Ray vind ik zo'n artiest die schitterende muziek maakt, maar hij moet zijn mond niet opendoenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
Beetje van de hak op de tak, maar ik vind dit ook zo'n geweldig nummer....
Ik vind zijn hese stem juist prachtig.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ray vind ik zo'n artiest die schitterende muziek maakt, maar hij moet zijn mond niet opendoen
Leuk! Ik vind de eerste drie albums overigens allemaal nog beter dan de laatste, dus die kun je misschien ook eens proberen als je zin en tijd hebt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Goed album zegLuistert heerlijk weg. CocoRosie is een naam die ik heel vaak tegenkom maar nooit goed heb beluisterd. Misschien toch maar eens doen.
Nee, maar elk nummer gebruikt ie exact hetzelfde trucje met zijn stem en ik vind dat na verloop van tijd echt enorm irriteren.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh? Zo uitzonderlijk is zijn stem toch niet
Ok dat kan. Maar ik denk dat dat gewoon zijn stem is en geen trucjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, maar elk nummer gebruikt ie exact hetzelfde trucje met zijn stem en ik vind dat na verloop van tijd echt enorm irriteren.
Ook een leuke, stemmen die je het meest irriteren. Van mij denk ik de zanger van Anthony & The Johnsons.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh? Zo uitzonderlijk is zijn stem toch niet
Uiteraard, trucje is ook niet echt het goede woord ervoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok dat kan. Maar ik denk dat dat gewoon zijn stem is en geen trucje
Die kan ik wel hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook een leuke, stemmen die je het meest irriteren. Van mij denk ik de zanger van Anthony & The Johnsons.
Ja, dat is toch wel een van de ergere inderdaad. En bijna alle overdreven Brits klinkende zangers ook (en dat hoeven niet eens Britten te zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook een leuke, stemmen die je het meest irriteren. Van mij denk ik de zanger van Anthony & The Johnsons.
Suede, Morrissey, Julia Stone.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef Moody het volgende:
Je kan beter vragen welke uitzonderlijke stem je mooi vindt.
Dat zijn er veel
Ik moet ook even goed nadenken. Stiekem vind ik Thom er ook bijhoren inderdaad, maar het scheelt bij hem dat ik toch niet versta wat hij zegt dus ik heb niet door dat het een stem is. En dan is het wel goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Stemmen die me het meest irriteren? Thom Yorke op 1 iig.
Raphael Saadiq, Mark Lanegan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef Moody het volgende:
Dat zijn er veel
Tom Waits, Julia Stone, in mindere mate Sivert Hoyem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Suede, Morrissey, Julia Stone.
Let op: Moody gaat zo Asaf noemenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Raphael Saadiq, Mark Lanegan.
Roosbeefquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:18 schreef Moody het volgende:
Dat zijn er veel
Ik noem helemaal nietsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Let op: Moody gaat zo Asaf noemen
Josh Homme heeft ook wel een kenmerkende stem. The Clash vent ook wel en zanger van Supergrass en The Vaccines zijn ook tofquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tom Waits, Julia Stone, in mindere mate Sivert Hoyem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |