kenmerkende stem. The Clash vent ook wel en zanger van Supergrass en The Vaccines zijn ook tofquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom Waits, Julia Stone, in mindere mate Sivert Hoyem.
Told you soquote:
Ik vond het eerste nummer erg mooi ja. Daarna vind ik het wel een beetje zoetsappig worden. En ik had zijn nummer. Van die telefoonlijst die jij wel eens online zat. Hij zit nu in mijn huiskamer het album integraal te spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Told you so
De opener is van uitzonderlijk niveau.
Je kan 'm gewoon toevoegen op Facebook. Hij lolt gewoon mee met zijn likers
Hoe kom je trouwens aan dat album? Is vrij lastig te vinden.
Die Jonas. Altijd bereid tot gratis huiskamerconcertjes. Het siert hemquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond het eerste nummer erg mooi ja. Daarna vind ik het wel een beetje zoetsappig worden. En ik had zijn nummer. Van die telefoonlijst die jij wel eens online zat. Hij zit nu in mijn huiskamer het album integraal te spelen.
Nice! Toffe clip ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik kan je Bell X1 wel aanraden, maar ik vrees dat dat niet jouw genre is.
Wel een indie-pareltje, dat nieuwe album.
Ah beet!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef kciR het volgende:
[..]
Nice! Toffe clip ook
(Na een dood weekend gaat het ineens weer erg snel hier)
Van Young Turks zie ikquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:01 schreef Norrage het volgende:
Wat is Holy Fuck toch ook fijn he
Vooral de clip van dit nummer
Hahahaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:16 schreef Moody het volgende:
Het is me vandaag gelukt met Jonas, Ramona Falls en The Coral Sea.
Het zou wat zijn dat meer dan 2 mensen in dit topic Bell X1 een keer de waardering geven die ze verdienenTreurig.
Alleen Neither Am I?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:17 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Bell X1 ook wel leuk, maar alleen hun eerste album
Je hebt BellX1 al 500x geplugt, ondertussen heb ik die tuubjes wel bekeken jaquote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Alleen Neither Am I?
Dat is idd wel het meest folky album. Damien Rice heeft daar ook nog een flinke vinger in de pap gehad.
Toch moet je ze eens live meemaken. Live is het echt steengoed. Heb je die tuubjes wel rustig bekeken?
Ik begrijp gewoon niet dat het niet opgepikt wordt hier....of in Nederland überhaupt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je hebt BellX1 al 500x geplugt, ondertussen heb ik die tuubjes wel bekeken ja
Asaf Avidanquote:
Gewoon beginnen met Different Pulses.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 22:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Asaf Avidan![]()
Die reckoning song heb ik toendertijd lang voordat die in de top40 hier kwam helemaal kapot gedraaidDus ik heb ook al zijn albums gedownload
Nog niet echt geluisterd though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |