abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:08:17 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130518705
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 15:41 schreef JohnDDD het volgende:
Ik sta niet in het huurcontract hier, maar ben hier gewoon wel woonachtig, omdat ik bij iemand inwoon.
quote:
5s.gif Op maandag 13 mei 2013 11:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik huur een woning via een makelaar.
nav mijn vraag sinds wanneer je in dat huis zit:

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 16:23 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Sinds januari! En sinds juni geen post meer gehad...
leg dan eens uit?!
dus je huurt een woning via een makelaar maar staat neit in het contract?!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130518933
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 17:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

[..]

nav mijn vraag sinds wanneer je in dat huis zit:

[..]

leg dan eens uit?!
dus je huurt een woning via een makelaar maar staat neit in het contract?!
Ik woon in bij iemand die die woning huurt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:50:23 #93
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130521992
Dat is wel erg veel eigen initiatief.
pi_130540007
De fuck :D

Maar dat gesprek met die postbode is toch wel verder gegaan dan dit? Hij zegt dat hij al 2 maanden je post terug stuurt, dan loop je toch niet weg met 'oke...'?

Ik vraag me inderdaad wel af waar die post dan is gebleven. Zeker die brief naar jezelf, als hij die retour afzender stuurt zou hij die brief in theorie elke dag in zijn handen moeten hebben :')

Ben benieuwd naar de afloop van dit vreemde verhaal.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_130541877
Ik krijg ook steeds minder post en vind dat wel prettig want het zijn altijd rekeningen.
pi_130542069
wtf eigen initiatief? dat is toch erg raar hoor.. :')_!! je huisgenoot (waar je ruzie mee hebt) niets mee te maken?
pi_130589131
quote:
Sprak net met de postbode. Hij zegt dat hij dus op eigen initiatief al twee maanden al mijn post terugstuurt naar de bank met een "vertrokken" sticker, omdat mijn naam niet op de deur staat hier en "het anders zo irritant is voor bewoners als er maar post voor oud-bewoners blijft komen".

Echt totaal belachelijk dit. Alsof elke bewoner altijd op het naamplaatje op de deur staat. Ik sta niet in het huurcontract hier, maar ben hier gewoon wel woonachtig, omdat ik bij iemand inwoon. Bovendien krijgen we nog wel post voor twee andere mensen die niet op het naamplaatje staan en voor één die hier niet meer woont.
lekker dan, dat mag hij helemaal niet
Vorig jaar poosje als postbode gewerkt en wel eens discussie gehad met mensen die net ergens woonden en nog post voor oude bewoners kregen. Of ik dat weer mee wilde nemen en het enige juiste antwoord is 'nee'.

Officiele beleid van PostNL is heel simpel voor zover ik weet. Er word niet naar de geadresseerde gekeken. Alle post word bezorgd op de combinatie postcode-huisnummer. Wat er verder op de adressering staat is niet interessant.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_130589331
quote:
Gezien een ander topic van hem gemeente Amsterdam, nee dus. Zou wel een hoop hebben verklaard :)
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:41:27 #100
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_130589448
Wat een bazen actie van die postbode..... :')
zo goed..?
pi_130589474
Wat een onzin, heeft die kerel wel eens gehoord van POST adres, ik laat belangrijke post ook bij me ouders bezorgen, omdat ik daar mijn postarchief heb en de bezorging bij mij in Amsterdam erg onbetrouwbaar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:47:43 #102
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_130589603
Lol, wat een plotwending hier. Die zag ik even niet aankomen.

Ik zou helemaal woest worden. Gelukkig kan mij dit niet overkomen omdat mijn vrouw iedere dag de post checkt, maar wtf zeg.
Chaos is a ladder.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 29 augustus 2013 @ 13:28:59 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_130592703
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:42 schreef raptorix het volgende:
Wat een onzin, heeft die kerel wel eens gehoord van POST adres, ik laat belangrijke post ook bij me ouders bezorgen, omdat ik daar mijn postarchief heb en de bezorging bij mij in Amsterdam erg onbetrouwbaar.
dit inderdaad.
Ik laat zelfs post bij mijn buren bezorgen omdat ik weet dat ik een paar dagen overdag niet thuis zal zijn en de buren wel.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:53:50 #104
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_130595861
quote:
Sprak net met de postbode. Hij zegt dat hij dus op eigen initiatief al twee maanden al mijn post terugstuurt naar de bank met een "vertrokken" sticker, omdat mijn naam niet op de deur staat hier en "het anders zo irritant is voor bewoners als er maar post voor oud-bewoners blijft komen".
Toch leuk als je gaat trouwen en je vrouw nog post op haar meisjesnaam krijgt. Dan zou volgens jouw postbode ze daar ook niet wonen.

Overigens heb ik grote waardering voor mijn postbodes en pakjesbezorgers, daarmee had ik al de afspraak dat ze bij "niet thuis" alles direct bij het afhaal-punt dropten, en niet de volgende dag nogmaals een aflevering probeerden. En ik heb ook wel eens met een pakje meegemaakt dat de rembourskosten hoger waren dan ik in huis had, toen is hij de rest van zijn rondje gaan doen en teruggekomen zodat ik in de tussentijd even langs de flappentap kon.

Op zich vind ik het lovenswaardig dat deze postbode het goed bedoelde, maar wat jammerlijk dat hij niet voldoende nadacht, laat staan even contact zocht.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 14:56:39 #105
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_130595974
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:29 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

lekker dan, dat mag hij helemaal niet
Vorig jaar poosje als postbode gewerkt en wel eens discussie gehad met mensen die net ergens woonden en nog post voor oude bewoners kregen. Of ik dat weer mee wilde nemen en het enige juiste antwoord is 'nee'.

Officiele beleid van PostNL is heel simpel voor zover ik weet. Er word niet naar de geadresseerde gekeken. Alle post word bezorgd op de combinatie postcode-huisnummer. Wat er verder op de adressering staat is niet interessant.
dit idd, postbode was misschien aardig maar wat ie doet is compleet tegen alle regels in, ben benieuwd naar de afloop...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_130602375
Zou die postbode dat bij alle huizen doen daar? Lijkt me nog een hoop werk. :')
:{
pi_130603081
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 17:49 schreef kievitsboom het volgende:
Zou die postbode dat bij alle huizen doen daar? Lijkt me nog een hoop werk. :')
Provisie op stickertjesgebruik :D

Dit was inderdaad een gevalletje "iets te veel eigen initiatief".
pi_130665230
Na het gesprek met de postbode van dinsdag woensdag wederom gekekenmof ik hem kon spreken om te checken waar mijn post is waar geen retouradres op stond. (Ik mis dus ook verjaardagskaarten bijv)

Er bleek dus een invalpostbode te zijn die zei dat mijn normale postbode 'ziek' was. Ik geloof er weinig van, misschien is hij op non-actief gesteld? Afgelopen dagen was ik niet thuis dus ik heb niet gezien welke postbode is langsgekomen, maar heb wel post gehad iig.

De invalpostbode was overigens ook verbaasd en zei me dat het in elk geval altijd de bedoeling is naar adres te kijken en niet naar naam.

O ja, de invalpostbode blijkt ook in dit postcodegebied te wonen en had zelf ook diverse klachten over de bezorging!!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_130665504
Ik vind je verhaal echt totaaaal ongeloofwaardig...
compact en kleverig.
pi_130669135
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind je verhaal echt totaaaal ongeloofwaardig...
Want?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_130669283
Denken dat mensen post voor Ts willen bezorgen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')