quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:41 schreef JohnDDD het volgende:
Ik sta niet in het huurcontract hier, maar ben hier gewoon wel woonachtig, omdat ik bij iemand inwoon.
nav mijn vraag sinds wanneer je in dat huis zit:quote:
leg dan eens uit?!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Sinds januari! En sinds juni geen post meer gehad...
Ik woon in bij iemand die die woning huurt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
nav mijn vraag sinds wanneer je in dat huis zit:
[..]
leg dan eens uit?!
dus je huurt een woning via een makelaar maar staat neit in het contract?!
lekker dan, dat mag hij helemaal nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:41 schreef JohnDDD het volgende:
Sprak net met de postbode. Hij zegt dat hij dus op eigen initiatief al twee maanden al mijn post terugstuurt naar de bank met een "vertrokken" sticker, omdat mijn naam niet op de deur staat hier en "het anders zo irritant is voor bewoners als er maar post voor oud-bewoners blijft komen".
Echt totaal belachelijk dit. Alsof elke bewoner altijd op het naamplaatje op de deur staat. Ik sta niet in het huurcontract hier, maar ben hier gewoon wel woonachtig, omdat ik bij iemand inwoon. Bovendien krijgen we nog wel post voor twee andere mensen die niet op het naamplaatje staan en voor één die hier niet meer woont.
Gezien een ander topic van hem gemeente Amsterdam, nee dus. Zou wel een hoop hebben verklaardquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef _Arthur het volgende:
TS woont in Tilburg?
http://www.nu.nl/binnenla(...)ur-van-postbode.html
dit inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:42 schreef raptorix het volgende:
Wat een onzin, heeft die kerel wel eens gehoord van POST adres, ik laat belangrijke post ook bij me ouders bezorgen, omdat ik daar mijn postarchief heb en de bezorging bij mij in Amsterdam erg onbetrouwbaar.
Toch leuk als je gaat trouwen en je vrouw nog post op haar meisjesnaam krijgt. Dan zou volgens jouw postbode ze daar ook niet wonen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:41 schreef JohnDDD het volgende:
Sprak net met de postbode. Hij zegt dat hij dus op eigen initiatief al twee maanden al mijn post terugstuurt naar de bank met een "vertrokken" sticker, omdat mijn naam niet op de deur staat hier en "het anders zo irritant is voor bewoners als er maar post voor oud-bewoners blijft komen".
dit idd, postbode was misschien aardig maar wat ie doet is compleet tegen alle regels in, ben benieuwd naar de afloop...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:29 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
lekker dan, dat mag hij helemaal niet
Vorig jaar poosje als postbode gewerkt en wel eens discussie gehad met mensen die net ergens woonden en nog post voor oude bewoners kregen. Of ik dat weer mee wilde nemen en het enige juiste antwoord is 'nee'.
Officiele beleid van PostNL is heel simpel voor zover ik weet. Er word niet naar de geadresseerde gekeken. Alle post word bezorgd op de combinatie postcode-huisnummer. Wat er verder op de adressering staat is niet interessant.
Provisie op stickertjesgebruikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:49 schreef kievitsboom het volgende:
Zou die postbode dat bij alle huizen doen daar? Lijkt me nog een hoop werk.
Want?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind je verhaal echt totaaaal ongeloofwaardig...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |